Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Mora biti pa res naiven narod, da verjame longlife servisom itd.,..

V nemčiji smo gledali statistiko vedno manj ljudi to uposteva. Ampak podjetja rentacari pa striktno. Zvozijo v garanciji pol pa prodaja. Kdor nima pojma pa se ga to pritegne, pol pa izjavi ves koliko bo prisparal hahahaha. Moje mnenje olje je kot kri pri cloveku.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

4x4 kaj kupiti?
Napisano

Dosti je dizlov ja. Odkrito povedano jaz bi ga vzel ce bi delal vec kilometrov, zdaj za 8km do sluzbe mi ne pride v postev. Drugace pa ziher, vzdrzeval bi tako kot smo napisali (podlozke, sito, ketna, olje na 10000km) pa nima kaj bit. Sem gledal mazde 6 vse serije na avtonet. Dobro te novejse 2015 imajo tam oklli 100000km. Ostale pa od 220000km do 370000km. Pol pa naj kdo rece da mazda ni trpezna. Ce vzdrzujes tako kot je treba gre. Ne pa renault 160konjski dizel al pa bmw ko pri 40000km ketno vtrga. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 9 minutami je Aless napisal:

Tudi jaz opral Mazdo po dolgem času, v ponovno odprti avtopralnici😁

 

@scania no evo so tudi pri Mahleju potrdili moje nasvete glede olja in servisnih intervalov.😎

 

Tako je Aless. Smo slike iz delavnic gledali na koncu kaj naredi staro olje. Bolanoo res da nekateri se kar vstrajajo na longlife servisih. Zdaj je šel vag med njih tudi. Tako da pričakujmo počasi težave z vag avti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Opral mazdo po doooolgeeem času :) in bil na Mahle izobraževanju o motorih z notranjem izgorevanju. Tema je bila namenjena vzdrževanju in hlajenju batov v dizelskih motorjih. Najbolj zanimivo je bilo delovanje hladilnega kanala v batu v katerega pride olje s pomočjo šobe in tlaka. Predstavljen je bil tudi problem in sicer ob podaljšanem servisnem intervalu se v teh kanalih nabere carbon in počasi zapolni kanal s tem temperatura v batu narašča in pride do poškodbe. V novih dizlih se uporablja večinoma jeklene bate (se manj raztezajo, vendar slabše pdvajajo toploto) nekateri še vedno uporabljajo Aluminijaste kjer pa lahko pride ob prevelikem doziranju dizla do izgorevanja na sami površini bata in začne bat talit. Predstavljeno je bilo tudi da znamka avtomobila poda karatkteristike npr vzdrževanje na 2leti ali 30000km in bat mora zdržati 200000km. Glede na te zahteve se bat naredi in toliko bo zdržal glede na te pogoje za naprej ni garantirano, če pa servisni interval razpolovite  življensko dobo bata povečate na 400000 do 500000km. Tudi sami so izpostavili da se servis opravi 1krat letno ali 15000km maximalno, in to z predpisanim oljem definitivno se pa odsvetujejo olja kot so 0w20 in 0w30, najmanjša gradacija za normalno obratovanje bi naj bila 5w30. Vglavnem zelo zanimivo predavanje, obenem pa mnogo potrditev glede vzdrževanja kot razmišljam sam in nekateri člani foruma.

Povezava do animacije hladilnega utora v batu:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Kje so časi, ko si nov avto po 2000km pripeljal na servis se je olje ven spustilo, karter odstranil, sčistilo sito in novo olje not nalilo. Danes pa nov avto in prvi servis po 30000km, do 30000km je pri nas že bil četrti servis. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

Bolša je že kot kakšno vag-inalno vozilo. Saj v jugi so tudi kakšni lastniki ki skrbijo za avte, tako kot pri nas najdeš pacijente ki vozijo vag in delajo seevise na 50000km na 100000km pa rjo popravljajo hahhahah. Drugače mercedes se začne pri razredu c, vse kar je prej je rang vaga 😁😁😁😁🤣🤣🤣🤣

Malo se hecam, saj sem ze stokrat napisal vsak avto se lahko pokvari. Se letalo ki ima trojne sisteme se pokvari ne da se avto nebi pa naj bo katerekoli znamke 🙂

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano (urejeno)

gregc88 kaj če bi ti šel srat na kak drug forum. Mogoče predlog hmmmm na tvoj vsemogočni VAG? Drugače pa če ti je dolgčas si kupi enga golfa 5 pa ga šmirglaj in kitaj pa tam šmirglu guši. Človek je komaj avto kupil in ti mu že nekaj nabijaš v prazno. ima 6 sporočil do zdaj in je enkrat več pametnih stvari napisal kot ti v 8letih in 445 sporočil. 

Se opravičujem ampak sem moral.

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Vbistvo nisem naredil nič, enostavno sem se vsedel in eno uro vozil po občini. Res mi je fenomenalen avto, voznja, osvetljitev, sedenje, motor, menjalnik. Uzivam v voznji z njo in zmeraj je koncni produkt nasmesek na obrazu. Vglavnem ne menjam je za nic na svetu za nobenega bentliya bmwja mercedesa. Koncno najdel avto v katerem uzivam mazda 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ta citroenoc 'robotiziran' je res podn od menjalnika. Še lepše je ko se pokvari, če ga spraviš skupaj in da dela tako kot 'mora' lahko zaprosiš za nobelovo nagrado. Bini te popolnoma razumem. 

Enkrat sem bil na testu s talismanom mel je getragov dct menjalnik ki je bil porazen ni vedel kaj bi kar nekaj po svoje. Katastrofa, testna voznja je trajala 5minut. Tako da ko kupujes avto mors res preucit zadeve in probat kr drugace lahko postanes redni uporabnik persena.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ne, robotiziran menjalnik je ko imaš samo opcijo + in - , tako da ko ti pritisneš + oziroma - on prestavi prej pa ne. Primer robotiziranega menjalnika je v smartu fortwo. Ta je pa enak kot ročni ročico enako prestavljaš med prestavami, samo da nimaš pedala sklopke.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Kot zanimivost. Hyundai in kia sta razvila ročni avtomatski menjalnik. Torej ena varjanta je prestavljaš normalno kot ročni menjalnik ampak pedala za sklopko nimaš. Senzorji zaznavajo premik in potem posledično aktuator preko krmilne enote krmili vklop in izklop sklopke. Druga varianta je pa ročni menjalnik kateri ima pedal sklopke vendar je vklop električni. Vglavnem zanimiva tehnologija. Če bo le možnost bi rad probal ročni menjalnik brez pedala sklopke.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Saj ne da bi bil VAG slab ali katerakoli znamka, vsaka znamka ima šibke točke. Vendar odkrito povedano jaz ko kupujem vozilo preučim tehniko kaj lahko gre narobe, kakšne težave se pojavljajo, kakšno je vzdrževanje itd. to imam v genih, zato zna trajat izbira avta pri meni tudi do enega leta. Je pa logično manj je kompliciranja, manj je sestavnih delov raznih senzorjev in podobnega v tehnologiji manj je možnosti za okvaro. Mislim da vsi težimo k temu da imamo z avtomobilom čim manj nevšečnosti. Azijska vozila me pa pritegnejo ker se velikokrat pojavi da to evropsko zakomplicirano tehnologijo poenostavijo in jo približajo delovanju po metodi trotl ziher.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ne vem kam bi vtaknil tale post in sem se odločil da kar sem, če kdo prepozna boljše mesto prosim da se prestavi. Ker sem navdušenec nad avtomobili in me posebej zanima tehnika in princip delovanja, ne pa testi in natolcevanja o avtih, se redno udeležujem izobraževanj, kongresov, seminarjev na to temo. tako je bil prejšnji teden spletni seminar podjetja iz Nizozemske in sicer o DSG menjalnikih. Najbolj zanimiva je bila predstavitev DSG VW menjalnika z oznako 0AM (7 stopenjski s suhima sklopkama, uporablja se pri 1,6 TDI in bencinskih motorjih (šibkejših)) ter KIA/HYUNDAI 7DCT menjalnik D7UF1 (7 stopenjski s suhima sklopkama, uporablja se pri vseh modelih vendar je oznaka D7UF1 za večji navor (380NM mislim da) D7GF1 za manjši navor (do 280NM mislim da) ). Princip delovanja je popolnoma enak, zgradba zobniškega dela je podobna, v osnovi ročni menjalnik, le da sta gred v gredi za vsako sklopko posebej. Pri elektronskem delu so pa takšne razlike kot dan in noč. VW DSG ima šiber (hidravlično ploščo), električno plato s TCM enoto (računalnikom), dvojno olje posebej za zobnike in posebej za mehatroniko, filtri. Potem pa pride na vrsto 7DCT od HYUNDAIA in Kije, mehanski del zobniki je enak, pri električnem delu pa ni ničesar razen 4 elektromehanski aktuatorji kateri pomikajo vilice pritrjeni direkt na ohišje, ter dva elektro mehanska aktuatorja vsak za svojo sklopko, torej en za vklop sklopke za parne prestave drug za vklop sklopke za neparne prestave, tudi ta dva sta pritrjena na ohišje. In to je vse. Nobenega šiberja, nobene elektroplate z računalnikom ki te stane ob menjavi 1000€ nobenih elektromahnetnih ventilov ki se zataknejo ob umazanem olju, nobenega dvojnega olja. In kakšen je postopek menjave olja. Pri DSG olje v mehanskem delu torej zobnikov je enako kot pri ročnem menjalniku spustiš olje ven naloješ novo in to je to, pri mehatroniki pa ni predvidene menjave saj ima svoje olje pentosin (original drago da kap zadene), vendar če pride do izpusta nimate nikjer nobenega vijaka za nivo, pač pa gre v enoto točno 1liter olja, s tam da so začetne verzije imele težave z leti glede olja da je postalo prevodno in je nastal kratek stik, posledično je bilo potrebno menjati kompletno plato. No in še menjava olja pri HYUNDAIju in Kiji, olje se menja kot pri ročnem menjalniku olje ven olje not in to je to, ker nima mehatronskega dela, računalnik je pa pod sovoznikovim sedežem in ni vgrajen v sam menjalnik. Primerjali smo še sklopke, pri HYUNDAIJu je menjava nekje pri 150000-200000km pri VW so imele prve verzije težave že pri 30000km saj so pri splejevanju cukali pri vožnji vzvratno je sklopka prijela naenkrat, sklopke so se pregrevale tako so imeli lastniki pri 150000km v najslabšem scenariju že 3tjo sklopko v najboljšem pa drugo.

Če pogledamo pod črto ta evropski razvoj in kompliciranje ni vedno najboljše, mislim da je rek manj je več v smislu kompliciranja v tehnologiji na Japonskem in Koreji zmagovalna kombinacija.

Upam da nisem preveč zamoril s tehnologijo, ampak za kakšnega poznavalca se mi zdi pa zanimivo in poučno branje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Jaz sem tudi v svoji  karieri videl mnogo več vagovcev prerjavetih kot japoncev. Sploh če gledamo od letnika 2000 naprej. Se mi pa zdi da glede zaščite pred rjavenjem je renault kar dober (vsaj v tem hahaha)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ma to je relativno, če tako vzdržujemo kot smo se pogovarjali v drugi temi po moje ni bojazni. Kje je pa BMW z N47 motorjem, vsakemu 5temu je verigo odtrgalo na začetku. Za mazde pa tako ali tako vemo gorivo v olju, oljna črpalka (veriga oljne črpalke), pa še to v je bilo v Sloveniji primerov da na prste prešteješ. Tudi tukaj na forumu smo ugotovili da so napakam podvržena vozila ki se vzdržujejo na 20000km+ in še takrat najraje nebi. Po moje to ni relavantno, ker potem bi mazda6 tudi morala bit omenjena saj ima iste motorje in isto tehnologijo. Se mi zdi da ti novinarji počasi več nimajo kaj pisat in nekaj nabijajo v prazno, naj se usmerijo v strokovne članke z opisom tehnologije neeee to pa ne kr niso sposobni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Alex samo sprednji barvan pokrov snameš dol, dva krat odpri in zapri ogledala boš videl kje se vrti in kje so kabli, tam imaš zračnost, zatesniš in mirna Bosna. jaz sem zatesnil s takim trakom kot žvečilna. Mi je pa to kolega predlagal ki dela na mazda servisu, on si je isto naredil in ima mir.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.