Drugače pa obe luči pašeta na oba modela. Pri Ferrariju je to že od nekdaj zaščitni znak, pri Mazdi pa hvala bogu, da niso generične kot na vseh ostalih SUVih drugih znamk.
Bi rekel, da je odgovornost A-Cosmosa, skrbeti pa bi moralo tudi Mazdo Slovenija, za "dobro ime", ki ga imajo. 😃 Seveda na Komenskega ni delavnice, tam še parkirat nimaš kje ... 😂
Ali je BTG s pogodbo prevzel kakšne obveznosti in katere, je vprašanje - morda bo to povedal A-Cosmos, ko se bo branil plačila. So pa bili, če se ne motim, v času izdaje dobropisa na vodstvenih položajih servisa v BTC (A-Cosmosa) isti ljudje, kot sedaj v BTG! Že takoj na začetku novega poglavja si delajo "dobro ime".
Evo, poslal sem dopis še na A-Cosmos in na BTG. Bomo videli, kako, (če) se bodo odzvali. 🤔
Sam res, kaj je narobe s tem Aleksom, da prodaja 12 let star poškodovan avto za 11.500€. Sam še čakam, da pride en s totalko pa bo hotu 20 jurjev za Mazdo sam zato, ker je bencinar s 50kkm.
Bom še enkrat ponovil. Jaz bi se za teh 180 € boril do konca. Zato, ker se ti je zgodila krivica.
Po toči je sicer zvoniti prepozno. Najbolje bi bilo, da bi se tam naredil francoza (prišel na servis in nič čvekal), potem ko bi ti izstavili račun, pa bi ga plačal s tistim papirjem. Morda bi šlo bolj na trdo, ampak na koncu bi bili oni še veseli, da bi zapustil salon.
Se mi je zgodilo pri Rutarju, kupim ležalnik za 150 € (vsaj 10 let nazaj), doma pa ga ne morem sestaviti, ker je bil tako šlampasto zvarjen aluminij. Popokam v avto in peljem nazaj, vržem na pult in zahtevam direktorja, da ga on sestavi (da bo videl kakšno sranje prodaja). Tam je bilo tudi kar nekaj strank. Na vsak način so me želeli speljati preko nekih formalnih postopkov, vendar sem vztrajal pri direktorju in na koncu so bili veseli, da sem bil zadovoljen z dobropisom. ... Ta Rutar je bil kar cvetka ....
Če se zatakne, zahtevam šefa in po hierarhiji navzgor. Je pa res, da kar dobro poznam potrošniške pravice in zakonodajo s tega področja in me težko peljejo žejnega čez vodo. Je pa najtežje pri kakšnih velikih sistemih. Recimo kakšna zavarovalnica, na primer Vzajemna, kjer so me pred leti ogoljufali in kljub posredovanju inšpekcije in Zveze potrošnikov (vsi so mi dali prav) so na koncu na Vzajemni rekli, "če vam kaj ni prav, nas tožite". To je pa že v stilu mafije.
Ok. Si me prepričal. Pa gremo naprej, da vidimo, kaj bo vse skupaj prineslo.
Kaj bi bil tvoj prvi korak? Vidim, da obvladaš te postopke. Če zmagam, bo pol tvoje zasluge in ti ob prvi priložnosti častim pijačo. 😊
Torej ti paše, da se tukaj pritožuješ, ne boš pa reševal zadev, tam kjer se rešujejo?😩
Kontaktiraj A-Cosmos in naj rešijo, kar so oni zakuhali. Pravno formalno verjetno BTG nima nič, razen, če je s pogodbo prevzel vse terjatve bivšega servisa. Za inšpekcijo ali policijo, če ti na A-Cosmos ne ugodijo ali obstaja pogodba o prevzemu obveznosti bivšega servisa..
So pa izgleda res lumpi tile novi, ki so vodili servis BTC že celo lansko leto in še več ... torej so ti praktično zadevo obljubili isti ljudje, ki se zdaj izgovarjajo, da nimajo nič s tem.
Servis BTC je tudi sicer že nekaj časa cenovno višji od drugih pooblaščenih Mazda servisov. Pri naslednjem servisu bo zame kar dilema.
Mah, ne da se mi ukvarjati s to slovensko folkloro. Pač bom vsakemu samo še bolj odsvetoval obisk tega servisa. Je model, star kakih 20 let, pri katerem sem delal papirje za ta filigransko drag servis na koncu dejal, da se vidimo drugo leto. 😊😊 Gre lahko stavit, da se bom res. 😡
Je pa res žalost, da si znamka mazda privošči tako šalabajzerske servise. V bistvu bi verjetno lahko prešteli na par prstov, koliko je res dobrih uradnih prodajalcev in servisov. Že, ko sem lani kupoval cx30 in sem poizvedoval pri različnih zastopnikih in prodajalcih po Sloveniji, sem videl, da so si vsi vglih.
Ena žalost vse skupaj. Povsem drugačen pristop imajo pri znamki cupra. So vsi po vrsti prijazni, ustrežljivi in vedo, kaj delajo. Brez problema so mi dali takoj na razpolago avto za par ur.
Edina pozitivna stvar v tej zgodbi je bila, da so imeli v salonu eno belo mx 5 in sem lahko preizkusil, ali je dovolj prostora v njej za moje dolge noge.
In ja. Presenetljivo udobno sedim v njej z mojimi 184cm. Če so tudi starejši letniki mx 5 podobno radodarni z prostorom bo super. 😊
Aha, ja, seveda. In svet v resnici vodijo plazilci iz oddaljene galaksije. Če ne verjamete, vprašajte gospoda z imenom David Icke, pa Vam bo razložil. Pa tudi Christine Fitzgerald bo to potrdila.
Mislim, kdo lahko kje sedi in kdo kje ne more sedeti pišejo ljudje, ki Mazde 5 od znotraj niti videli niso, kaj šele, da bi v njej sedeli. Jaz ti pa iz prve roke napišem, da se v Mazdi 5 prav lepo pelje 6 odraslih oseb. In bi se nas tudi sedem, če bi bilo treba.
Ampak pustimo zdaj to ob strani, mi smo šli še malo po salonih. Pri Oplu imajo samo žalost:
- Če ima sedem sedežev, je zgolj in samo elektromotor in baterija. In dometa toliko, kolikor jaz pljunem z vrha hriba... Elektromotor ima 100kW, štirikolesnega pogona ni, vlečne kljuke ni, cena 50.000€, doseg pa 215 km...
- če je dizel, ni s štirikolesnim pogonom in ni s sedmimi sedeži. Motor sicer zmore 96kW, a ima zgolj 1,5 litra delovne prostornine. Moč ima, kadar žvižga... Ročni menjalnik ima Combo, cena 30.000€. Grandland ima samo avtomatski menjalnik in ceno 41.000€. Se pravi, pri Opelu je drago in neuporabno.
Pri Toyoti bi imeli dizla s sedmimi sedeži in štirikolesnim motorjem, ampak gre za 2,2 toni težko vozilo širine 2,1 metra in dolžine 4,8 metra - pa SUV, da se ja že na daleč vidi, da smo kmetje in s hribov doma... Cena pa 66.000€.
Subaru ima pravzaprav dva motorja (ki nista dizel) za vse svoje modele. Noben model pa ni s sedmimi sedeži...
Nissan ima neki Townstar. 5 sedežev, brez štirikolesnega pogona, 1,3 litrski motor, ni dizel, ima pa 96kW. Imajo pa tudi X-Trail, štirikolesni pogon, sedem sedežev, kmečki voz (se pravi SUV), 1,5 litra, 116kW, trije valji, 45.000€...
Nazadnje sem šel sam, pravzaprav že iz obupa, še do Dacie. Sedemsedežnik, sicer ni štirikolesnega pogona, bogato opremljen, cena sprejemljiva (23.000€). Moti edino motor. Ni dizel, ampak kombiniran: plin + bee ee nn cii nn (uf, me trese, če samo pomislim na to...), en liter delovne prostornine, trije valji. Če že ni to, kar bi rad, je vsaj cena sprejemljivejša. Mislim, saj tudi drugi niso to, kar bi mi radi, ampak je cena vsaj x2 ali celo x3... Je pa žalostno, da ne kupujemo vozila, ki ima to, kar bi mi radi ampak kupujemo vozilo, ki ima najmanj stvari, ki jih ne maramo oz. nas motijo. A vedno v reklamah pa govorijo o brezkompromisnih avtih...
Ta motorček v Dacii definitivno ni zate za dirkanje po tvojih hribih. Ko boš naložil vso svojo familijo noter , boš rabil drugo močnejše vozilo, da ga šlepaš. Ima, sodelavec enako varianto (z plinom). Pa pravi, da ima probleme z dolgimi klanci že tarat, ko se sam vozi iz Kp proti Ljubljani. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Izpolnil sem anketo, ki mi jo je poslal MMS. In to o tem, kako sem bil zadovoljen z storitvijo v BTC.
Verjetno ni potreben dodaten komentar. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani