ja sam, jaz ne bi ravno dal otroka spredi, ker ni varno (poleg pasivno se aktivno, ker verjetno ga skoz neki gledas pa razne bubi bubi in potem bang bang haha
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
nisem preprican ampak mislim, da 2.2 nima vec webasta?
CD129 je super, z njo delam le dolge relacije (dolga relacija je pri meni vsaj 500km, tudi 1200km v kosu), verigo smo menjali 2x v garanciji, drugace pa, dovolj mocan, majna poraba in vlece v vseh prestavah od ca. 1500-1800rpm dalje (no, dalje je do nekje 3500 rpm)
porabo po BC imam 5.9 (nazadnje sem resetiral ene 3 leta nazaj, mogoce 4 leta nazaj ne vem vec)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
vse je spekrt povedal, edino to da med FL in PFL so v voznji precej vecje razlike.
Imam obe varijanti (2009 bencinar 2.0 in 2011 dizel cd129) in je FL varianta precej bolj udobna v voznji kot PFL (ni tok trda in poskakuje kot da je kaksen GTI), pa tudi volan je "tezji" in bolj precizen.
govori? o pred FL in FL prej?nji verziji. Mal kozmeti?nih popravkov, bistvo pa ostaja enako.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Prva generacija 6ke ni imela nobena 6 prestav. Glede na to da je 06 letnik bi upal trditi, da ima dpf. Kar lahko ob ogledu avta preveris je definitivno rja (zadnje obrobe, pragovi, vrata itd.). Drgac imas pa vse odgovore na tvoja vprasanja na forumu... Pobrskaj malo, je bilo veliko napisanega na to temo.
tole pa mal dezinformiras
6ka facelift ima 6 prestav in DPF (razen 1.8 bencinarja)
tale verjetno ni letnik 2006, ker 2006 so mislim, da vse faceliftane (nisem pa 100% bo nekdo drug povedal)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
prednosti nima, ampak se ne gleda tako, tudi na avtosoli te ucijo, da moras tem, ki se vkljucijo na avtocesto to omogocat (seveda pred tem pogledas, ce mas prazno)
pri nas smo dalec zadi glede tega...mi je vsec po zahodni evropi, tudi po tropasovnicah kako to avtomatsko funkcionira
ta cist desni da zmigavc, ta srednji takoj odreagira da zmigavc in se premika levo
to pri nas se manjka, se rondoji, spanje na semaforjih in levi pas se zrihtajo pa smo na zmagal
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
moje sta bili menjani v garanciji, ampak pri nasem neuradnem mazda doktorju je, ko sem ga zadnjic informativno vprasal, med 300 in 400 eur komplet z delom.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
razen verige, ki so jo menjali 2x, je to super motor
za 129 konjev potegne zelo konkretno, porabo mam zacementirano pri 5.9, vozim pa samo dolge relacije (ceprav zadnje leto precej miruje)
poleg motorja je svetla stran prtljaznik in prostornost,
tale na slike ni TE plus, je kakor vidim le TE (ni xenona- vsaj ne original, ker bi ble sobe za pranje vidne, ni bose pa tud gumbov za bluetooth telefon ni)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ta avto je narejen za nemski taksi, perfomanse niso pomembne
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani