Saj bi čakaj na teste AMZSja, ampak kaj, ko tam ne testirajo kakšnih ta zaresnih pnevmatik. Morali bi narediti test v dimenziji npr. 245/70R16 111S, testirati pa pnevmatike B.F. Goodrich All Terrain, Malatesta Koala, Vredestein Quatrac, Nokian Rockproof, Falken Wildpeak, Federal Couragia in podobne. Potem bi si s temi testi lahko kaj pomagal...
Bini, klele ga pa mal sekaš. Se pravi je tvoja dolžnost, da če ga nekdo serje na cesti, da ga ustaviš in mu poveš svoje. Ker nisi policaj mu tega niti ne smeš dopovedovat. Takim je treba brez pardona pobrat vozniške, ni druge, ker tole so tempirane bombe - danes v krožišču v nasprotno smer, jutri po AC v nasprotno, naslednjič čez otroka na prehodu za pešce, ker ni več kos prometni situaciji.
Kdo jim bo pobral vozniške? Ti? Voznik tovornjaka? Mislim, ker policajev tam ni bilo...
Zna biti, da so policaji kje v kakem grmu na ne preveč nevarni lokaciji s pretirano omejitvijo lovili prehitre voznike...
Meni sta dva, enkrat na krožnem pred takratno Qladnijo v Novi gorici in enkrat na krožnem v Rožni Dolini. Oba čičota oba Italijana.
Ja, to je bilo obdobje, ja. Takrat so v Novi Gorici zaprli eno cesto (zaradi obnove), ki je vodila v Perlo. Saj obvozi so bili označeni, samo italijanski čičoti niso bili sposobni med vožnjo gledat še na te table (ali pa niso razumeli, ker so oni Italijani, puščice so bile pa slovenske...) in jih je bila cela Nova Gorica polna. In kakšne so počeli po cesti... Ni za govorit... Če bi mulca pri petnajstih posedel za volan, bi manj traparij naredil kot so jih ti čičoti...
Saj si si ze sam odgovoril… Osel, ki se skoti v Lipici ni Lipicanec… tako kot tudi Ford, ki je narejen recimo v tovarni v Nemciji ni nemskega porekla … Ford je ameriska korporacija s sedezem v Michiganu… Ustanovitelj Henry Ford je bil american…
Vsa štiri vozila delajo v isti tovarni. Kaj so zdaj: osli, lipicanci, mule ali mezgi? So Japonci, Francozi, Nemci ali Italijani?
Za dodatek: vsi štirje prihajajo s tekočega traku v mestu Luton v Angliji...
Torej, čigavega porekla so?
Henry Ford je bil Američan, temu ne oporekam. Ampak v njegovem času so sestavljali Ford T. In če si ga kupil, si točno vedel, kdo ga je konstruiral, kje so ga naredili in kje so ga sestavili.
Zdaj pa nimaš pojma, kje je bil konstruiran, narejen je na Balkanu, v vzhodni Evropi, v Aziji, v Mehiki in drugod, koder je poceni delovna sila (ki je do včeraj kovala podkve za konje, danes pa delajo visokokakovostne sestavne dele vrhunskih vozil), sestavljen pa nekje, kjer ima lastnik (konkretno v tem primeru je to Stellantis) kakšno tovarno, pa ne ve, kaj z njo in tam naredijo linijo za sestavljanje vozil...
Ja, Rangerja iz leta 2009 se tudi jaz najbrž ne bi preveč branil.
Ampak to je čisto drugo vozilo kot pa Ranger iz leta 2023. Če vzameš vso možno dodatno opremo, ima nosilnosti manj kot 700 kg (mislim, da samo še 650 kg, nisem pa prepričan, bi moral še enkrat preverit). S takim se ne bo delalo tako kot jaz delam z BTjko... In tudi Ranger se je precej pomehkužil... Amarok pa ni bil kaj prida niti, ko je bil original VW...
Ne, nimam več Japonca pri hiši. Se pa tolažim, da nimam Kitajca - bodisi takega, ki ga Kitajci delajo na Kitajskem bodisi takega, ki ga Turki, Bosanci, Romuni, Pakistanci, ... ... ... delajo v Evropi za Kitajskega lastnika...
Misliš, da so premajhni? Omenja se moč 300W. Če ga parkiraš pred službo in stoji na soncu 8 ur, se nabere za skoraj 100 km poti... Dobro, če ni idealno postavljen, pa vsaj za 70 km. To bi pri meni bilo celo dovolj, da se iz službe pripeljem domov...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ni v cerkvi "krstilnica": ogromna posoda z žegnano vodo. Mogoče jih kar potopiš noter za kakšno uro, da bo žegen bolj prijel...
Pa spotoma še eksorcizem izvedete, da preženete hudiča ven.
Potem pa ni vrag da ne bi delalo tako kot mora...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani