Ja, imaš pa take, kot sem jaz, ki sem bil 15 let in 8 mesecev skoraj vsak dan okoli zdravnikov...
Kakorkoli, BTjka ima zdaj težave z lučmi. In močno dvomim, da je to zato, ker do zdaj še nisem poservisiral klime. So mi že pred teboj razložili, da Mazdini dizli so problematični in so torej te težave z lučmi najbrž povezane z vrsto pogonskega goriva, ne s klimo...
Mogoče bo bolje, da neham spremljat ta forum. Za avto bo isto, za moje živce pa boljše, ker ne bom vedel, česa vse nisem naredil. Namreč, klima na BTjki še nikoli ni bila servisirana in je taka, kot so jo tovarniško sestavili leta 2009...
Danes sem pa pomislil, da bi v BTjko natočil nekaj deset litrov nafte. Pa da ne bo komentarjev, da za ta avto nikoli nič ne naredim, sem jo res že navsezgodaj zjutraj odpeljal na črpalko...
Ne, ne dobi elektrike. Sumim na dve stvarci: kontaktor ali pa stikalo. Ampak ne dobim nikjer kakšnega dobrega zemljevida električne inštalacije za BTjko, pa sem malo zgubljen v tistem šopu kablov tam pod volanom...
To je pa tako, ko ne poslušam. Tu na forumu vsi govorijo, da je Mazdin dizel nekaj najslabšega, kar lahko izberem. In, glej, mogoče imajo pa celo prav...
Čaki čaki. 4 km v eno stran se vozi žena že ohoho let. Mazda5 diesel je imela probleme z regeneracijo in bila poraba 8 litrov. Mazda6 bencinar 2.0 letnik 08 na isti relaciji poraba 8 litrov, problemov z regeneracijo ni. Ne moreš tople vode odkrit in ne vem kako vozit, da ne prekinjaš regeneracijo.
09 letnik diesel problem z regeneracijo. 6 km v eno stran. Iščem pol varjanto, da vsakih par dni en krog naredim 30 km v eno stran...
Regeneracija je problem. Pika.
Ne, regeneracija NI problem. problem je, ker z vilam kidaš sneg oz. dizla voziš na relaciji, ki je še za ... ... ... Se pravi 'nedizla' prekratka...
Narediš krog 30 km? Glede na to, da dizel rabi malo več elektrike za zagon, se na taki razdalji komaj akumulator napolni in motor se komaj v celoti segreje na delovno temperaturo. In to je problem, ne pa regeneracija.
@Slivka tvoja mazda je izvenserijska, to smo že ugotovili. 🙂 Bolj mirno se bo vozil z bencinarjem, kot z dizlom, saj tko tle pišejo fantje, kake težave se vse lahko pojavijo pri dizlu. 🙂
Lej, sm kmet an s hribu doma. Pej ti napišm čist tko, po kmečko: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja seno.
Če si razumel, prav. Če ne, naj ti pa fantje tle napišejo kaj imam v mislih. Vedi pa, da traktorji so dizli - ker se pričakuje, da delajo po nekaj ur na dan pod resno obremenitvijo. Majhni motokultivatorčki iz "hobi" programa za malo prefrezat majhen, že nekaj let obdelovan vrtiček so pa tudi be eenn cii nnnaaa rjiii (me trese, če moram samo napisat to besedo). Tako da - naša Mazda ni prav nič izvenserijska...
Raje vzmemi kakega SLO poreklo in ne iz uvoza, kaj veš kaj se je iz avtom dogajalo. Pa raje pri pooblaščencu vzemi, kot pri teh preprodajalcih. Aja, pa bencinarja vzemi, kot so že ostali napisali...tankaj, servisiraj, vozi....prej se ga boš naveličal, kot da bo šlo kej narobe. Bolj varen nakup od dizla.
Aha, ja, seveda, seveda.
Zdaj si mi 'odprl oči'! Zdaj mi je jasno, zakaj imam jaz zdaj take težave z nakupom novega vozila! Ker sem do zdaj vozil dizla! In po 350.000 pregon... ... ... Se pravi, prevoženih kilometrih bi rad kupil novega. In imam velike težave, ker nimam kaj pametnega izbrati. To pa najbrž zato, ker prehitevam protokol. Najprej bi moral določit, kaj je šlo narobe, ker pri dizlu ni opcije 'naveličal'...
Hvala, @MazdaBoy, zdaj se bom držal protokola in gotovo takoj našel vozilo zase...
Zakaj imam občutek, da jih je velika večina, ki so tu odgovarjali, površno prebralo prvo objavo? Pa dajmo še enkrat:
na BTjki se je pojavila ena zanimiva reč:
- če prižgem parkirne luči, gorijo parkirne
- če prižgem kratke luči, gorijo parkirne (ne kratke), na armaturi pa sveti signal za dolge luči
- če prižgem dolge luči, svetijo dolge in na armaturi sveti signal za dolge
Še enkrat: ko prižgem kratke luči, svetijo parkirne, na armaturi pa se prižge signal za dolge luči.
Ne vidim povezave med tem dogajanjem in vtičnico za prikolico ali varovalkami. Vtičnica za prikolico je vezana na pozicijske luči in nima prav nobene povezave ne z kratkimi lučmi ne z dolgimi lučmi. Varovalke tudi: če je katera pregorela, je na tistem delu tema in se ne vklapljajo drugi signali, kot, na primer, znak za dolge luči takrat, ko prižgem kratke.
Tole z maso sem malo preverjal, a nikjer nisem našel nič spornega - kar ne pomeni, da boljši mojster ne bi česa odkril. Le dobil ga nisem na telefon. Pa občutek imam, da ga tudi na forumu ni kaj dosti, odkar je razbil Mazdo in kupil drugo Mazdo...
Za danes sem razglasil konec dneva. Jutri pa nova bitka. Muči me samo, ker moram jutri v Wajdušno na optiko in ne bo časa še za tole. V sredo je napovedano v službi bolj divje in se zna potegnit. V četrtek imam neke opravke, ki jih ne morem odložit, potem je petek, ko težko koga prepričaš, da se loti kakšne 'raziskovalne naloge', pa vikend in je kar teden naokoli, narejeno pa nič v tej smeri...
Jaz sem nexen gume imel vedno 5-6 sezon. No, saj sem tudi continental in hankook imel toliko dolgo... Edino sava sem imel komi dve sezoni in so bile ze za v smeti. Letno delam 20.000 km.
Kaj imaš jeklene gume?
Če letno narediš 20.000 km in če imaš 1/4 leta zimske gume, to pomeni, da z letnimi narediš letno 15.000 km. V petih sezonah je to 75.000 km. Če zdržijo šest sezon, je to že 90.000 km...
Edino, če gre za umirjeno vožnjo po avtocestah. Pri nas v hribih ne zdrži toliko. Sploh, ker vozim v gojzarjih - težka noga pa to...
Itak je skoraj vse narejeno na Kitajskem. In Kitajcem res ni težava kopirat recept pa enako zmes uliti pod svojo znamko. Na koncu zna biti, da je najdražja Kitajska guma cenejša od najcenejše Evropske, pa boljša od najcenejše Evropske...
Na koliko časa pa vozite avto na optiko? Vsakič ko menjate iz letnih na zimske, ali... ?
In pazi, kam pelješ na optiko. Da ne bo slabše kot prej...
V Novi Gorici je bil možakar, ki je odlično naredil optiko podvozja. Ampak je bil 15€ dražji od drugih, pa ni imel prometa in je zaprl. Je pa res, da je pri njemu samo priprava trajala dlje kot drugje vse komplet. Ampak naredil pa je...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, imaš pa take, kot sem jaz, ki sem bil 15 let in 8 mesecev skoraj vsak dan okoli zdravnikov...
Kakorkoli, BTjka ima zdaj težave z lučmi. In močno dvomim, da je to zato, ker do zdaj še nisem poservisiral klime. So mi že pred teboj razložili, da Mazdini dizli so problematični in so torej te težave z lučmi najbrž povezane z vrsto pogonskega goriva, ne s klimo...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani