se je kdo imel priložnost voziti z R5 GT Turbo, 1.4 in 125km......to se skrije vsaka calibra in mislim da tudi civic 1.6vti.....jaz sem se imel priložnost,
i20n sem našel nekje, da ga radi primerjajo s civic 1.6 vti in i20n čakam z velikimi pričakovanji.
Me je kolega 1x peljal s tem Civic-om.
Meni je bilo fascinantno kako je vsako predstavo več se vrtela. 1 in 2 je ima nižjo blokado kot 3.
Je pa končala žalostno, na avtocesti v oblaku modrega dima, blok prebilo, ojnico vtrgalo.
Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.
Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.
Calibra 4x4 Turbo je bil najbolj močn avto v katerem sem se vozil kot froc. Jo je imel sosed. Preko 200 konjev je takrat letelo noro proti naši 101 (stojadini, da ne bo kdo mislil, da je naš avto imel 100 konjev).
Fiat 126 p 600 ccm in 23KM , Renaul5 2 "komada " en z 1.4 motorjem , Peugeot 306 potem se je pa začelo malo močneje Opel Omega 2,5 z BMW motorjem , druga Omega z 2,2 motorjem , Citroen Grand Picaso vmes je bil še en Megane , potem pa je sledila Mazda 5 , Mazda 2 in 2x KIA
R5 1.4.
To je bla Five-ka?
Al mogoče prve genracije, Gordini?
Te visokokompresijske Gordinije so angleži šraufali v R4. Baje paše genau.
Sicer pa ne razumem vaše nenaklonjenosti EV-jem. A ko bo pa Mazda enkrat naredila soliden EV, bo pa to najboljša stvar po belem kruhu? Pač za določeno skupino voznikov so EV že danes najboljša možnost prevoza, to je dejstvo.
Kdo od vas pa dela VSAK dan več kot 300 km, da bi lahko stokal, da mu ena Tesla ne pride v poštev?!
Jaz menjam firmo avta prej, kot pa kupim EV.
Tudi zdaj grem na Hyundai-ja, samo da ni niti mild hibrid.
EV doseg 300km. Probaj pozimi pri -20°C kaki bo doseg. Teh 300km bo verjetno zelo malo jih doseglo.
Ekološko so sporni do amena. Pa se to skriva. Zemlja je okrogla in CO2 za proizvodnjo baterij je enormen.
Če filaš EV na NEK mora 100k km prevozit, da enači bencinca v CO2.
Kaj šele da filaš na TEŠ.
Pa poglejte si prosim kak fejst baterija slabi. In je doseg pri 100k km znatno manjši.
Kaj šele odvisnost od DR Kongo, Venezuela in podobnih neuravnovesenih držav. Žal je tam kobalt, litij in podobno.
Vžge se tudi prej kot bencinc ob nesreči.
In edino smoterno je domača streha za polnit. Drugače osebno ne vidim smisla.
In ja bom popravil včeraj slišan slogan na tem foromu:
Življenje je prekratko da bi vozil dizla ali električara.
Se posipam s pepelom. Vozil sem dosti dizla (IMT 539).
Tovornjak se je zaletel, to nima veze z močjo avtov in hitrostjo.
Tovornjakar je presneto kriv. Še rekel bi, se zgodi, če ne bi blo oranžne luči. Ta pa pomeni pozor.
Torej je spregledal 2 stvari: rumeno luč, ki bi mu mogla povečat pozornost in stoječe vozilo.
Pa tudi sam se že koga skoraj nabasal, ker zijala prodajam. Pre-colission asist je tukaj super. Tudi če pogledam kravice skozi okno za 2s, bo zapiskal, če bo sprednji nenadoma zaviral.
Pa če smo pri hitrosti, ko vozim hitro, ne gledam kravic. 😉
Nov avto je pred vrati, še mogoče bi dal za to. Samo že v časih Focusa je to blo tam od oka 500€.
Mene bolj zanima kako je s pranjem in obnavljanjem zaščite.
Ne bi ravno zaradi keramike imel prerjavelo podvozje. Ker vsako pomlad po snegu avto potrebuje podvozja in če s avtomatsko avtopralnico keramiko dolpotegnem sem dreku focn stisnil.
Mene tudi pri 130 v Italiji...a je bila na vlečem vozilu. Sicer je pa dokazano, da se Tesle od vseh avtomobilov skoraj največ kvarijo. Ravno danes sem prebral zapisek enega od voznikov, ki si je lastil Teslo S, da je prva in zadnja. Trikrat je imel okvaro in vsakokrat je čakal skoraj mesec dni, da je prišel na vrsto za popravilo. Omenil je, da priporoča kot bivši lastnik Tesle, da imate pri hiši še en "normalen" avtomobil na klasičen pogon. Ta bo velikokrat prišel prav. 😉
To lahko potrdim, da garancijski servis vedno traja zeeeeeloooooo dolgo pri Tesli.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je imela Giuletta serijsko.
Oljni segregator se je reklo. Membrana, ki je hlape čistla.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani