Voznikov airbag se je spro?il in tudi razbil stransko steklo. Na volan pa so samo nataknili nazaj tisto sredinsko plastiko. Sovoznikov pa se ni spro?il, ker v trenutku trka pa? ni nih?e sedel tam.
Nekaj takega delajo v Italiji in po novem tud na Hrva?kem. Pri nas pa verjetno to ne bo dr?alo, ker ta listek ni glih uraden dokument namenjen policiji ?e manj pa lahko brez sodnega naloga brskajo po informacijah recimo ABC sistema.
Sicer moram re?i, da je na?a policija zelo inovativna pri inkasantskih opravilih tako, da se ne bi ?udil, da jim tudi kaj takega pade v glavo.
Je pa zanimivo predvsem to, da se pritisk inkasantsva seli na AC-je (stacionarni radarji, provide, vstopno izstopni radarji, ?elja po kontroli na cestninskih postajah, itd), ki so v teoriji in praksi dale? najbolj varne ceste sploh pa, ?e ra?unamo ?e ?tevilo vozil na njih in prevo?enih kilometrov.
Po statistiki Policije je bilo v letu 2007 na na?ih AC 30 smrtnih ?rtev. ?e gledamo skupnih 293 mrtvih je to torej 10%.
Od teh 30 mrtvih jih je 7 povzro?il tisti Romun pred Golovcem, ko zaradi del AC sploh ni ve? bila AC saj je bil en pas speljan na nasprotno stran AC in sta bila nasprotno voze?a pasova lo?ena samo s sto?ci in ne z ograjo kot je predpis na AC. 3 mrtve je povzro?ila avstrijska voznica, ki je peljala v nasprotno smer po ?tajerski AC. Pa ?e rikverc vo?nja romunskega kamiona na AC je povzro?ila smrt ene osebe.
V glavnem kaj ho?em povedat je to, da je lani bilo 19 mrtvih na AC, kjer so bili vzroki hitrost, izsiljevanje, zaspali na AC, alkohol in nasprotna vo?nja. Sicer statistika ne omenja (kako priro?no) koliko od teh 19 jih je bilo povzro?eno s strani prevelike hitrosti ampak po goli statistiki je ta cifra verjetno prcej manj?a od 10.
Torej ergo... vsa fama in vsa inkasantska merjenja bi lahko v enem letu prepre?ila teoreti?no manj kot 10 morebitnih ?rtev ali cca 3%.
Zakaj se torej toliko energije vlaga za morebitne 3% manj mrtvih, pri mnogo bolj problemati?nih segmentih prometa pa si zatiskamo o?i? Vse je samo v denarju ampak ne v tistem, da oblast var?uje pri porabljanju za doseganje ve?je varnosti ampak jih zanima samo kako s ?im manj truda ?imve? zaslu?iti, pa ko jebe varnost.
?al se tudi ta kao OMV Sprint Diesel ne izka?e glih najbolje - ?e ve? spet je to en velik bullshit posebej z izjavami in reklamami, da ga kako porabimo manj oziroma prevozimo ve?.
Moje zadnja ?tiri tankanja zgledajo takole
1. OMV Sprint Diesel...........6,55 l/100km
2. Petrol............................6,32 l/100km
3. Petrol............................6,10 l/100km
4. OMV Zimski Diesel.........6,53 l/100km
?e gledam samo tale ?tiri tankanja je Petrol kar precej spredaj. Imam pa zdajle spet Petrol notri pa da vidimo ali na povi?ano porabo vpliva kaj drugega - recimo klima.
Petrol prima diesel (tole sem prav napisal) se je spet izkazal saj sem pri zadnjem tanku dosegel rekord odkar imam Potenzo in sicer 5,98l/100km
Razlika v preteklosti med Petrolom in OMV-jem je bila minimalna, zdaj pa je kot ka?e Petrol izbolj?al kvaliteto svojega diesla in to ob?utno saj 0,2-0,5 litra/100km je pri moji porabi kar precej.
1. Petrol Prima Diesel.........5,98 l/100km
2. OMV Sprint Diesel...........6,55 l/100km
3. Petrol Prima Diesel.........6,32 l/100km
4. Petrol Prima Diesel.........6,10 l/100km
5. OMV Zimski Diesel.........6,53 l/100km
p.s.: tole nikakor ni reklama za Petrol ampak dejansko stanje... mene ne zanima kako je ime distributerju goriva ampak katero je najbolj ugodno zato tudi raje sam probavam, kot pa da poslu?am in se ravnam po dogmi o slabi nafti iz Petrola in noro dobri od drugih proizvajalcev.
Hehe, saj tole tako zgleda, kot bi jaz napisal. V glavnem ?e leta in leta ljudi prepri?ujem, da se da full dinami?no vozit z malo porabo goriva samo nekaj stvari je pa? treba upo?tevat.
Ampak so pa "face" res... Cena stacionarnih radarjev se jim ni vrnila in zdaj izumljajo nove na?ine, kako folku denar iz ?epa pobrat. In to na AC-jih, ki so najbolj varne ceste (dokler se nanje ne spravijo z gradbeno mehanizacijo in jih popravljajo v nedogled - vmes pa se samo ?aka, kdaj bo po?ilo) ?e posebej, ?e vzamemo v ra?un ?e ?tevilo prevo?enih kilometrov na njih.
No ja sej to jim je glavno vodilo, kaj varnost, kasirat je treba in kje je o najla?je z najve?jim iztr?kom?
p.s.Men je itak vseeno, ker vozim po omejitvah, se mi zdi pa skrajno butasto, da v sveti vojni za varnost na cestah nobenga ne zanima varnost ampak samo denar. Hmmm... tud kri?arski pohodi so se vr?ili v imenu ?irjenja vere v bistvu je pa ?lo za samo ropanje. Zgodovina se ponavlja.
Jaz ga imam trenutno notri in sem porabil cca pol tanka. Glede porabe pa nisem najbolj zadovoljen saj trenutno povpre?je ni ravno nizko bom pa videl na koncu tanka, ko prera?unam na roke kolk je resnice v tem gorivu.
Zadnja dva tanka sem imel notri Petrol in je bila poraba 6,1 in 6,3 litra na 100km pa bom z lahkoto primerjal.
?al se tudi ta kao OMV Sprint Diesel ne izka?e glih najbolje - ?e ve? spet je to en velik bullshit posebej z izjavami in reklamami, da ga kako porabimo manj oziroma prevozimo ve?.
Moje zadnja ?tiri tankanja zgledajo takole
1. OMV Sprint Diesel...........6,55 l/100km
2. Petrol............................6,32 l/100km
3. Petrol............................6,10 l/100km
4. OMV Zimski Diesel.........6,53 l/100km
?e gledam samo tale ?tiri tankanja je Petrol kar precej spredaj. Imam pa zdajle spet Petrol notri pa da vidimo ali na povi?ano porabo vpliva kaj drugega - recimo klima.
Hehe... sej mogo?e se sme?no zdi, ?e se nekdo zarad svojga gu?ta loti narest kak?no analizo, ki lahko pove ve? kot milijoni besed raznoraznih kvazi strokovnjakov, ki bi po pravilu slu?be morali delati tak?ne in podobne analize (statistike) a jih ?al ne. In pol od teh kao strokovnjakov pridejo tak?ni zakoni, kot je novi ZVCP, ki je dobesedno drek od dreka.
Kaj se lahko nau?imo od Alexove analize... ve? kot tretjina vozil ima neustrezno obutev za ta letni ?as in vremenske pogoje ter temperature. ?etrtina ima povrhu ?e zlizane gume, ki bi lahko ob ve? vode na cesti tudi pomenile hudo nevarnost zdrsa. Se pravi, da je procent nevarnih vozil na cesti kar blizu 40% in pri teh je mo?nost nesre?e zaradi tehni?nih vzrokov (gum) toliko ve?ja.
In kaj bi morala storiti policija, ki je edina poklicana, da v primeru nesre? oceni vzroke? Preveriti bi morali tudi stanje pnevmatik, vrsto, starost in iztro?enost ter to zavesti v zapisnik. A to naredijo? ?al ne, ampak raje zapi?ejo, da je ?lo za neprilagojeno hitrost. Mogo?e res za tiste gume, z ustreznimi gumami pa verjetno do nesre?e sploh ne bi pri?lo.
In zaradi manjka take statistike potem pridejo na plano "veleumne" izjave, da ko se temperature dvignejo, da je ve? nesre? ker flok vozi hitreje. Saj bi se ?lovek smejal sam tole sploh ni sme?no, ker ljudje umirajo. Me zanima kdaj se bo prvi vpra?al eno samo vpra?anje, kaj pa ?e je krivda na strani zimskih gum, ki so za pomladanske visoke temperature popolnoma neprimerne in da se ?tevilo nesre? pove?a prav zaradi pogojev na cesti za katere zimske gume niso konstruirane.
Pri meni je isto 140km/h na ?tevcu je 133km/h po GPS-ju... 1x sem tudi stestiral max hitrost in je ?tavec bil nekje na 217-218km/h, Garmin pa je zabele?il max hitrost pri 206km/h.
V?eraj sem sli?al, pogovor med mehanikom in nekim atom-penzionistom , ki vozi opel corso 17 CDTI.
?i?o vpra?a, " kaj je to narobe z nafto, ko tanka na petroli, naredi cca 700 km, predno mu posveti lu?ka, ?e pa tanka na OMW, pa ?ele pri 790 km ?"
Mehanik pa" normalno saj ima bol?o nafto."
Stari pa "Ni to vse ista nafta ? "
Jaz pa samo
Se pravi moram torej jaz na servis, ker se mi pri?ge lu?ka pribli?no pri istih kilometrih al tankam na Petrolu, OMV-ju, MOL-u.
Glede na vse prej napisane poste ima Petrol torej najslab?o nafto in nekaj mora biti narobe z mojo ?estko, da ga pokuri enako kot tam, kjer imajo najbolj?o nafto....hmmm premal sem pameten za tole :ne vem: :ne vem:
Jaz ga imam trenutno notri in sem porabil cca pol tanka. Glede porabe pa nisem najbolj zadovoljen saj trenutno povpre?je ni ravno nizko bom pa videl na koncu tanka, ko prera?unam na roke kolk je resnice v tem gorivu.
Zadnja dva tanka sem imel notri Petrol in je bila poraba 6,1 in 6,3 litra na 100km pa bom z lahkoto primerjal.
Ma ne vem samo a sem jaz klele butl al kaj. Ne glede, kje tankam men avto enak vle?e, enako pelje in enako porabi
Najve?krat tankam Petrol in OMV zaradi pogostosti pump, Pol pa pridejo na vrsto MOL in pogojno Agip (pri tankanju mi skos ro?ko ven me?e in se prav namatram, da napolnim tank, pa ?e poraba je z Agipom malenkostno vi?ja od vseh na?tetih). :ne vem:
Menda je ta oblika (nakracani podatki avta kupca in prodajalce na papri - vem za konkretne primere) obi?ajna, ko gre avto iz Italije v Avstrijo ali Nem?ijo...
LP,
Milan
Pri tem, da nato uradni dokumenti o odjavi "hodijo" kak?en mesec ali pa ?e ve?. V tem ?asu so idealni pogoji, da se vse skupaj ponaredi in da dobi? la?ne dokumente o odjavi. Se pravi, da avto verjetno ni nikoli zares odjavljen v Italiji in samo ?aka na dan D, da ga prijavijo kot ukradenega in oddajo zahtevek na zavarovalnici. Ta resni?no ugotovi, da avta ni in izpla?a zavarovalnino in avto prijavi v sistemu pogre?anih vozil.
Prodajale se sladko smej?ka saj je pokasiral kupnino za avto in ?e zavarovalnino, da pa ima kupec nato probleme je pa nategatorskemu italijanu samo ?e v dodatno zabavo.
Madmax, kaj predlaga? potem vsem, ki imajo avte uvo?ene iz Italije pa so trenutno "verjetno" ?e vsi legalni a se ne ve kaj bo ?ez par mesecev?
A da grejo na policijo pa preverijo stanje in zahtevajo kak?en papir, da je avto "neopore?en"? Ker pri teh prascih italijanskih se ti lahko zgodi , da si z avtom recimo kje v tujini pa te ustavijo in ugotovijo, da je avto prijavljen kot ukraden pa ti ga enostavno zaplenijo - pol se pa znajdi kaj bo? naredil s svojo dru?ino pa vso robo.
Ne vem... verjetno vsaj na na?i Schengenski meji bi verjetno zalegel kak?en tak papir al ne. :ne vem: :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Huh, vozilo ni bilo vo?eno 5 let
Povezava za deljenje
Deli na druge strani