Verjetno nisi vozil Mazde 6 diesel,ker pol bi vedel,da se pozimi presneto hitro segreje motor in tudi v notranjost
prav lepo hitro piha topel zrak(original vgrajen Webasto press). .
Tudi pri performansah ni vse tako slabo.Takega navora ne bo? dobil pri nobenem benzinarju(2000 ccm),pa tudi stisne? ga kar lepo in te prav prijetno pritisne ob sede?(nad 2000 obratov).
Jaz tudi prej nisem nikoli vozil dizela?ev,ampak izgleda,da sem se iz prve vsedu v pravega.Niso vsi enaki. ...
podpis... tudi sam sem bil zagrizen bencina? pa me je Mazda 6 diesel prepri?ala v nasprotno.
Nisem vedla, da so mazde 6 delal ?e leta 1994 :ne vem:
+10 let
1x, 2x pa mi je res ratalo, da sem ?el ?ez 900km ampak ti povem, da ni zdravo posku?at razen, ?e bi se rad v?lanil v klub z imenom "BC me je nasankla, ostal sem brez goriva"
Sicer ne vem kolk tole spremljate ampak vseeno --- kaj se letos dogaja? 4 dirke in 4 zmage Seata Leona TDI.
Diesel je ?isto preve? prepri?ljiv tako, da mu Chevrolet/Deawoo in BMW komaj sledita. Na zadnji dirki je bilo celo prvih 5 Leonov TDI + ?esti je bil bencinski Leon, BMW-je je bilo pa kar muka gledat kolk so bili nebogljeni.
moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni
Evo - na slu?benega Golfa so ?le gor GY Exellence. So kar tihe in po suhem dobro prijemljejo kot v glavnem vse nove letne gume. Kako se pa obnesejo v de?ju pa ?e napi?em, ko sprobam.
Druga?e je pa profil asimetri?en in polovica gume zgleda, kot, da bi bila narejena za formulo ena oziroma vsaj tako zgledajo tisti vzdol?ni ?lebovi.
boss to mas prov. samo zakaj pri avtih kjet pise porabo je mestna vecja od izven mestne
Seveda je saj mestna vo?nja je obi?ajno mi?ljena z veliko ustavljanja in pospe?evanja, kar nekako velja v teoriji. Druga?e pa mestna vo?nja ni enaka ob jutranjih/popoldanskih konicah ali pa recimo ob polno?i, kjer lahko prevo?i? celo mesto brez, da bi se 1x ustavil.
Se pravi tipi?na mestna vo?nja, ki je dolo?ena po mednarodnih normah za normno porabo ne pozna uporabe najvi?je prestave. Torej ve?ino ?asa pri 5 stopenjskem menjalniku so v uporabi prve ?tiri prestave.
Normna poraba izven mesta pa je merijo le do hitrosti 120km/h pa ?e to se samo 1x dotakne te hitrosti. Povpre?na hitrost za izven mestno normo ECE pa je zgolj 63km/h. Se pravi vidi?, da je dale? pod tisto hitrostjo, katero sem omenil v prej?njih postih (140km/h).
No pa da ti ne bom preve? nalo?il ima? tukaj lepo razjasneno kak?na je ta norma in kak?en re?im vo?nje merijo.
...a 50/uro vozi? ti v 5 prestavi?Meni mi to nekako ne ?tima(prenizki obrati in to).
V bistvu vozim v 5 prestavi 60km/h po ?tevcu. Realno po GPS-ju je to 55-56km/h (Ok, mal sem nad omejitvijo ) in to je na u? tam nekje 1.200 obratov. ?e vozi? enakomerno je ?ist v redu, samo ko je konec naselja pa obvezno prestavo dol pa pospe?it na 90km/h.
Tudi to predvsem pa razumsko se pravi, da se ne zaganjam od semaforja do semaforja in pravo?asno spu??am gas, da mi ni treba velik zavirat. Pri pospe?evanju pa pospe?im odlo?no, da ?imprej dose?em ?eljeno hitrost in tam nato vstrajam pri najvi?ji prestavi. ?e je v naselju omejitev 50km/h se vozim toliko v najvi?ji prestavi in ne pospe?ujem in zaviram brezveze.
?e bi recimo ?ivel v Litiji in bi vsak dan se vozil v Lj lahko trdim, da bi bila moja poraba okrog 5 litrov na 100km. Stestirano - v enem dnevu sem ?el 2x v Litijo in nazaj in BC mi je kazal 4,5.
nisi zamoru samo klanc (pa pozabu sm oment da smo bili 4je in da smo sli nazaj z povhnim prtlaznikom pjace) si pozabu dat v enacbo
?e, ?e ampak klanca navzgor nima? 400km in ko se na eni strani dvigne? se na drugi strani spusti?, a ne. In ko pelje? navzdol je poraba zelo blizu ni?. Trust me, ?e bi bil klanec tak problem bi imel jaz verjetno najvi?jo porabo med vsemi tukaj. ?ivim namre? na hribu in vsaki? ko pridem domov se moram v treh kilometrih dvignit za 200 metrov vi?inske razlike. Na vsak tank pridem cca 7x domov kar pomeni, da na vsak tank naredim en klanec dolg 21km z vi?insko razliko 1.400 metrov pa je vseeno moja poraba med najni?jimi na tem forumu.
Glej Qwerty popolnoma pravilno je, da se airbagi niso odprli saj ta avto se je prevra?al in ni bil zaleten od spredaj. Sprednji airbagi se morajo spro?iti le v primeru frontalnega naleta in ?e to precej mo?nega, da senzorji reagirajo in jih spro?ijo.
Ice popolnoma narobe razmi?lja? - najve?ji "sovra?nik" porabe je zrak oziroma bolje povedano zra?ni upor. ?e se ne motim se pove?uje s kvadratom hitrosti. Se pravi, da za vo?njo 200km/h ne rabi? samo 2x ve? energije ampak 4x ve? kot pri vo?nji s 100km/h.
Z drugimi besedami povedano, ?e se vozi? izven AC recimo konstantno s 100km/h in ima? porabo tam nekje okrog 7 litrov porabi? cca polovico te porabe za samo delovanje motorja, prenose, trenje gum (kotalni upor), spreminjanje temperature v toploto in raznorazna trenja (kolesni le?aji, rahlo drsanje plo??ic ob zavore,itd). Ostale 4 litre porabe pa pobere zra?ni upor.
?e hitrost zvi?a? na 140km/h (vo?nja po AC) se pravi, da jo pove?a? za faktor 1,4 od vo?nje izven AC. To pomeni, da se za faktor 1,4 pove?a prvi del porabe (trenja, toplota, itd), kar znese torej 4,9 litrov. Pri zra?nem uporu pa moramo faktor 1,4 kvadrirat in torej dobimo faktor 1,96 - se pravi da dobimo 6,8 litra oziroma skupno porabo pri 11,7 litra na 100km.
?e bi teoreti?no skuril cel tank pri hitrosti 140km/h bi imel porabo torej pri 11,7 litra oz. 4 litre in pol ve? kot pri hitrosti 100km/h.
Kaj ho?em povedat? Vo?nja po AC pri vi?jih hitrostih je najve?ji porabnik, sledi mestna vo?nja in na koncu je relacijska pri hitrostnih omejitvah, ki je absolutno najbolj var?na.
?e res ho?e? primerjat posamezna goriva med seboj vedno vozi vsak tank ?imbolj enako oziroma vzemi dovolj veliko ?tevilo meritev (tankanj), da bo napaka ?im manj?a. Jaz sem namre? ugotovil, da razlike med pumpami merijo maksimalno le deci do dva, kar je tako malo, da lahko govorimo ?e o statisti?ni napaki.
Tole je moj post na avtomobilizem.com, kjer debatiramo o novem ZVCP.ju, ki so ga sprejeli na za?etku aprila. Bije se namre? rahla borba med zagovorniki in nasprotniki zakona in tukaj je en lep dokaz, kaj so nam prodajali (ve?jo varnost) in kaj so nam prodali (zaslu?iti ?im ve? denarja za v prora?un).
Alkohol je vzrok 40% smrti na na?ih cestah - pika. In povpre?je je med temi povzro?itelji bilo 1,56 promila. Lani je torej bilo 117 mrtvih samo zaradi alkohola. In vsi tisti, ki so vozili pijani so se to dobro zavedali - mogo?e med vo?njo niti ne ampak predno so ?li pit so bili trezni in takrat vsak lahko razumsko odlo?i ali bo ?el do gostilne z avtom ali ne. Tukaj torej ni opravi?il in to nikakr?nih.
Zakaj smo torej pri alkoholu tako neskon?no popustljivi, ?e prakti?no vsi vemo, da nad 1,5 promila je mo?nost nesre?e z najhuj?imi posledicami izredno verjetna. Bolj verjetna je edino nesre?a pri vo?nji v nasprotno smer na AC.
Kaj ho?em povedat. Lani so naklju?ne policijske kontrole vinjenosti pokazala, da je nad dovoljeno mejo 0,5 bilo "le" okoli 8% testiranih voznikov. Nad 1,5 pa manj kot 1 procent. In ta 1 Procent torej statisti?no naredi 40% vseh smrtnih ?rtev. ?e pa zraven upo?tevamo, da v pijanem stanju vozniki delajo le nekaj kilometrov (ponavadi od gostilne do doma) oz. ogromno manj kot vsi prevo?eni kilometri treznih je to razmerje ?e bolj drasti?no.
Kaj torej smisel kaznovanja? Verjetno se vsi strinjamo, da je treba te?o kazni prilagajati te?i prekr?ka oziroma nevarnosti prekr?ka. Torej zakaj je vo?nja v pijanem stanju tako blago kaznovana, ?e vsi vemo, da je stra?no nevarna? Zakaj je vo?nja v nasprotno smer na AC tako sramotno nizko kaznovana, da kar kli?e po ponovitvah?
Zakaj pa so pogosti prekr?ki (par kilometrov nad omejitvijo v naselju) kaznovani z 80? in zakaj je recimo vo?nja po Dolenjki v Lj s hitrostjo 65km/h kaznovana z 250?. Vsi vemo, da ta hitrost na ?iroki 4 pasovni dolenjki ni nikogar ubila ampak kaznovana je pa tako, kot, da je skoraj glavni vzrok vseh smrtnih ?rtev.
To je namre? problem tega zakona - neustrezna vi?ina kazni glede na te?o prekr?ka in zato se nikakor ne morem strinjati z zakonom v smislu izbolj?evanja prometne varnosti in da nam je (vsaj nekaterim) popolnoma jasno ?emu je namenjen in sprejet - polnjenje dr?avnega prora?una z manj nevarnimi ampak pogostimi prekr?ki. In kdor to ?e danes ne vidi je ali slep ali pa ovca un tazga si oblast najbolj ?eli.
Da pa ne bom govoril samo teoreti?no bom pa ?e pokazal prakti?ni primer novega ZVCP-ja, ki so ga poslanci vladajo?e garniture tako z lahkoto sprejeli. Tukaj je en lep dokaz, da ga kretenodi sploh niso niti prebrali kaj ?ele, da bi se vsaj malo poglobili vanj, ker ?e bi tega spodaj ne bi spregledali.
Lep primer je 130. ?len, ki govori o alkoholu.
Vsi vemo, da morajo biti povsem brez alkota v krvi naslednji vozniki:
1. voznik motornega vozila ali skupine vozil kategorije C, D1, D, B+E, C+E, D1 + E in D+E;
2. voznik vozila, s katerim se opravlja javni prevoz potnikov ali blaga ali prevoz oseb za lastne potrebe;
3. voznik vozila, s katerim se preva?a nevarno blago;
4. poklicni voznik motornega vozila, kadar opravlja ta poklic;
5. u?itelj vo?nje med usposabljanjem kandidata za voznika v vo?nji motornega vozila;
6. kandidat za voznika med usposabljanjem v vo?nji motornega vozila;
7. spremljevalec;
8. voznik za?etnik;
9. voznik motornega vozila, ki nima vozni?kega dovoljenja ali v vozni?kem dovoljenju nima vpisane kategorije motornega vozila, ki ga vozi;
10. voznik motornega vozila, ki se mu izvr?uje sankcija prepovedi vo?nje motornega vozila ali mu je vozni?ko dovoljenje odvzeto;
11. voznik, ki preva?a skupino otrok.
Kzani, ?e se ne dr?ijo tega so naslednje
1. do 0,5 promila v krvi 150? + 3 kazenske pike
2. od 0,51-0,8 400? +7 kazenskih pik
3. od 0,81-1,1 500? + 9 kazenskih pik
4. nad 1,11-1,5 800? + 10 kazenskih pik
5. nad 1,51 800?+18 kazenskih pik
Zdaj pa ?e primerjalna tabela za tiste, voznike, ki imajo lahko do 0,5 promila v krvi oziroma ne spadaja v nobeno od zgoraj na?tetih skupin voznikov
1. do 0,5 promila v krvi, ?e ka?ejo znake opitosti 180? + 3 kazenske pike (30? ve? kot kazen za tiste, ki morajo biti popolnoma trezni )
2. od 0,51-0,8 450? +7 kazenskih pik (50? ve?)
3. od 0,81-1,1 570? + 9 kazenskih pik (70? ve?)
4. nad 1,11-1,5 950? + 10 kazenskih pik (150? ve?)
5. nad 1,51 950?+18 kazenskih pik
Se pravi kakor koli pogleda? se bolj "spla?a" ?e si pijan za volanom, da spada? v eno od skupin voznikov, ki morajo biti popolnoma trezni saj, ?e ne drugega je ceneje. Oziroma zgleda, da zakonodajalec smatra, da pri isti opitosti je voznik osebnega vozila veliko bolj nevaren kot voznik avtobusa polnega ?olarjev ali pa 45 tonske cisterne z vnetljivim snovi.
To je norost in budala?tina brez primere
?e pa ?e pogledate razmerje kako se vi?a kazen je skoraj isto ali so ti namerili kot vozniku 0,51 saj bo? pla?al 450? ali pa kot profesionalnemu vozniku pri 1,1 saj bo ta pla?al le borih 50? in dve to?ki ve?. Pri tem, da je drugi ?e resno pod gasom medtem, ko prvi je verjetno ?e vedno 90% sposoben mormalno voziti. NORO
Kje hudi?a je pa kle logika? Kod da bi zakonodajalec hotel povedati "fantje ne ostat pri dveh pirih in bit malo nad mejo - isti falus vam je ?e jih stol?ete 5 ali 6 ali z drugimi besedami, ?e ste ?li ?ez mejo se ga natol?te vsaj toliko, da se ne boste potem sekirali, da ste bili le malo nad mejo kazni."
A tak?no razmi?ljanje je torej v prid pove?evanju prometne varnosti? Pa dejte no ljudje podite resni pa spreglejte kon?no kaj vam ho?ejo oziroma kaj so vam ?e prodali. Prosim, ne bit ovce.
Peljat se 160 z audijem a4 in mazdo 6 ni isto. Mogo?e glede obvladljivosti avta je podobno, glede udobja oz. hrupa pa sigurno ne.
Ne vem ampak nad A4 (letnik 2003) sem bil strahotno razo?aran oziroma vsaj glede na tisto, kako visoko so ga cenili in kolk imajo ljudje dobrega za povedat. Ampak Ok to ni poanta... verjetno je veliko resnice (?e ne celo vsa) da pri bistveno cenej?em avtu odpusti? ali pa celo namerno spregleda? kako pomanjklivost.
Ne na gumah pi?e edino koliko so lahko maksimalno napolnjene v PSI. Se pravi ?ez to ne sme? je pa ta meja spet odvisna od tipa gum in je nekje med 3,5 do 4,5 bara.
Gumo preizku?a? kako se obna?a pri razli?nih polnjenjih. V glavnem tam kjer se ti zdi, da je najbolj?i ob?utek in pravilna obraba tolk pusti? gume napolnjene. En tak lep primer je GY F1, ki so se obna?ale najbolje pri 3,0 bara.
Boss zanimivo temo si odprl in pravo vpra?anje postavil. Zakaj nas na?a draga oblast poizku?a prikazati kot divjake na cestah. Ja zakaj je pa katoli?ka cerkev izumila izvirni greh. Zbujanje ob?utka krivde je zelo u?inkovito orodje za manipulacijo z ljudmi
Bravo vsaka ?ast , v dveh stavkih si razlo?il poanto zakaj sem se lotil tega testa. Ne zaradi Audijev in BMW-jev in ne zaradi tujcev ampak zaradi nas normalnih ljudi in davkopla?evalcev. Da vidim s svojim o?mi ali je res to za kar nas ?rtijo in krivijo ali ni. In ali si z na?im obna?anjem res "zaslu?imo" take kazni ali ne.
Kot je meni zakon poznan NE MORE?!! Ker kupoprodajna pogodba je nad zakonom o prekr?kih oziroma ?e povem po doma?e.... v takem primeru ti NE morejo avta vzet, ampak terjajo posrednika, od katerega si avto po legalni poti kupil...
Ne bo dr?alo in kot vidi? na Blinkijevem primeru je ?al tako, da ti avto, ki je predmet kaznivega dejanja (kraje) enostavno zaplenijo in se po doma?e lahko jebe?. Zaplenijo ti ga ravno iz tega naslova, da ga ne more? uporabljati, obrabljati ali pa celo, da avto ne razbije?.
?e se bo ali ko se bo izkazalo, da je prijava kraje nupravi?ena, ?ele takrat lahko pride? do svojega vozila - koga bo? pa potem to?il za ?as nezmo?nosti uporabe? Prijavitelja in ne AvtoHi?o, ki ti je tak avto prodala. Razen v primeru, da ti je AH prodala ?e ukraden avto (malo verjetno) takrat pa to?i? AH. Ampak sem skoraj prepri?an, da je ta avto bil prijavljen kot ukraden ?ele po tem, ko je bi dejansko ?e prodan in pri novem lastniku saj edino na tak na?in AH ni mogla vedet, da prodaja ukraden avto in tudi kupec je takrat kupil popolnoma legalen avto.
Da pa po?akajo nekaj mesece in ?ele potem prijavijo krajo je pa to to?no zato, da avtogre ?ez par rok in da se ve? ne ve koga je treba to?it.
To ima? pa staro informacijo... V vseh prenovljenih modelih lahko ?e nekaj ?asa (kake pol leta) dobi? nove TDI motorje na skupnem vodu. Ja pumpa-?oba se definitvino poslavlja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
podpis... tudi sam sem bil zagrizen bencina? pa me je Mazda 6 diesel prepri?ala v nasprotno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani