Skoči na vsebino
Gume 2008
Napisano

2,8 spredaj in 2,6 zadaj -ko so bile tople... bom preveril, kolk je to ko so hladne oziroma, ko se temperature dvignejo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kako se obnesejo obrabljene gume
Napisano

Ko sem brskal za testi gum sem naletel ?e na ta test, ki je v bistvu zelo ?okanten

 

Motorevija

 

Z obrabo zimske gume padejo ravno tam kjer bi morale biti najmo?nej?e in to je sneg. Izka?e se da so dobre le takrat, ko so nove. Katastrofa je predvsem oprijem v snegu in ravno zaradi tega jih sploh kupujemo.

 

Za tako stanje je torej krivda predvsem na lamelah, ki z obraboo postajajo ?edalje bolj okrogle - predvsem na zadnjem delu lamele. Spredaj ni tako hudo, ker se tam lamela obrablja le ob hudem zaviranju, zato so ?e vedno dovolj "ostre" da zaviranje v snegu ni mnogo slab?e pri obrabljenih.

 

Se pa ravno zaradi obrabljanja lamel in bru?enja robov le teh to pozitivno odra?a pri vo?nji na suhem, kjer obrabljena pnevmatika zavira bolje. Zanimivo je, da se avtorju prispevka ni "dalo" napisati kak?ne so dejanske vrednosti saj razlika 18% pomeni, da pri hitrosti od 100-0km/h se nove zimske ustavijo recimo pri 50 metrih tiste s 4mm mesa pa ?e pri 42metrih. :blink:

 

 

?koda, da niso podani podatki ?e za letne, ker iz teksta je razvidno, da so testirali tudi letne. Hmmm, le zakaj ne? ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Opa...cestitam :bravo:

Si pa vzel verjetno najboljse sportne gume :)

 

V?eraj je bilo prav fajhtno po tleh in sem zadevo sprobal na enem ovinku, kjer je tako drse? asfalt, da se pri zimskih konstantno DSC ogla?a. Sre?a, da je ovinek pregleden, da lahko prilagodi? hitrost, ?e nasproti prihaja vozilo- No v glavnem sred tega ovinka cuknem z volanom v ovinek, da bi videl kdaj zdrsne avto pa je tako prijelo, da sta se moja draga in tamal zna?la s ksihtom na stranski ?ip.

 

Draga je sicer nekaj pizdila, da bi jo lahko vsaj opozoril ampak sem bil ?e sam presene?en, da je tako prijelo in to pri temperaturi 0°C. Men je ?lo pa samo na smeh in sem komaj razlo?il, da se ne smejim njima, ko butata z glavo ob ?ipo ampak temu, kako odli?ne so te gume napram M+S sranju.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Jaz sem tudi v?eraj razre?il dilemo in namontiral nove gume. Sem se pa spet izneveril samemu sebi in namesto touring gum sem spet na ?portnih - Bridgeston Potenza ER050A.

 

Prvi ob?utki so fenomenalni ?eprav to ?e ni? ne pomeni saj je tako vedno, ko zamenjam letne z zimskimi. Po treh mesecih kon?no spet ?utim cesto :bravo:

 

?isti u?itek, ko lahko avto tudi na vla?ni cesti zapeljem v ovinek tako kot se zagre. Nobenega drsenja, vrtenja v prazno, da o zaviranju sploh ne govorim.

 

V glavnem - poezija :danzoman::danzoman:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mislim, da tole ni tako enostavno sploh pa ni poceni. ?e bi bilo poceni bi bili vsi avti ?e po defaultu opremljeni z avtomatsko klimo.

 

Dodatnih je kar nekaj senzorjev, ki kontrolirajo temperaturo in elektromotorjev, ki odpirajo in zapirajo lopute. Vse skupaj pa vodi dodatni ra?unalnik.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bridgestone ali good year?
Napisano

Ja pravi tlak v gumah je res te?ko dolo?it, samo ?e pogleda? F1 koliko pomeni desetinka ali dve ve? pritiska!

Na?eloma naj bi ni?ji tlak bolj obremenjeval robove gum, s tem imel bolj?o oprijemlivost v ovinkih in s tem ve?jo mo?no hitrost pred zdrsom; vi?ji tlak pa manj?i oprijem(samo na sredini gume) in s tem vse negativne posledice... Sicer je pa relativno, kaj je visok tlak, malo me presene?a,da ima Boss prednje celo na 3.0? :whatever:

Jaz ih pumpam na 2.7, pa je enakomerna obraba... je pa tu ?e dosti ? na?in vo?nje, tip ceste, itd :ne vem:

 

Gume ti ne sme pobirati ne na robovih (premalo tlaka) niti ne na sredini (preve? tlaka). ?e ima avto po?timano optiko se mora guma obrabljati enakomerno. GY F1 je meni pri 2,6 bara pobirala robove pa nisem ne vem kak?en divjak (sicer se pa to vidi iz porabe sramezljiv - evo pa sem spet omenil). Bolj ko sem jo meril proti sredini ve? je bilo profila. Na tlaku 3,0 se je pa obraba izravnala in ?e jo zdaj izmerim se je razlika pred filanjem na 3,0 iz 1 milimetra spustila na 0,2 desetinki milimetra.

 

Pa ?e to, za najbolj?i oprijem mora guma ?imbolj enakomerno prijemati po celi povr?ini, pri premajhnem tlaku jo na ovinku "povalja?" in tako naredi gubo na sredini profila, kar zmanj?a oprijem. Tudi, ?e je preve? napolnjena ni v redu saj se zmanj?a povr?ina s katero se dotika cesti??a in spet ni OK. Samo ni strahu saj tisti optimun ni tako hud kot pri Formuli in se giblje nekje v obmo?ju pol bara.

 

Za moj filling je pri GY F1 to nekje med 2,7-3,2 bara pri avtu te?e 1.500kg.

 

Rdece pikice so tam, ker ti povejo kam je treba namestit ventil (zaradi boljsega centriranja).

 

Hmmm, a to je to... Meni je pa zanimivo saj sem doma te rde?e pike imeli le na serijskih gumah in to pri vseh avtih Tako na obeh Mazdah 6, kot na Clarusu in Lantri. Nobena aftermarkt guma, na zimska , ne letna tega ni imela :ne vem: Kaj to pomeni da so aftermarket gume toliko bolj?e in enakomerneje izdelane, da je veliko bolj vseeno kje le?i ventil?ek. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bridgestone ali good year?
Napisano

Aja se to: veliko gumi eksplozij se zgodi ravno zaradi tega, ker so gume premalo napihnjene, pride do veliko deformacij guma se segreje, pregreje in pufff

 

Aha, v skrajnih primerih lahko prihaja celo, do odstopanje pla??a od jedra ?e posebej pri tistih, ki so s premalo napihnjenimi gumami gonili do konca in guma se je lahko dobesedno olupila in razletela. Zato tudi priporo?ajo povi?anje tlaka pri pogost hitrej?i vo?nji.

 

No tak primer sem do?ivel na AC proti Celju, ko me je prehitel Mercedes. Glede na mojo hitrost ni vozil pretirano hitro (tam nekje med 160-170km/h). ?ez par minut zagledam ostanke razletene gume (dobesedno na trakove je razpadla) in ?ez par sto metrov je bil parkiran ta Mercedes.

 

Sem se ustavil, da vidim, ?e rabijo pomo? pa je bilo kaj za videti - gume ni bilo nikjer ve?, uni?ena feltna, notranji kolotek, zvit rob blatnika, odneslo je ?migavec - v glavnem ?kode precej. Imel je pa zimske gume in ?e na prvi pogled se je videl, da je tlaka ob?utno premalo saj so ostale gume delale ob?utno prevelike trebu??ke.

 

V glavnem ni zastonj opozorilo, da redno kontrolirajte trak v gumah in raje par desetink vi?ji tlaki od predpisanega minimuma kot ni?ji. V glavnem, ni? ne ?kodi, ?e malo eksperimentirate s povi?anji tlakov in preizku?ate, kjer se zadeva obna?a najbolje. Je pa od gume do gume razli?no kateri tlak ji najbolj le?i zavedati pa se je treba, da je tlak, ki je ozna?en na nalepki na vratih napisan za to?no tiste gume, ki so bile originalno na novem avtomobilu.

 

To so gume, ki jih proizvajlci ponavadi delajo posebej za prvo vgradnjo (?e se ne motim imajo tudi eno tako rde?o piko na boku) in karakteristike teh gum so precej razli?ne od tistih univerzalnih za vse avtomobile.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bridgestone ali good year?
Napisano

Sicer je to zelo subjektivno ocenjevanje, ker edino pravilno bi bilo, da bi zadevo sprobali na stezi pa izmerili s ?toparico in metrom. V glavnem po filingu je bilo v ovinkih veliko bolje saj se je ob?utno zmanj?alo zvijanje bokov in s tem pove?al ob?utek komunikativnosti na volanu. ?e sem ?isto po?ten sem veliko bolj u?ival z gumami, potem ko sem zve?al tlak iz 2,6 na 3,0. Kot vidi? sem ?e od za?etka vozil s precej vi?jim tlakom od predpisanega pa je bilo ?e vedno premalo za tisti "true filling".

 

Drsenje? kaj je to? Te gume so prekleto dr?ale in to tudi proti koncu, ?eprav se Labi s tem ne strinja preve?. Zame je bila edina zamera tem gumam le to, da smeri na neravnem asfaltu ne dr?ijo najbolje in da so kolesnice ne asfaltu res velika ovira k udobni vo?nji. V glavnem je tam vleklo malo v levo pa spet v desno in bohnedej, da bi spu??al volan iz rok.

 

Ampak to je zelo razumljiv pojav saj te gume nimajo vzdol?nih ?lebov in ker imajo zgolj po?evne je pa? potegnilo v smer kjer je v tistem trenutku prijemala guma. Se je pa ta efekt vle?enja omilil, ?e so bile gume bolj napolnjene, ker pri manj napihnjenih je guma bolj prijemala na robovih (od tod tudi obraba). Ko so bile bolj napolnjene je prijemala tudi v sredini in so se levi in desni kanali bolj izni?evali med seboj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde6 - Karavan - Kaj izbrati?
Napisano

Kljuc mazde 6 je res iz leta 1990 ampak po drugi strani koga briga sploh kaksen je kljuc...glavno da opre in vzge, kar dela brez tezav :)

 

:bravo:

 

ma ja pri klju?u je najbolj va?no, da ga ne zgubi? al pa da ti ga ne ukradejo - vse ostalo je postranskega pomena.

 

Pa ?e to... le kaj ti pomaga zlo?ljiv klju? pol pa mate/majo nekateri gor obe?en ?e mali milijon drugih klju?ev - pri nekaterih ?e skoraj zgleda kot, da bi bili hi?niki. ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bridgestone ali good year?
Napisano

?e ti pobira enakomerno oba robova gume je tlak definitivno premajhen ?e posebej ?erad kak?en ovinek odpelje? malo hitreje.

 

Prebiral sem izku?nje na tujih forumih pa se nekako strinjajo, da za 16 colsko dimenzijo naj ne bi ?el pod 2,5 bara, ?e ho?e? imeti normalno enakomerno obrabo gum. Druga?e je pa zanimivo tudi to, da nekateri zagovarjajo celo teorijo, da naj se gume polnijo malo pod oznako (cca 10% manj) maximalnega pritiska - recimo pri GY F1 je to pri 61PSI, kar je na u? malo ve? kot 4 bare oziroma ?e re?emo 10% manj je to nekje pri 3,6 bara. Proti tem cifram se zdi, da 3,0 kolikor polnim zdaj te gume je to ?e releativno malo.

 

Kot zanimivost pa mogo?e ?e to. VW pri avtih na katere lepi oznako bluemotion (Golf, Passat) iste gume serijsko polni 0,5 bara ve? kot pri modelih brez te ekolo?ke oznake. Tudi na oznkah na vratih oziroma pokrov?ku tanka je tako napisano.

 

Je pa res, da pri teh tlakih rata avto bolj trd in neudoben ampak tudi bolj odziven. Meni to ugaja pa ?e du?ico mi bo?a z manj?imi stro?ki za gorivo. :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Takih gum pa nisem nikol maral...sploh ne cutis ceste :)

 

ampak so ?e posebej dobre v vla?nih in mastnih odsekih, predvsem v tunelih. ?e jih uporablja? z ob?utkom zdr?ijo dolgo, ?e si pa nasilen je pa nevarnost nesre?e lahko velika. :policaj: bi temu rekel neprilagojena hitrost. :jezicek:

 

OK, back to topic

Labi spet na?teva? nove in nove modele a odlo?u se pa ?e nisi - pol pa ?e mene mede?. :D Tako lepo sem pri?el do izbora parih gum zdaj jih imam pa spet ?est v igri :rolleyes:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Vpra?aj mo?a za nasvet. :P

 

?e bi bil nesramen bi rekel da so Durex najbolj primerne gume za nepredvidene situacije... :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Zanimiva je stran Tyre test, kjer so zbrani vtisi uporabnikov in ne samo testi novih gum - gume so nove prvih par tiso? kilometrov potem pa se ?ele za?ne videti prava vrednost le teh in zanimivo je Conti Premiumcontact 2 izjemno dobra izbira kot tudi Fireston Firehawk (Ok, prej?nja razli?ica SZ80).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bridgestone ali good year?
Napisano

@boss: klikni tam kjer pise: Alle Reifenergebnisse im ?berblick: Tabelle , motorevija ima to bolje narejeno...

pri majhnih dimenzijah cisti poraz save perfecte, tigar pa trayal...skratka ex-yu nima pojma o gumah.

Sava bi mogla samo se zimskih narest

 

V enajstem poskusu mi je ?ele uspelo odpreti tabelco. ?zmeden?

 

 

Letna Savina je itak slaba guma - Zimska je pa ?isto druga zgodba in je popolnoma konkuren?na z drugimi proizvajalci. Ampak v nezimskih razmerah pa ?e vedno letna Sava pomete z zimsko.

 

Tole bi si morali prebrati vsi, ki se vozijo poleti z zimskimi pnevmatikami.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bridgestone ali good year?
Napisano

Ker je to zelo mehka guma in, ko so visoke temperature in se peljes po avtocesti, se ti zdi da imas puding na kolesih :)

Druga stvar je ta, da je tudi poraba manjsa...boss jih je mel spredaj na 3.0, zadaj 2.8 (ce se ne motim) in je mel se nizjo porabo...bo sam povedal.

 

Saj si vse povedal bom pa dodal ?e to. Precej ?asa sem jih imel napolnjene na 2,6 spredaj in 2,4 zadaj pa mi je pobiralo robove. Zadnjih 10.000km pa sem se malo bolj pozanimal po raznoraznih forumih in ugotovil, da so ?e premalo napolnjene. Zato je ?lo spredaj 3,0 in zadaj 2,8 in robov ni ve? pobiralo ter se je za?el profil enakomerno obrabljati. Guma je ratal tudi bolj odzivna in tudi filing na volanu ter v ovinkih se je izbolj?al. ?lager na vse to pa je bila ?e poraba saj se je zni?ala za ve? kot 0,3litra na 100/km oziroma za 2,4 litra na tank. :jupiii:

 

Tole zveni tako kot da bi poslu?al kakega dirka?a na GHD ko pride v bokse in razlaga kaj je treba spremenit-na?telat, al pa ktere gume gor na?raufat, da se bo pol lahko "normalno " peljal. :D

 

ne pozna? ti Labija.... :D:D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bridgestone ali good year?
Napisano

aaaa znoru bom, odlo?itve odlo?itve odlo?itve...

Alex me je prepri?al glede Turanze in GY se prehitro obrabi

 

Ostanejo torej

 

- Potenza... obraba je tudi velika in ?e zelo glasne so

- Pirelli... prevelika zavorna pot na suhi podlagi

- Continental... velik kotalni upor-ve?ja poraba :(

 

Ampak ?e gledam skozi o?i varnosti in udobja vseeno ostane le Continental.

 

Torej.... hmmmm, aaaaa, Conti je bil le kot rezervna opcija a zdaj mi je prvi kandidat ?e posebej zato ker ga imam na Golfu pa je ?isto solidna guma in tudi obraba ni pretirana.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pomanjklivosti mazde 6 sw
Napisano

p.s.

Ali je komu padlo na misel montirat Garmin navigacijo v zgornji del armature - tam kjer imajo m6 ponavadi navigacijo - bi znalo super izgledat - pa ?e skrije se pred nepovabljenci - samo ?e se jo da spravit noter in nekako preklopno montirat...

 

 

Trenutno je to naredil le soforuma? Dravni in se mi zdi, da je zelo lepo izpadlo. Nisem sicer videl v ?ivo ampak iz slikic bi se dalo razbrati, da je :ouje::ouje:

 

ve? o navigacijah smo se pogovarjali tukaj.

 

BC-ju nikar ne verjet saj sem ostal brez goriva pa je kazal ?e 111km dometa. Na forumu nas je kar nekaj, ki se jim je zgodila ta neprijetnost. BC tudi la?e o povpre?ni porabi tako, da lahko mirne du?e tistemu kar napi?e na ekranu doda? ?e 0,5-1,0 litra pa dobi? resni?no porabo.

 

Kak?na pa je tvoja poraba, da se ti zdi prevelika?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.