- display ima verjetno kak?en hladen lot pa ob spremembi temperature izgubi stik. Kak?en elektronik bi to znal polotat.
- tvoj nima filtra trdnih delcev tako, da s tem ne bo te?av
- rja se poka?e bolj poredko in je verjetno povzro?ena ali zaradi slabe za??ite pri modelih letnik 2002-2003 lahko pa je problem tudi pri slabem popravilu, ?e je bil avto butnjen.
- naj ti nama?ejo volanski drog pa bo Ok
- kriti?nih napak ni se bo pa verjetno na?la tudi kak?na pomanjklivost in napakica vendar na?eloma ni? kriti?nega. Glede 80.000km - a je avto iz Italije?
Primerjava Audija A6 in Mazde ravno ni na mestu. Nov Audi je bil 2x dra?ji od Mazde 6 in nekako normalno je da za ta dodatni denar pri?akuje? in dobi? ?e nekaj ve? udobja in dodatne kvalitete. Zanimivo bi bilo videti kak?na bi bila Mazda 6 ?e bi stala tolk kot Audi A6 - ?al pa da kljub isti ?tevilki v imenu obeh sta pa? v ?ist drugem avtomobilskem razredu - mazda v srednjem, audi v vi?jem
Pa glih ER 300 mi je najbolj pri srcu - kako pa izgleda to ?vi?ganje? A po suhe al po mokrem, ker nikjer nisem zasledil, da bi te gume to po?ele? :ne vem:
Tich, dobro je poznat zakone, da ne pla?uje? tisto kar ti ni treba.
Symon ima namre? popolnoma prav - po zakono o opravljanju meritev hitrosti jih mora? prehitet in ?ele takrat te smejo snemati zaradi hitrosti. Vse ostalo pri sodniku za prekr?ke pa? ne velja saj niso opravili pravilno meritev. Tudi, ?e prepozno vklopi kamero je prilo?nost za policaja zamujena vsaj kar se ti?e hitrosti.
Ostale prekr?ke od ne umikanja, vo?nje po prehitevalnem, premajhna varnostna itd pa veljajo ne gleda kako so jih posneli.
Symon delno ima? prav - po evropski specifikaciji je res impreza v ni?jem srednjem razredu skupaj z Golfom in Mazdo 3. Lancer je pa v srednjem skupaj z Mazdo 6, Accordom in 407-ko.
?e bi pa gledali samo specifikacije in zmogljivosti je pa vseeno MPS-ka bolj zmogljiva od RX-8. Vpra?anje pa je ali tudi po ?portnosti oziroma kako se sploh ?teje faktor ?portnosti. Zame je RX-8 bolj kot kupe izvedba nekega klasi?nega limuzinskega modela, ki ga pa? ni. Je namre? ?isto spodoben zmogljiv 4 sede?nik s hudo zunanjostjo , ki lahko tudi na dalj?e razdalje preva?a potnike zadaj.
Zadnji pravi Mazdin ?portnik je le RX-7 in kot pravi ?portni dvosede?nik bolj spada v kategorijo S2000 in Z350, ?eprav je slednji vseeno 2+2.
Je pa tako, da vsak si po svoje predstavlja kaj je to ?portnost samo naj mi lastni RX-8 oprostijo ampak zame je 6 MPS bolj ?porten. Ampak tako to jaz gledam ni pa nujno, da imam prav.
kot kaze bo ta avto tudi kar nekaj lastnikov menjal
po moje je to ta velika slabost RX-osemk saj si ga marsikdo kupi takole bolj za piko odret. Na za?etku je fino fajn avto potem se ga pa navadi? in verjetno ugotovi?, da je pa? predrag za vzdr?evanje (zavarovanje, poraba, kazni )
Upam, da me lastni eriksk ne boste raztrgali zaradi te izjave samo po moje je to glavni vzrok zakaj ti avtomobili tako menjajo lastnike.
niti Honda niti 407 nista 4wd - in ?e bi ?e dal kaj v primerjavo z njima bi bil to RX-8...
?e gleda? po velikosti je tako, da Lancer pri ve? kot ?tirih metrih in pol nikakor ne spada v ni?ji srednji razred... ?e impreza, ki je malenkost manj?a od BMW trojke je prej v srednjem razredu, kjer je recimo tudi ford Mondeo pri 4,8 metra dol?ine.
No ja pa sej ni bistveno samo z MPS-ko je dosti ve? zabave kot pa z P407 in Accordom. Mogo?e ne toliko kot pri Imprezi in Lancerju sam je definitivno bli?je tema dvema kot pa omenjenima kupejema.
Pomoje jo ima? samo ta lu?ka se ne pri?ge nikoli niti ko da? kontakt ampak LE takrat, ko zmanjka teko?ine. Je pri moji biv?i Mazdi isto pa pri tem avtu tudi, pa celo ni Mazda.
To?no tako je kot si napisal... ko da? kontakt se ta lu?ka testno ne pri?ge in sem jo prvi? videl ?ele pred kak?nim mescem in pol - sem bil kar malo presene?en, kaj sploh je to. ?e dobro, da je rumene in ne rde?e barve, ker ?e ne bi kar ustavil.
Kaj ti mas lucko za posodo za pranje stekel? Jaz nimam tega??!!
Sem mislu, da majo to samo bencinski modeli....opa, nekaj za servis bo to v ponedeljek.
hehe
a nimajo to vsi? Lahko, da je kaj povezano z nivojem opreme :ne vem: . In verjetno ima? ti tud ?rno neprozorno posodo, da ne more? niti oceniti kolk je teko?ine notri. Moj ima prozorno posodo in se da takoj ugotoviti kolk je ?e teko?ine.
Ne vem,no.Sem probal ?e vse sorte variant gor-dol(BDW-tudi sam stanujem na hrib?ku) pa nisem ?e nikoli opazil,da se mi je potem,ko se je enkrat pri?gala,tudi ugasnila.V ostalih avtih se mi je to redno dogajalo v mazdici pa ne.Kaj pa,?e je kak?na special edition varianta?
prekratek hrib?ek, jaz imam hrib in to kar 200 vi?inskih metrov razlike, kar pomeni, da se skoraj 3km peljem skoz po klancu navzdol. Ra?unalnik je toliko pameten, da lu?ke ne pri?iga glede na plunkanje goriva v tanku ampak jemlje nekaj minutno povpre?je. Se pravi, ?e dovolj dolgo vozi? dol po klancu misli, da je tank res prazen in ti posveti z lu?ko.
Ko pride? na ravno rabi tudi kar nekaj minut (2-3) da "pogrunta", da je tank spet nad minimumom za opozorilo in ugasne lu?ko. Zato ni mi?ikanja v stilu lightshowa.
?e bi pa kdo rabil lightshow je pa treba samo precej sprazniti posodo za pranje ?ip in takrat bo na vsakem ovinku lu?ka zagorela in v drugem ugasnila. To pa najeda... sej lepo da opozori, da nima? ?istilne teko?ine, samo, da ti pa skos mi?ika je pa vseeno malce pretirano in zelo mote?e.
Ja, sam pol pridem do ravnine (al se hujs, po klancu navzdol) in gre tudi kazalc kot raketa dol
Ko prihaja? z juga na INA Petrolu ne verjamem da je kaj bolj?e gorivo, je pa na severu.
point - da na prazen tank vlije? ?e tisto INI-no sranje noter pa mislim, da ima? dobitno kombinacijo, da ne bo? niti do meje pri?el, kaj ?ele ?ez.
BDW-meni,ko se enkrat pri?ge lu?ka od goriva mi sveti non-stop(nobenega light showa sad me ima,sad me nema).
Se vidi, da se ne vozi? veliko gor in dol po klancih. Namre?, ?e se nekaj ?asa vozi? po klancu navzdol to zazna, kot manjko goriva v tanku (plovec je bli?je zadnjemu koncu tanka) in pri?ge lu?ko. Ko pride? na ravnino pa se gorivo spet izravna v tanku in lu?ka spet ugasne.
Men kot hribovcu se to redno dogaja in po moje vsem, ki imamo take "gor in dol po klancu" vo?nje.
Najbolj?e je tankat,ko se priblji?a kazal?ek zadnji ?rtici.Zakaj bi moral ?akat,da se pri?ge lu?ka.V ?em je ?tos,da se vozi? z rezervo?.Kaj pa,?e mora? kje v sili stat na avtocesti(recimo,da pri nas na obali zapade pol metra snega ) in se mora? greti,pa ti zmanjka nafte,ha?.
?e dela? en tank na mesec potem verjetno res ni ?tos, da ?aka? na lu?ko saj se ti dan prej, dan kasneje na pumpi niti ne pozna.
?e pa tanka? ve? kot 1x ali celo 2x na teden pa je razlika a dela? 700km al 850km z lu?ko. Meni namre? stoji kazalec med zadnjo in predzadnjo ?rtico skoraj 100km ?isto pri miru ?ele nato potem pri?ge lu?ko.
Zanimivo je namre? to, da ?e recimo pri 750km pri?ge lu?ko se nato vozim ?e 100km. Potem se kazal?ek dotakne zadnje ?rtice a BC ka?e, da je goriva ?e za 170-200km in gre? na pumpo pa notri stla?i? "le" 53-55 litrov.
In nafta se nikakor toliko ne peni (?e posebej ta nova Petrolova ne), da bi sfalilo 10 litrov. Sorry guys sam teh litrov pa? ni - kaj je krivo? A so druga?ne posode za gorivo kot takrat, ko so se pisali tehni?ni podatki ali pa posode izgubijo obliko (se ubo?ijo) in gre zato manj notri. :ne vem:
Kar je res toliko odstopanja? Saj dokler je avto v garanciji (MES kartica) ni problema, potem pa zna bit problem, sploh pri dizlih, ker je potrebno pri nekatrih napolniti ?obe pod pritiskom. Pri bencinarju pa samo dolije? in gasa
Ni problema ?e ostane? brez (okej to ne priporo?am, ker lahko uni?i pumpo), na filtru je en tak gumb in ga nato pumpa? toliko ?asa, da ga ne more? ve? pritisniti . Potem pa zavergla? in gasa dalje, do prve pumpe.
Aja Jodlar, pozdravljen v klubu "nasankal me je BC".
Boss, ce se prav spomnim si mel na golfu conti premium contact2...kaksne so te?
Sem mel premium contact pa so ble res dobre ampak obraba je bla katastrofalna...
Kako je to pri novih?
Kr v redu so - ni nekih velikih plusov niti minusov...v glavnem korektna guma. Obraba - prmelo prevo?enih, da bi ugotovil kolk se kaj obrabljajo ampak glede na to, da imma cca 25.000 prevo?enih z letnimi bi rekel, da bo vsaj ?e ene 15-20.000.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e mal pa bo oldtimer.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani