Opravil sem 2.servis pri 16kkm na Mazdi cx30, x186.....😊
Pregledali so vse pomembne vitalne dele na avtu in menjali olje, oljni filter, podložka čepa za olje, filter klimatskega sistema in jo dezinficirali ter oprali in zbrisali avto kot vedno do zdaj.👌 Cena je bila z nekaj popusta 248 €. Vpoklic je prav tako bil opravljen in zabeležen v digitalno servisno knjigo....👍 Če bo pila še manj kot prej bom vesel,poskočnost pa je bila že takoj občutna....
Za nadomestni avto sem dobil testno cx30 x186 AWD.
Po cca 40 prevoženih km po mestnem in primestnem prometu sem opazil da dobro gre in malo pije kot je razvidno iz slike. Stara je 3 mesece in ima že tudi novi softwar.Je pa podvozje glasnejše od moje Mazde in to verjetno zaradi AWD ali pa zaradi gum (Toyo).
Sej luči delujejo ok, mogoče sem malo zapaničaril, ker se mi je zdelo, da ne delujejo kot prej, a je očitno bilo še malo presvetlo zjutraj 😁. Prižiga mi stranske, ko se vozim za nekom, tako da tako kot prej...zaenkrat mi še ni nihče blendal, da bi ga zaslepil 😎
Novi software ne vpliva na luči,ker so popravki na hladilnem sistemu-kondenzatorju in krmiljnem mehanizmu motorja.....👍
Bo bolje, ker štopajo zadevo krožišča, predvsem pa sama cesta dol do jezera. Enostavno je prepustnost premajhna, posledica je pa pol lahko kolona do Lesc. Če pa bo del vozil lahko takoj odvil mimo Bleda bo to precej pospešilo promet.
Kolikor sem jaz opazil iz smeri B. J. proti AC je največji problem od priključka na hribu naprej ob B. Jezezu do krožnega od tam naprej pa gre kot po maslu 100tka 🏎️ kamot..... 🤗😉
Kolikor sem lahko opazil so problem prehodi za pešce in razni skakači, ki počasno, napol stoječo kolono izkoriščajo za prečkanje ceste.
Kakšni semaforji za pešce bi mogoče bolj sprostili promet... 🤔
Včeraj sem se vrnil s Pokljuke in sem imel skupno porabo tja in nazaj 5.8 s tem,da sem se vozil v skoraj stoječi koloni iz Bohinja skozi Bled 1.uro.....😵. Majko mila, po radijskih obvestilih pa nič kot da je to normalno za tisti konec.....
Hahah ka te češ. Bom vzel to kot "super, go ahead".
SIcer pa, nič ni fertik dokler ni fertik, ampak zaenkrat lahko gospoda Pete-a iz autohaus schnikers iz moersa samo pohvalim. Kapo dol, se res trudi (bi si mislil, da se bodo vsi, da kaj prodajo, pa se večini v resnici nič ne ljubi). Je tudi fan slovenije in je bil večkrat tu na dopustu.
Ali je še kdo opazil, da klima ne piha v zadnjem delu avtomobila?ali je to samo pri moji cx30?bliža se 2.redni servis pa bo treba še to pogledat..
V zadnjem delu avtomobila?🤔 misliš iz sredinske konzole in izpod prednjih sedežev? Meni piha hladno,če imam AC prižgano na avto in odprte šobe na sr. konzuli.....👍
Decembra letos bo star 4 leta, zaenkrat zelo zadovoljen, poraba se vrti okoli 7l, redni servis na pooblaščenem servisu vsako leto - BTC (dokler bo še, potem bom šel verjetno v Autotehno Vis, ki mi je lokacijsko zelo blizu), nobenih težav tudi v ostalih delih vozila, km 24.800, avto v pogonu sicer vsak dan a na kratkih relacijah. Zaenkrat top.
Super, da si tadovoljen. 🤗
Pri porabi 7 litrov se pa pozna, da so kratke ture, ker poraba začne padat po cca 3km,ko se motor ogreje na delovno temperaturo.... 👍😉
Zanimivo, da je na Irskem zelo malo Mazd. Do sedaj sem videl le tri 6-ke,par 3-k in tri cx30. Ostalih ni. Prevladujejo Nemci. Vozni park zelo, zelo dober.
Taxi - ji večinoma električni,WV ID4 in razni hibridi toyote. Benzin je po 1,6 €, nafta je 1,7€. To je za njihove plače zelo poceni.
Vozni park ne more bit zelo, zelo dober če pa skoraj ni Mazd.... 🥴😉👍
Cena je pa res dobra, škoda da nisi z Mazdo.... 😉Uživaj🤗
Hvala hvala, da ste se oglasili. Popravite me, če ne govorim prav. Mar ni ta skyactive x motor (bencin), ki poganja Cx-30 star šele tri leta. Mislim ta tehnologija oz kombinacija kompresijski vžig, pa el. vžig in še mild?
@roCkY_, sedaj, ko so strokovnjaki povedali svoje, pa dajva midva reč eno tako, po kmečko... Kot dva, ki sta že imela vozilo v malo globjem blatu (eden nenamerno, drugi pa, ker je bila gozdna vlaka speljana skozi 50 - 60 cm globoko "blatno kopel")... Ker nasveti takih, ki gredo v dežju raje peš kot da bi avto pripeljali iz garaže - da se ne zmoči - niso kaj zelo koristni...
Domnevam, da se z avtom nisi zapeljal v vodo ampak je avto stal nekje parkiran in ga je voda zalila. Torej domnevam, da motor takrat ni deloval, kar pomeni, da ni vlekel zraka vase. Ker je sesalna cev za v filter zraka precej visoko, lahko upravičeno domnevam, da vode ni posesalo v motor. Torej motor sam po sebi ne bi smel biti problematičen, ker si zapisal, da je voda segala malo pod vrata prtljažnika. Zamenjaš filter zraka, ker se je najbrž navzel vlage, kaj več pa ni potrebno. Preveri, kako je s palčko za merit olje. Nekateri motorji jo imajo precej nizko, nekateri pa imajo cevko skoraj do vrha motorja. Kje jo ima tvoj avto? Ker če je nizko, je lahko voda vdrla noter in imaš v karterju vodo - kar pa ni ravno priporočljivo... Torej je v takem primeru potrebno zamenjati tudi olje v motorju. Ko boš že to preverjal, preveri še, kje je oddušek diferenciala in menjalnika. Če je bila voda višje, se je lahko nalila tudi tja noter. Pa preveri, kje je računalnik v avtu. Nekateri ga imajo precej nizko pod sprednjim sedežem, nekateri ga imajo precej visoko, kje pod desno zračno vrečo. Če je ostal na suhem, si zmagal.
Vsa ostala elektronika je precej visoko in ne bi smelo biti težav, razen senzorji ABS-zavor, ki so pa itak predvideni, da jih bo voda močila, ko se boš v dežju vozil naokoli in bo voda špricala po njih. Disk-zavore pa tudi niso tako zelo občutljive na mulj in umazanijo kot na primer bobnaste zavore.
In če se s tem vozilom ne voziš dosti, ne bo dosti težav. Vsekakor pa je priporočljivo izkoristiti vsako sončno uro in odpreti vsaj okna, če ne tudi vrata, da se izsuši notranjost. Če ne drugače, pa poskusi dati vanj kakšne razvlaževalce, pa da ga počasi suši od znotraj.
Računaj pa, da ga bo napadla rja. Pragi imajo spodaj odprtine, da voda odteče ven. Če je avto zalil mulj, so se te odprtine zamašile. Torej se bo v pragu začela nabirati vlaga in bo avto zgnil od znotraj. Malo lahko ublažiš, če avto dvigneš in se zavlečeš pod njega. Na notranji strani pragov so plastični čepi, ki jih lahko (no, lahko ravno ne, da se pa) odstraniš in poskusiš s čisto vodo malo sprat in očistit. Pa ko si že pri delu, mogoče nasprejat kakšno odpadno transformatorsko olje, če ga kje dobiš...
Vse to je delo, ki ga načeloma lahko opraviš sam. Če pa nimaš možnosti, pa to lahko opravi vsak "servis pod kozolcem" ali pa celo vsak dijak kakšne strojne smeri, sploh, če se uči za avtomehanika. Torej ne bi smeli biti kakšni vrtoglavi stroški...
V nobenem primeru pa ga ne vžigaj, dokler se ne zamenja filter zraka in po potrebi tudi olje...
Vse te avte bi morali oceniti kot dotalko in jih dati v razgradnjo in uničit,ne pa,da se še desetletje nateguje kupce enga za drugim avto pa nikoli ne gre kot je treba. To je mišljeno za poplavljene in ne malo zalite.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Od česa pa?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani