Pisal sem jim že, samo je rok za vračilo že potekel. Itak ga ne bi gor pošiljal, ne mislim še to poštnino plačevat. Naj mi dajo brez poštnine, pa naročim novega.
Kje si pa ta filter najdu. 😄
Sem imel avgusta kar težavo z vračilom nekaj zadevic, kljub doplačilu za "varno naročilo". Kompleksen primer - nekaj sem želel zamenjat zaradi moje napake, nekaj reklamirat zaradi njihove napake. Potem pa kar nekaj pregovarjanja, nesporazumov in tehničnih težav uveljavljanja dobropisov na njihovi strani ... Najlažje bi reklamiral cel paket (dobil vrnjen denar), pri reklamaciji posameznih artiklov pa se je zaštrikalo.
Sem pred 30-timi leti prodajal Hrošča, prej pa zrihtal, nove gume Pirelli, akumulator, auspuh, alternator .... Cene so bile okrog 4.000, sam nastavim 5.600, da dobim notri stroške, pa avto je imel res malo km. Se najavi ženska srednjih let, pogleda, greva na kavo in pravi, da ga mora videt še sodelavec "Žorž", ki se spozna na avte, in da me pokliče čez 5 dni ob 17h. Sem bil 100%, da ne bo nič.
Ženska pokliče čez 5 dni, se zapeljeva na Brnik na letališče na pregled k sodelavcu. Sodelavec stopi do avta, z dlanjo potapka po strehi in reče "to so dobri avti". To je bilo vse od pregleda. Potem pravi ženska, da dobi denar čez nekaj dni. Spet sem si mislil, da ne bo nič. Čez nekaj dni pokliče, odkešira 5.600, narediva prepis in greva na kavo. Pove, da je prodala prejšnji avto sodelavcu, avto pa mu čez 2 dni zariba. In ji je bilo to zabavno, smešno ... "videno-kupljeno". Sem si mislil, če je pa to tako, potem se sam nimam kaj sekirat.
Pozdravljeni. Sem lastnik MAZDE CX-5 175 Revolution AWD letnik 2014 prevoženih 176000km, redno servisirana pri Pelkotu odkar sem jaz lastnik(kdor pozna mehanika, ve o čem govorim). In sicer me zanima kdaj je smiselno menjati ketno motorja? Imam pa namen sedaj v roku 1 meseca jo prodati, zato sprasujem se mi splaca sedaj vlagati v avto ali ga pac prodati za par € manj? In koliko priblizno bi lahko iztrzil za tako Mazdo, vprašanje za tiste ki se malo bolj vešči na trgu z avti. Hvala za odgovore .
Na prvo vprašanje naj da odgovor Pelko, če je tam servisirana. 😀 Po mojih informacijah bi bilo fino, da je pri teh km že menjana (pri 150.00 km, vsekakor pa pred 200.000).
Na prvi del drugega vprašanja je odgovor NE. Več ko boš govoril, kaj vse je bilo menjano, bolj bo odvračalo kupce. Moje mnenje. Sem imel za podoben avto zagretega kupca, pa mu na koncu povem, da je original nova turbina, pa se je ustrašil, namesto da bi bil vesel, in ga ni bilo nazaj.
V salonu ful prijazni, dokler ne kupiš, potem pa kot da te ni - ena konkretna izkušnja. Pa spomnim se akcij OPEL 24 ur z norimi akcijskimi popusti, potem pa ugotoviš, da so bili avti 1 teden pred akcijo v istem salonu cenejši.
Uf, ko pomislim, da moram sedaj na cx30 zopet namontirati letne bridgestonke, me kar mine volja za to narediti. Še posebaj, ko bo dež, bo veselje z njimi. 🙄
Te zimske hankook so se izkazale za vrhunske tako na suhem, v dežju kot na snegu. Edina slabost jim je, da so malce glasnejše od 130/uro navzgor.
Tudi obraba ni pretirana, so se izrabile manj kot 1 mm pri prevoženih 6000 km.
Kaj originalnega je na tvojem avtu sploh OK? Vse, v kar se poglobiš, bi zamenjal z boljšim. 😂 In potem tele tvoje zapisi prebira @Evgen in raje kupi golfa.
Ni ravno tako. Spomnim se primera, ko se je šlo za te famozne bakrene podložke na prvih dizelskih mazdah 6.
Zaradi iztošenosti je zmanjkovalo olja in kdor ni kontroliral nivoja mu je lahko motor zaribal. In to se je tudi dogajalo.
Sam sem prišel prvi na uradni servis v Kp in čakal, da bodo zamenjali te podložke. (avto je vil v garanciji).
Ker ni bilo ne bev ne mev sem jih sam vprašal, če jih vodo zanenjali.
Delali so se Francoze. Takrat sem sam pisal v Avstrijo, kjer so šefi našim se sedaj, in šele po posredovanju Avstrijcev so mi jih zamenjali. Seveda so mi jih hoteli zaračunati 40€/ 4 kose a sem jih nabavil na mazda servisu v Trstu, kjer sem dal 10€ za vse štiri.
Tako, da po moje gredo po liniji najmanjšega odpora in z najmanj stroški, dokler je avto v garanciji.
Edino, če je kak splošni vpoklic, takrat te pokličejo in stvar uredijo.
Kaj ni tako? Vem da je tako - da pričakujem od njih. 😃 Koliko je njihovega angažmaja se po mojih izkušnjah zelo razlikuje od sprejemnika do sprejemnika. Na srečo sem imel sam kar srečo, se je pa posadka na "mojem" servisu v zadnjem letu zelo spremenila in me skrbi. Komaj se z nekom ujameš, mu zaupaš, on se navadi na moje muhe, pa odide ...
Garancije ni vec (5 let je bilo v zacetku decembra lani)... zato se nisem nit trudil, da bi jim tezil zaradi tega... Ce bi slo za kaksen vecji strosek blizu stirimestne cifre ali celo vec, bi verjetno probal kaj tezit...
Čisto razumem. Hočem pa izpostaviti problematiko Mazdinih pooblaščenih servisov. Če voziš avto v času garancije na redne servise in ti računajo pregled vseh bistvenih delov avta, potem pričakujem, da bodo napake ugotovili pravočasno in jih sami od sebe odpravili ali pa nanje vsaj opozorili.
@Janez007 ... zakaj nisi vprasal UI, kako je s tem ...
Dosedaj si mi samo enkrat (ob zacetku lockdowna zaradi korone:) ) menjali prednje ploscice, ki so bile izrabljene ...
OK, umetni inteligenci ne mislim ugovarjati.
Kolikor razumem, ima Mazda določene spiske hib, ki gredo skozi garancijo brez težav. Je pa odvisno od zainteresiranosti sprejemnika, ali se mu da to izpeljat, ker ima s takimi garancijskimi zahtevki veliko dela. Na 6-ki so bile na takem spisku zavorne čeljusti in posledično rjavi diski. Pod garancijo so zamenjali oboje, ne pa ploščic. Ali so čeljusti znana težava (na omenjenih seznamih) pri CX-5, pa ne vem.
Pri 12 let stari Hondi Accord, ki smo jo prodali pri 228.000 km, so bili tudi zadnji diski še prvi originalni, in brez rje na površini, kjer nalegajo ploščice.
Pri sestki so meni tudi menjali enkrat pod garancijo, ker so tresli ... CX-5 pa ni vec v garanciji... Sem bil samo pred kratkim na Interclass-u in je Majes rekel, da je problem rja... in da bi pri njih to kostalo cca. 400€ ... Pa sem potem raje Pelka vprasal in se potem zmenil, da jih zamenja ...
Rja sredi površine diskov pri 90.000 km pri normalno voženem avtu, kar tvoj sigurno je, ni normalna zadeva. In ni nastala marca 2023, ampak verjetno že vsaj pol leta prej, ko je bil avto še v garanciji. Imam občutek, da se marsikaj da urediti pod garancijo, če se hoče. Zahteva pa tako uveljavljanje veliko birokratskega angažmaja servisa in je veliko lažje stranki predlagat samoplačniško menjavo za 400€.
Rja je delala probleme in je prav nagravzno ružilo občasno... Pa se mi ne zdi fer, da dam tak avto naprej ... 160€, kolikor me je kostalo, ni nek strosek, zaradi katerega bi bil lacen ... Funkcionalno je bilo sicer se OK ... in nisem cutil, da zavore ne bi delovale, tako kot morajo ...
Meni so to menjali pri podobnih km pod garancijo ... ampak pri 6-ki, in to sami od sebe.
G196? O WOW, a so naredili posodobitev dinozaverskega 2.5 motorja? @Alexa bo kap
Glede teh Mazdinih konjskih posodobitev imam svoje mnenje. Bencinska Mazda626 2.0 s 115 konji je pred 25-timi leti vlekla ravno tako dobro, kot sedanja bencinska Mazda 6 2.0 s 165 konji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Zamenjal kolesa na M3, pa pogledal ploščice pri 82.000 km. Zadnje ploščice TRW izgledajo slabše kot sprednje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani