PozdrOmenjeno ljubezen je nekoliko pokvaril vonj po vro?i plastiki iz motorja in dejstvo, da tudi po izklopu avtomobila ventilator, ki hladi motor ne odneha..v?asih deluje tudi ?e par min po izklopu motorja. Vonj pa se mi zdi, da iz vo?nje v vo?njo postaja bolj intenziven (?uti se ga tudi v potni?ko kabino ob postanku vozila). Avto je od prevzema do v?eraj deloval prakti?no brez kakr?negakoli vonja ali ventilatorja motorja, ki po izklopu ne preneha, zato mi je ?e toliko bolj ?udno, da se je ta vonj po vro?i plastiki pojavil ?ele po 200 prevo?enih km.
Imel povsem enako situacijo pri ?ehinji, tudi meni je po ene 100 km pri novem ?a?el smrdet kot pri norcih, le da vonj ni bil po plastiki ampak po zavornih oblogah. ?el na servis kjer mi pojava niso znali razlo?it. Potem sem sam ugotovil, da je stvar v regeneraciji DPF - takrat se filter mo?no segreje in pri novem o?itno zadeva smrdi - zelo opazno ko je bil avto ugasnjen sred regeneracije. Sedaj regeneracija ne smrdi ve?. Pri ugasnjenem motorju deluje ventilator kadar parkiram in ugasnem sred regeneracije, to se zgodi enkrat na pol leta. Lahko da je tudi pri tvojem to vzrok.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mene so sne?ne "nogavice ?e enkrat re?ile, ko je pod Dov?ko Babo moja mazda obsedela na karterju. Na kolesa sem nataknil prave verige, tekstilne pa zvil v kepo in polo?il pod eno kolo, toliko da jih je med speljavanjem potegnilo podse in privzdihnilo avto ravno prav da ni ve? nasedal na tleh.
Najprej je treba vedet za kaj bi rabil verige. Za v prtlja?nik za policaje "stra?it" jeseni ko se ti ?e ne da pravo?asno nataknit zimskih gum, so nogavice predrage, za to kupi? najcenej?e klasi?ne verige. Prav tako te iz Heiderlanda policaji z njimi ne bodo spustili ?ez Ljubelj, ker te nogavice pri njih ne veljajo. ?e pa bi rad verige zato, da te re?ijo ko nekje obti?i?, potem so klasi?ne ?e vedno zakon.
?e vpra?a? mene, pogleda? katere najdebelej?e ?e dovoljuje proizvajalec za tvoj avto, in pa avtomatsko zategovanje tudi ni slaba stvar.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kolega dela v firmi, ki pripravlja nove avte za v prodajo. Povedal je zgodbico, ko so v pripravo dobili avto s po?kodovanim lakom na blatniku. Sledilo je seveda barvanje in, li?ar ni udel odtenka. Nakar je sledilo ponovno barvanje, tako da je sre?ni novi lastnik dobil trojno debelino laka brez dopla?ila.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ko razmere tega ne dopuscajo pa izklopis in vozis sam, to bo morala se vedno ostati opcija.
?e sam prihod ABS-a je povzro?il, da so se genialci ?li reklamacije na servisih, ker so se zaleteli, ?eprav se po njihovem mnenju, z ABS-om ne more? zaletet. Ko bodo trgovci prodali takozvani "samovoze?i" avto, bo takih genialcev miljone.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
tko kot je recimo v Avstriji ... prej smo imeli bolj?e standarde zdaj pa prilagajamo EU, ki so slab?i.
Ma ne, nemogo?e. A ni vse kar pride iz Evrope bolj?e.
Glejmo pozitivno - ve? dela za kleparje, ve? prilivov v prora?un zaradi tega, ker bodo policisti ugotavljali, da razlog za nesre?o ni neo?i??ena cesta, pa? pa neprilagojena hitrost.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V bistvu ?e moja Mazda 3 kar vredu prepoznava ?rte na delovi??ih ko so potegnjene rumene.
Samovoze?i avti pa analizirajo sliko in i??ejo ?rte v njej (torej i??ejo vozi??e), prakti?no vsi novej?i modeli pa imajo tudi LIDARje.
Dvomim v to, da obstajajo kamere ki so sposobne zaznati ?rte pod npr. 10cm snega. A ste sli?ali, da je na?a dr?ava "pobolj?ala" standarde ?i??enja in da bo snega sedaj na cestah lahko ve?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Akumulator( Renault Zoe) ima kapaciteto akumulatorja 22kWh, te?e 290kg.
Novi renold Zoe ima sedaj 41KWh baterijo in realen doseg 300km. Ampak to je clio varianta ali pa ?e mal manj?i. ?e bi hotel imeti normalen dru?inski avto s samo polovi?nim dosegom kot imajo sedanji avti, bi vsaj 80KWh akumulator bil minimom. Hitra 20minutna polnilnica za 80KWh bi morala imeti, upo?tevajo? izgube na polnilcu in baterijah, cca 260KW! To je precej ve? od 22KW polnjenja ki ga nekateri neupravi?eno imenujejo hitro.
Hitrega polnjenja verjemite da ne bo, ker bo predrago - visokih konic porabe proizvodnja nikakor ne bo sposobna pokriti, zato bodo le te obra?unavane z mnogokratniki normalne cene. Po doma?e, hitre polnilnice bodo za bogate. Ampak tudi za po?asno polnjenje bo potrebno postavit kak?no JEK.
Pred tremi leti so pri Tesli omenili mo?nost, da bi menjali baterije na bencinskih ?rpalkah. Pri tem vozniku nebi bilo treba niti izstopiti iz avta, postopek bi opravil robot. Cena ene menjave od 40 do 60?. Potem bi zraven dr?ava pristavila svoj lon?ek za cestnine, tro?arine, pomo? ?eleznici... bi bila cena krat 2 za pol manj dosega kot ga imam sedaj z enim tankom. To bi pomenilo 4x vi?jo ceno za prevo?en kilometer kot jo pla?ujem sedaj.
Politiki in drugi prodajalci megle nam prodajajo precej la?i o elektri?ni mobilnosti. Ena je tisto kolk bo to fino, ker bomo imeli v 20 minutah poln akumulator, druga je, da se bomo vozili 3x ceneje, tretja je.. hm... sem ?e pozabil ampak tretja la? zanesljivo je.
Aja, prodajajo nam teorijo o tem, da bi z avti priklju?enimi na omre?je premo??ali konice porabe - ko bi bila poraba velika, bi avto v omre?je lahko oddajal energijo, v ?asu majhne porabe pa bi to energijo potem iz omre?ja dobil nazaj - lepo a ne? Ampak, baterije imajo ?ivljenjsko dobo ene 500 ciklov, a kdo misli da bi lastniki avtov komaj ?akali da bi te cikle metali stran za zagotavljanje stabilnosti el. omre?ja
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da bodo osebni avtomobili namesto 150kW motorje uporabljali 30kW. Peljalo se bo, vendar po?asneje. Zato ne bo potrebnih tako mo?ne pasivne varnosti, kar bo osebni avtomobil ?e olaj?alo. Kar pomeni precej manj?o porabo elektri?ne energije...
Zdaj pa resno. A je kdo tu dovolj podkovan in ima dovolj podatkov, da naredi en prera?un. Namre? to o 244 JEK mi je dalo misliti. Dejstvo je, da bo poraba elektri?ne energije odvisna od ?tevila prevo?enih kilometrov. Ne bodo vsi naenkrat imeli povsem prazne baterije, ker ne vozijo vsi naenkrat najve?jo mo?no razdaljo. Tako kot gorivo ne polnijo vsi naenkrat... Ali obstaja podatek, koliko goriva v Sloveniji porabijo osebna vozila, koliko energije ima to gorivo in koliko elektri?ne energije bi potrebovali za njegovo zamenjavo? Potem bi dobili realnej?o sliko, koliko elektri?ne energije bi v enem letu potrebovali samo za polnjenje vozil...
Tistih 244 JEK je napa?en izra?un ?e se ?e nanje priklopijo Hrvatje tako kot so v Kr?kem jih rabimo 244 x 2
Ne, ne bodo vsi isto?asno polnili avte, razen , no razen pred vikendi, prazniki, mno?i?nim odhodom na po?itnice...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e ena zanimiva ?tevilka, ?e bo res neko? 150KW polnjenje (20minutno) po predpostavki da bi se s to porabo isti trenutek priklopilo na omre?je vseh 1,1 miljona osebnih avtov kolikor jih je v Slo, potem bi potrebovali 244 JE Kr?ko, brez izgub na prenosih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Edina logisti?no nezahtevna, dolgoro?no vzdr?na in ekolo?ka re?itev je vodik v avtih. Pa ne kurjenje v gorivnih celicah pa? pa v fuzijskem reaktorju. Razredi zavarovanja ne bodo po kilovatih ampak po megavatih
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e kdo misli, da ?e se ti dvigne da bi imel 63A pancarke, da ti jih kar povsot dajo, ne bo ?lo. V marsikateri vasi po ?mrkanju ?arnic cela vas ve da je Francl alpa Polde pri?gal 5KW sekular. Da pa ko pridejo z elektri?nimi avti popoldne s ?ihta da jih 20 kom. pri?ge 22KW polnilce - no go.
V elektri?ni prihodnosti bo pomoje elektrika ve?ji problem kot premalo zmogljive baterije.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Z elektri?nim gretjem zicev, zraka za ogrevanje kabine in el. gretjem prednje ?ipe webasta kar se udobja ti?e skoraj ne rabi?, fali pa glavna stvar - ogrevanje ma?ine. So pa to trije konkretni el. porabniki in poraba goriva v ta namen ziher ni zanemarljiva. Meni avto pozimi kuri pribli?no enako kot poleti ker sem odvisen od hitrosti premikanja drugih in pozimi je ta manj?a.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da o kak?nih blatnikih niti ne govorim. Da ujezi? kak?nega konkretnega hribovca, ti naredi totalko z golimi rokami...
Kak?en konkreten hribovc, ne rabi?. Moja ima ima 44kg pa kadar je zelo jezna so blatniki zagotovo v ve?ji nevarnosti. Ve?kratne posledice vidne na vseh ?tirih.
Dober ali slab glas se dr?i neke firme ?e vsaj generacijo ?e ne dve, pa ?eprav ni neke realne osnove. Tako se je dober glas xedosk dr?al mazde 6. Tudi opelica baje da je sedaj zelo dober avto, pa mi ni do tega da bi ga imel, zaradi predkov do oplov. Pa pred ?kodo sem tudi imel predsodke...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Reoji so jajc. Na?emu je pri 150 000km za?elo nekaj pu??at okoli posode za pranje ?arometov. Mo?no tudi da je bila na delu mi?ka. Kaj drugega do sedaj ni bilo.
?koda da se je Mazda odlo?ila za tr?no strategijo da raje dela lepe avte kot pa uporabne in je v tej kategoriji pa? ni.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zamenjal kolesa - zdaj smo v zimskih ?korenjcih. Na volanu se ?uti, da so o?je ampak dinamika v ovinkih je pa bistveno slab?a in do pomladi bo pa? treba potrpet.
Jaz imam isto ?irino, pa je na zimakih ob?utek v ovinkih bistveno slab?i. Sem pa pre?altal na zimske prej?nji vikend samo zato, da smo ?li na Veliko planino sankat. ?e ne bi bilo tistega sankanja, bi pri teh temperaturah verjetno ?e vedno imel letne in verige v prtlja?niku.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zanimivo da ima ?lovek ?e po 6Kkm na octaviji te?ave z barvo, pri mojem taborniku pa pri 45 niti najman?ih problemov. Prav kakovost barve je tista s ?emer sem ?e posebej zadovoljen. Mogo?e je razlika v tem, da je mo?akar pri?el na ?kodo z vulvota, jaz pa z macde.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je to, starej?i voznik - bolj umirjen voznik
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani