Skoči na vsebino
Skyactiv-D se poslavlja
Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

Glej pri meni je bilo podobno,servis na 30k km in eno leto v knjigi pa dodan listek 15k in eno leto,drugače gre garancija u franže. Naj pogleda v knjigo z navodilo..:nevem:

Sem preveril 1.5hdi 130Km ima interval na 25000km ali eno leto. Malo dosti, 15000km ali eno leto se mi zdi realno vse kar je vec se mi ne zdi ok. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Skyactiv-D se poslavlja
Napisano

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Skyactiv-D se poslavlja
Napisano (urejeno)

Jaz teh ne stejem med cistokrvne japonce 🤣🤣🤣 . Mercedes se je ze pocasi losal renaultovih motorjev, upam da tudi nissan pride k pameti. Drugace pa toyota je imela bmw dizel motor v ponudbi in ga vec ni je bilo kar problem z njimi. Se drzim raje cistokrvnih japoncev pa se tu se kaj najde 😁😁

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Skyactiv-D se poslavlja
Napisano

Mene moti pri toyoti ta sredinski zaslon ki se lahko upravlja samo z dotikom. Ce se peljes po nasih cestah ki so vse prej kot ravne stisnes vse prrj kot tisto kar si mislil. Ta kontroler pri mazdi med sedezi je zakon. Glede cvt v toyoti, menjalnik je konstrukcijsko top zgrajen iz dveh planetnih gonil in jeklenega jermena. Ni zakompliciran kot kaksen drug cvt, traja skorajda vecno, vzdrzevanje je preprosto, je pa res da je na avtocesti zelo glasen. Ce hoces obupen menjalnik probaj getragov menjalnik dct v renaultu, vsaj letnkk 2017 je bil za razjokat, tudi glede vzdrzevanja. Se mi zdi da japonci gredo na metodo trotl ziher in meni je vsec ker je trajno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Skyactiv-D se poslavlja
Napisano (urejeno)

Zelo zanimiva bi bila mazda s skyactive G motorjem (z dvojnimi šobami neposredni vbrizg in posredni vbrizg (v sesalni kolektor)) in hybridnim sistemom od toyote.

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)

Jaz mam v mazdi g165 in mi je čist ok, za krivulijo in pospeške pa se vsedem v letalo in naredim en krog do Portoroža na kavico in nazaj, je čist dovolj pospeškov 😁

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Tudi moja je bila v luki Antwerpen na zalogi, če bi pa hotel imeti rdečo bi pa morsl čakati 14 dni ker je glih bila na ladji in na poti v Antwerpen. Tako da bi jo lahko kdorkoli kupil iz Eu. Drugače pa avstrijsci vse nove dodatno začitijo in izolirajo, nasi pač ne. Druge razlike pa mislim da ni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Saj ne da bi kupil te gume, zanimivo mi je bilo videt nepoznano znamko, ki pa ima baje zgodovino saj naj bi bila v preteklosti 5 najvecja znamka za pnevmatike v USA potem bi jo naj kupil Pireli in leta 2012 nekdo drug. V USA imajo 6let garancije 30dni za vracilo in potem z leti % vracila pada, kot zgleda znamka obstaja od leta 1912 ampak meni je nepoznana. Moje nasledje gume bodo Nexen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Zdravo. Je mogoče že kdo slišal za Armstrong gume? Danes videl oglas 225/45 r19 za 79€ ??? Prvič slišim za to znamko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore mazda 6 2016
Napisano

Jaz imam od boscha mast in jo sumim da zna se poslabsat zadevo, naj bi bila za vodila ampak ko miruje kr zalepi skupaj potem ko se razmiga je spet ok. Bom nabavil tp trw mast. Drugace pa je sedaj ko sem namazal tudi tisto pokanje ob mali hitrosti zaviranju in zavijanju potihnilo. Mazes obojno vodilo sisto s puso in tisto brez? Ker to ko ima gumi puso se naj nebi mazalo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore mazda 6 2016
Napisano

Pozdravljeni. Vceraj sem zamenjal gume in razdrl zavore. Desni disk je spet malo zvit, sem zmeril z merilno urico, pesta je ok ni zvita.to je sedaj ze tretjic da je desni disk zvit, levi je ok. Ob razstavljanju sem ugitovil da je spodnjo vodilo ki ima na koncu gumjasto puso zapikan, komaj se premika. Tudi ob ciscenju in ponovni montazi je enako, sedaj bom narocil nova vodila, ker zgleda je nekaj s to gumi puso ce jo odstranim se giba normalno. Na levi strani pa deluje super. Mislim da sem odkriv vzrok menjave treh diskov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Glede motorne izbire bi jaz izbral g150 je preverjena zadeva, x180 je po mojem se premalo casa zunaj da bi se lahko govorilo o neki zanesljivosti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.