Na koliko časa pa vozite avto na optiko? Vsakič ko menjate iz letnih na zimske, ali... ?
In pazi, kam pelješ na optiko. Da ne bo slabše kot prej...
V Novi Gorici je bil možakar, ki je odlično naredil optiko podvozja. Ampak je bil 15€ dražji od drugih, pa ni imel prometa in je zaprl. Je pa res, da je pri njemu samo priprava trajala dlje kot drugje vse komplet. Ampak naredil pa je...
Kakim dijakom neki. Te bridgestonke pobira po robovih že z sivkino brzino.
Kaj bi bilo šele pri normalno hitri vožnji. 🤔
Sonce, sonce,...
Kolikor se jaz spoznam na te reči, je sivka roža, torej ima korenine in ne gre nikamor. In še pri tej hitrosti pobira robove na gumah...
In, ja ti priznam, da si najhitrejši, najboljši, najprfektnejši šofer na tem forumu z najboljšim avtom, kar so jih kdaj naredili.
Mislim, da sem nekje že omenil, da nekatere puberteta zagrabi malo bolj pozno. In ker imam doma hčerko in sina, ki sta že v puberteti in enega sina, ki ga že začenja grabit, se mi prav ne da še tu z nekim Alexom ukvarjat in mu razlagat, da rože ne potujejo po cesti. In sivka je roža.
Po moje je za to gumo vseeno preveč. Ti jo bo pobiralo po sredini. Max.bi jo sam napolnil na 2,6.Več ne. Treutno jih imam napolnjene na 2,5. Se mi zdi najboljši kompromis udobje/performance.
Zate je še to preveč, tebi je dovolj 2,2 bar. Ker ti jih itak centrifugalna sila izboči...
Glede na to, da sem dve garnituri že zgon... se pravi zvozil in da je zdaj tretja garnitura proti koncu druge sezone, moram kar po glavi potrkat (tam je gvišno zdrava bukovna, mize in pohištvo so sama iverka in lesonit...). In če jih do zdaj ni, ne vidim razloga, da bi jih v prihodnje. Vsaj ne zaradi napačnega tlaka...
Dopolnil Bridgestonke iz 2.5 na 2.7 bara spredaj. Upam, da sedaj ne bo pobiralo zunanjih robov kot jih je prej, zadnje pa ostanejo po starem. 😉
Vožnja ni tako trda kot sem si predstavljal, ker pri 3ki s 45 presečnimi gumami je bila zeeloooo trda.... 😁
(sem enkrat poskusil, ker sem zasledil, da eni tukaj pumpa jo 2.7,2.8 in celo na 3.0 bare) 😳
Ja, med 2,8 do 3,0. Redno. Ampak pri nas je iz ovinka v ovinek in ko smo imeli tako opevane Nexen gume, sem jih moral polnit toliko več, da ni pobiralo robov.
Zimske Malateste pa polnim na 2,1 bar, pa nič ne pobira robov...
Eh, ja, se wid, de sm kmet an s hribu doma, pa se na umetno inteligenco ne zastopm prou preuč, de bi vprašu za nasvet. Pa smo sprednje zavorne diske prvič menjali pri 300.000 km, zadnji so pa še original...
Sem v enem trenutku celo pomislil,da delaš "konec"... 🥴
Ne se sekirat za avto. Mazda dizel power zmore marsikaj, česar si lastniki ... ... ... torej, ne-dizlov niti predstavljati ne morejo...
Mi je pa zanimivo, da se mnogim smili avto - medtem, ko jih za lastnika prav malo briga! Kdo se je že v neki temi spraševal, če ljudje bolj skrbijo za avte kot ljudi?
Super! Kje si našel tako gozdno pot? 🤦♂️ Hvala bogu, da nisi kje ostal vkopan v snegu, pa da bi te bilo treba pol ven vlečti. 🙏
Kje sem našel tako gozdno pot? Ne boš verjel, v svojem gozdu...
Če bi se vkopal, je spredaj obešeno še vitlo, tako da bi nekako že spraskal ven. Pa obvezna zimska oprema (beri: lopata) je tudi v kesonu. Pa še verige za vse štiri gume. Ampak vse to ni nič v primerjavi z najpomembnejšima stvarema, ki je potrebna za vožnjo v zimskih razmerah: izkušnje in preudarnost.
Zdaj, ko sem ugotovil, kako se z mobitelov prenašajo filmi na računalnik v obdelavo, grem počasi od enega do drugega in "čistim zaostanke". Dobro, da jih niso med tem že pobrisali...
Tukaj sem testiral zimske pnevmatike. Premium roba, Malatesta Cobra NT, cena 89 evrov komad, to je že tretja garnitura, sicer gredo že proti koncu, ker jim je to že tretja sezona, a še vedno peljejo boljše od katerekoli Madžarske gume s Korejskim žigom...
Zanimivo, ker kolikor sem jaz videl, ima Shell črpalke samo za tovorna vozila:
- Shell Truck Center v FRAMU pri Mariboru
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila v Sežani
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila v Ajdovščini
- Shell avtomatska črpalka v Šempetru pri Gorici
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila v Kopru
- Shell avtomatska črpalka za tovorna vozila na Jesenicah
Pa najbrž je še kakšna. Vem pa, da je včasih bila Shellova črpalka na Jesenicah nasproti stavbe, v kateri je zdaj občina. In mislim, da je bila tudi v Vodicah...
Ok, lahko bi bilo več teh kurnikov (enoprostorcev), a dejstvo je, da ni več toliko povpraševanja po njih. Zato tidi ne ponudbe
Proizvajalci opuščajo programe, ki ne gredo več v promet. Z njimi imajo same izgube.
Dejstvo je, da lahko svoje nespoštljive izraze zadržiš zase. Jaz vem za en "kurnik", ki je prevozil vsaj dvakrat toliko kilometrov kot tvoj karavan in vsaj desetkrat toliko, kot tvoj "premium" voz pa z manj težavami, kot si jih imel ti s svojimi super vozili s super vzdrževanjem. Tako da dejstvo je, da ti "kurniki" ne bi bili več na cestah, če ne bi bili tako žilavi, trpežni in zanesljivi. Da je pa kakšen avto "kurnik" pa lahko rečeš šele, ko ima tvoj avto več kilometrov od tistih, ki jih žališ - kar pomeni, da boš moral najprej s svojim super-duper CX-30 narediti vsaj 352.000 km (zaenkrat, ker "kurnik" še ni rekel zadnje besede in se še vozi), potem boš lahko kateri avto označil, kot te bo volja. Do takrat pa tisto tvoje sranje v barvah skrij in se ne repenči z njim kot petelin na kupu gnoja...
In dejstvo je, da nihče ne gleda na to, kaj gre v promet, ampak predvidijo, kaj bo za kupce zanimivo, in to delajo. Kupci pa potem kupujejo to, kar je na razpolago. In jaz poznam precej ljudi, ki jamrajo, da denar sploh ni problem, težava pa je, ker nimaš kaj kupit. Trg je podoben kot v stari Jugoslaviji. Tam so bili trije modeli Zastave (750, 101 in 1500) in dva modela Renaulta (4 in 5) in en model "VolksWagna" (TAS-Golf) in to je bilo na izbiro. Zdaj imaš pa en model (Berlingo), delajo ga pa štiri znamke: Mercedes, Opel, Peugeot in Toyota. Pa mislim, da ga dela tudi Citroen, ampak nisem čisto prepričan. Zdaj mi pa povej, kakšna ponudba je to in med čim lahko izbiraš? Poglej po cenikih (na primer Suzuki, Subaru,...) in mi pokaži, koliko dizelašev je gor. Je to kakšna izbira? Tako da povpraševanje je, samo proizvajalci tega enostavno niso razvijali, so opustili in zdaj lahko izbiraš med štorastimi in neuporabnimi SUVi v katerikoli barvi. Res velika izbira...
To je sicer res, ampak na avtocesti so nagle spremembe smeri redke, po ovinkastih hribovskih cestah pa redko ni nagle spremembe smeri, se pravi je kratko obdobje, ki z vidika sil ne bi bilo zahtevno...
Za po avtocesti so še lesena kolesa z železnim okovom dobra...
Sem poskusil par Nexenk po naših hribih, pa se ni ravno najbolje obneslo. Po ovinkih je pobralo robove. To sem sicer rešil tako, da sem jih potem pumpal za en bar več, kot je predpisano, ampak to ni ravno dobra rešitev... Pa pogonske gume je pobiralo. Po vsaki vožnji, ko sem jih pogledal, je bilo manj profila. Sploh ni bilo treba merit, že na oko se je opazilo. In sem jih na vsakih 5000 km prekladal: sprednje nazaj in zadnje naprej...
Če dobro premislim, mogoče bi bilo boljše, če bi vozil v copatih. Bi gume več zdržale, pa poraba bi bila nižja. Tako pa vozim v gojzarjih, pa rata težka noga, pa kar samo stisne dol. Potem pa gume pobere in nafte pokuri, da je povprečje okoli 6,3...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nihče ni že 14 dni prej opozarjal na tole!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani