V Avstraliji jim tudi o?itno bolj kot ne dol visi za ekologijo, oz. zagotovo niso taki ekoteroristi, kot v Evropi. 114 kW namre? sploh ni mild hibrid, torej so enostavno star motor porabili za nov avto.
Glede ?ipanja: dr?i, motor se v bistvu samo odpre na toliko, kot sicer iz tovarne zmore, preden ga s SW zamorijo. Ne gre za prirastek 5 konjev, kot je to pri "obi?ajnih" NA bencincih. Tako kot tudi ni? ne pridobi?, ?e da? ?ipat tovarni?ko povsem odprto skyactiv G165 verzijo. Za 5 konjev se zadeva zagotovo ne izpla?a, vsaj dokler ne menja? ?e nekaj komponent, kar pa je finan?no mucho ???.
Alex: 30 konjev dokazanega prirastka verjetno ni placebo efekt, ?e je zadeva ?rno na belem.
?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici.
Sode? po Thomasovem videu (Autogef?hl) niso spremenili prestavnih razmerij: 50 km/h v 2. prestavi = 3k obratov, torej 6k pri 100, na rev limiterju pri 6.800 115 km/h, torej hitro prehitevanje 2 ali 3 prestave dol, kon?na hitrost dose?ena v 4. prestavi, 5. in 6. pa samo za var?evanje, enak kot do sedaj.
Torej mild hibrid 24v sistem. Zanimivo, da so podatki o porabi identi?ni, kot za staro G120 ker je nov cikel bolj realen, je poraba 5,5 super, torej pol litra do liter manj kot prej.
Moj je pri 17k kilometrih izgledal ubogo, ker garancije nisem imel, sem ga sam o?istil in namazal. Potem je izgledal kot nov. Dejansko pa volane menjajo pod garancijo.
To je bolj, da ti ??istiinjektorje. Osledica je zato manj?a poraba. A ni lepo, da ti pije manj?... cena ni va?na, va?en je filing, ko koga vozi? in stalno gleda na ra?unalnik in se ?udi porabi.
Za kaj takega bi moral nabaviti skyactiv bencinarja, za dizla je vsem jasno, da malo porabi.
Poglej opremo 6ke FL (osnovni model). Led, navi, pravi HUD, asisten?ni sistemi, radar itd. itd. Ni ravno samoumevno za osnovno izvedenko avta srednjega razreda.
Med primerljivo 3 in 6 je ca. 5k razlike, verjetno bo tako ostalo.
Sicer ima? tudi golfa za 50k s 300 konji, a to ravno konkureca mazdi s 122 konji
Dopolnjujem. ca. 8 k EUR je razlike, sem imel v spominu, da 6 attraction pride 25k EUR, v resnici pa je 27k. 6ka ima seveda kar nekaj ve? opreme...
Torej ostaja pri ca. 8 k EUR razlike med 3 in 6 (oboje osnovni bencinar, oprema je kar primerljiva).
Malce se je izpridil tale sistem glede na prvotno pojmovanje, ampak dejansko gre ?e vedno za s ?immanj?o silo dose?i najve? (poteg ro?ice = bolj kot ne ravno dno). Marketing pa?...
Jaz ne eksperimentiram ne s konzerviranjem oz. tudi ne z nobeno za??ito laka in podobnim in ?e z nobenim nisem imel te?av, niti z rjo, niti sicer (izjema je bil en ja, uganili ste, dizel). Pazim, da ne butam sosednjih avtov, ne parkiram preblizu ostalih... odstranit pti?je iztrebke, sprat pozimi sol na 14 dni, druga?e pranje enkrat na mesec and that?s it. Konec koncev z avtom nisem poro?en...
Tisti ki pravi, da mazda 6 prve generacije ni bila problemati?na glede rje, pa ne vem kaj naj si mislim... 80 % teh avtov je rjavih okrog blatnikv, tisti, ki niso, so pred kratkim imeli tretma ali pa so se vozili tam, kjer ni soli oz. so lastniki bili pretirano skrbni. Morda pa celo obstaja serija, ki je bila tovarni?ko OK za??itena in lakirana.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
LOL, my bad
Povezava za deljenje
Deli na druge strani