Mene staranje gume itak ne skrbi, ker skurim ene na sezono ampak letos pa razmi?ljam, ?e ne bi bilo vseeno bolj smotrno kupit nekaj, ki bi namesto 30.000km zdr?alo vsaj 45.000km.
Hmm le katere gume bi to bile? Kvalitetne a vseeno z manj?o obrabo? :ne vem:
Za po 6 mora? pa res striktno po omejitvah vozit, jaz pri 5-ki pod 6,5 ?e nisem pri?el, pa sem se ?e cijazil, nad 7,8 pa tudi ne pa sem imel cegu na gasu
Bi bil presene?en kako vozim - izredno dinami?no ampak vseeno ne brezglavo. Priznam pa, da je ve?ino povpre?je po AC nekje do 140-145 po ?tevcu, ker hitrej?a vo?nja je na na?ih AC preve? obremenjujo?a.
Prehitevam (varno) vse, kar se vozi 10km/h ali ve? pod omejitvijo po drugi strani pa zelo pazim, da je ?immanj nepotrebnega zaviranja - to pomeni, da ?e zagledam tablo za naselje spustim gas 200-300 metrov pred tablo.
V glavnem, dale? od penzi? vo?nje ampak tudi dale? od histeri?ne vo?nje. Aja, pospe?evanje je vedno nekje na 2/3 mo?i ali ve?. Se pravi ?imhitreje do ?eljene hitrosti potem pa ?imbolj enakomerno in teko?e. To je to.
In kaj Boss ni na prvem mestu al kaj? Nekaj ne bo v redu z to razpredelnico.
Jaz bi padel tam nekje na 22.mesto( moje realno povpre?je je 7.5 l/100). ...?e vozim po?asi...
?aki mal ?aki... Sipi in Jagoda imata samo zimska merjenja, ki so znatno ni?ja od letnih. ?e jaz vzamem samo leto 2008 (6 merjenj) je moje povpre?je precej bolj?e -
Povpre?na poraba avtomobila v letu 2008: 6,10 l/100km
?tevilo prevo?enih kilometrov v letu 2008: 4.983,00 km
Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,26 l/100km (?t. zapisov: 3)
Poraba Diesel pri dru?bi OMV: 5,97 l/100km (?t. zapisov: 3)
Sem pa postavil nov rekord in sicer zadnji tank je bila poraba
15.02.2008 51,37 52,91 121.806 893 5,75
p.s. ?e tole kdo samo ob?asno bere si bo mislil, "joj kaki kreten je tale Boss in s ?im se hvali"
Sistem delovanja POI to?k je pri Garminu res enostaven. V mapi na N?viju, kjer so shranjene POI (garmin/poi) to?ke se vedno generira file poi.gpi. S takim imenom pa? vedno generira poiloader. Re?itev je popolnoma enostavna, ?e no?e?, da ti povozi prej?njo razli?ico poi to?k. Ime starega fajla najprej spremeni? iz poi.gpi v recimo poi1.gpi. Ko nalo?i? novega s poiloaderjem pa? ta dobi ime poi.gpi.
Sistem je tudi tako pameten, da lahko naredi? razli?ne sete poi to?k in jih pa? shranjuje? pod razli?nimi imeni, va?no je le, da je kon?nica enaka in sicer gpi. Brez skrbi glede imen saj n?vi vse datoteke s kon?nico gpi in se nahajajo v POI mapi isto?asno upo?teva in tudi prikazuje med navigacijo.
Fantje samo tolk vam povem avtomatik je zakon in moj naslednji avto bo 100% avtomatik. Vzdr?ljivost pa ja tako ali tako odvisna od serisiranja-vzdr?evanja, zajebat ga tako ali tako ne more?, ker sam blokira zadeve ki niso pravilne.
Saj jaz tud, ko bom star
Ne, ne resno... zaenkrat ?e u?ivam z ro?nim se pa bojim, da ?e bom ?el na avtomatiko bo konec romantike v vo?nji :ne vem:
Kolega je tud golfa IV prodal, ko so mu ?e tretji? airbage sunli pred blokom. Zdaj ima enga ?udnega deawooja in je najbolj sre?en ?lovek pod soncem. Avto ga ravno tako pelje in zjutraj vedno ve, da bo avto tak kot ga je zve?er pustil pa ?e sekirati se je nehel, zaradi pobutanih vrat.
Ni isto, sem preveril, neko ?ungalunga sranje - aka posebna verzija adriaroute za nuvi. Samo sem imel premalo ?asa da bi po?tudiral zadevo bolj v detajle.
A vidi?, ?e dobro, da sem napisal, da je "verjetno" isto. Se mi zdi pa zanimivo v toliko, da se ga da selit iz naprave v napravo brez ponovnega odklepanja kart.
Ja res je, predvsem pa je odvisno od mo?i motorja, ki jo mora menjalnik "prebavit"
Ker je to navadno vi?ji razred,z obilo KM tudi prej crkujejo, pravi strup za avtomatski menjalnik pa je tempomat, ki ga navadno najde? v tem razredu, in mazdini ?estici
Dvomim, da je tempomat lahko vzrok, ker omenjena Lantra ima tudi tempomat in prijatelj to funkcijo konstantno uporablja.
p.s: sorry ker tolko Hyundaia omenjam saj ?e skoraj izgleda kot, da smo na nekem drugem forumu. ?e Denis se mi pridru?i pa bovo lahko za?ela sveto vojno purifikacije te znamke
Je pa avtomatik tud problemati?en, okoli 200kKM ponavadi za?ejo nagajat,( razen mercedesov) menjavanje ni ve? tko mehko, pa rabi ve? ?asa za menjat..., pol je pa potrebena ganeralka, ki je recimo za Renault 6000?(nov 11!)
Hmmm... omenjena Lantra od prijatelja ima 260.000km in 12 let za sabo in ni? ne ka?e, da je menjalnik tik pred izdihom. Po moje je to ?ist odvisno kako z avtom dela?. No sej je z vsako stvarjo tako. :ne vem:
Ko se ga 1x navadi? no?e? iti nazaj na ro?nega, ker je pa? res udoben. ?e posebej pred semaforji, v po?asnih kolonah, startom v klanec in mestni vo?nji na splo?no.
No in ker no?e? nazaj na ro?nega je seveda naslednji avto spet avtomatik. ?e je nov to dodatno stane, pri rabljenih je pa tako, da je izbira pri nas zelo majhna ?e posebej v srednjem in ni?jem srednjem razredu.
Moj najbolj?i prijatelj ima Hyundai Lantro avtomatik (letnik 1996 ) in je nad avtomatikom tako navdu?en, da nikakor ne bi ?el ve? nazaj med manualne delavce. Ker zdaj kupuje nov avto to pomeni, da bo moral dodati ?e 10% ve? denarja za ta luksus.
Grega polahk, da ne bo? neumnosti naredu. Ne bri?i ni?esar, ker na tem je cela mapa Evrope. Adriaroute ima le Slo, Hr, Bih in Makedonije
SD kartica je popolnoma klasi?na (osnovna SD kartica brez raznih pridevnikov mini, pro ipd) in sigurno jo dobi? v BigBangu al pa tam kjer prodajajo ra?unalni?ki ali pa fotografski material oziroma dodatke za mobitel?ke.
In tudi razne spletne trgovince jih imajo tako mimovrste.com, enaa.com itd.
V bistvu je precej redka samo ?e pa je potem je to kar resen problem, ker rjavi obilno. Ampak pri tolk starem avtu bo? to videl ?e na prvi pogled a je OK al ni.
?e se mene vpra?a, raje vzamem "slovenskega" s potrjeno knjigico in realnimi kilometri (tudi ?e je precej ?ez 100.000km), kot pa neke ?udne "italijane", kjer ?onglirajo s kilometri kot klovni v cirkusu s keglji.
Pri italijanskih ti probajo prodajalci poleg avta prodat ?e goro bu? in potem sli?i? in celo vidi? raznorazne izpiske iz servisov a o sami servisni knjigici ni duha ne sluha. Potem te prepri?ujejo, da v Italiji sploh knjigic ni in da je vse v ra?unalniku. Super ?e je to res samo v Slo teh podatkov nimajo (ali pa no?ejo dat).
Nakar se zaradi tega avti ne prodajajo in potem ta isti avto po nekaj mesecijh "?ude?no" dobi servisno knjigico in glej ga hudi?a celo s slovenskimi ?templji - ja porkaflek, od kod pa zdaj to? In kar naenkrat ni ve? uvo?en iz Ita ampak je od enega starej?ega gospoda, ki ga je zelo pazil. A dej no dej, a jaz sem pa kekec al kdo?
Ne re?em, da to velja za vse samo pri nakupih via Italija je treba biti ?e toliko bolj previden, da ne bo neprijetnih presene?enj in iz ugodnega postal neugodni nakup. Spla?a se ti vzet s seboj nekoga, ki se na avte spozna oziroma obiskat nekaj avtov, kjer so sigurno realni kilometri, da dobi? ob?utek o obrabljenosti.
?e naredimo malo kalkulacije to ?e ne pomeni fou?ije - glede na to da se slovenski dr?avljani prekomerno zadol?ujejo, predvsem za avte, nekateri ?e za delnice - niti ni neumno malo o tem predebatirat s finan?ne plati - ?e pa nekomu avto res ogromno pomeni, potem pa zaradi mene lahko da 90% prihodkov zanj samo da ga ima, takemu sem pa ?e najmanj fou?
Itak pa tisti, ki vozimo mazde, nismo kupili te znamke zaradi ne vem kak?nega bahanja pred sosedi - prej zaradi price/performance-a - dobrega avta za po?teno ceno, saj povpre?en "sosed" mazde ne lo?i od drugih japon?kov, "sosed" ve za VW, Audi, ... tako da na mazdinem forumu razpravljat o fou?iji niti ni relevantno
bravo, bolj? skoraj ne bi mogel napisati - sem ?el pa ?e 1x nazaj prebirat kaj smo pisali v tej temi pa mi ni jasno kje si Mazda323 zasledil fou?ijo. :ne vem:
Meni je v vsem tem pogovarjanju zanimivo predvsem to kako vsak po svoje razmi?lja in konec koncev ima vsak po svoje tudi prav. Enim pa? ve? pomeni ekonomi?nost (?eprav avto sam po sebi itak ni ekonomi?en), drugim performance, izgled.
Se pa najdejo tudi taki, ki jim velik avto daje ob?utek la?ne mo?i, varnosti in u?ivajo v tem, da vzbujajo zavist pri drugih. Kolikor imam jaz ob?utek takih primerkov na Mazda forumu ni . Veliko prej najde? take modele na raznoraznih forumih nem?kih proizvajalcev avtomobilov, pa tud en japonski se najde med takimi (vsi vemo kateri ).
Recimo ce mi porabi 7.5 bom dal 6000eur na leto za gorivo
Ce porabi 8.5 bom dal 7000eur...
In tudi, ce bi mel milijone zakaj, dati 1000eur vec za onesnazevanje???
In poraba je ZELO pomembna karakteristika avtomobila
OK ?e vzamem podatke, ki jih je navedel mazda_mx torej v treh letih recimo "pu?i? 15.000? samo na avtu. Se pravi 5.000? na leto. Razlika v porabi med "MPS" motorjem in dieslom bo v povpre?ju 3-4 litre v ?kodo bencinarja.
pri 10.000km/leto je to 350? ve? za bencinarja pri gorivu oziroma 1050? v treh letih (razlika ni velika in izberem bencinarja)
pri 25.000km/leto je ?e 875? oziroma 2625? v treh letih (prednost pri dieslu ampak ?e vedno stvar odlo?itve)
pri 50.000km/leto je to 1750? ali 5250? v treh letih (tukaj se pa ra?unica za bencinarja neha)
?e pa govorimo ?e o tem, da bo cena dieslskega modela ?e za nekaj tiso?akov cenej?a, zaradi tega cenej?i kasko in ?e bo diesel mel manj kot 130kW bo tudi v ni?jem zavarovalnem razredu, kar pomeni skupaj ?e dodatnih 500? manj?ega stro?ka vsako leto.
Saj ne da bi koga prepri?eval kaj naj kupi, ker itak vsak zase najbolj ve kako dale? se?e. Je pa vedno tako, da nakup avta je ?e najmanj?i problem, vzdr?evanje je pa ?isto druga zgodba, ki jo marsikdo pozablja.
In ?e da? na leto pri 50.000 prevo?enih cca 5.000? samo za gorivo je to sigurno stro?ek, ki je prekleto pomemben in se ga da ob?utno zmanj?at pri tem, da se ne odpove? veliko u?itkom.
@Emil: DSC je na?eloma tako dober, da niti ne ve? kdaj se vklju?i - narsikdo niti ne opazi da se je. Vidi? pa to tako, da parkrat mi?ikne lu?ka za DSC na armaturki.
Testira? tako, da v ovinku spravi? avto v podkrmarjenje ali prekrmarjene in bi se zadeva morala vklopiti. ?e pa avto zdrsne enakomerno (vsa 4 kolesa) se DSC ne bo vklopil saj v takem primeru ne more re?iti ni? saj bo naredil le ?e slab?e, ker bi avto zavrtel okrog navpi?ne osi.
Na ?alost Turanza ER 300 ni za na?e Mazde,ker ?vi?ga,da je veselje.Ima kolega montirane gor in so glasnej?e,kot moje zimske gume.Tudi drugje sem zasledil,da je to njihova velika pomanjkljivost...
Drek, jaz sem pa glih tele mislil nabavit za letos.
Pa ne more? Vel satisa s ?estko primerjat sploh pa ne po ceni. ?udi me, da Vel satis nima prezra?evanja sede?ev sploh po tem da je treba za tak avto dat >45.000? za kolikortoliko spodobno opremo.
Omenjena Bridgestone in GY sta namenjena bolj za ?portni na?in vo?nje. Potenze sicer nisem testiral in ti kaj ve? ne morem povedat sem pa zvozil F1 do konca in moram re?i, da je za moje pojme super guma s tipi?nimi "napakami" za tak?en tip gum, kot recimo velika ob?utljivost na kolesnice in dr?anje smeri na zjebanem asfaltu. Sicer ni tako hudo, da bi ti trgalo volan iz rok, samo spu??at ga pa tudi ne sme?.
Je pa ?e ena zanimiva guma iz Bridgestonovega hleva in to je Turanza ER300, ki se je odli?no obnesla na testih in je za cca 15? cenej?a od Potenze. Je bolj touring guma in ne tok ?portna, kar pa pomeni, da bo naredila ?e kak?en kilometer ve?. V kolikor nisi dirka? bo po moje to kar prava izbira.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mene staranje gume itak ne skrbi, ker skurim ene na sezono ampak letos pa razmi?ljam, ?e ne bi bilo vseeno bolj smotrno kupit nekaj, ki bi namesto 30.000km zdr?alo vsaj 45.000km.
Hmm le katere gume bi to bile? Kvalitetne a vseeno z manj?o obrabo? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani