CX-9 je razvit izklju?no za ameri?ko kanadsko tr?i??e in ga v Evropi definitivno ne bo tako, da ti je trenutno edino na voljo "le" CX-7 z 2,3 turbobencinarjem, 260KM in 380Nm. V glavnem mo?i ve? kot dovolj in to za super ceno 31.000 - 35.000?
Dobil v roke ?e N?vija 200. Prakti?no ista zadeva kot model 250 s to razliko, da ima "le 0,5GB internega spomina napram 250-ki, ki ga ima kar 1,5GB. Tako je na 200-ki le mapa, ki pokriva alpe in bli?njo okolico. Vse skupaj je karte za cca 180MB in ?e od?tejem ?e ostalo kramo ostane cca 150MB na voljo za dodatne mape kot je recimo AdriaRoute.
Takim zgodbam ne preve? verjet... na tem forumu najs je ?e ogromno, ki smo ?e davno prestopili mejo 100.000km pa ?e vseen turbince delujejo tako kot morajo. Se jo da pa hitro uni?it, ?e se malce potrudi?. Zjutraj ko je mraz gas do konca do blokade pol pa na avtocesto pa 200 na uro za 10minuta pa takoj ustavit pa avto ugasnit. Po moje to naredi? ene 5x - 6x pa je turbina za na odpad.
DSC deluje popolnoma v redu oziroma cel za malenkost prezgodaj ampak ker je varnost na prvem mestu je to OK. Z mrcedesom tega sploh ne more? primerjat, ker ima pogon na drugem koncu in se stabilnostni sistem mora odzivat popolnoma druga?e. Skratka ne primerljivo.
Originalna plati??a se ne lu??ijo in mislim, da nobenmu od na?ih ?alnov tudi ne.
Strinjam se z ugotovitvijo glede ksenonk (urejeno z novej?o verzijo elektronike).
Porabe, ki jo omenja je en velik bullshit, ker jaz vozim tako Mazdo 6CD in Golfa 1,9 TDi in kljub temu, da je golf ene 200kil la?ji je poraba samo za cca 0,3 litra v povpre?ju v prid Golfu. ?e bi bila avta enako te?ka bi bila poraba enaka pri istem re?imu vo?nje.
Primerjava Mazde in omenjenega passata tudi ni na mestu, ker je bila nakupna razlika sigurno 1,5 milje SIT v prid Mazdi. Kar se pa ti?e plastike, dizajna, notranjosti je pa tako, da imajo vsake o?i svojega malarja in kar je enemu v?e? drugemu ni in obratno - men je ravno dizajn notranjosti veliko lep?i kot v VW-ju.
zakaj pa pol tko navdu?eno va? avto ma DSC in ESP poleg ABS, ter za dopla?ilo ?e TC
DSC in ESP sta popolnoma enaka sistema samo razli?ne znamke jih druga?e poimenujejo. V Mazdi se pa? imenuje DSC pri ve?ini evropejcev pa ESP.
?e ima? DSC ima? tudi TCS saj je DSC pametna nadgradnja tako sistema TCS in EBD (elektronik brakeforce distribution ali nekaj takega).
V glavnem za?ne se vse z ABS nadaljuje z EBD+TCS in kon?a z DSC/ESP na koncu pa ?e dobra muzika v sitemu BOSE in BOSS za volanom pa smo kon?ali s kraticami.
Mene pa zanima, ?e lahko dobim kazen zaradi tega, ker sem se peljal na avtocesti podnevi z izklopljenimi lu?mi, hitrosti pa nisem prekora?il (ne vem to?no, ali je je bil postavljen stacionarni radar ali ne?
Zanima me tudi, ?e policaji avto zaustavijo takoj, ko prekora?i? hitrost (v primeru da merijo iz svojega avta)? Je mo?no, da me ne bi zaustavili in bi dobil polo?nico ?ez nekaj mesecev s prilo?eno sliko kot dokaz?
Hvala za pomo?
Zaradi nepri?ganih lu?i ne bo? dobil kazni naknadno medtem, ko za prekora?itev in ?e so te slikali pa je seveda vse mo?no.
Velja pa naslednje:
- lasersko merjenje z ro?nimi merilci - ustavi takoj in ti izre?e kazen glede na podatke na ekran?ku
- provida sledenje - ustavi te ko ?e nekaj ?asa meri saj so veljavni rezultati le tisti, ki so zmerjeni na dovolj dolgi razdalji merjenja. Poleg hitrosti lahko fa?e? ?e vse ostale kazni za morebitne prekr?ke, ki si jih naredil ko so te merili. Vklju?no z nedajanjem smernikov, premajhno varnostno, vo?njo po prehitevalnem, ?e je vozni prost in ostale zadeve.
- stacionarni radarji in radarji multanova name??eni v vozilih - ti radarji slikajo in sliko s kaznijo lahko dobi? naknadno tudi ?ez nekaj mesecev. Ni nenavadno tudi, ?e jo dobi? malo pred iztekom enoletnega obdobja od nastanka kazni.
Verjetno spra?uje?, ?e ima CN NT 2008? Nimam pojma samo po tej logiki ga verjetno ima, ker je v bistvu malo ve?ji klon 250ke. Va?no je samo, da ti ne podturijo kako staro zalogo. Naj bi pa najnovej?e karte bile nalo?ene na napravah, ki so bile narejene od novembra 2007.
Tnx Boss, bom vsekakor upo?teval pri nakupu.
Do poletja se moram opremit saj imam v na?rtu dalj?i road trip
pol pa res rabi? in glede na to, da navigacijske npravice ?e nikoli niso bile tako poceni je po moje kar pravi ?as za nakup
No sej, ker ne ve? koliko je res kilometrov je treba to odlo?no povedat prodajalcu in naj kar spusti ceno za 1000? za servis pa ?e enkrat toliko za dobro voljo kupca. To velja sevedaza tiste, kjer ne more? uradno ?ekirat servisov. ?e je pa to mo?no in je vse OK pol pa velja "popust" le za drugih 1000?.
Zgodba se za?ne nekako takole: Garminove navigacije so v sloveniji izredno popularne ?eprav imajo kar nekaj zagri?enih nasprotnikov, ki povzdigujejo v nebo vse kar ni Garmin. Zakaj tako nimam pojma ampak bil sem na tem, da kupim navigacijo, ki bi za svoj denar ponujala najve?. Ne rabim jo zase, ker sem z mojim N?vijem 350 ve? kot le zadovoljen, ampak za darilo.
V letu od nakupa moje navigacije se je baje veliko spremenilo in tudi ostali proizvajalci, ki uporabljajo Navteqove mape so se s pokritostjo Slovenije zelo izena?ili in pribli?ali paketu map Adriaroute.
In vse karte so nekako kazale, ne na Garmina, ampak na Navigona 2100. Za ceno pod 200? naj bi dobil zanimiv paket z mapo regij vzhodne Evrope vklju?no s Slovenijo in Avstrijo ter dr?av vzhodno od nas.
Ker sem poslu?al toliko dobrih kritik in ker sem uspel dobiti mapo celotne Evrope na lo?eni SD kartici se mi je zdela tole skoraj idealna kombinacija. Sama naprava je zelo lepo oblikovana a navkljub lepemu tenkemu ohi?jo so jo oblikovalci usekali mimo pri oblikovanju nosilca za pritrditev na steklo.
Ta je namre? milo re?eno ogromen in kazi samo prefinjenost napravice. Tudi pogled z zunanje strani v notranjost je bil grozljiv in vse skupaj je izgledalo kot kaka policijska provida.
Efekt je celo deloval saj ko sem se prehitremu voznik na AC sko?il za hrbet je ta sumljivo hitro ob?utno zmanj?al hitrost in kar naenkrat je bil vzgled varnosti vsem ostalim voznikom.
Da se vrnem nazaj k sami napravi in njenim funkcijam. Ima kar nekaj bombon?kov od odli?nega na?rtovalca poti do oznak omejitve in nastavitev kdaj naj vas za?ne opozarjati da ste prehitri - nastaviti se da posebej za mesto in posebej za izven. Alarm lahko nastavite celo tako visoko +30km/h da ste v naselju v Slo ?e zreli za najvi?jo kazen. Do tukaj se sli?i vse v najlep?em redu a kaj, ko je samo cca 80% cest kategoriziranih z omejitvami pa ?e na teh je kar precej pomanjklivosti od omejitev 90km/h v naselju (primer: Radohova vas) do omejitev 80km/h na odsekih AC, kjer je prava omejitev 130km/h. In ker za?ne zadeva piskati tam, kjer ni treba in je dostikrat ob?utno prepozna (100-200m za tablo naselja) sem funkcijo opozarjana moral izklopiti.
Zanimiva je tudi funkcija izogibanja AC oziroma ?e bolj izogibanja cestninam - DARS-ovci pa v jok. Zadeva v Sloveniji namre? deluje 100% v veliko veselje tujcev in jezo lokalnega ?ivlja.
Pohvaliti moram menije in jezik, ki je slovenski a na ?alost (ali pa na sre?o) je glasovno vodenje v angle??ini. ?enski glasek je sicer ne?en in nemote? a je ?al posemplan s premajhnim bitratom tako, da je na trenutke preve? sikajo? in hre??e? - avdiofili veste o ?em govorim. Pograjati moram majhnost nekaterih napisov, ki jih med vo?njo tudi pod razno ne morete prebrati (info o hitrosti in nadmorski vi?ini pa ?e kaj bi se na?lo). Tudi touchscreen tipkovnica za vpis ?eljenih lokacij ima premajhne "tipke" in ?e ima? mesarske prste (like myself) je blazno te?ko zadeti pravo tipko in edini "primeren" prst je bil mezin?ek, tako da sem na trenutke izgledal kot dr. Evil iz filma Austin Powers.
Mapa je enaka tisti, ki se nahaja v Garminu pod imenom City Navigator NT 2008, kar pomeni dobra pokritost Slovenije, ostale biv?e Yu republike pa so le bele lise na praznem polju (gl. sliko v opisu City Navigatorja NT 2008, ki je v temi o Navigaciji Garmin 350). Ampak tukaj ?al re?itve z uporabo Adriarouta ali podobnega pa? ni. Se pa sama navigacija ob?asno ne znajde najbolje in ponavlja nekatere napake, ki jih Garmin in AR z novej?imi mapami nima. Tudi nekatera vodenja so malce ?udna v stilu zavij na parkiri??e in potem ?ez robnike do cilja - no ja saj bi ?lo samo cvetli?na betonska korita so bila vseeno malce prevelika.
Tudi statistike o prevo?eni poti, povpre?nih hitrostih, ?asu vo?nje, ?asu stanja in najvi?ji hitrosti so stvari, ki jih bo povpre?en uporabnik Garmina na Navigonu pa? pogre?al - ?koda.
Vsi minusi do tega trenutka niso bili tako veliki, da napravice ne bi kupil ampak kalvarija se je ?ele za?ela. Iz neznanega vzroka je napravica redno zmrzovala, v?asih takoj, v?asih ?ele ?ez kako uro in to na razli?nih mestih (med navigacijo, med ogledom, karte, pri vpisu rute, premikanju med meniji, itd). Sesula se je tudi z raznoraznimi crash screeni sumljivo podobnimi tistim iz windowsov iz ?esa lahko sklepamo, da napravico verjetno poganja kak?na oskubljena varjanta windows CE.
Zadevo smo posku?ali re?evati z preformatiranjem kartice SD, nalaganju novih map do menjave kartice in ponavljanju postopka. ?al popolnoma zaman. Prodajalec je bil pripravljen navigacijo menjati ampak po tolikih poskusih in paranju ?ivcev sem se odlo?il, da je bolje da se vrnem k preizku?enim re?itvam.
Vzel sem Garmina 250.
Prsene?enje ?t.1 na njem je ?e nalo?en novi City Navigator NT 2008, kar pomeni, da za 190? ste prakti?no ready to go. Malce se sicer zatakne saj je mapa tako velika, da ostane prostega spomina le cca 20MB in ?e ?elimo operirati ?e s kartami AdriaRoute je edina re?itev nakup dodatne SD kartice, ki pa mi je itak ostala vi?ka ?e od ?ongliranja z mapami na Navigonu.
Kaj naj re?em ?esar nisem opisal ?e pri N?viju 350. Navigacija je zelo dobra in izpolnjuje vse zahteve za entry level model in v Sloveniji se izka?e odli?no ?e posebej ker pri nas tako ali tako ni podpore raznim funkcijam text to speech, TMC ipd, da o predvajanju MP3-jev, vklopov za slu?alke sploh ne govorim. Tega 350 pa? nima, kar ni nobene ?koda saj ni? od tega nujno ne potrebujete.
So pa ustvarjalci naredili odli?no ohi?je, ki je svetlobna leta pred stylingom za serijo 300/600. Tudi antenca se je skrila v ohi?je, kar pove?uje kompaktnost ohi?ja. Grafika menijev je precej lep?a, fonti ?e ?itlivej?i(prava osve?itev glede na Navigon) ?a pa manjka kar nekaj bombon?kov iz Navigona, ki bi ?e dodatno dvignil vrednost Garminovih naprav.
za konec pa ?e plusi in minusi
Navigon 2100
+ na?rtovalec poti
+ kategorizacija cest z omejitvami hitrosti
+ funkcija za izmikanje AC-jem ali pa samo cestninam
+ grafika map
+ TMC
+ mo?nost nastavitve avtomatskega prilagajanja glasnosti glede na hitrost vo?nje
- prevelik nosilec
- majhne pisave in majhna tipkovnica
- omejenost z mapami
- s popolno mapo Evrope (38 dr?av) je cena bistveno previsoka (300?)
- ni statistike vo?nje
- preklop med dnevnim in no?nim na?inom dela je treba postoriti ro?no
- notranji spomin je majhen in je vedno potrebno imeti mape na SD kartici
- zmrzovanje in sesuvanje programske opreme (mo?no je da je to bila le napaka te napravice ali pa te?ave s 4GB karticami SD)
Garmin 250
+ City Navigator NT 2008
+ cena 190?
+ mo?na uporaba Adriarouta
+ lepo ohi?je skupaj z li?no majhnim nosilcem za na ?ipo
+ veliki fonti
+ uporaba ?umnikov tudi med iskanjem ciljev
+ slovensko govorno vodenje
+ bolj?i zvo?nik kot pri seriji 300/600
+ zanesljivo delovanje
+ avtomatski priklop in izklop v odvisnosti od pri?iganja in uga?anja motorja avtomobila
+ pregledovalnik slik (zanimivo le, ?e imate fotoaparat s slikami shranjenimi na SD kartici)
- bombon?ki, ki so pri Navigonu navedeni kot plus
- premalo prostega spomina tako, da je nujen nakup kartice SD za dodatne mape
V primerjavi teh dveh napravic je Garmin ?e vedno v prednosti vendar bodo v prihodnje morali ?e veliko postoriti v dodajanju funkcionalnosti, ki jih ponujajo drugi.
Tak, ki tud oglasa ne napi?e tako, kot se zagre ni zaupanja vreden... ?e se tok ne potrudi, da bi vsaj v naslovu prav napisal podatke pomeni, da gre pri njemu avto tako na hitrco ?ez sam, da se zaslu?i. Kupec pa pol naj sam ugotavlja kaj je res in kaj ne, katero opremo ima in katero ne. Pa ?e verjame naj mu, da so kilometri realni in je slika popolna - festival neresnosti in nategovanja.
Avto, ki je iz italije po mo?nosti poslovni najem s prebarvanimi odbija?i (da lep? zgleda), ker je bil prej ?ist pobutan je tole vsaj 2.000? preve?. Vpra?te Boj?a kako zgleda, ko za silo prebarvajo odbija?e pol se pa za?ne veselo lu??it ob prvem dotiku.
- TE ima avtomatsko klimo, DSC (stabilnostni sistem), TCS (torque control system, proti spodrsavanju pogonskih koles), ogrevana ogledala, tempomat, potovalni ra?unalnik, usnjen volan, prestavna ro?ica in ro?na zavora... pa ?e kaj bi se na?lo
- Evolution II (Samo za Diesel 121KM) ima vse kar ima TE + ksenonski ?arometi, bose ozvo?enje (6 zvo?nikov in woofer) z vekslerjem, original 16" alu plati??a
- GT (Samo za mo?nej?i diesel in najmo?nej?i bencinar) je Evolution II oprema + usnjeno oblazinjenje, ogrevanje sede?ev, elektri?ni pomik sede?ev, navigacija, 17" Alu
Mislim, da je to pribli?no vse kar se spomnim iz glave... seveda so pa to opreme za slovenski trg za modele do leta 2005 oziroma pred faceliftom. Za trenutno ?e aktualne faceliftane ?estke pa najde? seznam opreme na Mazdinih straneh.
Zaj pa res ne vem al sta vi2 tak navezana na svoje Mazde al pa res ni take razlike med staro pa novo. Morem ?e sam 1x probat.
Ma sej jaz tud ?ongliram z mnenjem. Ko jo na slikah vidim mi nekako ne potegne preve?, ampak v ?ivo je pa cool in sem spet pe?en. Pol pa spet gledam slike in sem spet nekako razo?aran.
Ne vem, ampak ?e bi po slikah izbiral bi prej Mondeota vzel kot novo ?estko.
Joj z Garminom jaz imam nuvi250 nisem zadovoljen!Sem vtipkal naprimer Kamenjak na hrva?kem in me je pripeljal v center pule med ene bloke wtf?Potem vkucam eno vas v sloveniji in me je sicer pripeljal do te vasi samo potem me vodi do enega polja in mi pove,da sem prispel na cilj,hi?a ki sem jo iskal pa 2km naprej in je ?ist falil.V Kranju i??em neko ulico ni zadetkov skratka navadna jaja.
Kolk bi ti bil ?ele nezadovoljen s kak?no drugo navigacijo, kjer so karte za Slo ?e bolj nedosledne. ?e nekaj ?asa je kart AdriaRoute ?e vedno najbolj?a izbira.
Sam tole z motorji res zalost...ne pase v "zoom zoom" to....
V razredu tisti, ki so res zoom zoom, imajo pri 150-170KM sele zacetek motorizacije
ekhem... BMW mogo?e
jaz grem na test, ko pride diesel, ki bo edina prava primerjava na to kar vozim zdaj. Glede "neprepri?ljivosti" 2.0 motorja bi pa rekel, da je verjetno bolj problem to, da sta bili pri testu avta polna. To je poleg voznika vsaj ?e 200 dodatnih kil, kar takoj pomeni za cca sekundo do sekundo in pol slab?i pospe?ek do 100. Tudi pri vseh ostalih pospe?evanjih se to krepko pozna.
Zdaj mam neke informacije, da navigacija "tam dol" ne dela prav -niti najmanj....
Tako da mene vprasaj za pot, ce rabis
Top Shop Presents:
Brand new Labi navigation. Revolutionary concept and design packed in very slim body. Equiped with high speed organic CPU capable of thousends operations per hour, navigating you through treacherous terrains of Balcans southern regions.
Forget all your old navigation units, forget all confusing decisions and embarrassments in front of your love one, saying " I told you, that we should turn left".
Buy your first all around Labi navigation, only available at this special offer. With that amazing package you also get a bonus features like multilangual translation support and a new high IQ chat program which will keep you awake on long dull journeys.
You want more? OK, we give you this special mini gift: "sex stories* and confessions listening program"
What are you waiting for - buy this low running costs (only three portions of chevapchichs per day) device, put it on your front passanger seat (if its occupied, kick your wife or husband out) and injoy at all new meaning of trouble free drive.
Buy now... if you order in next 30 minutes we give you not one, but another two extra Labi units for free call 080 6969
Po ene dveh urah kompajliranja map mi je kon?no uspelo spraviti City Navigator Europe NT 2008 na mojega N?vija.
It's fuckin' huge motherfu**** ... cca 1,4GB tako, da sem si moral nabaviti dodatno 2GB SD kartico.
Prvi vtisi: za Slovenijo skoraj ne rabi? Adriaroute, ker je res podroben vklju?no s ?tevilkami vendar je vseeno rahlo zastarel napram Adriaroute vsaj kar se ti?e novej?ih podatkov (npr. Vrhnika, kro?no pri novem Intersparu ni vrisanu in tudi novi bloki (ulica Vrtnarija) manjkajo).
Manjka ?e nekaj malenkosti tako, da bi rekel, da je zadeva nekje na nivoju Adriarota 1.70, kar je v bistvu dovolj za vsakega povpre?nega uporabnika.
No tukaj se pa veselje neha. Hrva?ka je prakti?no nepokrita razen Zagreb z okolico in nekaj ve?jih cest. Bih in ostale biv?e Yu republike so tudi neobdelane, tako da za?etno navdu?enje rahlo zbledi.
Kako to zgleda pa se lepo vidi na prilo?eni sliki
Re?itev - Adriaroute.
Bottomline
?e niste stalni gost na Hrva?kem oziroma ju?neje je to popolnoma zadovoljiva mapa in Adriarouta niti ne potrebuje?, kar pomeni, da takoj prihrani? 110?. ?e pa si bolj zahtevne sorte potem je pa? najbolj?a re?itev ?e vedno City Navigator Europe 2008 + Adriaroute.
Pri prenovljeni (facelift) Mazdi od konca leta 2005 naprej je mo?nej?i motor "?al" pridobil bore 3kW in zaradi tega po slovenskih zakonih padel v vi?ji razred. Diesli v prenovljenih Mazdah 6 so pridobili tudi filter trdnih delcev, ki se je izkazal prej problemati?en kot ne.
Predvsem velja to za re?ime vo?nje, kjer motor ne dosega obratov nad 3.000 - se pravi mestna vo?nja, kratke relacije, ipd. ?e ustreza? temu je verjetno bolje, da se prenovljene Mazde 6 diesel izogne?.
V kolikor bo? izbiral motorja pri starej?ih modelih Mazde 6 (se pravi pred prvo polovico 2005) ima? na voljo en motor v deh izvedbah in dveh najve?jih nazivnih mo?eh (89kW (121KM) in 100kW (136KM)) vendar z enakim najve?jim navorom 310Nm.
Ker se diesli vozijo tako, da izkori??a? navor je ve? ali manj vseeno kater motor vzame?. Mo?nej?i se malenkostno bolj izka?e ?ele v vi?jih vrtljajih (nad 4000 obratov) vendar priganjat diesla v visoke vrtljaje je bolj nesmisel kot to, da bo? veliko pridobil.
Predvsem se osredoto?i na to, da je avto v redu, ohranjen in kak?no opremo ima. Pri avtih iz uvoza (predvsem Italija) bodi previden, ker kilometrom na ?tevcu ni za zaupat - zanimivost pri teh je, da se kilometri na ?tevcih pri teh ve? ali manj gibljejo tam nekje med 80.000 in 95.000. Ker ne ve? realnega ?tevila kilometrov in ?e se ne da z gotovostjo ugotoviti ali je jermen menjan ali ne je pa? bolje, da pa? pljune? ?e tisti denar za menjavo jermena in si vsaj do neke mere miren naslednjih 120.000km.
Glede Xenonk - jaz sem imel probleme v prvem letu, ko je bil avto nov in so menjavali kompletne lu?i?!?! Od takrat je ve? ali manj normalno stanje se je pa pri fantih na forumu izkazalo, da so dostikrat krive samo ?arnice. Ker gre to za standardne Philipsove xenonke nakup teh na prostem trgu tudi ni prevelik finan?ni zalogaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
CX-9 je razvit izklju?no za ameri?ko kanadsko tr?i??e in ga v Evropi definitivno ne bo tako, da ti je trenutno edino na voljo "le" CX-7 z 2,3 turbobencinarjem, 260KM in 380Nm. V glavnem mo?i ve? kot dovolj in to za super ceno 31.000 - 35.000?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani