Hja tako je to, ceneje je da si dobro pijan za volanom (750?).
Zgleda, da zaradi 40% mrtvih v zadnjih dveh letih po krivdi alkoholiziranih povzro?iteljev si pa? nih?e ne beli glave - le zakaj bi si, ?e je pa popivanje del slovenske folklore.
Sicer je pa ta novi zakon v bistvu ponovitev starega z vi?jimi kaznimi. V bistvu bo to ?e en deja vu - logi?no saj je "arhitekt" tega zakona ista oseba kot prej?njega. Razlika je le v tem, da je enkrat ta oseba svoj omejeni intelekt razkazovala v ZVCP-ju, ki je nastal pod okriljem notranjega ministrstva zdaj pa pod okriljem prometnega. 3x hura za idiote - they won again.
Sicer pa lahko samo ponovimo situacijo, ki bo na las podobna ob zadnji spremembi ZVCP-ja. Nekaj mesecev bo cca 50% prestra?enih voznikov, v strahu pred kaznimi, vozilo krepko pod omejitvami in krav?ljalo ?ivce vsem ostalim, ki smo ?e zdaj upo?tevali omejitve. Dogajala se bodo prehitevanja, ki jih druga?e ne bi bilo in celo absurdne situacije, ko polno nalo?eni ?leperji na regionalkah prehitevajo usranete v avtomobilih.
Z drugimi besedami povedano se bo pove?ala ?iv?nost, netoleranca, jeza, ki bodo povzro?ili posledi?no druga nerazumna in nevarna dejanja.
Pa ?e to - a mi znakdo povedati zakaj je kazen enako visoka, ?e hitrost v naselju prekora?i voznik visokozmogljivega avtomobila ali ?e jo prekora?i ?ofer polno nalo?enega ?leperja?
- Pri?gane lu?i podnevi so OK, res da smo se razvadili ampak dejstvo je da avto ki gre nasproti prej opazi?. Vsakemu se je ?e zgodilo ko je nasproti kdaj pri?el kak?en avto ki ni imel pri?gane lu?i in takoj vidi? da ?e bi imel da bi ga prej opazil. Res pa je vse skupaj odvisno od vremenskih razmer, zdej ?e nebi bile obvezne pri?gane lu?i podnevi smo spet tam kdaj morajo biti pri?gane. Npr. ob mraku (kdaj je mrak), megli (kak?na vidljivost?), obla?no (zame je tudi danes obla?no in je vidljivost normalna), tako da... Glede ?arnic pa tako, od takrat ko imam ksenon (cca. 2 leti) ni ?e crknila nobena ?arnica in upam da bo tako tudi ostalo.
Saj se strinjam Grega samo sem ?e sam sebe zalotil, da se preve? zana?am na to, da imajo vsi pri?gane lu?i in se lotim prehitevanja tudi takrat, ko se ga sigurno ne bi, ?e bi bile lu?i neobvezne. Saj na koncu se zamislim pa re?em, kaj sem kreten, ker lahko bi nekdo pripeljal brez lu?i. Ampak ponavadi se spomnim takrat, ko je ?e vse mimo.
Pa druga?e nisem "nasilen" voznik in upo?tevam omejitve (max 10% ?ez po ?tevcu) ampak danes je toliko prometa in raznoraznih, me?ka?ev in tistih, ki spijo za volanom, da sem skoraj prisiljen prehitevat, ?e ho?em vsaj v pribli?no predvidenem ?asu priti na cilj. Kaj bi dal, da bi se vsi vozili po omejitvah in ne pod, kolk bi bile ceste bolj varne in vsi bi pri?li v predvidenem ?asu na cilj brez nervoz in ?iv?nosti.
Ma saj ne vem kaj je bolj?e, ker vsaka situacija ima prednosti in slabosti ?al je pa v Sloveniji vedno tako, da se sprejmejo neke drasti?ne spremembe potem pa ko to laufa, nobenega ve? ne zanima a vse to dr?i, kar se je predvidevalo s sprejetjem takih ukrepov.
En tak tipi?en primer je ukinitev utripajo?e zelene. ?tevilo naletov je ve?je in kri?i??a so bolj zabasana kot kadarkoli prej saj je ratala vo?nja v rde?o ?e prava nacionalna folklora. Ampak zakon je sprejet, tisto kar so obljubljali da se bo izbolj?alo se ni oziroma je ?e slab?e, a zdej to nobenega ne zanima ve?, ker projekt je bil izpeljan in nekateri so dobro zaslu?ili.
Zato pa spo?tujem avstrijce saj so oni doma?o nalogo opravili. Poskusili so z lu?mi, izkazalo se ni tako kot so predvidevali in zdaj jih ukinjajo. ?e bi ugotovili druga?e sigurno ne bi spreminjali zakonodaje.
Glede zimske opreme vidim, da samo bosna konkurira z nami
ja ?al smo bolj pape?ki od pape?a - pol mi pa samo eden naj re?e, da ta zakon ni bil sprejet zaradi interesov neke ozke grupe ljudi, ki so "dobro" lobirali. Le kako si naj ?lovek druga?e razlaga vso to famo in ves ta pritisk na skoraj OBVEZNO uporabo zimskih gum. Dr?ave, ki so veliko bolj podvr?ene te?avam s snegom (letos je bilo ?e zelo pestro) nimajo tako zaostrenih stali??. V ve?ini velja, da je zimska oprema obvezna le, ?e so na cestah zimske razmere in pika.
To, da pri?gane lu?i zmanj?ujejo ?tevilo nesre? je te?ko pravilno dokazat. Da prvo leto, ko so jih uvedli je bilo mogo?e res bolje ampak predvsem zato, ker je bil to nov fenomen. Potem smo se pa navadli. In danes pri?gane lu?i ne nudijo tiste prednosti saj tistega, ki pozabi pri?gati lu?i vidimo slabo oziroma veliko slab?e kot takrat, ko smo bili vsi brez lu?i in je bilo nekako normalno, da si bil temu primerno bolj pozoren.
Da, pri?gane lu?i so nas do neke mere razvadile in zato, ga najebejo tisti, ki jim v prometu ni treba imeti pri?ganih lu?i kot so kolesarji in pe?ci. Recimo son?en dan, vozi? se proti soncu in proti tebi gre avto z lu?mi. Zaradi sonca se zenice zo?ijo vendar avto z lu?mi ?e nekako zazna? in si pozoren nanj. Ob cesti pa se pelje kolesar brez lu?i katerega pa skoraj ne vidi? in nesre?a je zelo blizu. V kolikor bi avto imel ugasnjene lu?i bi bil tako on kot recimo ta kolesar iz strani pogleda veliko bolj enakovreden objekt in mo?nost nesre?e bi bila manj?a.
Da ne govorimo o tem, da se percepcija objektov, ki so ozna?eni z mo?nimi lu?mi zaznava druga?e kot ?e niso osvetljeni in mnogi udele?enci imajo zaradi tega pri belem dnevu te?ave pravilno oceniti razdaljo do takega objekta. To je znano dejstvo in vsak okulist ga bo potrdil.
Poraba zaradi pri?ganih lu?i pri osebnih vozilih je cca 1% ve?ja kot brez kar pomeni, da na tank gre cca pol litra goriva. Sli?i se malo ampak, ?e bi se?teli porabo vseh vozil bi tudi ta procent dal kar znatni prihranek in manj?i izpust CO2.
Iz vsega tega je najbolj zanimivo to, da zakon predvideva uporabo dnevnih lu?i, ki so v bistvu lahko s 25% slab?o svetilnostjo kot normalne lu?i pri tem pa ni potrebno, da bi gorele tudi pozicijske lu?i. To pomeni, da bi lahko imeli vgrajen dodatni par lu?i z ?arnicami mo?i 35W-40W in bi zadostili zakonu. Pa ?e namesto 200-240W bi bila mo? svetil "le" od 70-80W
Citiram ZVCP
(6) Voznik iz prvega odstavka tega ?lena mora voziti podnevi s pri?ganimi lu?mi za dnevno vo?njo. Kot lu?i za dnevno vo?njo se lahko uporabljajo tudi zasen?eni ?arometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanj?ana za najve? 25%. Lu?i za dnevno vo?njo ali zasen?eni ?arometi, ki se uporabljajo kot lu?i za dnevno vo?njo, so lahko pri?gane, ne da bi bile so?asno pri?gane pozicijske lu?i.
Ravno iz tega ?lena zakona se ?e nekaj ?asa pripravljam, da si bom vgradil dnevne lu?i na mesto, ki je namenjeno zgornjim meglenkam v samih modulih ?arometov.
Pa dobr no zdaj sem jezen
Pises pa sploh ne ves o cem pises
Zakaj sem sploh zacel topic??
Predvidevam, da je Symon mislil na zakon o zimski opremi in ne o lu?eh :ne vem:
City Navigator 2008 je kot ka?e velik korak (vsaj kolikor lahko razberem iz raznih opisov in forumov) naprej tudi pri kartah za Slovenijo. Ali je toliko detaljiran, da bi lahko nadomestil Adriaroute pa je vseeno veliko vpra?anje. ?e posebej zato, ker so tudi Pri Navigu par dni nazaj izdali novo razli?ico AdriaRouta 2.00, kjer so se Sloveniji, Hrva?ki in Bosni pridru?ile ?e mape Srbije, ?rne Gore in Makedonije.
Pomojem pa ne eno ne drugo ni optimalna zadeva, pravzaprav nima konkurence edinemu pravemu pogonu........4 wheel drive
?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.
Lahko dajejo LSD, lahko tudi nore gobe...toliko moci za sprednji pogon ni v nobenem primeru dobro...
BMW lover
V?asih je bil to res tabu in so govorili da je 225 konjev maksimum za prednji pogon - to fabulo je lansiral Audi, ko je predstavil A4 z motorjem 1.8T (225KM). Od takrat se je marsikaj spremenilo in tudi izbolj?ana vodila na prednjih premah in LSD-ji omogo?ajo tudi precej veliko mo? samo na prednjem pogonu.
Marsikdo je namre? ?e vedno prepri?an, da s premo?nim prednjim pogonom gre? samo naravnost iz ovinka, ko pritisne? gas. Seveda gre?, ?e brez ob?utka pritisne? na gas in to se ti zgodi ravno tako tudi z zadnjim pogonom. ?e je ?lovek za volanom butelj je pa? butelj in tu pogon nima neke bistvene veze.
Tudi mo?ni FWD-ji se lepo peljejo - poglej recimo WTCC, kjer je BMW komaj spredaj pred Seatom, ki je povrhu ?e diesel?!? . Tudi Chevroleti so zelo konkuren?i, slab?e pa so le Alfe. Tudi ostali Honda, Toyota in Volvo, ki niso tovarni?ke ekipe so vsi FWD in glede na to, da imajo WTCC avtomobili cca 280KM problemov s prednjim pogonom nekako ni tudi pri Leonu TDI ne, pa ?eprav ima kar 460Nm navora.
250 nima text to speech (izgovorjava ulic, ki v slo itak ne deluje), mo?nosti priklopa TMC (v slo ne deluje), MP3 predvajalnika (neuporabna re?itev), priklopa za slu?alke (ne rabi?) in za zunanjo anteno (sploh ne rabi?, ker lovi zadeva res odli?no tudi z vgrajeno anteno).
250 ima 150MB prostega pomnilnika medtem, ko 350 ga ima 260MB. Oboje je irelevantno, ker recimo adriarouta ga zasede cca 80MB, ?e pa zmanjka (ve? dodatnih map) se da oba nadgradit z dodatno memorijsko kartico SD.
In to je od razlik vse. Oblika od 250 je bolj elegantna in moderna saj je model novej?i in ?e bi takrat serija 200 ?e bila na trgu bi se odlo?il prej za 250 kot za 350.
?al ga v prekmurju nisem uspel preizkusiti tako, da ne vem a je pokritost v redu ali ne. Karto redno posodabljajo tako, da ?e danes ne?esa ni, bo verjetno to popravljeno z naslednjo nadgradnjo kartografije.
Cene: ker se s tem ne ukvarjam se bo? moral tukaj pomatrati sam je pa tako, da uvoznik predpisuje priporo?ene cene tako, da ve?jih razlik ni. Se pa da pri kak?nem tudi malo pobarantat.
Facelift: poglej kako starejso zensko, kako ji visijo licke pa to. Ce bi sla k plasticnemu kirurgu, bi ji on dal noter vsadke, da ne bi vse viselo dol. In bi pol zgledala mlajsa. Torej je sla na facelift
A ti je jasno zdaj
Hehe Labi slikovita primerjava. Qwerty zdaj pa samo namesto besede ?enska vstavi avto pa dobi? re?itev uganke. Z drugimi besedami: avto, ki se na trgu prodaja nekaj let rata preve? obi?ajen (star) in z raznoraznimi tehni?nimi, predvsem pa karoserijskimi popravki ga rahlo pomladijo, da zgleda nov in se lahko prodaja ?e nekaj let predno ga zamenja popolnoma nov model.
V ?argonu NFS-ja je facelifting neke vrste enostaven tovarni?ki stayling.
Tako kot pri vsaki zadevi je tudi tukaj koliko denarja toliko muzike. Je pa tako, da ?e kupuje? samo napravo za navigacijo potem ti (oz.o?etu) lahko priporo?am model 250 (ali pa 250W z ve?jim ekran?kom - dra?ji za 50?), ki ima vse potrebne karte razen adriaroute, ki pa je itak v osnovni nakupni ceni noben nima.
Za 200? dobi? prakti?no vse kar rabi? in tistih nekaj dodatkov (text to speech, TMC, MP3 predvajalnik, priklop za slu?alke in zunanjo anteno) pa? te?ko odtehtajo ceno 370? kolikor stane model 350. ?e pa ?e potem pa vzemi 350T, ki je ?e 30? dra?ji in ima prilo?en ?e TMC senzor (pri nas ne deluje je pa v tujini zanimiv, ker opozarja na zastoje in i??e proste obvozne poti).
360T ima dodan ?e bluetooth samo po mojem mnenju je to ?ist brez veze ?e posebej s ceno 480?. Za isto ceno dobi? model 750T z ta velikim ekranom in je ekvivalent po funkcijah modelu 350T.
Kakor je meni znano se Adriaroute ne da uporabljati brez unikatnega klju?a, ki se generira pri prijavi in tako razne piratske zadeve ne bodo delovale. Je pa adriaroute trenutno ?e vedno edini paket, ki pokrije slovenijo 99% in tudi ve?ino hi?nih ?tevilk tudi v raznih vukojebinah. Ostali ponudniki navigacije in kart tukaj Garminu ne se?ejo niti do kolen ?eprav Garmin ni najbolj?a navigacija na trgu. Je pa zato dale? najbolj uporabna, vsaj v Sloveniji.
bom ?e malo dofilal gume... sam toel so pa kar ekstremni pritiski
Bom poro?al, ?e me ne odnese v luft
Hehe brez skrbi, nikamor te ne bo odneslo ne gor (v nebo), ne dol (s ceste) ?e bo? ?e naprej vozil z glavo.
Tudi v navodilih nekateri proizvajalci priporo?ajo dvig tlaka pri zimskih gumah glede na tiste tlake, ki so navedeni na informacijskih nalepkah prlimanih na vratih.
Plusi pri ve?jem tlaku:
- bolj?i ob?utek pri vo?nji
- bolj?a vodljivost in z njo varnost
- manj?e "stopni?enje" pri nekaterih gumah, ki so na to ob?utljive
- mo?nost, da prebije? gumo na udarni jami (pozimi zelo pogost pojav) je mo?no zmanj?ana
- manj?a poraba (pri meni v povpre?ju 0,1 do 0,2 litra/100km)
Sam res... ?e mi avta ne morejo zrihtat v enem mesecu naj ga kar imajo, ker izbire je dovolj oziroma preve?. Ok, ?e gre za ekskluzivo, al pa ?ist nov model bi po?akal ampak ziher ne 8 mesecev.
Malo eksperimentiraj ?e s tlakom v gumi - glede na te?o avta ne bo ni? narobe će bo? dal spredaj 2,8 - 3,0 in zadaj za dve desetinki manj.
Jaz imam na Mazdi 6 z Dunlopkami M3 in na Golfu z GY UG7 napumpane spredaj 2,8 in zadaj 2,6 pa sem se vsaj znebil tega gumjastega ob?utka v vo?nji in tudi v ovinkih se obna?a bolje. Ker bo telo gume bolje dr?alo se naj bi tudi efekt "stopni?enja" gume zmanj?al ali tudi odpravil. Pri meni ga recimo ni ne na enih ne na drugih gumah.
Ne vem, probaj pa po kak?nih 2.000 prevo?enih kilometrih povej a je kaj razlike.
Hmmm vpra?anje je a je rekel, da bodo bile glasne ali da bodo tresle. Ker ?e je mislil, da bodo tresle se verjetno nekaj dogaja z gumo oziroma ali dobiva bulo ali se je celo za?ela zvijati.
Je pa bolj va?en en drug podatek kot tisti koliko sezon si jih imel nataknjene. Va?no je koliko kilometrov si ?e naredil z njimi.
Na slu?benem imam tretjo sezono nataknjene UG7 ampak sem z njimi prevozil "le" cca 7-8kkm in zaenkrat ?e ni vidnih/sli?nih te?av razen da je TDI itak glasna ?vau.
moj je clio III, letnik maj 06.....se nikakor ne ujameva..in da ne na?tejem, kaj vse so mu menjali v garanciji..... sm prou ?alostna nad njim.....zato tudi gre.....
Hehe Renault - ?e bi bil Forest Gump bi rekel: "Renault is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get"
Hja a ve? kako je to, ?e bi namesto 185? koliko me zdaj pride prevoz v slu?bo in nazaj dal 490? - 630?. Hmm bo zdaj bolj jasno zakaj je nekaterim pa? pomembno kolko avto porabi? Meni pa? je, pa mi ni ni? nerodno tole javno povedat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja tako je to, ceneje je da si dobro pijan za volanom (750?).
Zgleda, da zaradi 40% mrtvih v zadnjih dveh letih po krivdi alkoholiziranih povzro?iteljev si pa? nih?e ne beli glave - le zakaj bi si, ?e je pa popivanje del slovenske folklore.
Sicer je pa ta novi zakon v bistvu ponovitev starega z vi?jimi kaznimi. V bistvu bo to ?e en deja vu - logi?no saj je "arhitekt" tega zakona ista oseba kot prej?njega. Razlika je le v tem, da je enkrat ta oseba svoj omejeni intelekt razkazovala v ZVCP-ju, ki je nastal pod okriljem notranjega ministrstva zdaj pa pod okriljem prometnega. 3x hura za idiote - they won again.
Sicer pa lahko samo ponovimo situacijo, ki bo na las podobna ob zadnji spremembi ZVCP-ja. Nekaj mesecev bo cca 50% prestra?enih voznikov, v strahu pred kaznimi, vozilo krepko pod omejitvami in krav?ljalo ?ivce vsem ostalim, ki smo ?e zdaj upo?tevali omejitve. Dogajala se bodo prehitevanja, ki jih druga?e ne bi bilo in celo absurdne situacije, ko polno nalo?eni ?leperji na regionalkah prehitevajo usranete v avtomobilih.
Z drugimi besedami povedano se bo pove?ala ?iv?nost, netoleranca, jeza, ki bodo povzro?ili posledi?no druga nerazumna in nevarna dejanja.
Pa ?e to - a mi znakdo povedati zakaj je kazen enako visoka, ?e hitrost v naselju prekora?i voznik visokozmogljivega avtomobila ali ?e jo prekora?i ?ofer polno nalo?enega ?leperja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani