?e en primer znaka, ki zavaja. Nakazuje namre? potek prednostne ceste in odcep na stransko na katero sploh ne sme? zaviti saj je enosmerna (glej oddaljen znak na levi strani slike). Edini pravilni znak bi moral v tem primeru biti zgolj znak za prepovedano zavijanje levo ali pa znak za obvezno smer desno.
Poleg tega pa bi morali znak postaviti cca 15 metrov naprej proti drevesu saj v danem trenutku stoji sredi kri?i??a s stransko ulico.
Evo se je ?e za?elo - u?inki "obvezne" menjave gum se ?e poznajo
Samo danes sem videl:
- 3 nalete na ljubljanski severni obvoznici okoli 16:30 ure - vsi trije v slabih dveh kilometrih
- avto je na ?martinki povozil pe?ca okoli 17:00 ure
- hud nalet na ?tajerski AC pri izvozu za smer Litija okoli 17:10 ure
- nalet na izvozu iz obvoznice pri Fu?inah - cca ob 17:15
Za name?ek me je pa ?e zjutraj presenetil sodelavec, ki je povedal, da je njegova ta??a v?eraj imela nesre?o - kljub zaviranju se je zaletela zadaj in razbila poleg svojega tri mesece starega avta ?e tri druge. Nakar mi model pravi, da ?e dobro, da je zjutraj zamenjala gume saj bi se z letnimi sigurno ubila?!?!? Pa sem bil raje samo tiho.
Pa kdaj se bo na?el heroj in opozoril ljudi, da naj bodo z zimskimi pnevmatikami na suhem in mokrem ?e bolj previdni kot z letnimi in da bodo kon?no uni?ili mit o superiornosti zimskih gum.
?e 10+ let mam isto zavarovalno agencijo in niti 1X nisem imel niti ene te?ave, pa sem dejansko bil ?e pri vseh zavarovalnicah zavarovan, tako da upam da bo tako ostalo ?e naprej.
sem ?e skoraj napisal, da ti ?elim, da bo ?e naprej tako pa sem se ugriznil v jezik ... v bistvu ti ?elim, da bi imel ?immanj opravka z njimi
V glavnem je pa moje pisanje vsaj nasvet, ?e je kdo kdaj v dilemi a se spla?a al se ne
Mi je pa vsec triglav, ker nc ne komplicirajo s policijskim zapisnikom (ga sploh ne rabim)
Recimo pri moji slovenici, sem moral do policije tudi za majhno prasko
Ampak, saj Policija ne dela ogledov zaradi prask, saj ?e za trke te najprej vpra?ajo a se lohk sami zmente. Da bi pa hodil okrog zaradi prask je pa absurd.
Po moje je pa to fora zavarovalnic, da lahko ?e mal denar obra?ajo saj policijski zapisniki lahko "hodijo" tudi kak?en mesec al pa dva, oziroma dokler ne popizdi?.
Je pa tako, da tudi ?e Triglav ni vedno cenovno najbolj ugoden pri meni dobiva velike pike, ker redko komplicirajo in pot do svoje od?kodnine ni niti trnova niti ?asovno zamudna - vsaj zaenkrat je bilo tako, upam, da se ne bom neko?, zaradi teh izjav, ugriznil v jezik.
Res je, ?eprav v splo?nih pogojih pi?e druga?e - sem zato vseeno preveril na zavarovalnici in dr?i to?no to kar si napisal, me je pa presenetilo, da tudi za kasko zgubi? tri razrede ali 15% ugodnosti.
Zato pazi na naslednje:
Trenutno si v 7. razredu (35% popusta) in bi ob naslednji registraciji brez prijavljene ?kode pri?el v 6. razred (40% popusta). Ob prijavljeni ?kodi pa torej pade? v 10. razred (20%popusta).
?e je izra?un, ki si ga dobil pravilen in pu?i? v tem letu "samo" 40? (izra?un na straneh Triglava daje razliko 75? pri podobnih zneskih zavarovanja - procenti so pa itak samo matematka, ki vedno velja).
OK pa recim, da je res 40?, kar pomeni naslednje:
Ker bo? po novem v 10. razredu in ne v 6. bo? zato v prvi naslednji registraciji pla?al 40?
naslednje leto je razred 9 (brez ?kode 5) in je naslednjih 40?
?ez dve leti je torej razred 8 (4 - maksimalen popust 50%) in je ?e vedno 40?
?ez tri je 7 (3) a ker je razlika v popustu zdaj manj?a (15%) je v denarju torej 30?
?ez ?tiri je 6 (2) - razlika 20?
?ez pet je 5 (1) - razlika 10 ?
v ?estem letu razlike torej ni ve?, ker si dosegel maksimum popusta, ki velja za 4. 3. 2. in 1. razred. Zdaj si na nuli oziroma skoraj*
Se pravi si v petih letih na ra?un vi?jih zavarovanj pla?al dodatnih 180? oziroma ?e velja "moj" izra?un na straneh Triglava celo 340?.
*tisto skoraj pomeni naslednje, da ?e bi recimo v ?estem letu naredil nov ?kodni primer bi padal iz 4. v 7. razred in bo zato 35% medtem, bi v primeru 1. razreda padec v 4. razred, ki je ?e vedno 50% popust.
Pa ?e eno zadevo ne pozabit in sicer, ?e se bo v tem ?asu menjal avto in nadaljeval kasko bo zaradi vi?je osnovne cene avta tudi vi?ji kasko in tudi vi?ja razlika.
Kaj ti ho?em z vsem tem povedat. V primerih ?kod do recimo 300-400? skoraj dvomim, da se spla?a uveljavljati tako vrsto kaska, ker je na robu rentabilnosti. Vsaj jaz tako razmi?ljam saj raje ta "bonus" izkoristim v kak?nem drugem primeru, kjer bo ?la ?koda v tiso?e evrov.
ah to so bili ?asi - jaz sem dal za novega Clarusa s klimo samo 18.000DEM . Danes za ta denar lahko izbira? samo med malimi avti.
Ma Labi saj ve? - BMW pa? vzbuja zavist pa ne glede, da bo kmalu star 10 let. To smo 1x ?e obdelali v neki drugi debati in ugotovili, da kej dost se ne da pomagat razno, da zamenja? znamko. ?e najbolj? je kak?na korejske saj je pri teh ?e najmanj zavisti in mo?nosti kraje.
3. dejanja tretjih oseb: nasilno ali objestno dejanje, manifestacije in demonstracije;
?e ima? 1% to ne bo samo 200?, ker bimmer, ko je bil nov ni bil samo 20.000?. Vedno se gleda znesek novega vozila pa ne glede a je avto star 5 let in temu primerno manj vreden.
aha to glede odbitne fransize mi una na triglavu sploh ni omenjala...
a to majo tako finto al so sam nesposobni??
Preglej polico saj obstaja tudi mo?nost brez odbitne fran?ize samo je toliko dra?je zavarovanje, da pokrije 1x soudele?bo pri ?kodi. Tega skoraj nih?e ne vzame in glede na cifro, ki si jo omenil to tudi ni v tvojem primeru. Ampak vseeno preglej.
No ker smo glih pri alkotu in je Martin ravnokar za nami je mogo?e zanimivo tole kar bom zdajle napisal.
Malo sem se sprehodil po straneh policije in zasledil zanimiv in isto?asno stra?no ?okanten podatek. V leto?njem letu do polletja je bilo od 127 povzro?iteljev nesre? s smrtnim izzidom kar 48 povzro?iteljev alkoholiziranih.
To je skoraj 40% alkoholiziranih povzro?iteljev kar je katastrofa brez primere. Zakaj torej ukrep predlagateljev noveg ZVCP-ja za dvig zgolj kazni za hitrost? Odgovor ti?i v drugi tabelci, kjer so zapisani samo primarni vzroki v katere po neki ?udni sprevr?eni logiki alkohol ne spada saj je ozna?en "le" kot sokrivec nesre?
Halo? A se je tem kretenom na ministerstvu res ?isto zme?alo? Da o Svetu za preventivo in blabla sploh ne bom govoril. Stavim, da se 95% nesre? kjer je vpliv alkohola sploh ne bi zgodilo in avtomati?no ne bi prihajalo do kao "primarnih" vzrokov za nesre?e.
Se pravi, ?e vzamemo alko kot primarni vzrok (kar definitivno je) in ga uvrstimo v tabelo ter za to ?tevilo zmanj?amo ostale primarne vzrok zelo hitro ugotovimo, da je alkohol dale? na prvem mestu kot vzrok prometnih nesre? in ne neprilagojena hitrost.
In kaj naredi na? zakonodajalec - alkota se ne dotakne pri vi?anju kazni ampak spet demonizirajo "neprilagojeno" hitrost kot najhuj?e zlo na na?ih cestah. Wrong guys - neprilagojena hitrost sicer je problem vendar ne tak?en kot ga ?elijo prikazati ?e posebej zaradi dejstva, da tja notri tla?ijo vse nesre?e, ki so lahko povzro?ene tudi zaradi slabih cest, neustrezne signalizacije, rasutega tovora na cesti??u, slabih gum, tehni?nih napak na vozilu itd itd.
Pri tem pa se nih?e ne vpra?a naslednje zanimivosti, da so pri prekr?kih in rutinskih pregledih ugotovili, da je od tisth, katerim so dali za pihat "samo" 7-8% alkoholiziranih!!! Se pravi tistih 7 do 8 % naredi torej 40% fatalnih nesre? - pa pizda, bedak vidi da je tukaj nekaj hudo narobe.
Saj vem da sem predolg samo mogo?e ?e ta podatek. Na AC-jih imamo v prvem polletju "samo" 8 mrtvih a od tega jih je 7 odnesla nesre?a pred golovcem, kjer ni bila kriva AC ampak na?in postavitve voznih pasov, ki naenkrat niso bili ve? fizi?no lo?eni. Kaj ho?em povedati? AC se izkazuje kot dale? najbolj varna cesta (sploh glede na ?tevilo vozil in prevo?enih km) a se na njej izvajajo najstro?ji "preventivni" ukrepi glede hitrosti v smislu stacionarnih in mobilnih radarjev.
A je to res potrebno, glede na to, da se ljudje pobijajo na regionalkah, lokalnih cestah in v naselju? Za varnost zgleda da ne za polnjenje prora?una pa?.
?e statistika
Mrtvi v prometnih nesre?ah glede na kategorijo ceste
evo pa se je spet fov?ija podpisala na pleh banda u?iva strahopetna
Objestna dejanja spadajo pod obvezni kasko, kateri je "obremenjen" ?e z odbitno fran?izo. Po navadi se zavarovanci odlo?amo med 1 ali 2%, kar pomeni slede?e:
?e je nov avto stal recimo 30.000? to pomeni, da bo? pri vsaki ?kodi soudele?en pri kritju le te s 300? (1% odbitna, pri 2% je kar 600?). Pri ?kodi 500? ti bo zavarovalnica pokrila samo 200?. Pri kasku, mislim, da pade? ?e za dva razreda, kar pomeni vsaj dve leti vi?je premije kar lahko znese od 40? pa naprej - odvisno v kerem razredu je zdaj.
Se pravi, da se ti po tej logiki nikakor ne spla?a uveljavljat kaska.
aja.. na ostalih treh je bil datum 1905 na dveh in 1405 na eni, na tej pa datuma sploh ni bilo, samo prazen oval na katerem bi moral biti odtisnjen datum.
Pa sej si velik km naredil in obraba je temu primerna. Zamenja? prva kolesa z zadnjimi pa jih bo? ?e 10-15.000.
Pa ?e zanimivost - danes sem vrgel dol letne F1 in gledam gume pa mi nikakor ni jasno kako imajo 3 gume skoraj enako obrabo. ?etrta guma pa ima za cel milimeter ve? profila kot ostale tri pa so bile vse kupljene v kompletu.
Ko sem ?e malo po?nofal po gumi sem le ugotovil majhno razliko. Na treh je bil napis "made in Germany" visok cca 7mm na ?etrti gumi pa je bil precej ve?ji (skoraj 1cm veliki fonti). Drugih razlik nisem opazil ampak imam ob?utek, da so gume narejene v razli?nih tovarnah :ne vem: a med vo?njo se ni ?utilo razlike.
Zgleda, da si si v zadnjem stavku ?e sam odgovoril na tvoje vpra?anje. V kolikor bo? ve?ino delal relacije kjer po pri?ganem motorju odpelje? vsaj 30-50km v enem kosu brez uga?anja motorja verjetno ne bo? imel problemov. ?e posebej ?e bo to na AC in da bo? motor spu??al tudi ?ez 3.000 obratov.
Pri primerjavi bova ostala kar pri obeh modelih 2.0 saj sem lepo razlo?il, da primerjava avtomobila, ki bosta enaka pri performancah. In vo?nja s plinom zmanj?a mo? motorja za cca 10% se pravi, da 148KM 2.0 bo imel na plinu 133KM. O navoru pa bolj? da sploh ne govoriva. Tako, da edina ustrezna primerjava je med tema dvema motorjema.
Ampak pustmo to - se popolnoma strinjam s tabo, da ?e do izrednih okvar pride bo diesel dra?ji za popravilo. Samo je to vedno neka hipoteti?na spremenljivka, ki se lahko zgodi ali pa tudi ne in v prera?une jo te?ko uvrsti? kot to?no dolo?en faktor v nasprotju z rednimi stro?ki. Tudi plinska instalacija ni neuni?ljiva, da ne re?em, da je potrebno opravljati redne servise tudi za to. Redne servise pa pokrije vi?ja cena reggistracije
Ekologija - seveda se zavedam, da imajo diesli ve? izpustov trdnih delcev, ki pa jih pri novih avtomobilih ustrezno zadr?ujejo v filtrih trdnih delcev ampak mora? tudi vedeti, da bencinar, dokler se katalizator ne ogreje na delovno temperaturo, spu??a v ozra?je precej zdravju nevarnih plinov. Seveda je pa plin dajansko najbolj?a re?itev kar se tega ti?e.
Se pa moramo zavedati, da svetovna ekolo?ka politika najraje u?iga po cestnem prometu, ?e? da je najve?ji krivec za onesna?enje.
Hmmm a res? Kaj pa podatek, ki ga skrivajo in pravi, da ves svetovni ladijski promet onesna?uje bolj kot ves svetovni cestni promet. Pa ogrevanje in proizvodnja elektrike s trdnimi gorivi ali pa mazuti - to so ?ele onesna?evalci proti katerim so avtomobili pravi ?istuni. Pa letalski promet - ogromi onesna?evalci.
Ampak zanimivo, dokler se z onesna?evanjem dela biznis potem je to dovoljeno. Ko pa fizi?na oseba uporablja avto za svoje potrebe (vo?nja v slu?bo in recimo na nedeljski izlet) pa je najhuj?i onesna?evalec, ki ga je treba usekat z ekolo?kimi taksami, EURO XY normami in ?e in ?e. Isto?asno pa se dovoli izskevanje pragozdov, ki so plju?a sveta - narobe svet.
Sicer je pa tako, da visoke cene nafte in nestabilnost na naftnem trgu bosta privedla v to, da bomo bili prisiljeni v uporabo alternativnih virov energije. In motorji z notranjim izgorevanjem se bodo preselili na smeti??e zgodovine pa naj bodo to bencinarji, na plin al pa diesli. Ne bo milosti.
Ok spet nakladam - Sishi prav ima? samo se mi pa vseeno zdi ?udno, da vsi, ki imate bencinarje ne greste na plin ampak raje razmi?ljate o raznoraznih predelavah, ni?anjih, amortizerjih, feltnah, spojlerjih in ne vem ?e o ?em, ?e bi lahko najprej kupili plinsko instalacijo in nato s cenej?o vo?njo pri?parali za vse te dodatke :ne vem:
Me je ?e zdej strah k Boss tolk ?asa pi?e
mah k***rc, ?e pa ne znam na kratk povedat - politik wanabe
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole ni po novem, tole je ?e kar veljavni ZVCP, ki je na sceni ?e od 1.1.2005.
Predlog novega ?e ni v veljavi a predvidene kazni so bistveno vi?je - cca za faktor dva. In tudi to?ke naj bi podeljevali precej bolj radodarno.
Druga?e je pa na straneh Motorevije opisano nekaj bistvenih sprememb.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani