Dosedaj je bila edina uspe?na antiradar naprava 'lahka noga'
definitivno
Vse tele razne anti radar zadeve pogrnejo ko te u?ge z lasersko pi?tolo. In ker je takih merilcev najve? je po moje brez veze, da o tem sploh razmi?lja?. :ne vem:
Zanimivo a ne, kako zastopniki dajo avte na teste in skoraj ?isto vsi so ubuti v aftermarket gume. 1x so se pri Riotu zajebali in niso zamenjali gum pa so jih poklicali iz Avtomagazina, da se avto "?udno" obna?a. Pa so jim zamenjali gume in je bila ?isto neka druga zgodba.
?lovek se vpra?a, kako dale? gre tako var?evanje???
to tak vem da so orginalne tak,tak,zato pa drugo leto ene 16 gor in prave gume
no pa sva na?la skupni jezik - pr biv?em korejcu so originalne plastike tud naredle manj kot 10.000km pa letele dol... sem dal eagle venturo gor pa sem mislil, da sem poleg gum kupil ?e popolnoma drug in bolj?i avto
evo spet debata kjer bi se lahko razpravljalo v nedogled,jaz imam ze zimske na mojem avto in gre enkrat lepse kot z letnimi,saj je blo zaj cel teden pri nas zjutraj in vecer ko sem se vozil delat pod 4 stopinje in me je rukalo in zanasalo ko sem bolj hitro vozil,z zimskimi pa gre ko po tirnicah zaj ko grem iz nocne,jaz se 1000% strinjam s tem da pod 7 stopinj je ze dobro met zimske gume,vsak ve za sebe in vsak avto in gume se drugac obnasajo
Glej, te ne mislim prepri?evat v nasprotno, ker neko? so mene ?e imeli prepri?anega (sloven?tina.press ), da je zimska guma pozimi super najnaj. Ampak pojavljalo se mi je ?edalje ve? "?udnih" dogodkov. Od tega, da sem 2x v mokrem na gladkem asfaltu pri nizki hitrosti ?e grizel bankino do tega, da sem se na gladkem vla?nem prehodu za pe?ce zadrsal iz neprednostne direktno v sredo kri?i??a (sre?a ni bilo nobenega na prednostni).
In to se mi je vedno dogajalo malo potem, ko sem zamenjal gume za zimske in to na delih ceste, kjer z letnimi nikoli nisem imel te?av. Ampak ker sem skeptik po naravi me ni zanimalo kaj mi vse nalo?ijo v medijih in sem zadevo sprobal sam in to s svojim avtom in gumami. Opisal pa sem testiranje tudi na tem forumu cca 2 leti nazaj.
?e sama konstrukcija gume (lamele in bolj grob profil) M+S nikakor ne "premaga" letne gume tudi pri temperaturah -10 stopinj se pa ta razlika ?e bolj ob?utno zve?a v kolikor raste temperatura. Pred leti sem to sam testiral ?e s Clarusom na katerem sem imel najprej letne gume in nato menjava ter ?ez cca 1 uro in pol ?e z M+S. Temperatura je bila -3 do -2 stopinji celzija in suha cesta. Poskusil sem na treh razli?nih ovinkih zaradi razlike v asfaltu (eden je bil zelo drse? (dovoz iz AC na c. na Brdo v Lj) in po ob?utku je bila letna precej bolj odzivna kot M+S, ki je zelo hitro za?ela drseti.
Ampak, ker sem vedel, da ob?utek je samo ob?utek sem ?el ?e testirat zaviranje (konec Brn?i?eve v Lj) s 100km/h (po ?tevcu). Za orientacijo sem izbral en znak in vsaki? pri njem za?el zavirat. To sem izvedel 5x z letnimi in nato po menjavi ?e 5x z M+S. Razlike med posameznimi zaviranji z letnimi so bile manj kot dva metra. Iz tega sem nato izra?unal povpre?je in isto izvedel ?e z M+S. Tudi tam je bila razlika med posameznimi zaviranji manj kot dva metra. Samo ?ok pa je bil, da je bila povpre?na zaviralna pot z M+S dalj?a za ve? kot 6 (?est) metrov od povpre?ja M+S. Na koncu sem si zra?unal, da to pomeni v trenutku ko z letnimi ?e stojim se z zimskimi vozim ?e s hitrostjo 30 (trideset) km/h. To pa je ?e zaskrbljujo?a razlika.
Letne Gume so bile GoodYear Eagle Ventura 195/65 14 cca 15.000 prevo?enih
M+S gume pa Dunlop Wintersport M2 195/65 14 kupljene eno sezono prej in prevo?enih zgolj 2.000 do 3.000 km.
Aja, lotil sem se pa tega testa zato, ker so v avto revijah vedno objavljali zavorno pot in tip gum in razlika med dol?ino zaviranja je bila vedno v prid letnim gumam tudi pri ni?jih temperaturah. Isto?asno pa nobena avto revija ni objavila primerjave med letnimi in M+S gumami ampak vedno samo primerjava samo med letnimi in nato ?ez pol leta samo med zimskimi. ?e se malo igram amerikanca in me paranoja vle?e k zarotam bi lahko reku, da je za tak?na NEtestiranja kriv predvsem gumarski lobi saj mu je v interesu, da se tak?na testiranja ne opravijo oni pa veselo reklamirajo zimske gume, da so oh in sploh.
Ljudje pa nasedajo full time in marsikdo je prepri?an, da je M+S bolj?a celo poleti samo, da ima edino slabost, ker se zelo obrablja. Nakar ugotovijo, da delajo letno 10.000 km in, da se jim ne spla?a imeti dveh kompletov gum in vzamejo M+S, ker so predpisane za zimo med tem ko letne niso predpisane za poleti?!?!? Pol se pa spra?ujejo kako je mogo?e, da so v Istri zleteli s ceste pri 30km/h pri sploh ne ostrem ovinku v suhem vremenu.
Testi v revijah so se od takrat kon?no le pojavili in samo potrjujejo moje teste tako, da tukaj ni dvoma. Dopu??am mo?nost, da pa so nekatere letne low budget gume (?e posebej originalno name??ene na avtih (na obeh mojih zadnjih avtih (Mazda, KIA) so bile tak?ne; tudi mercedes ima zelo slabe originalne) prej zani? in podpovpre?ne, ?e pa kupuje? gume v premijum klasi (tukaj ni var?evanja) pa to kar pravijo neodvisni testi tudi dr?i.
V glavnem, da zaklju?im - nisem proti M+S gumam samo jezi me to, da jih tako kujejo v nebo, da so nekateri celo prepri?ani, da so tako dobre, da jih lahko uporabljajo celo leto.
Pol pa ljudje letijo s cest, v medijih jim pravijo divjaki, dr?ava pa pravi da je treba dvignit kazni, da zajezimo tak?no brezglavo divjanje.
Samo nekaj mi povej Kaalman - kako povpre?no izobra?en voznik reagira, ko prebere tak ?lanek oziroma mno?ico podobnih? Verjetno tako, da natakne zimske gume, zatuli juhu, zdaj bomo pa spet lahko hitro vozil saj imam nataknjene gume, ki za 6-10 metrov skraj?ujejo zavorno pot - to mora biti res saj sem v ?asopisu prebral.
90% voznikov in voznic sploh ne vejo kako avto deluje in kaj se z njim dogaja in iluzorno je pri?akovati, da poznajo vse skrivnosti avta in kako se obna?a v razli?nih pogojih. In takim bi morali "mediji" pomagati tako pri izbolj?evanju njihove vo?nje in opozarjanju na morebitne pasti ne pa ravno kontro. To je glih tako, kot ?e bi vsi mediji reklamirali progi/virus kako je dober in kako pohitri in zavaruje ra?unalnik. 80-90% uporabnikov si ga bo namestilo brez premi?ljanja.
Sploh ni fora in namen, da bi naredil antikampanijo zimskim gumam samo ?elim, da bi ljudje spoznali tudi temnej?o plat tega in da bi temu prilagodili vo?njo. Gre tako za njihovo varnost kot tudi za mojo, da mi ne bo kak kreten, prepri?an o superiornosti zimskih gum, zdrsnil iz ovinka in priletel direktno vame.
Aja, tisti ?lanek bi pa tudi rad videl - ?e so pa testirali na zasne?enih cestah potem je pa logi?no, da zimska premo?no zmaga saj je to tud njen edini adut zakaj jo natikamo.
ja, samo zaradi take "resnice" ljudje tudi umirajo - ?eprav uradno so sami krivi, ker niso imeli prilagojene hitrosti. Vsi si umijejo roke, reve? je pa ostal mrtev pa ?e o?igosan je kot divjak.
?e moje slikce odprtega motorja po treh letih in 110.000 prevo?enih km.
Motor ?e nikoli ni bil pran tako, da je pa? zadeva malo umazana ampak se mi zdi, da je vse v mejah normale. Edina povr?inska oksidacija je pa? tam, kjer jo lahko pri?akuje? in to so lito?elezni kosi, kjer je normalno, da povr?insko rjavijo.
Je pa treba nekako razumeti dejstvo, da lastniki Mazd, Toyot in tistih avtov, ki na lestvicah vzdr?ljivosti kotirajo visoko, vsako napako razumemo veliko huje kot lastniki avtov, ki niso znani po kvaliteti. In ?e naletimo na eno malo ve?jo napako je cel halo (tudi jaz ga za?enem ) medtem, ko recimo lastnik Pugija ali Fiata za?ne pizditi ?ele po kak?ni ?etrti ali peti ve?ji servisni zadevi.
Druga?e pa mogo?e predlog mo?aku s Toyoto naj se zmeni z odgovornimi in naj pogledajo nekaj enakih Toyot istega letnika in prevo?enih pa ?e je pri vseh isto naj vzame stvar tak?no kot je. Zaradi tiste povr?inske rje pa? ne bo skup padel motor.
?e pa so ostali avtomobili v precej bolj?em stanju pa naj zahteva pisno razlago odgovornih. Tak papir bo lahko kasneje pri?el prav, ?e bi se zaradi nadaljnega rjavenja in prerjavenja pojavile te?ave. ?e posebej se mi zdijo kriti?ni notranji deli blatnika na katerega je priklopljena masa
Malo bom zamoril tole temo ampak ravno zaradi takih ?lankov se tako "borim" da bi ljudje odprli o?i in za?eli misliti s svojo glavo in ne z interesi gumi lobijev.
?lanek je objavljen v Dnevnikovi prilogi Denar&svet nepremi?nin. "Zanimive" trditve sem osvetlil z rde?o.
Ne samo, da naj bi to bil resen ?lanek in ne pla?an oglas lahko takoj vidimo kam pes taco moli. Na treh straneh so kar 4 vulkanizerske reklame in tudi mnenje "strokovnjaka" je mnenje prodajalca gum, ki mu je samo v interesu kako prodati ?im ve? gum.
Zanimivo kako si lahko brez sramu privo??ijo take la?i, ki lahko nekoga (ki jim verjame) stanejo tudi glave. Vulkanizer Stipi? v svoji reklami "obljublja" kar 6 metrov kraj?o!! zavorno pot na mokrem v ?lanku pa so to cifro dignili kar na 10 metrov kraj?o!!! zavorno pot
V ?lanku se nato spravijo na vse tiste, ki razmi?ljajo s svojo glavo in ne po navodilih kvazi strokovnjakov. Skoraj jih demonizirajo v "nevarne pametnjakovi?e", "samomorilce", "oviralce prometa" in arogantno o?vrknejo ?e pisce zagona, ?e?, da so imeli prevelik socialni ?ut in dovolili uporabo ustreznih letnih pnevmatik. Ja sej res dejmo ljudem spult ?e zadnje evre in jih porinit bogatim vulkanizerjem v njihove ?epe, ker pol bo pa res socialnemu ?utu zado??eno - za vulkanizerje in gumarje ziher
Kot zanimivost pa ?e to: v ?lanku omenjajo voznike z letnimi kot potencialne oviralce prometa, a ko pa se je par dni nazaj v de?ju na AC v ograjo zaletela gospa srednjih let brez pravega vzroka in povzro?ila ?akalno dobo na AC dalj?o od ene ure pa ni ni? ?udnega, da je nataknila par dni pred nesre?o zimske gume?!?!? Po njenih izjavah je hotela samo zamenjati vozni pas.
Kot lastnika te Toyote bi me najbolj skrbela rja na ?raufih in ?icah, ki so priklopljene na pleh (masa). Tam je kriza, da bo pre?rlo, ostale lito?elezne zadeve pa po moje niso tolk kriti?ne :ne vem:
Boss,poglej ?e enkrat.Na voznikovi strani se skloni ni?je dol in bo? videl skozi zra?nik rebra od hladilnika.
In pazi tisto stran pri nizkih robnikih.
vem kje je intercooler samo je isti ?it ali ima? zaprto luknje z originalnimi kao pokrov?ki ali z meglenkami - skozi ne more pihat, ker so polni in nimajo lukenj
Pol mi pa en naj pove to?no kje mata RX-ki blokado? Jaz namre? ne vem in glede na specifikacijo sem predvideval obrate kje naj bi to bilo. To kar pravi? RX-8 Challange pa da jo ima na vrhu mo?i se mi zdi pa rahlo iz trte zvito.
Tudi to, da ima? pri blokadi v drugi prestavi "samo" 95km/h je tudi mal ?uden podatek... ma ?e moj biv?i Clarus je ?el z drugo 110km/h po ?tevcu, ko je ruknil v blokado pri 7.200 obratih. Pa ta avto je svetlobna leta od nekega ?portnika kot je recimo RX-8, ki bi po moji logiki moral imeti tako zra?unan menjalnik, da je v drugi prestavi v blokadi tam nekje pri 110-120km/h. Prosim popravte me, ?e se motim.
Kar se pa ti?e mojega diesla pa nastopa v tej zgodbi le kot prispodoba za tvoje izjave.
Skoz omenja? navor in tistih 9Nm ti ska?e gor pa dol po glavi - Po tvoji logiki bi moral moj diesel zmetati asfalt s ceste, ker ima 310Nm Se pravi celih 90Nm ve? in to pri obratih kjer RX komaj za?ne ?iveti.
A sploh ve? kaj ti ho?em povedat... ?
191 konjski dose?e najve?jo mo? pri 7.000rpm (sicer ne vem kje je blokada samo dvomim, da vi?je od 8.000rpm)
230 konjski pa pri 8.200rpm (predvidevam da je nato blokada tam nekje pri 9.000 - 9.200rpm)
In ?e si ti vozil mo?nej?ega tako kot vozi? svojega in si ?altal tako kot pri svojem tam nekje pri 7.500rpm - 8.000rpm si v bistvu odnehal ?e predno mo?nej?i sploh "zagrabi" in spusti svojo mo? ali z drugimi besedami - verjetno bi moral ?altati ?e vsaj 1.000 obratov vi?je.
RX8 challange, ampak ti ga pa seka?... zakaj so pa sploh naredili mo?nej?o verzijo, ?e je slab?a/po?asnej?a pa po tvoje ima ?e bistveno ve?jo porabo od ?ibkej?e :ne vem: :ne vem:
Se pravi da so testi in tehni?ni podatki nepomembni, ker zavajajo in da je resnica nekje drugje
Zdaj se pa vsedi in globoko vdihni pa si vzemi pol minutke za premislek pri slede?em vpra?anju: kaj pa ?e ti narobe vozi? tak avto in prestavlja? v napa?nih obratih? Mogo?e pa je treba mo?nej?ega prestavljat pri vi?jih obratih, a ne?
?e bom jaz vozil tvojega kot sem navajen pri dieslu, da ?altam nekje pri 3.000 obratih ti povem, da sem z dieslom hitreje do 100km/h. Ampak za to ni krivda RX-a ampak v takem primeru pa? ne znam voziti takega avtomobila in to je to.
?e te pa boli, da nima? mo?nej?ega modela in s takimi izjavami samo bo?a? svoj ego ti pa lahko povem nekaj v tola?bo - tako ?ibkej?a kot mo?nej?a razli?ica sta super avtomobila in jaz se ne bi branil ne enega ne drugega.
Ja, takrat so jo umaknili iz splo?ne debate in niso napisali, da je premaknjena - oziroma je bila takrat zbrisana saj jo tudi search ni na?el. ?ez cca en dan so jo vrnili in skrili v zabavni koti?ek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vzemi Rent-a-car in jim nato daj ra?un. Mislim, da ima? pravico do tega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani