12-13 litrov na 100km je realna poraba, samo mora res prevladovat bolj teko?a avtocestna vo?nja, kot pa mestna vo?nja od semaforja do semaforja in v kolonah. Jest sm sicer bolj nov lastnik, sem skuru zaenkrat samo 6 tankov in se vozim pol poti v slu?bo po obvoznici pol pa ?ez mest in nisem pri?el s porabo pod 15 litrov. Pa sem zelo lepo vozil. V glavnem mestna vo?nja je po specifikacijah Mazde 15,8 litra tko da ?e prevladuje le ta, je poraba takoj 16-17 litrov. Tko da kregat se je neumno, treba je samo pravilno definirat parametre vo?nje .
Sploh pa ko avto samo pogleda? mu gor na veliko pi?e ZABAVA in ne ?PAROV?EK, tko da.....
Je pa res, da se v?asih ?loveku zdi neumno cjazit v koloni in vedeti, da te ta enako brezvezno cjazenje stane ve? kot kak?nega dizela?a .
OFFtopic
Dej Miha, kak?no predstavitev tvoje rakete naredi, dokler jo ?e ima?... uuu, ?e to, kako pa da si iz Mitsu Eclipsa na Mazdo RX-8 pre?altal. RWD?
No zdaj mate od Sefa bolj dolgo varianto tega, kar vam pozkusam povedat...
aja se to: recimo v svici ali nemciji nimajo zakona, da moras met zimskih gum od 15.11 do 15.3, ampak odvisno od vremena...
Zanimivo a ne, ?e posebej ?vica, ki ja popolna Alpska de?ela (mi se samo pretvarjamo, da smo slpska de?ela ) in kjer sneg ?e zdale? ni tako redek kot pri nas pa tudi temperature so precej ni?je. Hmmm, hmmm ...
Kaalman, klele se bom moral kr z Labijem strinjat, ker tudi sam zagovarjam prednost letnih gum na suhem in to ne glede na temperaturo. Mislim, da sem ?e mali milijonkrat omenil v ?em je "problem" zimskih gum M+S pa bom ?e 1x. M+S so gume, ki kot ti ime pove, namenjene vo?nji po sne?eni ali blatni podlagi in tudi njihova zgradba z lamelami je temu prilagojena.
Pri vo?nji se namre? lamele rahlo upognejo in naredijo "oster" rob, ki odli?no grabi na podlagi, kjer se ta rob lamele lahko zare?e v samo podlago - torej na snegu, brozgi in blatu. Kar je odli?no v teh razmerah ?el ni dobro v razmerah, kjer je podlaga dobra in to sta suh oziroma ?e posebej moker asfalt.
Zakaj? Ravno zaradi lamel, ki ponovno nastavljajo svoj rob ampak na asfaltni podlagi to zmanj?uje oprijem saj se s tem zmanj?uje povr?ina ploskve, ki se dotika asfalta. Dodaten minus dodajo ?e ?iroki kanali v samem profilu saj ?e dodatno zmanj?ajo povr?ino naleganja na asfalt. Lep primer te trditve so gume dirkalnih avtomobilov, ki so ve? ali manj vse slick (?e le pravila dirkanja to dovoljujejo) in se natikajo gume s profilom le ob mokrem cesti??u.
Tudi trditve, da so letne gume pozimi trde, dr?ijo le delno. Da so, ampak samo prvih nekaj kilometrov potem pa se ogrejejo in dr?ijo bolje od vsake M+S. Nasprotno trdijo samo gumarsko/vulkanizerski lobiji pa kak?en ?lender s prijatelji, ki nikoli v ?ivljenju niso naredili enega testa ampak ponavljajo kot papagaji za tistimi, ki jim je v interesu prodati ?imve? gum. In profit ima tukaj prednost pred varnostjo in ?love?ka ?ivljenja se pa? manj vredna od zaslu?kov gumarjev.
Da ne bo narobe razumljeno... nisem apriori proti M+S gumam (tudi sam jih nataknem, ko so razmere "zrele" in ne 15.11, ko nam zakon to pav?alno naro?i) samo rad bi kon?no ?elel, da ljudem uradno povedo, da so M+S koristne gume vendar, je potrebno z njimi paziti in zmanj?ati hitrost vo?nje od 15-20%, ?e ho?emo enako varno voziti kot z letnimi. ?al pa se dogaja ravno nasprotno in raznorazne izjave kot si jih recimo privo??ijo v nekem zelo znanem provladnem ?asopisu so tak?ne, da mi gredo lasje pokonci - recimo: najslab?a letna guma je pozimi bolj?a od najbolj?e letne in takih cvetk je vse polno.
?e mi ?e vedno ne verjame? vzemi kak?no avtorevijo (recimo avtomagazin) in preglej teste raznoraznih avtomobilov. Testni avti jim pridejo obuti eni v letne drugi v zimske in testirajo jih pa? pri temperaturah kot so takrat v teku testa in glej ga zlomka. V povpre?ju imajo avtomobili z letnimi gumami za celih 6metrov in ve? kraj?o zavorno pot od 100km/h do 0. Zakaj? (beri tretji odstavek).
Pri avtomagazinu so enkrat tudi naredili ustrezno primerjavo z enakim avtom in kompletom savinih letnih gum in zimskih. Vemo, da so savine zimske na primerjalnih testih zelo dobre letne pa v primerjavi z ostalimi ne preve? se je vseeno izkazalo, da tudi pri temperaturah globoko pod ni?lo (?e se ne motim je bilo -7°C) so letne pometle z zimskimi tako v vodljivosti, zaviranju in pospe?evanju. Pogorele so samo na sne?ni podlagi, kar je razumljivo
OK, dovolj sem nalo?il, priporo?am pa da ve? zaupajte sebi in dejansko svojim preizkusom in ne verjet vsega kar pi?ejo in govorijo. Za konec pa samo ?e to - varna guma je tista katero pozna? in ve? kako se obna?a saj lahko temu primerno prilagodi? vo?njo.
boss vesela novica zate: vceri sem mal pogledal srbski auto bild in gledam tehnicne podatke za novo Mazdo 6...
povprecna poraba: 5.6l/100km
103kW pa 330Nm (ce se prav spomnim)--sicer pa ne vem kako to, da ima manj moci kot zdajsnja
Mo?i je malenkostno manj je pa navora skoraj 10% manj... (zdaj?nja ima 105kW/143KM in 360Nm)
?e so ?e manj?ali mo? le zakaj niso raje dali na 100kW, da bi padli v ni?ji zavarovalni razred? :ne vem:
Glede porabe pa samo upam, da se ne zgledujejo po VW-ju, kjer ti pi?e poraba povpre?na 5,5 realno imam pa 6,4. Pri Mazdi so vsaj napisali, da je povpre?na 6,5 in res jo imam 6,57.
Razmi?ljanja dveh avtomagazinovcev (Du?an Luki? in Vinko Kerenc) o predlogu za povi?anje kazni. Hehe, Du?an tud ne mara ?lendra
?koda, da lahko pi?emo in pi?emo, dajemo primerjave, predloge, pobude, razmi?ljanja a o na?i varnosti na cestah odlo?a nekaj senilnih volov in tistih, ki jim je tako stanje po godu. Ljudje bodo pa umirali ?e naprej in zato bodo popolnoma sami krivi, ker bodo imeli neprilagojeno hitrost.
Dr?ava, DRSC, DARS, Ministrstvo za promet, SPV, policija pa bodo oprani vsake krivde, ker mrtvi pa? ne govorijo.
sorry za mal slab?e slikce (telefon pa? ni scaner)
Ma nimam pojma, imajo pa za sabo cca. 15k km tako da morali bi biti tip top.....pa niso
brez skrbi na KIA-i so se originalni zvijali na 6-7000 prevo?enih km (dokler jih nisem menjal za Brodijeve), pri ?estki pa je malo bolj?a situacija saj jih rihtam na vsake 40.000km... po tej logiki bom na 120.000 imel ?e ta stro?ek
... ter relativno glasen motor (v primerjavi s 2.2CTDI hondo)
hehe, ?e dobr, da ne vozi? VW-jevega TDI-ja...
OK, da ne bomo preve? hvalili: napake pri moji ?estki;
- 3x xenon, ?eprav za dva primera sumim, da je bil bolj problem v neznanju serviserjev, ker zdaj imam ?e leto in pol mir.
- mazanje volanskega droga... vsake 14dni mal podrmam volan naprej nazaj, da se spet podma?e (no biggie)
- 2x menjani diski, ker se zvijajo... naslednji? gredo notri kak?ni kvalitetnej?i aftermarket
- vzmet v volanu je spu??ala neprijetne zvoke tipa "boing"
- ?arnica v centralni konzoli je imela slab stik
- ?ri?kav zadnjih petih vratih so mi pokon?ali
Razen xenonk so vse ostalo bolj minorne zadeve... zvijanje diskov mi je pa ?e znano s ?asov, ko sem imel korejca - vzrok? :ne vem: nazadnje sem sli?al, da verjetno premal bremzam Mogo?e res, saj se na 65km do slu?be dotaknem bremze samo cca 5-6x pa ?e to po navadi zelo na rahlo.
Bottomline:
za 110.000 prevo?enih kilometrov v treh letih se mi zdi tole zelo pozitivna statistika in sem z avtom zelo zadovoljen...
Z nakupom rabljenega avta je pa pa? tako, da nikoli ne ve? kak?no zgodovino je imel avto oziroma kako so z njim ravnali. Lahko ima? sre?o lahko pa tudi ne, no sej z novim je mo?na ista zgodba samo pri novem te ??iti garancija .
Mene pa zanima, v katerem obmo?ju vrtlajev je pri M6 136 najmanj?a poraba.
Na?eloma je najbolje, da ko pospe?uje? je najbolje, da to po?ne? v obmo?ju najve?jega navora - od cca 2000 - 3000 o/min
Pri konstantni vo?nji pa je najmanj?a poraba v najvi?ji prestavi pri 1000-1100 obratov. Ampak to ni nizka poraba zaradi obratov ampak zaradi nizke hitrosti (cca 50km/h), ker je takrat najmanj zra?nega upora.
Menda da dizlom ka?e manj?o porabo kot je v resnici bencinarjem pa porabo ka?e prav.No druga?e se pa na ta ra?unalnik ni kaj za zana?at,vsaj kar se preostanka kilometrov do konca goriva ti?e,saj mi je ra?. kazal ?e 164km do kon?ne porabe goriva,?tev?ek je bil pa ?e ?isto ?ez kriti?no to?ko za prazen tank,tako da sem ?el kar tankat.
pametno s tem si se re?il povabila v poseben klub imenovan "Mazdin BC me je nasankal - ostal sem brez goriva"
Hmm tlele je lahko vsak natvezil zgodbo po svoje. Cist lahko bi napisal tekst, da je Jankovic poklical policaja ter da je lastniku govoril, da pac tu ne sme parkirat. Dokler ne slisim zvocnega zapisa, ti lahko tudi jaz napredem 10 zgodbic na te slike.. od romantike pa do komedije.
In glede na skandal s redarko, bi rekel da si ne bi privoscil se en tak "spodrsljal" sploh pa, ko se nekdo ocitno suce s foticem okoli njega.
Pac jest se vedno upam da bo J. nardeil iz Ljubljane kar prej nobenmu zupanu niti vladi ni ratal.
Michelinke ?e leta vle?ejo za sabo en problem in sicer, ko so nove so odli?ne potem pa rapidno padajo zmogljivosti.
Problem vseh testov je namre? ravno ta, da preverjajo zgolj nove gume z ni? prevo?enimi kilometri. ?eprav te?ko izvedljiv ampak zelo zanimiv bi bil test istih pnevmatik, ko bi bile stare dve leti in z 20.000 prevo?enih kilometrov.
In to?no to zanima nas uporabnike, ki pa se zaenkrat lahko zanesemo le na svoje ob?utke pri uporabi dolo?ene gume oziroma izku?nje uporabnikov, ki se na podro?je dobro spoznajo (Labi )in nimajo za sabo ekonomskih ambicij.
Sej ne bi rad stra?il samo bi vas opozoril, da je policija ?isto besna od tistega prispevka na Kanalu A in po Ljubljani in okolici v zadnjih tednih pospe?eno vr?i izredne preglede vozil. Gledajo predvsem ali so ustrezne homologacije.
Napadli so tudi xenonke, ki nimajo ustrezne homologacije (avtonivelacija in ?i??enje ?arometov). Kazni, ki jih talajo so cca 130? + izredni tehni?ni za 30? pa ?e tablice poberejo, dokler ne da? notri halogenk.
Tako, da vsi tisti, ki nimate homoxenonk, dejte mal mirkat, da ne bo spet napad na denarnico.
Od Triglava sem vedno dobil denar v 7-14dneh. Je pa nekaj res in to so policijski zapisniki, ki jih zgleda polpismeni policaji pi?ejo tudi po dva meseca.
Zadnji primer mojih star?ev je bil tak, da smo po dveh mesecih urgirali na policiji in so kon?no uspeli napisati tistih pet besed, za en kur?ev odlomljen ?pegu. Ko so na Triglavu dobili zapisnik so izpla?ali ?kodo ?e v istem tednu.
no, ce si se vedno hud name te castim cevape, ko pridem iz PR
(ali pa ti kot computer freak, ce hoces kaksen dvd ali cd - racunalniski al karkoli drugega mi sporoci ti kupim v pristini-sej ves sverc komerc )
Sej sej, ampak si skoz govoru tam nekje 2,5-2,6 ampak tele je pa treba konkretno nabutat, da pravilno ?ivijo. Do zdaj sem bil z gumami sicer zadovoljen venadar ne toliko, da bi se od sre?e ob tla metal ampak, ko sem jih pa dirka?ko napolnil pa samo
aja, pa sej ve?, da nisem hud pa tud tebe tud prbli?no ne krivim, ker je to ?ist moja krivda, ker se nisem pozanimal. Kupil gume in pozabil nanje dokler mi ni bilo ?udno zakaj mi robove pobira ampak takrat je bilo pa ?e malce pozno . ?evapi bi se pa vseeno prilegli
zatorej... ?e en u?itelj ?parovne vo?nje ? BOSS ? delam za klobaso in pir
ti pa bolj redko AC vidi? ne sej se hecam, super tole se pa da it ?e ni?je samo to skoraj ni ve? za ljudi... evo pa da malo spomnim kaj se da, ?eprav ne priporo?am
Imel sem malce preve? ?asa in sem naredil zanimiv, ?eprav precej nepotreben, preizkus saj me konstantno jezi nakladanje nekaterih lastnikov dieselskih golfov, ki trdijo da jim avto kuri 4litre/100km.
In glej ga vraga tudi meni je uspelo z Mazdo 6 dose?i porabo 3,4l/100km po BC oz. realno je to nekje 4,1l/100km In to na relaciji 215km od Ljubljane do Kr?kega in nazaj.
Evo zdajle vas je ve?ina sko?ila pokonci, da si zmi?ljujem.
No zdaj pa ?e postopek za doseganje takega rezultata: Na avtocesti sem se enostavno vozil cca 20 metrov za tovornjakom v njegovem zaveterju s hitrostjo 90km/h. Na drugih cestah pa je bila itak kolona in smo se vozili med 70-80km/h.
To je bila moja do danes najbolj dolgo?asna in brezvezna vo?nja, a kot ka?e enaka kot pri vseh tistih, ki jim TDI kurijo 4 litre
Kaalman, glede na to, da mal kuri? in si sila poceni delovna sila si seveda dobrodo?el v moji poli var(?)ne vo?nje.
boss, hehe F1 so "softic" to je dejstvo...enkrat sem jih mel na 2.2 pa se mi je zdelo, da se peljem po blatu
nazaj grede sem lepo peljal in "Kruzal" in dosegel tocnoo 6.0l/100km
Ti si ekspert za gume pa zakaj mi ne pove?, da je treba tele oreng filat.
?estitke za porabo... si vsaj preveril in ugotovil, da se da.
a zato se mi tolk dober pelje, ko imam ?e od slaloma na 3. bare napumpane in kon?na na AC je vi?ja
hudi? je v detaljih, ki pa v tem primeru naredijo kar veliko spremembo
Sej ne vem a naj bom dobre al slabe volje. ?ele zdaj, ko so moje gume GY F1 skoraj na koncu mi je kon?no jasno, kaj sem po?el narobe, da je bila poraba relativno visoka oziroma nad povpre?jem.
Kljub temu, da sem imel gume napumpane spredaj 2.5 in zadaj 2.3 je za te gume premalo saj mi je tudi nadpovpre?no pobiralo robove. V glavnem - zadnje tri tanke so gume napolnjene 3.0 spredaj in 2.8 zadaj.
Razlika je o?itna - avto se pelje veliko bolje, lep?e sledi cesti in v ovinkih je bolj suveren, izbolj?ala so se vozne lastnosti na mokri cesti, robove gum je nehalo pobirati in zdaj se obrabljajo gume veliko bolj enakomerno tudi po sredini tekalne povr?ine.
Kar pa je najbolj pomembno, da se je povpre?na poraba zadnjih treh tankov spustila na 6,35 litra/100km napram povpre?ju predzadnjih treh, ko je bila "kar" 6,70litra/100km
Minusov pri tako napolnjenih gumah skoraj ni razen, da je ob?utek v vo?nji malo tr?i in da je avto malo bolj nemiren na kolesnicah.
Se pravi moj nasvet: lastniki GY F1 - nabutajte gume, ker F1 so mehke ?portne gume, ki rabijo ve?ji tlak
Kot pravi star slovenski pregovor, da komur pozno pride mu dlje stoji, ampak, ?e bi se prej zrajtal bi lahko re?il gume ?e za dodatnih 10.000km.... tako pa grrr
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole si poglejte
?e tedva niste za pred zid...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani