Gume menjavam samo še pri matsportu. Edini ki si dejansko čas vzamejo in zategnejo vijake na momentni ključ, plus to, da vsaj malo pogledajo kako prestavljajo feltne in gume (ne delajo z njimi kot svinja z mehom) 🙂 drugače sva pa z mojo dočakala check engine lučko in greva na peskanje sesalnih in čiščenje egra, ter menjavo MAF in MAP senzorja do Pelkota 😁
Lepo da se potrudijo. Meni moj v Vipavi vedno kvaliteto naredi, zdej k sm imel črne feltne mi je dal tudi črne uteži in ventilčke, tako da sm prav vesel.
Pri novejsih letnikih zagorijo šele ko spustiš ročno oz pri avtomatiku ko daš drive. Se pravi ko ga imaš parkiranega in greš ven pogledat ti ne bodo svetile.
Jst sm pa spilil letne pa že mal čakam na zimske, sam pomoje jih bom dal okoli 10.11 gor oz tam okoli pred gužvo(je pa res da pri 4-5vulkanizerjih v naši mali Vipavi ni neke gužve :D)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
DODGE CHALLENGER je men hud, bolj kot Charger
Povezava za deljenje
Deli na druge strani