Pred Mazdo sem imel Citroena C-5 2.0 HDi, zadnji model in z njim v osmih letih prevozil slabih 350000 km. Ko sem ga hotel zamenjati za podoben avto, sem ugotovil, da so mi "ukinili" vse avte, ki bi jih imel. Zato sem presedlal na Mazdo 6 CD 150 in v slabih treh letih naredil cca 120000 km. Ko sem videl, da se tudi pri Mazdi dogaja podobno (ni več karavanov in dizlov) me je prijela rahla panika, pa sem kupil avto, ki je še nekako ustrezal mojim predstavam CX-30 (ljudje smo pač prilagodljivi). Tako, da se sedaj vozim s CX-30 (v enem letu ima dobrih 30000 km), 6-tka pa čaka v garaži, da jo občasno (kakšnih 10000 km/leto) odpeljem na sprehod in uživam.
Zato proizvajalec tako skrči paleto "ostalih" modelov, da dejansko tudi ni možno nič kupiti in ostane pri namupu SUV-a na veliko zadovoljstvo proizvajalca, ker bo dobiček višji
pred 28 minutami je Slivka napisal:
Kupci pa potem kupujejo to, kar je na razpolago.
Koliko se je pri nas letno prodalo Mazd 6 in koliko CX-5? Kdo je za to kriv, Mazda ali mi? In jasno, ne more biti rentabilne proizvodnje ob tako malem številu.
Moje mnenje. Žal trende narekujejo želje nas potrošnikov, ne pa zdrava pamet strokovnjakov. Tako se proizvajalci prilagajajo na mnogih področjih, da ima potrošnik občutek, da za svoj denar dobi največ. Največ čokolade, čeprav se tablice tanjšajo ... namesto 100g so danes 70g, največ avta, na izgled terenca, ki si ga večina nikoli ni mogla privoščit (recimo Toyote Land Cruiserja), sedaj pa si lahko privošči terenca vsaj po izgledu. Potrošniki se pred sosedi radi napihujemo. Škoda, da še ne prodajajo cenejših napihljivih terencev za na dvorišče. 😂
Tile SUV igračke bi po mojem mnenju lahko upravičeno pokrile manjši segment trga, za ljudi s težavami v hrbtenici, predvsem starejše. Ostale oblike pa bi morale slediti dejanskim potrebam in varovanju okolja.
Samo tokrat dam Boss - u prav. Pa ne moreš se vozit s takimi gumami okoli. 😬 Jaz osebno bi jih zamenjal tisti dan, ko so zapeljal na robnik pa poškodovana žica noter gor ali dol.
Te gume so dotrajane z 3 mm ptofila za dež in luže na cesti smrtno nevarne in ko vidiš še za prst velike luknje v njih, se vprašaš, kaj vse vozi po naših cestah. Džabe kupujemo mi nove oh in sploh gume, ko se ti tak z izrabljenimi gumami, zaradi dolge zavorne poti zapopa zadaj v rit.
Tudi jaz bi jih, menjam jih že pred 4 mm.
"I hit the curb a couple of days back and damaged my tire and rim. The rim is just scratched. The tire sidewall has tears. There seems to be no air leakage. Took it to a tire service center and the guy said it's fine and I don't need to change it. I am not sure what to do. The car is ne w with only 2000 miles on it so if I do replace the tire, maybe I can replace only the damaged ones. Any suggestions?"
"It's a bit hard to tell, but I had something similar on the front nearside of my 350Z, quite a deep chunk out of the rim protector part of the tyre but not down to the mesh. I asked at my local garage and again at a tyre place and both said it was completely fine, and that was after saying I'd prefer to buy a new tyre if it was borderline."
Kako pa veš, da ni struktura poškodovana? Če je takole zdelano je bil kar lep juriš na robnike. Jaz osebno ne bi niti sekunde čakal in bi menjal - ni vredno reskirat in se tolažit, da je nek XY vulkanizer rekel, da so v redu. On ne bo nosil odgovornosti, voznik/voznica jo bo.
Zato, ker poškodovan gumijast odebeljen rob nič ne nosi, ampak le ščiti platišče. Pomembna je nepoškodovanost armature pod gumo.
Lahko pa staviva, kdo ima prav, ker je že naporno dokazovat, ker bolj verjameš kvazi strokovnjakom, kot pravim strokovnjakom. V tehniki je malo prostora za blefiranje.
Guma res izgledajo mestoma poškodovane, vendar zaradi teh poškodb menda niso nevarne (ni poškodovana stranska mreža-konstrukcija pod gumo). 2 x sem bil pri vulkanizerju zaradi podobnih poškodb pa je dejal, da je poškodba lepotne narave.
Če so Michelin Pilot, ob zmerni vožnji komot zdržijo še eno sezono, ker se nadpovprečno dobro držijo ceste v mokrem. Kolk mm je to profila, ker slabo vidim? Če samo 3 mm, potem je pa res počasi potrebno razmišljat o novih.
Super hvala. A tale Mazda6 2.0 bencinar za 12500€ bi bil boljši nakup pol? Malo mi edino letnik ne diši 2014. Iščem pa nekje do 14000€.
Meni se zdi oglas OK (sicer na koncu napisano malo osladno).. sem klical, pa se ne javi. Raje bi imel tega bencinarja 2014, kot dizla 2017. Jaz.
Pri nakupu kateregakoli avta, pa previdnost ni odveč.
ChatGPT:
Na kaj moram pazit pri nakupu rabljenega avta?
Pri nakupu rabljenega avta je pomembno, da se osredotočite na nekaj ključnih stvari, da se izognete nakupu vozila, ki bi lahko imelo skrite težave ali da bi plačali preveč za avto. Tukaj je nekaj nasvetov, na kaj morate biti pozorni pri nakupu rabljenega avta:
Preglejte vozilo: Pred nakupom si avto natančno oglejte in preverite morebitne znake obrabe ali poškodbe. Bodite pozorni na morebitne znake popravil ali nadgradenj, ki bi lahko vplivale na ceno vozila.
Preverite zgodovino vozila: Preverite zgodovino vozila, da se izognete nakupu vozila, ki je bilo ukradeno, poškodovano v prometni nesreči ali ima dolgove. Lahko uporabite spletne strani, kot je Carfax ali VinAudit.
Preizkusite vozilo: Pred nakupom avta se prepričajte, da ste ga preizkusili na cesti in preverite delovanje vseh funkcij in sistemov, vključno z zavorami, menjalnikom, klimatsko napravo, lučmi in avdio sistemom.
Preverite dokumentacijo: Preverite dokumentacijo vozila, vključno z zavarovalno polico, registracijskimi dokumenti in servisnimi zapisi. S tem se izognete nakupu avta, ki nima potrebnih dokumentov ali ima dokumentacijo, ki ne ustreza dejanskemu stanju vozila.
Pridobite neodvisno mnenje: Pred nakupom lahko pridobite neodvisno mnenje mehanika ali avtomobilskega strokovnjaka, ki bo pregledal vozilo in vam povedal, kakšno je dejansko stanje vozila.
Pogajajte se o ceni: Ne pozabite, da je cena vedno predmet pogajanj. Preglejte cene podobnih vozil in se prepričajte, da ste pripravljeni pogajati se o ceni vozila.
Z upoštevanjem teh nasvetov boste lahko bolj samozavestno in uspešno kupili rabljeno vozilo.
Mislim da. Ja res. Od kamenčkov na strani Blatnika, kaj bi bilo če bi se ful vozil, in to po avtocesti. Če bi imel novo Mazdo, gre definitivno na zaščito, all keramika al pa folija..
A na tisti stani, na kateri sta prebarvani platišči? 😄
Zato je pa fina bela, ker se skoraj ne opazi površinskih prask.
Se pa opazi sive poškodbe od kamenčkov, ko odletijo stran veliki (udi nekaj mm2) kosi laka.
Kaj pa naredite z "zimskimi" rjastimi pikicami, ki se pripopajo na lak? Spolirate ali pustite? Na beli barve se takoj opazijo.
Sam imaš pa na AC precej precej višjo hitrost, in že malenkostni premik volana zna bit za gumo bolj zahtevno opravilo kot nek ovinek pri 30kmh.
Se 100% strinjam. Pri tako velikih energijah ima lahko že manjša razlika v oprijemljivosti-vodljivosti-stabilnosti gum velike učinke-posledice (se obdržiš na cesti, ali pa zletiš s ceste).
Blizu ste. Izpušni cevi sta tik ob levi strani odprtine plastičnega odbijača in ne simetrično na sredini, kot je to na primer pri moji stari trojki ali na sliki najdeni na internetu.
Matjaž Vidmar (eden večjih slovenskih genijev elektrotehnike) je imel pred leti predavanje o svojih izkušnjah z električnim avtom. Med drugim je poudaril, da je za življenjsko dobo baterije najbolje, da se polni čim bolj počasi.
Kar dober približek, 2 smo zrihtal, ostali dve pa mogoče kasneje, ko gdo spet zaruži odtenek je malenkost temnejši, ampak gresta obe na eno stran tako da ne bo težav.
Majstr je bil ta wheel art z Domžal, priporočam
Mene bi različna odtenka barve, čeprav na drugi strani, motila. Verjetno bolj, kot oškrbjena feltna. Torej vse 4, ali pa nič.
Negativno. Ni ne radia ne televizije nikjer: ne v hiši, ne v kleti, ne v garaži, ne v drvarnici, ne v čebelnjaku. Nikjer.
In pogoj za plačilo ni lastništvo naprave ampak priklop na elektriko. Če imaš števec za elektriko, plačuješ RTV prispevek. Ja, in če nisi ravno socialno ogrožen, plačaš tudi električno energijo... Ampak mislim, da smo malo zašli s teme...
Morali so se spomnit enega kriterija, pri katerem iznajdljivi Slovenec ne bo našel "luknje v zakonu". Kako bo kdo preveril, ali imaš TV ali ne, če je stanovanje nedotakljivo? V stanovanje lahko neka uradna oseba vstopi samo v določenih res nujnih primerih, recimo z odredbo sodišča (sum kaznivega dejanja), ali za zavarovanje javne koristi (recimo gasilec v primeru požara v bloku), ... V nobenem primeru ne more ugotavljati obstoja TV v stanovanju nekdo iz RTV Slovenije, razen posredno, preko naročniškega razmerja pri operaterju, vendar bi tudi za tako preverjanje morali imeti zakonsko podlago.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In če primerjaš ta 2 avta? Na kratko v 3 stavkih?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani