Kolikor vem, je prvi tehnični pri starosti 4-ih let, potem pa do osmih let na 2 leti.
Glede starosti voznikov - od 70 naprej nekateri že kar slabo slišijo, vidijo, čutijo, presojajo, pozabljajo ... kar tudi za avto ni preveč dobro. 😉
Poznam nekoga pri 80-tih, ki ga rumena lučka za motor na armaturki nič ne vznemirja. Drug primer, mama frenda je pri 83-tih zadnjič na avtocesti zamenjala sklopko in bremzo in se sredi avtoceste ustavila na 0 km/h. 🙃
Tudi sam sem z mehiško M3 HB G120 zelo zadovoljen. Je letnik 2018, ima dobrih 70.000 km, gor še prve letne odlične 18" gume Michelin Pilot 4. Volan se na nekaterih mestih že malo sveti, vendar še brez prask. Od 40.000 km (ko sem ga kupil) pa do danes, sem imel samo redne servise in nobenih dodatnih popravil.
Povprečna dolgoročna poraba 6,1 l/100 km. Če bi bile ceste prazne, bi bila verjetno okoli 6,5, pozimi na kratke 2 km razdalje je okoli 8,5 l/100 km.
Meni osebno je krajša različica bolj praktična. Vanjo sem poleti pri podrtih zadnjih sedežih brez večjih težav spravil 2 gorski kolesi.
Prevoženi km so pomembni, seveda pa tudi način, kako so bili prevoženi. Recimo veliko prašnega makadama je za avto strup.
Avto je izredno vodljiv, občutek za volanom je meni celo boljši kot pri Mazdi 6 istega letnika.
Rabljen ima zelo dobro ceno, sploh ker je nov leta 2018 prišel 19.000-20.000 € in to z opremo Revolution. Bodi na preži, vsake toliko časa se pojavi kakšen dober, recimo ene 3-5 na leto. Kot so že povedali pred mano, trenutno se bolj splača kupovat Mazde v Sloveniji, kot v Nemčiji, seveda če so na voljo.
Pri A točki sem tudi sam razmišljal kaj in kako. Če kupiš na aliju, moraš potem sam updejtat info. Če kupiš na pooblaščencu, se rešiš te traparije.
Glede B preberi še v eni drugi temi, ki jo imamo. Ampak zakaj bi želel imeti brezžično povezavo, če ti to pije baterijo in je boljše, da si na kablu in se telefon še malenkost polni?
Lado, ti si lump. 😀 Preberi to in to, je že na forumu. Težava je, ker je težko na hitro dobiti verodostojne informacije, ker je veliko tem zasmetenih in v njih tudi nekaj netočnih informacij. Ne bi pa rad eksperimentiral z 100€.
Sicer pa, na obeh imam update info sistema star 1 leto, verzija 70.00.367.
Koga briga za prihranek. Važen je podatek, kako malo pije. 😉
Če ti povem, da je na naši M3 G120 dolgoročna poraba 6,1 l/100 km, pa se 90 % vozi po avtocesti. Da ne govorim o legi na cesti, vodljivosti, enostavnosti motorja (brez kakršnegakoli preklapljanja režima in posledično lukenj v navoru, GPF filtrov in raznih senzorjev okoli tega laboratorija ...). 😀
Razliko cene med G122 in X186 nadoknadiš pri prevoženih 270.000 km, če je poraba X186 pol litra nižja na 100 km od G122 in upoštevamo današnjo ceno bencina/avta.
Saj je bilo samo vprašanje časa (spremljam še druge forume). Štartaš na G194?
Glede gum sem imel na Corsi 10 let stare letne Continentalke z dovolj profila in ni bilo nobenih razpok, za vroč asfalt so bile po občutku še čisto OK. Potem sem kar celo leto vozil zimske, tistih počasnih 10.000 km /leto.
Mjah, če bi ostal na Mazdi bi ciljal na to ja.
Spremembe so potrebne, da človek ne zakrni. 🙂 V katero smer pa razmišljaš?
Menda tudi VW, BMW, Audi, itd. niso več tisto, kar so bili včasih. Vse več plastike, zaostreni "okoljski" standardi, zmanjševanje stroškov, je naredilo svoje. 😏
Moram priznati, da so Mazde bencinarji meni spet povrnili zaupanje v to znamko in sem zaenkrat zelo zadovoljen. Zadnje čase torej samo tankam bencin in redni servisi. Če bo tako, bom kar ostal pri Mazdi, ker mi je všeč notranja in zunanja oblika, lega na cesti in enostaven neproblematičen motor. 🙂
Počasnih? Zakaj pa počasnih pozimi? Ok. Če je dež ali sneg, če pa imaš dobre zimske gume lahko lepo, varno in hitro voziš tudi z zimskimi gumami.
"Potem sem kar celo leto vozil zimske, tistih počasnih 10.000 km /leto."
Torej tudi poleti z zimskimi, in so bile verjetno dovolj varne pri hitrostih do približno 120 km/h. Si pa mislim, da bi bile že nevarne pri 160 km/h, sploh na takem malem in starem avtu.
Tako je ja, dimenzija je ta ja. Mah, vseeno mi je za te gume. Avto bo šel do spomladi najbrž v prodajo, pa naj novi lastnik da gor kere gume hoče
Saj je bilo samo vprašanje časa (spremljam še druge forume). Štartaš na G194? 🙂
Glede gum sem imel na Corsi 10 let stare letne Continentalke z dovolj profila in ni bilo nobenih razpok, za vroč asfalt so bile po občutku še čisto OK. Potem sem kar celo leto vozil zimske, tistih počasnih 10.000 km /leto.
Drži, samo vzrok ne bi bil omenjeni, ampak folk je naiven in prehaja na razne pelete ipd ...
Pa tudi večje izsekavanje ter veganizem in ostale gluposti jasno zvišujejo cene.
Si kdaj videl da je zelenjava dražja od mesa in da so drva za kurjavo tako megalomansko draga?
Zadeva je pač v tem da želijo staro šolo oziroma ustaljene tirnice uničiti in nam svojo ideologijo vsiljujejo. Kapiš?
Kdo? Zadeve se spreminjajo, še posebno po 2 velikih motnjah v zadnjih 3 letih, Covidu in vojni v Ukrajini. Vlade po svetu so morale ukrepati, bolj ali manj posrečeno (helikopterski denar), in tudi ljudje smo se odzvali bolj ali manj posrečeno (navalimo na energente, ki so cenejši, obrtniki, kmetje so izkoristili priliko).
V vsaki taki krizi nastanejo ogromni stroški (škoda zaradi ustavitev proizvodnje, v času Covida, škoda v Ukrajini), ki jih potem nekdo plača. Se pa v vsaki krizi najdejo tudi "vojni dobičkarji", ki enormno zaslužijo, kar povzroča dodatne stroške, ki jih dodatno plača raja. Tako je vedno bilo in verjetno vedno bo. Ostalo so nijanse.
Ja, samo ko si pa omenil plinski pogon ti lahko še povem da je šel še enkrat gor, hkrati pa se v garažnih hišah in na nekaterih ulicah tudi omejuje njihova uporaba oziroma je postal totalno zgrešena investicija razen v kolikor gre za mestni avtobus ; iz izkušenj ti lahko povem da zadeva zelo smrdi in je povsem neuporabna ter imam rastlinje na vrtu bolj zasmrajeno in zaplinjeno ko sopiha v klanec.
Napisal sem, da se bo kurilno olje oz. dizel uporabljalo za ogrevanje + proizvodnjo elektrike v obstoječih plinskih kotlih, elektrarnah. Torej mnogo več, kot v prejšnjih letih, kar pomeni povečano povpraševanje in verjetno višje cene.
Poglej si cene dizelskih verzij kako močno padajo in večina se jih otepa.
Še do 3 leta nazaj nihče ni hotel imeti bencinske nemške svete trojice, samo dizelsko, danes pa je zadeva obrnjena..
Predkratkim je sovaščan prodal Golfa III bencinar z vso možno opremo, 1.8 automatic, letnik 1997, za 3000€, znanec iz sosednje občine pa prodaja še vedno IV-ko diesel in nihče mu ne da več kot 500€.
Zakaj? Preveč jih je, diesel je drag, večina črpalk je zaprtih ali pa imajo omejen delovnik. Lep primer tega je na Dolenjski cesti malo pred koncem Ljubljane v smeri proti Kočevju, kjer so večinoma zaprti na obeh straneh.
Da o tem kako se mnogi prepirajo ko pridejo večkrat na dan z različnimi vozili in delovnimi stroji iz sosednjih občin in jih zapirajo pipe ne govorim. Noro! To se bo poleg nutrijaškega plesal še bušmanski ples...
Sem že večkrat tukaj objavil, kako se pri nas oblikujejo cene bencina/dizla, po v vnaprej znani metodologiji/enačbi, pa še kar neka namigovanja...ne razumem.
Cena dizla pa predvidevam, da bo šla na mediteranskem trgu še gor, ker se sedaj marsikje uporablja namesto zemeljskega plina.
In ljudje smo racionalni, prej smo kupovali dizelske avte, ker je bila računica ugodnejša (cenejše gorivo + nižja poraba), sedaj pa je ostala le še nižja poraba, ki niti ne kompenzira več višje cene dizla v primerjavi z bencinarjem. Čista kmečka logika.
Kaj, sploh ne bi več vozu dizla mazdo? Si imem kdaj slabe izkušnje z dizlom al imaš že skoz bencinarja?
Imel sem jo 2 leti, bila je ohranjena kot nova (brez najmanjše praske), potem so me pa pogoste regeneracije spravile ob živce. Predvsem, ko noben mehanik ne zna (ne more) z gotovostjo ugotoviti, v čem je težava oz. ti rečejo, da je vse super. Eni bi čistili saje, drugi bi menjali injektorje,... jaz pa plačeval te poskuse.
V bistvu ne... če gledaš samo skoz oči porabe. Če pa gledaš kot celoten paket, užitek v vožnji in ceno, ki sem dal zanj pa absolutno da. Sem probal 165KM bencinarja pa me je pustil čisto hladnega, takoj nato pa tega in ko ti srce zaigra, ko poženeš v klanec na Kurešček pač veš kaj moraš vzet. Res nisem dobil možnosti sprobat 2,5 mašine, ampak me je minila tako cena kot menjalnik, ker bi za oba skupaj leta 2019 moral plačati skoraj 38 jurjev €. Za tega sem dal s popustom pa 29 jurjev in enostavno ni bilo sploh za razmišljat.
Ja, M6 G165 ob prehodu z dizla deluje zelo zelo leno. Ampak ko se jo navadiš, je super. Sam nikoli več ne bi šel nazaj.
Čisto možno zgolj šlamparija glede datumov (to je še najmanj, kar se ti lahko na teh servisih zgodi). Kateri datum pa je v digitalni knjižici? 2 tedna prej je sicer ravno prav dolgo obdobje. 🙂 In, a nismo tukaj rekli, da se olje pri dizlu menja pri 10.000 km? 😀
Se mi zdi pa zanimivo, zakaj letos po opravljenem servisu nisem dobil ankete, prejšnja leta pa. 🤔
Res ne razumem nekaterih. Kupi najlepši avto, doplača nekaj % še za najlepšo barvo, gor namaže še drago keramično zaščito, potem pa je dodatnih 100 € na vsaki 2-3 leti problem in to za eno najbolj pomembnih komponent avta - gume, tako glede varnosti, kot tudi udobja. 😮
Malo se hecam. 🙂 Znanec (škrtarica) se je nekaj let vozil delat v Nemčijo (star MB E) in klepal veliko km z Nexen gumami, ki jih je v Nemčiji dobil zelo poceni. Rekel je, da je z malo več previdnosti OK. Nikoli ni imel nesreče.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Kolikor vem, je prvi tehnični pri starosti 4-ih let, potem pa do osmih let na 2 leti.
Glede starosti voznikov - od 70 naprej nekateri že kar slabo slišijo, vidijo, čutijo, presojajo, pozabljajo ... kar tudi za avto ni preveč dobro. 😉
Poznam nekoga pri 80-tih, ki ga rumena lučka za motor na armaturki nič ne vznemirja. Drug primer, mama frenda je pri 83-tih zadnjič na avtocesti zamenjala sklopko in bremzo in se sredi avtoceste ustavila na 0 km/h. 🙃
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani