A ma kdo te čepke plastične ki pridejo spodaj na zaščito motorja? Vidim da rabiš 10 mm vijake odvit potem pa ima še par teh klipsen. @scania veš mogoče točno oznako?
Jaz tudi nimam te težave, ali pa nisem pozoren na njo
Opažam pa občutno ampak res občutno "drajsanje" volana sedaj tudi ob levi strani, tam kjer držim roko na AC. Ne morem verjet, da se bojim, da bom zdrgnil volan do obroča na avtu, ki je nov stal skoraj 40 tisoč eur Isto plastika na levih vratih, občutno se pozna barva plastike. Adijo pamet res.
Evo, potrjeno, da je cx30 dovolj velika (seveda z 480 litrskim thuletom na strehi) za štiričlansko familijo (štirje odrasli) za it na smučanje. Sem se bal, da ne bom vsega stlačil noter, a gre lepo. Tudi vse prelaze in druge visoke hribe z lahkoto preleze.povptečna poraba do canazei je bila 7 l/100.
Zelo v redu glede na težo (natovorjenosti) in kakšna je cesta, ko se avtocesta konča.
Sem pa preklopil ogledala. 😬
Avto je stal zunaj na - 22 °C dve noči.
Moram potem malo zalaufati motor, da vidim, ali se bodo ogledala odprla. 😊
.... Vžgal je iz prve kot, da smo na obali. 😊 V bistvu je bila poraba 6.9..
Tista stara ljudska, da dejmo vsake tok mal avto zalaufat, da ne bo aku fuč?
To se na novodobnem avtu odsvetuje. Namreč količina energije, ki si jo porabil za zagon, je šla iz aku-ja...avto laufaš 30 sekund in ugasneš -> nazaj se ni imel časa revež napolnit. Ko boš drugič štartal pred potjo, bo moči za zagon manj kot prejšnjič.
Pusti jo raje da počiva, ko bo treba na pot bo užgala, brezs skrbi.
Pozdravljeni, ker se zadnje čase odločam o menjavi avtomobila in je v ožji izbor prišla tudi karavanska verzija Mazde 6 imam za vas "poznavalce" Mazd nekaj vprašanj. Je model Skyactive- G2.0 (165) vredna nakupa ali je pametneje kupiti motor 2.5? Kolikšna je povprečna poraba pri modelu 2.0? Držijo splošne govorice, da so Mazdini servisi dragi ali je to le "kafanska čenča"?
In še eno resno vprašanje. Kaj res ne deluje zaslon na dotik med samo vožnjo?
Hvala za odgovore
Odločitev med G165 in G192/G194 pogojuje predvsem odločitev o menjalniku. G165 ima opcijo ročni/AT, G192/194 pa samo AT. Torej če hočeš ročnega, imaš na razpolago samo G165.
Nekaj meni pomembnih nasvetov zate:
- letniki 2013-2017 imajo motor G192, letniki 2018 naprej pa G194 - motor ima nekaj izboljšav iz vidika porabe, dodan ima sistem izklapljanja cilidrov (in nekaj komponent več, ki grejo lahko v maloro)
- če se odločiš za G192 glej letnik 2017, ker ima novejši design volana in par izboljšav v notranjosti, če gledaš G194 je karkoli od 2018 ok, ker so vse iste + tukaj dobiš facelift zunanjosti, dodano 360 kamero okoli vozila in android/apple auto
- če kupuješ avto do 100kkm prevoženih, obvezno redni servisi do 20k prevoženih ali 1 leto
- če kupuješ avto od 100kkm do 150kkm prevoženih, preveri ali so menjalni svečke, mikrojermen, zavore,..
- če kupuješ avto od 150kkm prevoženih naprej, preveri stanje zavor in morebitno menjavo AT olja (ta po mazdini specifikaciji ni nujna, je pa priporočena), menjavo hladilne tekočine, vodne pumpe,...
- rak in rana teh mazd6 so poddimenzionirane zavore, motorčni mehanizma za poklapljanje zunanjih ogledal (ob zaklepu vozila) in prekomerna obraba volana pri letnikih do 2017; set sprednjih zavor če se zvijejo na pooblaščencu pride 400 eur, motorčki z menjavo 100 eur
Iz vidika registracije je isti biks, ali kupiš G165 ali G192/194, ker je pri obeh cestnine 153 eur. Zavarovanje je malenkost dražje ampak odvisno od opreme. Gume imata obe enaki. Servisi na pooblaščencu so od 250 eur dalje (odvisno kater interval in katero leto servisa je in seveda katere filtre je potrebno zamenjat, nima pa glih veze kater motor imaš, ker imata oba enake komponente za redni servis).
Jaz sem se zaradi ogromno AC vožnje odločil za G192 (trotl ziher). Na relaciji mi pije 7-7,5, na AC od 8-9 (vožnja do 160kmh). Povprečje zadnjih 20 tisoč med servisoma od 01.06.22 do 31.01.23 sem imel 8.3 po računalniku, 50/50 relacija/AC. Sem med tistimi z bolj težko nogo na forumu. Po mestu naredim mogoče 2-3 km na dan, tako da za takšno vožnjo nisem ravno relevanten. Če imaš ogromno mestnih voženj, ti zna poraba narast, ker dokler je motor hladen spije malenkost več. Razlika v ceni med motorjema je minimalna.
Od aktivnih forumašev ti lahko z @Liuch dava nasvet glede 2017 G192 in uvažanja iz Nemčije. Za G194 imaš @SeekK in @50keda. Za G165 @Janez007 in @scania. Za začetne letnike pa @Shrek.
Kaj ti bolj leži, boš pa žal moral probat na lastno roko.
Avto je 9/2019. Mogoče je kupil zimske in se ves čas vozil z zimskimi??? Letne pa ves čas v drvarnici.
Ta avto bi lahko zagret kupec vrednotil kot 2 leti star avto (glede na km in starost). Spomnimo se pol leta nazaj, ko so Branetovi prodali odlično M6 G145 MT karavan kovinsko sivo s Thule prečkami s cca 45.000 km letnik 12/2018 za 19.000 km. Vse kar je nad 22.000 € je zame za tole belo limuzino z vključenim novim setom gum preveč.
Recimo, da razmišljam za menjavo z M3 2018. Dobim skoraj enako barvo 👍, bolj ohranjen avto z 1/4 prevoženih km M3 👍, leto mlajši 👍, daljši in zame manj uporaben avto 👎, manj poskočen avto 👎, bolj požrešen avto 👎, dražji kasko 👎, doplačilo 10.000 € 👎 ...
Ker me zanima samo bel avto, imam trenutno na razpolago za približno isti denar:
- Jestovo CX-5 G194 AT letnik 2017/12 z 88.000 km (vsa oprema)
- odlično ohranjeno M6 G145 MT limuzino 2019/9 z 22.000 km (minimalna oprema)
Itak. Za ta denar je ne bo prodal do drugega novega leta. Vredna je, tako brat bratu, kakih 18000€. Tega motorja pa res ne mara nihče. Raje se folk pelje z avtobusom.
Glej, na zadnjih 2200 km prevoženih ima 7.1 porabo... šparovček
Jaz sem vzel enkrat Nexenke zimske (sicer za ne-mazda dimenzijo), prišlo čez 3 dni bp, frišne, najcenejše daleč naokrog.
Gre se za to kar sem že razlagal, da je na liderju ubistvu avtomatska borza - glede na porast in dobavo ti oni prilagajajo ceno. Danes je lahko tale falken guma 144,48, jutri bo mogoče že 150, če bomo fejst klikal
Mene zanima če ima kdo pri roki kak zakonik, kako je s hitrostnimi razredi in indeksom teže. Namreč tele falken imajo 96Y, cena mi je zelo ugodna, homolomo ima 92W, jaz bi jih kar vzel.
Zakaj bi bila to bedarija? Imaš ljudi, ki nikoli ne preverijo svojih zavor. Če vozijo na pooblaščenca, jim le-ti to zapišejo na check list. Če ne preverijo check lista, ti aplikacija iz istega check lista generira to poročilo v screenshtou. Potem imaš tu še notification. Taki ljudje pač obstajajo in v osnovi je fajn, da imaš takšna obvestila.... A ni bila ravno zadnjič v temi o vinjeti pa kriza ta, da obvestila NI bilo? Pa je bilo vse narobe...eh denašnja družba
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ponavadi proti koncu februarja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani