A zdej te pa Irska zanima, sej sploh nisi bil za avtom tam ... Italija ja zate za primerjat, al pa Avstrija, glede da k hrčkom ne maraš hodit. Drugač pa Rusija in Belorusija vabita s 60 oziroma 80 centi na liter.🤪
Poznaš koga, ko je dal havbo barvat, ker mu ni bla všeč zaradi luknjic? AL pa da bi potem zarad tega lažje prodal? Ne bi rekel..
Evo jaz sem že takšen. Prejšnjo šestko sem dal barvat masko in havbo zaradi kamenčkov. In ne ni šlo za dvigovanje cene pri prodaje, ker sem jo imel 11 let in je bila v predkoronskih časih vredna takrat kurckej.
Čeprav imam občutek, da ste tukaj na forumu izjemno črnogledi in vidite samo ekstremne scenarije, ko lahko gre kaj narobe. Medtem pa vas Mujo iz celjske avtohiše trikrat okrog prinese v 15 minutah in še vedno kupite mačka v žaklju. Ampak on je tukaj, on je "dobar", poštenjak ... 😃
Uuuu jebemu kolk pa si ti tole posplošil.
En tak lep rek je "better safe then sorry". Tole niso majhni zneski nekaj stotakov ali pa tisočak, da stisneš zobe pa reskiraš. Sej nihče ni rekel, da je full huda možnost, da se zgodi, ampak možnost vedno obstaja in zato se poišče najbolj varno in zanesljivo rešitev, kjer imaš sam kontrolo nad situacijo. Razumem, da ni druge možnosti, ampak tukaj jih je kar nekaj, tudi ta da se ostane kak dan več tam in izvede transakcijo, ko vse štima in je tako kot je bilo obljubljeno.
Kolikor poznam SEPA plačilni promet znotraj EU mora biti v parih urah nakazilo na računu banke prejemnika. Zdaj pa... če gre za manjšo banko, hranilnice ipd, kjer mora it plačilo preko posredniških bank pa res traja. To lahko preveriš tako, da recimo aro ali pa manjši znesek nakažeš in prosiš prejemnika, da preveri v kolikšnem času je plačilo prejel.
Če traja predolgo in bo treba gotovino, pa je za moje pojme edina relativno varna rešitev, da se gre z lastnim prevozom in če imaš zraven partnerko z izpitom, lahko nazaj peljeta dva avta pa še če se karkoli zgodi (okvara recimo) sta ves čas mobilna. Namreč, tako kot pravi Alex, se sam tudi ne bi posluževal nakazil še predno avto vidim in je vse dogovorjeno. Namreč, če je prejemnik v stečaju in bo karkoli narobe boš kurac dobu denar nazaj.
Večinoma ste pisali, da je avto zrel za v prešo. Ko pa pogledaš to sliko, pa vidiš, da šoferju - če bi slučajno sedel notri - ne bi niti jajc zmočilo...
Jaz sem svoje napisal, kaj je potrebno storit, glede na podatek, da je voda bila do prtljažnih vrat in da avto ni bil cel pod vodo, ampak pač eni tumajo svoje, da je to za na odpad. Sicer bi rad videl slike ampak, glede na to da avto ni bil dolgo v vodi in če bi se začelo hitro s sanacijo sušenja in zaščite konektorjev bi bilo lahko hitro v voznem stanju. Ampak le v primeru, da bi se sam lotil, ker zdajle koga dobit in ko vsi prihajajo na isto idejo kako zrihtat zalite avte plus dopust je verjetno misija nemogoče. Ampak kakorkoli že, če bi začel vsaj s sušenjem in da bi po vrhu spravil ven še talno tapicirungo je verjetno že pol zmage.
Da se zrihtat, ampak to bi morale obstajat ustrezne delavnice, da bi naredile tako kot je treba. Če se dobro naredi, ne bo težav. Težave so pa zato, ker večina hoče neki na hitr naredit in čim ceneje ter pol nategnit kupca pri prodaji. To je problem in s samo povodnjo in zalitimi avti nima nobene veze.
Vso tapicirungo do kjer je segala voda ven in očistit ter presušit. Vso el napeljavo, predvsem konektorje odpret, sčistit, osušit, kak kontakt sprej in sestavit nazaj. Filtre ven pometat in zamenjat. Cevi pri motorju dol, preverit a je kej vode notri, jaz bi spraznil še auspuh,in ga sčistil, da ni kako blato se notri nabralo.
Dela verjetno res velik, ampak, ampak prej preveri kolk dobiš od zavarovalnice in a imaš kakšno možnost avto prodat v takem stanju za normalen denar.
Haha, lepa... če bi bil oldtajmer bi mislil, da je od DonFelipeta avto... Vstopiš, zatrobiš Franciju in se odpeleješ na nutrijaški ples na Poljsko v Varšavo kot nam ja zadnjič zaupal da gre.
dne 29. 7. 2023 ob 11:40 je DonFelipe napisal:
Jaz grem pa obiskati svojo rodbino na Češko in v Poljsko.
Tole je res sumljivo, da 13 let nič pol pa v eni uri taka zadeva.
Lahko, da gre res za vandalizem. Meni so prejšnjo Mazdo polili z vročim oljem po vratih in sem rabil kar nekaj ur dela, da sem spravil v prejšnje stanje.
Če bi bila spodaj voda pod prozornim lakom bi videl, če pritisneš gor. Sicer je res da rdeče barve prej bledijo, ampak, tole bi po moje se dalo spolirat.
Hmmm, kdo je rekel, da ne verjamem, ampak ravno ameriške univerze so naredile študije in recimo pri Kalifornijski univerzi Irvine so naredili študijo in ugotovili, da je približno tretjina požarov avtomobilov povzročena s strani samovžiga EV-ja.
Druga univerza v Teenesseju je naredila študijo, kjer so iz podatkov ugotovili, da pri 1000 startih EV-avtomobilov pride do 3 samovžigov pri ICE pa v 1 primeru od 10.000 vžigov.
Glede tvojega linka pa so podatki jemani na način, da so vzeli število koliko požarov se zgodi na 100.000 prodanih avtov. To pomeni, da ko je prodano 100.000 avtov se izmeri koliko je bilo požarov v tem času. Zakaj tako, ker podatke o požarih imajo in podatke o prodanih avtomobilih tudi, nimajo pa podatkov o starosti vozil in vzrokov zakaj je prišlo do požara.
In ja logično, ker na 100.000 prodanih ICE avtov imaš še milijone, ki so že v lasti uporabnikov in je verjetno povprečna starost tam nekje 12-15 let. Se pravi, če požar zajame 20 let star avto je ta tudi v statistiki in to jo naredi izkrivljeno.
Pravilno bi bilo, da se izračuna koliko požarov se zgodi v prvih 5 letih od prve registracije in niso vzrok recimo nesreče. Tako se izenačijo kriteriji in dobimo pravo sliko. Take študije še nisem našel ampak slej kot prej jo bo nekdo naredil.
Ja, pa dokler ni preiskave in uradnih zaključkov, je vse ugibanje. In "click bait".
EV se statistično gledajo redkeje vžgejo v primerjavi z ICE. Ampak ko se, zgori vse (in še kaj zraven).
Tudi hibridi lahko postanejo baklice - bencin in elektrika, kup žic in tehnika na meji - še boljši recept za ogenj.
1.) in ko bodo zaključili preiskavo bomo vse izvedeli, tako kot vedno, a ne? Do takrat nas pa odpravijo z besedami, da ne dajejo izjav do zaključka preiskave. Če bi se vžgal dizelski avto bi tole bilo na vseh medijih prva novica.
2.) EV-ji se vžgejo manjkrat zgolj numerično. To pa zato, ker jih je na cesta še vedno bistveno manj kot ICE vozil, ki so med drugimi tudi v povprečju že mnogo starejše in posledično tudi manj vzdrževana in temu podvržena nekoliko večji možnosti, da zagorijo. Ampak kljub temu dejstvu, če se gleda samo procentualno koliko se vžge EV-jev od skupnega števila EV-jev napram ICE so pa EV-ji z naskokom spredaj.
3.) Bencin in elektrika sta v vozilih praktično skos skupaj in redko oziroma skoraj nikoli se ne zgodi, da bi stoječi ICE avto kar naenkrat zagorel brez "pomoči". Navadno se to zgodi ali pri vožnji, slabem designu napeljave, največkrat pa pri hujših nesrečah pa še tam se mora poklopit cel kup stvari, da pride do vžiga goriva (bencin zaradi hlapov nekoliko lažje kot dizel). Pri EV-ju pa ni dost treba saj se lahko vžge kar tako, ker recimo pri nekaj 1000 baterijskimi elementi je lahko zelo hitro kakšen okvarjen. To je recimo tisti pravi samovžig, ko se kar zagodi in zagori samo od sebe.
Kako je pa z gašenjem pa itak vemo, če smo hitri in imamo s sabo še gasilni aparat (pametni ga pač vozimo skos v avtu) je pri ICE kar precejšnja možnost za uspeh pri EV pa pozabi, da boš brez gasilcev lahko kar koli naredil. Lahko ga edino v reko al pa morje zapelješ, če ti rata.
Ne vem ampak zadnje čase nekaj več opažam vožnjo v rdečo.
Tale z belim Cliom je recimo 2 zaporedna semaforja lepo v rdečo in če bi ga dobili je to 18 kazenskih in odvzem vozniške. A pridobil ni nič, ker pri tretjem semaforju sem ga ujel. V drugi situaciji pa kar dva v rdečo - ja tud Vitara na koncu videa.
Jah, mogoče imava pa malo drugačen pogled na to kaj je zabavno pri vožnji? 🤔 So te pospeški razočarali? Si nabil zadevo na 5500rpm+ pa držal to po ovinkih? Meni je relativno ok, pa že za mojo 2.0 vsi pravijo, da ni nič od nje. Pri nizkih obratih je res bolj žalostno, ampak za ekonomsko vožnjo se obnese. Za ovinke je zadosti, do 200kmh pa tudi prileze, če dopust vzameš. Z veseljem bi poskusil g165, pa nimam kje, samo sklepam, da bo ok glede na trenutni količnik. 🤔
O ja, sem hrumel po vasi, da so se vse bejbe za mano obračale.
OK, resno - sem sprobal po tisti cesti iz Iga na Kurešček in me je dobesedno minilo. Pa ne zato ker je n/a bencinar, ampak zato, ker se res dolgo nič kej dosti ne dogaja, sploh če je klanec navzgor. Območje kjer pa gre dobro je pa precej ozko mogoče res uporabnih dobrih 1000 obratov pred blokado tam nekje med 5000 in dobrih 6000 in seveda avto takrat hrumi, ampak ne tisti žlahtni hrup V6 al pa V8 ampak ena taka kakofonija raznih zvokov, ki bi se jo kasneje verjetno izogibal in le res redko posegal pri takih obratih.
Drugač pa, da ne bo narobe razumljeno. Da se lepo uglajeno peljat in če je človek take vrste voznik je to zelo dober motor in prijeten. Ampak tam kjer je prijeten in uglajen moči žal ni in to je dejstvo. Ampak vseeno bi ti priporočal, da ga prej res dobro sprobaš, da te ne bomo pol tu na forumu tolažili, če bi bil slučajno nezadovoljen. 😜
Idealen motor za Mazdo 6 bi bil 2.5 turbo 250KM z ročnim menjalnikom. Ampak žal nismo Ameri, da bi imeli bencinskega turbaka, ampak v tolažbo tudi tam nimajo ročnega menjalnika. Hehe.
Tako, da zame osebno, je še najboljši približek 150 al pa 175/184KM Turbodizel z ročnim menjalnikom. Torej je bila to pač logična izbira in verjetno en manjših kompromisov v množici drugih, ki sem ga moral sklenit sam s sabo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni treba... če se ga ne prime je pač đabe čas zapravljat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani