edin problem je z barvo na vodni osnovi, kar pa je problem dandanes pri ve?ini znamk..
Imel mazdo ki ?e ni bila barvana z vodenkami pa je barva vseeno sama dol padala, tako da ta teorija o barvah na vodni osnovi kot vzroku slabe kakovosti po moje ne dr?i. Sploh ?e primerjam barvanje mazde z barvanjem z vodenkami na renoldu in ?kodilaku kjer ni niti najmanj?e sledi o kakr?nihkoli te?avah.
Zato da so naredili zelo dober avto, so morali za Mazdo 3 kapitalisti kar nekaj vlo?it v razvoj. Da pa kapitalistom sploh kak?na malenkost ostane za kruh pa za mleko, se mora proizvodnja optimizirati.
Vseeno ?e bi imeli pri mazdi v ponudbi take sorte avto kot ga imam sedaj, bi moj avto zagotovo bila spet mazda.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mazdajeavto za vozit 13 let. Vzdr?evanje po garanciji je tvoja odlo?itev ali bo? vozil na poobla??enca ali ne, aftermarket rezervnih delov je manj kot npr za VW ampak jih ne rabi? veliko. Atmosferc je prednost pred turbomotorji. 18 colske gume pomoje niso za na SLO ceste. Cena brez popustov je prednost ker potem pla?a? kasko na realno ceno in ne na tisto prenapihnjeno kot npr. pri Renoldu. Edino na te?ave z lakom ne sme? biti preob?utljiv. Se pa zato Mazda pelje bolje od ve?jega dela konkurence.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Moja ?koda je tako dobra da sistem poka?e celo numeri?ni podatek koliko cm je ?ebelj v gumi
Ma mrau?k prav, meni je 3x pokazalo, pa sem moral sam ugotavljati, ker je ventil?ek soustil samo za 0,2-0,3. Tega se ne vidi, vedno na pumpo pa meriti vse 4
In potem se pripelje? na bencinsko kjer imajo avtomate za polnjenje ki ne poka?ejo trenutnega tlaka pa? pa samo nastavljen tlak na katerega ?eli? polnit. In si koza Marica.
Letos mi je pri?el 2x prav. Enkrat sem se domov pripeljal z alarmom za desno zadnjo gumo, in res je bil notri ?ebelj. Enkrat pa med vo?njo sredi no?i proti morju, ko mi je sistem kazal alarm na dveh gumah - posledica tega da sem zaradi precej?nje te?e za zadnjo osjo gume zadaj kar ornk napolnil, pozabil pa ponastavit sistemsko referenco.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mislim da je bilo takrat malo ?ez 180?, s tem da so mi morali posebej vzeti "mu?ter" za sovoznikov sede? - ga ?e niso imeli, ker so octavije z poklopljivim sovoznikovim sede?em (dopla?ljiva dodatna oprema) sila redka stvar.
Res da imajo razli?ic blaga bolj malo. Ampak ker bi vsak kupec imel ceno pomeri narejenih prevlek enako, kot je cena univerzalnih iz Lidla, potem si ne morejo privo??iti imeti na lagerju preve? razli?nih vzorcev blaga. Kot ?e re?eno, klasi?no blago je pri njih zelo kvalitetno. Za blago ki mu re?ejo alcantara microfibra pa nisem ?isto prepri?an, ker je tudi cena precej nizka.
Najprej si izbere? ene dve ali pa tri kombinacije blaga ki bi te zanimale, nato to ?eljo sporo?i? in ti v kuverti po?ljejo vzorce (kose) tega blaga.
Lahko se tudi dogovoriva pa se dobiva in v ?ivo vidi? kako prevleke izgledajo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Upam da nimas takih kot jih ima na spletni strani za mazdo 6 07 letnik
?e so bile naro?niku v?e? to?no take, potem tistim prebvlekam prav ni? ne fali .
Sam sem izbral sivo barvo (sredinski del "melisa") ker je siva ?e vedno precej temna, obenem pa se na njej manj opazijo sledi podplatov kot se to pri ?rni. Na splo?no mi gre na ?ivce, oz je neprakti?no da imajo sedaj vsi avti v osnovni opremi povsem ?rno motranjost.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Imam Adidasova z ve? razli?nimi ?ipcami, pa ene Bolle faktor 3 zatemnitve pa ?e ene ene polarizacijske s faktorjem zatemnitve cca dobrih 2.
Kak?ne posebne prednosti polarizacijskih nisem opazil, mogo?e zato ker nisem ribi?. Sem pa prvi? mislil, da mi je crknil displej na fotoaparatu.
Najraje nosim Bollejeve, ker so do sedaj edine ?pegle, ki zares sedejo na mojo kvadratno glavo.
Ko sem se ?e ukvarjal z alpinizmom in gorskim kolesarstvom, sem imel za Adidasove s seboj razli?ne ?ipce, uporabljal pa faktor 2, s faktorjem 3 je bi ?e slab?i ob?utek za globino-razdaljo. (tako da 4ka res ni za v avto)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tole si pa ti mal ?udno ukup zmetov porabo za pasate. Moj tabornik z 185 konji automatik in 4x4 ima po spritmonitorju porabo 6,7. nevem kje si nadu da ma 150konski pasat z dvokolesnim porabo skoraj 7l.
Sicer pa na spritmonitorju tud la?ejo, meni povpre?no za skoraj pirovsko fla?o manj poukuri.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
"Tale (mazda3 GTA) pa ni za vaju, pejta raje gledat tisto drugo" - je bil kar namesto "doberdan" nagovor enega od prodajalcev pred dobrim desetletjem v najbolj hvaljenem ljubljanskem mazdinem salonu . Pa koji k. si ti da ve? kak?en avto je meni v?e? pa kolk cvenka nosim v ?epu.
Drugje pri drugih znamkah je isto. Pred letom sem se pri?el v nek ?kodin salon z denarjem v ?epu odlo?en da tam kupim. Nisem pri?akoval ne rde?ih preprog ne popustov, samo korekten odnos. Pa je bil prodajalec nesramen in sem odkorakal raje v drug salon, kjer sem celo za isto ceno poleg avta zraven dobil ?e en normalen odnos.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zanimivo, pred kratkim dal skozi uporabo lupinice pri dveh otrocih, pa nikoli, ampak res nikoli nisem za?util potrebe po tem, da bi jih vozil na prednjem sovoznikovem sede?u.
Prvo - stvar je bolj nevarna.
Drugo - stvar je manj prakti?na.
Varnostni vidik: 1.?e je otrok bolan in zaradi tega potrebuje stalno 100% pozornost, potem je poleg voznika potrebno imeti v avtu ?e eno odraslo osebo ki se ukvarja z otrokom.
2. ?e je otrok zdrav, ne potrebuje stalne 100% pozornosti in ?e jo ?ofer izvaja, je z njim nekaj narobe ker s tem spravlja sebe in otroka v nevarnost
3. Pravilo pasivne varnosti govori, da je lupinica najbolj varna na sredini zadnje klopi (kar je v ve?ini avtov te?je izvedljivo) najman pa spredaj
4. Kolikokrat ste v avtih brez avtomatskega vklopa lu?i pozabili pri?gati ?aromete. - meni se v slu?benem to kar pogosto zgodi. Edini res varen na?in za izklop
airbagov je bil mazdin sistem s samodejnim zaznavanjem otro?kega sede?a
Prakti?ni vidik: Sprednji zici (ponavadi) nimajo isofixa. Isofix baza za lupinico omogo?a enostavno in udobno pripenjanje in odpenjanje. Zaradi enostavnosti je tudi zmanj?ana
verjetnost errorjev pri pripenjanju - pa smo spet pri varnostnem vidiku.
Ko sem pri?akoval prvega otroka, sem iz raznih strani dobival informacije o must-have stvareh. No, potem je praksa pokazala, da kak?na stvar tudi ni ?ist tako. Ampak, vsak po svoje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
potem sem pa zvedel za avtohi?o Kr?i?nik v Zagorju, pa sem se tja odpravil in tam pa res kapo dol!!! ... po?teni ljudje.
To je pa res lepo sli?at da so se tako zelo spremenili v teh letih. Ko sem jaz kupoval novo mazdurino je bila to edina avtohi?a, kjer so me zares po?teno poizku?al nategnit.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Skrcene noge niso tak problem. Sploh pa tile sedezi imajo placa kokr ces.
Skandivaci ze vejo
Verjamem da je sede? dovolj velik. Ampak otroci se vozijo v razli?no velikih avtih, recimo da je "golfovski" razred povpre?je v ?emer mamice vozijo otroke v vrtec. In megane III od moje najdra?je tud spada tja nekam. Pa vendar sem moral, pri mojih 174,5cm vi?ine in po ?olsko pokon?nem naslonu ?oferjevega sede?a,obi?ajno lupinico maxi cosi ?e mal na silo tla?it zadaj. Da pa bi na to mesto stla?il nazaj obrnjen sede? do 4ih let. Sem 100% da nebi ?lo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem
Aha, ?e eden s prekora?eno hitrostjo na prehitevalnem.
Ko smo ?e pri hitrosti in policajih. Saj veste koliko enih besed o ogro?eni varnosti zaradi stavke policistov ker le ti niso izvajali meritev hitrosti. In ko se stavka kon?a in ko smo sedaj kar naenkrat varni, kje mislite da vidim prvo meritev hitrosti s strani mo? postave. V ?elodniku, kjer sploh ni naselje samo nekdo je po politi?ni liniji izsilil ?rn okvir okol table. Seveda so se policaji skrivali ?e naprej od table "konec naselja" - nabirali klope v enem grmovju.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Prednost keyless pri ?kodilaku je ko pride? iz ?tacune do avta in odpre? prtlja?nik ne da bi bilo potrebno odklepanje. Nato samo zapre? prtlja?nik in se sam zaklene ter lahko tako kar najhitreje spet nadaljuje? s ?opingom
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ne ne, tr?no gospodarstvo in deregulacija zni?ujeta cene
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani