Da ne odpiram nove teme si bom kar to sposodil. Namrec naredil bom doktorat iz zavor. Prvotno tresenje diskov sem resil z diski z luknjicami. Sedaj pa se mi pojavlja pokanje ko se peljem pod 30km/h zaviranju in zavijanju. torej bremzam hitrost je pod 30km/h in obenem zavijam se slisi pokanje. Sem pol leta nazaj razstavil zavore scistil vodila na novo namazal in je bil mir do nedavnega. Ima kdo kaksen predlog kaj kaj se naredit? Pokanje se slisi res malo ob radiju je neslisno ampak brez radija se pa slisi. Vglavnem tega nesme bit in rad bi resil zadevo, zato predlogi dobrodosli. Sedaj sem razmisljal da bi nova vodila narocil. Ampak glede na to da ima avto 51000km in je dve leti star, pri vsaki zimsko letni menjavi gum zavore razstavljene sciscene in namazane tega nebi sme bit.
Jaz sem menjal vse. Ziher je ziher, vazno da je problem resen. Jures kaj ti mislis kaj mi poka, namrec ko ke avto vroc in ko bremzam mi pod 30km/h med bremzanjem in zavijanjem poka cist na rahlo. Ampak samo ko je avto vroc in zaviranjem in zavijanjem. Ce samo bremzam ali ce samo zavijam brez bremzanja je vse ok. Ne poka pa to ful ampak toliko da ce si brez radija slisis.
Diski so tresli, tako kot je Jures napisal ze znana problematika, jaz sem jih resil z diski z luknjicami, drugace pa nevem kolikokrat lahko zamenjas pod garancijo, jaz sem 2x tretjic mi vec ni bilo ker so tudi sami rekli da nebo nic bolje z original diski.
Jaz imam 1,5 leta staro 6ko g165 revolution, z avtom sem zelo zadovoljen servise delam na 10000km, glih vceraj smo se vrnili z dopusta (regensburg mannheim strabourg colmar lindau munchen in domov) nardilu smo dobrih 2300km povpreche je po bc 5,8 izracunano 5,9. Do sedaj imam 35000km in sem pod garancijo menhal 2x diske tretjuc sem prinesel svoje z luknjicami in od takrat je ok, pod garancijo je bilo tudi menjano desno ogledalo in zadnji brisalec drugace pa vse ok. Glede rje zaenkrat vse ok. Vglavnem priporocam :-)
Evo tudi moja mazda je bila dele?na obiska kune, za znoret, izmed vseh na parkingu ona glih mazdo, na razpolago ima Alfa Romeo Giulia, BMW 3, pasat, audi A4 ampak ne ona gre na mazdo jaoooo , vglavnem nabavil sem sprej in obiskal cenilca da zamenjam zascito na pokrovu motorja. Javim rezultat cez par dni.
Tudi mercedes ni vec to kar je bil. Cist za pokusino. Om651 in om654 tezave z pogonsko verigo ki je na strani vztrajnika kako poteka menjava lahko sami ugotovite. Avtomatski menjalnik tezave s senzirji menjava je kar draga ker je tcm v tej plati. Vglavnem mazdasi in ostali se prav tako peljemo, vcasih se bolje. Sam sem presel iz mercedesa na mazdo ravno zaradi teh tezav ceprav si 70% naredimo sami in seveda zaradi mazdinega bencinskega motorja. Pred nakupom sem se odlocal med mercedes c vw passat in mazda 6. Glede porabe, oprene in motorja je mazda zmagala,
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za probat je bom preveril pokrovcek in ga malo zrahljal v vsakem primeru da vidim kaj bo. Hvala
Povezava za deljenje
Deli na druge strani