Se ne strinjam glede vzroka. Vzrok je drugačen koncept (polnilo) sedežev, ki se kaže predvsem pri usnjenih sedežih pri modelih od 2018 naprej. Poglejte usnjene sedeže takih Mazd na mobile.de ... praktično vsi imajo vtis moške denarnice.
To je to eko sranje od usnja, ki s"asoma izgubi elastičnost in prične razpadati.
Ne morem si predstavljati, kako bodi izgledali sedeži v teh cx 60, ko bodo imele 100000 km+.
Po moje bi bili podobni zapisi okoli leta 1900,če bi imeli takrat FB in pametne telefone.
"Evropa nam hoče vsiliti avtomobile, kaj manjka našim vprežnim vozovom? A niso konji dovolj dobri? Z avtomobili se bo vozila lahko samo Jara gospoda. Mi v Evropi bomo morali kupiti drage benzinske avtomobile, v Indiji in na Kitajskem bodo pa lahko jahali konje.... "
In podobno. Tako zabavni bodo čez petdeset let današnji komentarji na FB in na, raznih forumih. 😉😊
Kdaj bodo prepovedal teš 6? Ma sej zna bit, da bodo baterije do takrat že ok. Kot cilj mi ne zveni čisto zgrešeno. Zgrešeno je to, da ni vlaganj v alternative.
Meni tudi kot cilj ni napačen. Edino el. infrastruktura ne sledi njihovim željam.
Ja nič, se je potrebno prilagajati. Če bomo morali voziti električne kosilnice jih pač bomo...če bo to edini možni na"in potovanj. 🤔
Mazdi tržni delež pada in prodajo le dober procent vseh avtov v Sloveniji in so padli še za eno mesto na 20. med proizvajalci. Še brezvezen Jeep jo je prehitel. Pred korono so prodali skoraj 1400 avtov letno zdaj pa le 575. To je premalo, da bi vsi prodajni saloni preživeli in edino jih rešuje samo še servis.
V bistvu je bila mazda vedno bolj eksotika in bolj proti repu prodaje. Avtohiše propadajo že od prej (v Kopru obstajajo samo še štiri, vse ostalo je prevzel avtoplus) in tudi v avtoplusu je postala mazda bolj obrobna znamka.
Vse ta boljše mehanike so iz Mazdine delavnice prekvalificirali, da sedaj popravljajo skoraj izključno le mercedese. Tisti res najboljši so pa odšli na svoje. Tudi prodaja mazd je tukaj bolj boga, ker nimajo kaj prodajati. Zato pa sem moral sam po avto v avtosalon v Ljubljano. In glej ga zlomka, tudi tam propade. 🙄
Danes so me klicali iz delavnice (trgovine??) v Ljubljani (btc) kjer sem kupil cx 30. Rekli do mi, da lahko pridem v kratkem na redni servis, ker da so prevzeli posle od bivših lastnikov. Vprašali do me, koliko km ima moja cx30. Ko sem.jim povedal,so mi svetovali, da pridem čim prej na prvi servis. Nato šok. Firma, kjer sem dobil dobropis za zastonj prvi servis kao ne obstaja več. 🙄 Wtf? Vprašal sem jih, kaj sedaj? Prijazni fante me je potolažil, da ko pridem na servis bodo že nekako to uredili. Tako, da sem se naročil za drugi petek v to novo firmo. 🤔
Športna vožnja ne pomeni dirkaške vožnje. To je načeloma nekaj vmes, ko je še varno in kjer uživaš v ovinkih, ampak še ne dirkaš. To je neka taka dinamična različica, ki daje glih toliko adrenalina, da uživaš v vožnji in ne samo da se pelješ iz A v B.
Ja tukaj je res škoda, da Mazda pozablja na svojo zgodovino, kjer je bila v večini časa usmerjena na tak tip dizajniranja in tehničnega prilagajanja vozil, da so bile Mazde vedno nekoliko bolj športne kot je povprečje in dejansko nikoli dolgočasne kot je nekje povprečje v osebnem trasnportu.
Očitno je CX-60 bolj pada proti povprečju, čeprav na papirju števlke niso slabe. Ampak papir je nekaj vožnja in realnost pa nekaj povsem drugega. To je dokaz recimo pri Miati, kjer se je dalo s 110KM vozit zelo športno in uživaško pa to na papirju sploh ni bilo videti.
Gledal sem tale review pa tudi kar nekaj prejšnih s PHEV pogonskim sklopom in tole je res bolj za umirjene ljudi, ki gredo v leta, ko hitro premikanje skozi ovinke je prej nezaželeno kot hoteno in temu je očitno CX-60 namenjena.
Da ne bo zdaj kdo zatraumiral, kake pišem in da ni res, da je to avto za starejše bom razložil takole. To je SPLOŠEN trend v celotni avto branži in vsi gredo v to smer, ker avti so zanimivi le še srednji in starejši generaciji, mladih pa v globalu ne zanimajo sploh, ker oni majo telefončke in tablice in socialna omrežja in so srečni v svoji ozkosti. Poleg tega se boomerska generacija sploh umika, mladih je manj in to je potem rezultat zakaj SUV-i tako cvetijo in zakaj male pocketrocket oziroma hothach zadeve izginjajo hitreje kot sneg spomladi. Pa ne samo te celoten razred mini, malih ali pa celo nižji sredni razred avtov izginja.
In to je to zakaj je nastala CX-60. Pa grem nazaj na dizelsko različico. Bistveno je da je lažja in da se po navedbah pelje vseeno bolje kot težka krava od PHEV-a in kljub slabšim pospeškom na zaviti cesti zgleda bolje in bolj prepričljivo, kar je dokaz,da podatek od 0-100km/h je precej bullshit informacija in pove bore malo o sami dinamiki avta/SUV-a.
Poraba pri 6 litrih je za tako garo pri tej teži zelo spodobna. Sploh pri 6 celindrem 3.3 litrašu. To je v bistvu super in presenečenje, ker sem predvideval da bo prej bližje 7 litrov/100km.
Pa da vidmo še bencinarko 3.0 skyactivX kako bo pa to zgledalo. Kljub temu, da ne maram SUV-ov me tole kr precej matra in čakam na prvi test.
Lepo in točno napisano. Predvsem, kar se tiče mladih si zadel bistvo. Ko se v službi pogovarjamo s(m) o morali skoraj vsi siliti naše otroke, da gredo delati izpit za avto. Kot, da jih sploh ne zanima, kako se bodo premikali. Najbrž bodo potovali na izlete, dopuste in poslovne sestanke v tujini z avtobusi, z vlaki ali na daljše razdalje z letali.
Recimo moj sin ima na razpolago mazdo 6, kadarkoli jo potrebuje. Pa jo nekako samoumevno vzame in se odpelje, kot da je to nekaj najbolj normalnega. Kaj bi dal sam, da bi imel pri njegovih letih na razpolago tak avto. 🤔
Da se vrnem na dizelsko mazdo cx60.
Ja, res je škoda, da se pri oblikovanju nisi držali svoje najboljše stvari, ki so jo imeli do sedaj-športne naravnanosti in veselja do vožnje. Tudi tukaj se strinjam z Boss-om. Športna vožnja ni nujno divjanje, ampak je dinamična vožnja za svojo dušo (lahko tudi po omejitvah), kjer si klub taki vožnji lahko bolj varen voznik kot nekateri, ki se striktno držijo omejitev, a so hkrati nevarni za druge udeležence v prometu, saj se ne prilagajajo modernemu načinu vožnje in cincajo in mečkajo. Kar se porabe tiče imam občutek, da je vozil bolj kot ne po omejitvah in je ta poraba v mejah normale za dizla. Nemci znajo tu bolje.
Smo si šli ogledat 4 leta nazaj Škodo Oktavio na Verovškovo. Želeli smo, da nam je Škoda všeč. Kljub trudu nam ni ratalo ob videnih VW Arteonih ali Audijih A5. Enega od teh dveh bi takrat po mojem celo kupili, če ne bi jaz bremzal nad Audiji navdušene žene. 😂 Ko je prišla kasneje v igro Mazda 6, se je pomirila.
null
Audi A5 je res vrhunsko dizajnersko oblikovan. Kako je pa z ostalim pri audiju je pa vprašanje. 🤔
Evo, pa je nemški Thomas naredil enega prvih testov še z dizelco - sicer ta švoh pa RWD ampak men tole ne deluje slabo. Se je pa celo pohvalil se je da pomaga Mazdi finetunat CX-60.
Zanimiv test. Bi pa na njegovem mestu takoj opozoril mazdo, če so mu že dali to možnost, da jih opozori, kaj bi lahko naredili bolje, da končno že enkrat rešijo in uredijo to preklapljanje špeglov. 😊
Kakšen je prvi moj vtis dizelske inačice po njegovih ugotovitvah 🤔 Sama vožnja ni več tako športna kot pri prejšnjih Mazdah, kar je škoda (na račun večjega udobja po ravnih avtocestah), nov avtomatski menjalnik je še vedno nenatančen in počasen (kar je škoda, saj bi to lahko naredili bolje, če so že šli na 8 prestav), z močjo in performansom ta šest cilindrična Mazda glih ne izstopa (prej obratno, prej zelo povprečne vrednosti in poraba), vrsta se še vedno zapirajo glasno (nič kaj premiumsko, to bi za ta denar moralo bit bolje narejeno). Hvali pa zelo gumb za infotainment in pa no touch screen. No, takšen sistem ima že tudi cx30. 😊 Moj zaključek. Ne vem, ali bi jo kupil. Pa ne zato, ker je dizel in še ne vemo, kakšno sranje bo z njo čez čas. Enostavno me ne pritegne...
Tista stara ljudska, da dejmo vsake tok mal avto zalaufat, da ne bo aku fuč?
To se na novodobnem avtu odsvetuje. Namreč količina energije, ki si jo porabil za zagon, je šla iz aku-ja...avto laufaš 30 sekund in ugasneš -> nazaj se ni imel časa revež napolnit. Ko boš drugič štartal pred potjo, bo moči za zagon manj kot prejšnjič.
Pusti jo raje da počiva, ko bo treba na pot bo užgala, brezs skrbi.
Evo, potrjeno, da je cx30 dovolj velika (seveda z 480 litrskim thuletom na strehi) za štiričlansko familijo (štirje odrasli) za it na smučanje. Sem se bal, da ne bom vsega stlačil noter, a gre lepo. Tudi vse prelaze in druge visoke hribe z lahkoto preleze.povptečna poraba do canazei je bila 7 l/100.
Zelo v redu glede na težo (natovorjenosti) in kakšna je cesta, ko se avtocesta konča.
Sem pa preklopil ogledala. 😬
Avto je stal zunaj na - 22 °C dve noči.
Moram potem malo zalaufati motor, da vidim, ali se bodo ogledala odprla. 😊
.... Vžgal je iz prve kot, da smo na obali. 😊 V bistvu je bila poraba 6.9..
Itak. Za ta denar je ne bo prodal do drugega novega leta. Vredna je, tako brat bratu, kakih 18000€. Tega motorja pa res ne mara nihče. Raje se folk pelje z avtobusom.
Pa tolk majo nekateri za povedat čez Mazdo... V bistvu bi bil pa kle gor en živ dolgčas glede servisiranja Mazd, če se ne bi pogovarjali o praktično vsemu.
Saj sem zadnjič napisal, da se pogovarjamo na mazda forumu v glavnem o tem, koliko kav smo spili in kako dolgega imamo (računalniški kabel namreč). 😊 Dobro, vsake toliko uleti kak padalec, ki je sicer forumaš, a ne da nobenega glasu od sebe, dokler nima kakega problema (kako zaribano turbino ali zabit dpf filter). Če bi bili več na forumu bi se lahko še temu ognili. V glavnem, lahko vidimo, da četudi včasih malo zapizdimo na naše mazde, so še vedno daleč pred ostalimi po zanesljivosti in zadovoljstvu imetnikov. 😊
Točno tako kot @TiEn piše, js že sanjam o letnih, na telih zimskih 17" balonarjih mi vsake tolko slabo pride kak je avto čigumast Vsakič se mi zdi, da je nekaj narobe z volansko gredjo, potem pa se spomnim, da se vozim na 17-ah.
Enako. Zadnjič sem se ustavil in pogledal, če je vse v redu z gumami.
Vse "plava" da je hudič. Vem, da moje 19"z gumami 245 popijejo kak deci več a vožnja je kot dan in noč. Ni, še kakšen mesec bomo potrpeli.😊
To se pa sliši, kot da je še nekaj drugega krivo. 🤔
Lani, ko sem zamenjal diske, sem se pogovarjal z mojim mehanikom glede diskov. Bil je v tovarni Brembo. Pravi, da je glavni problem v tem, da materiala za diske dan danes ne starajo več na prostem (brembo je včasih imel polizdelke tudi po deset let na prostem), da se silnce v materijalu sprostijo.
Danes te vse firme delajo za prvovgradnje za več znamk+aftermarket. Enostavno ne zmorejo več do avljati dovolj izdelkov. Zato pa jih starajo umetno, na silo. Ko takšen disk postružijo, je sicer vse v tolerancah in ne opletajo nič. Sčasoma se pa pod vplivom zaviranja (velika vročina pri zaviranju + voda na cesti) diski pričnejo zvijati in tresti. Mi smo moje izmerili z mikrourico in so odstopali le - eden dve desetinki, drugi tri. Dovolj, da tresejo. In tresenje se še poveča pri zaviranju pri velikih hitrostih. In tega je vedno več, ker se sproščajo napetosti v materialu.
Baje, da je bila cela serija teh brembo diskov, ki sem jih montoral, defektna.
Meni se ni dalo zafrkava ti z reklamacijami in sem kar kupil druge.
Kakšen hitrostni razred izbrati za zimske pnevmatike?
Zakon dovoljuje montažo zimskih pnevmatik z nižjim indeksom hitrosti (do 2 razreda navzdol od hitrostnega razreda, ki je vpisan v homologaciji), kot je to za letne pnevmatike.
Pri letnih pnevmatikah pa se je potrebno strogo držati določil navedenih v homologacijskem kartončku avtomobila (na avtomobil lahko namestite pnevmatike z enakim ali višjim hitrostnim razredom).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se prvi, da bi jaz z mojo debelo denarnico, ki jo nosim vedno v zadnjem žepu (nimam peder tašne) naredil luknjo po kakem letu v teh nobel sedežih? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani