Jaz sem par strani nazaj napisal da imam obe, 2.2 cd129 letnik 2011 in 2.0 147 konjsko letnik 2009 pa me noben ne jebe in je sla debata v vtisih par dnevne voznje :-)
No zdej ste pa ze dalec stran od omenjene teme, kjer ni potrebe po dokazovanu kdo ima manjso porabi itd, nima smisla, ker vsak voznik drugace pritiska na plin.
Imam pa se vprasanja glede dizlov, kaksne co CD129 masine?
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
tvoj problem bolj kot premium vs. srednji rang je to, da v tej dimenziji ni neke izbire...vecinoma so sam sportne gume in to je to
ce michelin izdeluje primacy 3 v tej dimenziji, potem bolje to, ker poleg tega, da je dobra guma, se ti ni treba parat zivcev z vulkanizerji, branjem testov, dilemami glede izbire itd itd...
priporocam tudi pirelli p7 cinturato BLUE (sva na istem glede kilometrov, 90% avtocest, dolge voznje) in je edina guma do zdaj, ki je zdrzala 3 sezone...sicer je izrazito touring guma, ampak za 1000km po avtocesti pri 140km/h vec niti ne rabim...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Tudi pri svoji 3-ki zadnje dni opa?am to cviljenje ko zaviram. Prej tega res nisem opazil... morda je samo kamen?ek in bo ?ez ?as zginilo. Ker pa imam prevo?enih nekaj ?ez 50.000 km mislim, da je ?e kaj drugega
Kar se hrupa v kabini ti?e - Mazda 3 je do sedaj ena izmed najbolj glasnih vozil, kar sem jih kdaj imel (ne vozil! - ampak imel, tako da lahko delam primerjavo). Nekje do 90km/h je sicer dokaj tiha, ko pa grem na AC in peljem 130km/h+, se morajo sovozniki skoraj da "dreti" en na drugega, da se sli?imo med samo (glasba je izklju?ena).
?e ?elim na AC "uni?it" ta hrup in ?e ?elim sploh kaj sli?ati, moram poslu?at glasbo na 36+, kar pomeni ZELO na glas....spet ko pridem v mesto ali grem na nek izvoz to pomeni, da moram zmanj?ati glasnost glasbe na nekje 20.... potem grem spet na AC in spet povi?at glasnost.... itd itd.. skratka pri Mazdi so nekako poskrbeli, da vozniku nikoli ni dolg?as med vo?njo
Da regulacije glasnosti navigacije sploh ne omenjam.... sem ?e v prvem postu opisal, kaj to?no me moti
Nekdo je napisal, da je njemu va?no samo to, da mu "ma?ina" deluje brez te?av. E pri meni pa je va?no vse, torej da deluje tako "ma?ina" kot kot tudi ostala elektronika in bonbon?ki, za katere sem od?tel precej dinarjev, ?ilingov, funtov, evr?kov.... nisem med tistimi, ki bi se zadovoljili z malim. Kupi si klavir in od 88 tipk ti jih dela 60. Kako bo? zadovoljil sebe pri igranju? Ne bo?!
Predlagam, da mi prodas to kanto brezvezno. Dam ti 500 eur, kar je vec kot je ocitno taka kanta vredna :-)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jaz mam pa 160.000 km pa se vedno original diski...sem pa zamenjal ploscice spredaj (zdaj jih bo treba spet) in na zadnjem servisu tudi zadnje ploscice...
isto letnik 2011, CD129
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede na to da ne bos skoz na avtocesti bo bencinar dobra izbira.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani