Ma, moram reči, da zdaj spet slišijo za popuste. Očitno prodaja ne gre tako, kot je šla nekoč. Avto z dizlom, ročnim menjalnikom, sedmimi sedeži, štirikolesnim pogonom, kovinsko barvo in tovarniško vgrajeno vlečno kljuko je 37.600€.
Za primerjavo: Mazda CX-5, dizel, ročni menjalnik, sprednji pogon, oprema Challenge, kovinska barva, vlečna kljuka in tekstilni tepihi, pa je po uradnem ceniku brez popustov 37.150€...
Pri nas smo premlevali to verzijo. Prijatelj se ukvarja z restavriranjem starodobnikov. In je bila ocena od 7.000 do 10.000 za restavriranje naše Mazde 5, traja pa kakšne pol leta. Nato sva se z ženo pogovorila in se kljub vsemu odločila za novi avto. Pa nama je že žal, čeprav novi avto sploh še ni prišel k hiši...
Sem bil prepričan, da je mps samo bencinar, no Gorenjci imajo svoje razumevanje...dobro da ni dal cene enih 10k....
Sm kmet an s hribu doma, pa se na geografijo ne zastopm prou preuč, ma tm piše, de je kraj ogleda Radlje ob Dravi. Ma kej po novem Drava teče skozi Gorenjsko?
RTV prispevek moraš plačat, če imaš doma vsaj en tv ali vsaj en radio... verjamem, da imaš nekje v garaži en radio, tako da je popolnoma legitimno da plačuješ za prispevek (PO ZAKONU)
Negativno. Ni ne radia ne televizije nikjer: ne v hiši, ne v kleti, ne v garaži, ne v drvarnici, ne v čebelnjaku. Nikjer.
In pogoj za plačilo ni lastništvo naprave ampak priklop na elektriko. Če imaš števec za elektriko, plačuješ RTV prispevek. Ja, in če nisi ravno socialno ogrožen, plačaš tudi električno energijo... Ampak mislim, da smo malo zašli s teme...
To moraš po zakonu plačati in ne, ne gledam te tv. Mogoče je ravno obratno in ti spremljaš te "kanale". Ob nedeljah dopoldan je prav luštna oddaja za krepitev duha. 😉
Pri nas smo še hujši: plačujemo, a sploh televizije nimamo...
Zanimivo, koliko je takih, recimo temu selektivnih ljudi. Nekje plačuješ storitev, ki je sploh ne koristiš, drugje boš sitnaril za 20 minut... Če se serviser zna malo hitreje obrnit, je to njemu v dobro. Konec koncev, tudi zobozdravniku ruvanje zoba plačaš eno uro, pa dvomim, da bi želel, da ti ga res eno uro cuka ven...
Ni to to. Če nekaj plačam, moram to tudi dobit. Kako bi izgledalo, da bi plačal band za recimo igranje na poroki. Rekli bi ti, da stanejo 1000€/uro. Igrali bi ti pol ure, račun bi dobil za uro in pol igranja. In ti bi lepo požrl to, oni bi šli po pol ure lepo domov, naslednjo uro bi pa ti zabaval goste. Če seveda imaš posluh. 😄
Kako pa potem rešuješ RTV naročnino? Plačat moraš. Če potem res sediš pred plazmo in gledaš RTV SLO1, RTV SLO2 ali pa celo RTV SLO3, potem zna biti, da ni krivo sonce...
Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?
Kakorkoli, v teh avtih odrasla oseba ne more sedeti v tretji vrsti. Tudi v MAZDI 5 ne...
Aha, ja, seveda. In svet v resnici vodijo plazilci iz oddaljene galaksije. Če ne verjamete, vprašajte gospoda z imenom David Icke, pa Vam bo razložil. Pa tudi Christine Fitzgerald bo to potrdila.
Mislim, kdo lahko kje sedi in kdo kje ne more sedeti pišejo ljudje, ki Mazde 5 od znotraj niti videli niso, kaj šele, da bi v njej sedeli. Jaz ti pa iz prve roke napišem, da se v Mazdi 5 prav lepo pelje 6 odraslih oseb. In bi se nas tudi sedem, če bi bilo treba.
Ampak pustimo zdaj to ob strani, mi smo šli še malo po salonih. Pri Oplu imajo samo žalost:
- Če ima sedem sedežev, je zgolj in samo elektromotor in baterija. In dometa toliko, kolikor jaz pljunem z vrha hriba... Elektromotor ima 100kW, štirikolesnega pogona ni, vlečne kljuke ni, cena 50.000€, doseg pa 215 km...
- če je dizel, ni s štirikolesnim pogonom in ni s sedmimi sedeži. Motor sicer zmore 96kW, a ima zgolj 1,5 litra delovne prostornine. Moč ima, kadar žvižga... Ročni menjalnik ima Combo, cena 30.000€. Grandland ima samo avtomatski menjalnik in ceno 41.000€. Se pravi, pri Opelu je drago in neuporabno.
Pri Toyoti bi imeli dizla s sedmimi sedeži in štirikolesnim motorjem, ampak gre za 2,2 toni težko vozilo širine 2,1 metra in dolžine 4,8 metra - pa SUV, da se ja že na daleč vidi, da smo kmetje in s hribov doma... Cena pa 66.000€.
Subaru ima pravzaprav dva motorja (ki nista dizel) za vse svoje modele. Noben model pa ni s sedmimi sedeži...
Nissan ima neki Townstar. 5 sedežev, brez štirikolesnega pogona, 1,3 litrski motor, ni dizel, ima pa 96kW. Imajo pa tudi X-Trail, štirikolesni pogon, sedem sedežev, kmečki voz (se pravi SUV), 1,5 litra, 116kW, trije valji, 45.000€...
Nazadnje sem šel sam, pravzaprav že iz obupa, še do Dacie. Sedemsedežnik, sicer ni štirikolesnega pogona, bogato opremljen, cena sprejemljiva (23.000€). Moti edino motor. Ni dizel, ampak kombiniran: plin + bee ee nn cii nn (uf, me trese, če samo pomislim na to...), en liter delovne prostornine, trije valji. Če že ni to, kar bi rad, je vsaj cena sprejemljivejša. Mislim, saj tudi drugi niso to, kar bi mi radi, ampak je cena vsaj x2 ali celo x3... Je pa žalostno, da ne kupujemo vozila, ki ima to, kar bi mi radi ampak kupujemo vozilo, ki ima najmanj stvari, ki jih ne maramo oz. nas motijo. A vedno v reklamah pa govorijo o brezkompromisnih avtih...
Doblo nima sedmih sedežev. Od ostalih je največji Tipo karavan, dizla ni, sedmih sedežev ni,...
Honda nima dizla, nima sedmih sedežev in ker ima e-CVT ne zmore vleči prikolice, zato tovarniško sploh ne moreš naročiti vlečne kljuke.
Mitsubishi? A sploh začnem?
Dva na izbiro (en majhen mestni avto in en SUV), kmalu bo na izbiro še tretji (SUV), dizla sploh ni, sedem sedežev tudi ne,...
Mi je pa nekaj zanimivo. Razen pri Fiatu so drugod povsod najprej ponudili SUVa - kot da sem nek kmet in s hribov doma. Jaz bi pa rad čisto običajnega meščanskega enoprostorca...
A pri vseh SUVih je pa štirikolesni pogon eksotična oprema, marsikateri ga sploh nima...
Moral bi imeti nek tečaj - prevzeti odgovornost za svoja dejanja. Mislim, da bi bil tečaj vedno dobro obiskan, razen če noben ne bi želel prevzeti odgovornost za svoja dejanja
Veš, to so meni rekli prijatelji, ko so mi čestitali za rojstvo šestega otroka:
- "Si pa zelo neodgovoren, da spraviš šest otrok na svet, v katerem edino teroristi prevzamejo odgovornost za svoja dejanja."
Po temtakem upam, da bi bil tečaj bolj slabo obiskan...
Dolžini, širini, številu sedežev, pogonu 4x4, dizlu?
Jaz mislim, da bi tudi s potniškim Renault Trafficom dobro shajal. 2.0 DCI je super motor, vzdržljiv, moči dovolj (pa še povečaš jo lahko), prostora pa tudi. Pač je malce širši od osebnega avtomobila, to verjetno ne bo zahtevalo hudega prilagajanja. Pa tudi dolžina te ne bi smela motiti, če zdaj z BT-jko okoli skačeš. Poleg tega imajo tile Traffici ponavadi že vgrajene tudi kamere za vzvratno vožnjo (sicer jo pa za male pare dobiš pri Kitajcih).
Moj sosed ima potniškega Traffica, sicer 1.6 DCI, pa pozimi kakšne smučarje vozi čez Predil - je pač le prednji pogon, a z dobrimi zimskimi gumami zlepa ne omaga.
Čemu se najlažje odrečem? Novemu avtu in dam raje na starem še enkrat menjat zobati jermen, ko pride 360.000 km, pa še zadnje zavorne diske, ki so še originalni in tistih nekaj končnikov, ki počasi dobivajo zračnost...
Dolžina je do neke mere pomembna, da avto spravim v garažo, ker je zadaj že kamp-prikolica. Zdaj imam do vrat sicer še okoli 75 cm, a bi rad obdržal prehod, da lahko peš hodim okoli. No, če je za kakšnih 30 cm daljši od Mazde 5, bo še sprejemljivo.
Širina je zelo pomembna. Po teh naših hribih so ceste široke 3,8 metra + bankina. Gozdarski tovornjak in avtobus sta široka 2,5 metra. Vedno se umikata na stran proti hribu (ne glede na to a je to na levi ali na desni), ker ne upata zapeljat na bankino na spodnji strani - če se pod težo bankina udre, se odkotalita do doline... Torej se z osebnimi avti umikamo na rob, ki ima pod seboj dolino. Koliko kdo upa zapeljat na rob in koliko zmore avto vozit po robu, je odvisno od posameznika. Koliko pa kdo mora zapeljat na rob, je pa odvisno od širine vozila. In če moraš zapeljat bolj na rob, kot si upaš, se navadno ustavi. In po navadi se umika manjši. Torej potem rikvercaš do prve razširitve, kjer gre mimo...
Številu sedežev se ne morem odreči, ker če prijavim stojišča, je avtomatično omejitev hitrosti na 50 km/h, kar pa je precej nerodno pri daljših potovanjih. Torej mora imeti vsaj sedem sedežev...
Kar se tiče 4x4 pogona... Večji kot je voz, bolj je neroden v snegu. Pa če je 10 cm snega na ravnem je to nekaj čisto drugega kot če je 10 cm snega na 10% vzponu. Seveda je vse skupaj odvisno tudi od snega... Če bi vsaj vozila delali, kot se za gre, bi imel blatnike toliko 'porezane', da bi lahko montiral verige. Zdaj pa delajo vozila, kjer se blatniki skoraj dotikajo pnevmatike, pnevmatike pa široke skoraj 1/4 metra. In ne spraviš verig gor, če avta ne dvigneš z dvigalko - ki je ni, ker zdaj nihče nima rezervne gume in posledično tudi dvigalke ne, razen, če naročiš eksotično dodatno opremo v obliki rezervne gume... In glede na to, da hiša leži na nadmorski višini 965 metrov, mislim, da 4x4 pogon ni neko preseravanje...
Da bi se jaz odrekel dizlu? Eee, ta bi bila pa težka. Mislim, da bi se vsemu drugemu. Ker dvolitrski dizel ima vsaj za 1/4 manjšo porabo kot ... ... ... se pravi 'ne-dizel'. In če dizel po teh hribih pokuri 6,2 litra, bo ... ... ... se pravi 'ne-dizel', pokuril kar blizu 8 litrov ali pa še več...
Jutri gremo gledat še Dobloja, pa mogoče še skočiva do Ljubljane v Mitsubishi in Hondo. Pa bomo videli, kaj bo.
Čeprav imam počasi občutek, da, če bo šlo tako naprej, me boste kmalu obiskovali v Ljubljani. V Polju...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma, moram reči, da zdaj spet slišijo za popuste. Očitno prodaja ne gre tako, kot je šla nekoč. Avto z dizlom, ročnim menjalnikom, sedmimi sedeži, štirikolesnim pogonom, kovinsko barvo in tovarniško vgrajeno vlečno kljuko je 37.600€.
Za primerjavo: Mazda CX-5, dizel, ročni menjalnik, sprednji pogon, oprema Challenge, kovinska barva, vlečna kljuka in tekstilni tepihi, pa je po uradnem ceniku brez popustov 37.150€...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani