Super, hvala. Torej je G122 plus 800 EUR dra?ja od prej?nje G120 revolution - z ve? opreme. Makes sense in je to?no tako, kot smo nekateri tu gor napovedovali.
Pri malih T bencincih se pozna, da bolje vle?ejo iz nizkih obratov, ni potrebno za vsako prehitevanje prestaviti za prestavo ali dve navzdol, kot je to potrebno pri na?ih bencinskih mazdah. Podi nekoga prehitevat v 4. prestavi z mazdo pri 50 km/h in s fabijo, ki si jo omenil. Navora ima sicer 200 Nm, torej je razlika zanemarljiva. Ni dvoma, da ima 1.0 T bolj?o pro?nost. To je pa? udobje, ki ti ga nudi turbina. Kljub temu raje sam vedno izberem NA bencinca, ni mi te?ko prestavljati, poleg tega pa seveda ?teje tudi zanesljivost na dolgi rok.
G122 ozna?ujejo kot mild hibrid, ogla?evana poraba pa je enaka kot pri predhodnici G120. Jaz stavim na obraten scenarij, in sicer da je kon?no prestavno razmerje kraj?e, enako kot pri M3 in M6 G165, torej 2. prestava ne gre do ve? do 115 km/h, temve? do ca. 95 km/h in se ob menjavi izgubi sekunda.
Pri mazdi 6 FL 2018 so podatki tudi za 0,5 sekunde slab?i v primerjavi z 2013-2017 ampak so avti te?ji za ca. 70 kg (ve? opreme, ve? zvo?ne izolacije, debelej?a stekla) in je povsem razumljivo.
Pri enaki masi M3 v primerjavi s predhodnico pa je 1,5 sekunde res veliko, kakorkoli obrne?. Morda je pa le drugo prestavno razmerje krivo in je pred 100 potrebno menjati v 3. prestavo in se s tem izgubi tista sekunda. Tega ?e nih?e ne ve,
Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno.
Relacija AC 325 kilometrov, tempomat na 140 km/h, nekajkrat malce hitreje, tuneli 110 km/h: po ra?unalniku 6,4 l/100 km, v avtu sem bil sam in 100 kg te?ak komplet 19 col letnih pnevmatik in plati??. Porabi torej enako kot prej?nja l. 2013, morda kak deci manj, saj so sedaj zimske 17 col (prej 16 col).
Ima pa nova G122 za sekundo in pol slab?i pospe?ek do 100 km/h v primerjavi s staro M3 G120 (10,4 vs. 8,9). Ne razumem ravno, a verjetno ima nova ca. 150 kg ve?, ?e je menjalnik enak??
Edit: nem?ki konfigurator pravi od 1274 kg dalje, aktualna jih ima tudi toliko (+- 10 kg). Ni ravno logi?no, edino ?e je motor zaradi nove EUR6temp norme toliko zamorjen. Potem prirastek 2 konjskih mo?i ni ravno ob?uten, oziroma je ob?uten v smislu, da je avto po?asnej?i.
Morda bo ro?na klima le na ceniku, vsak avto pa bo ?e imel paket avt. klima. Sicer sam osebno tudi ne dam kaj dosti na avtomatsko, ?e vedno sem moral korigirati ro?no...
Dokler so samo storitve, ki jih rabi? 1x letno za faktor 2 ali 3 dra?je (servis avta, zavarovanje, cestnina), ?e gre... So pa zato ostali stro?ki podobni oz. celo ni?ji (ca. 70 % najemnin za stanovanja je subvencioniranih, med 30 in 50 % v primerjavi s stanovanji, ki so v privat najemu), v trgovinah se dobi ve?ino stvari ceneje.
Gledam ra?un servisa na 40.000 kilometrov, avto ?e ni bil star 2 leti (Mazdina avtohi?a na Dunaju): olje prine?eno s seboj (zabele?eno na ra?unu), kljub temu znesek ra?una 399,95 EUR za naslednje postavke:
- delo 2,1 ure
- filter olja
- filter zraka
- filter kabine
- menjava zavorne teko?ine
- letni pregled avta (stanje karoserije, delovanje naprav)
Z oljem vred bi torej mali servis stal ca. 530 EUR.
Zdaj vidim, da je to 2013 letnik, tega podatka ne bo? na?el (?e nima MZD Connect), vsaj pri bencinarjih ga zagotovo ni (?ele od facelifta 2015 naprej). Za dizle pa bo povedal kdo, ki ima izku?nje z 2012-2014 modeli.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Super, hvala. Torej je G122 plus 800 EUR dra?ja od prej?nje G120 revolution - z ve? opreme. Makes sense in je to?no tako, kot smo nekateri tu gor napovedovali.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani