Hunday je zelo dober v izdelovanju manjših avtov za po mestu. Drugo naj prepustijo resnejšim firmam. 😉
Res je, i10 oziroma še njegov predhodnik Atos sta bila mišljena za omenjene zadeve in ni čudno da so jih taksisti, dostavljalci hrane in avtošole skoraj vse pokupili.
(E)lantra in Sonata sta bili tudi svoja zgodba ampak sta žal izgubili svoj del kolača, saj danes namestu njiju raje kupujejo Ford Mondeo in Škoda Octavia, da o Dacii ne govorimo.
Je pa bil model S-Cabriolet del slovenskega znanja
Chevrolet je bil tudi identičen Saab 9-4X in vmes model 9-7X kateri je bil preoblikovan Chevrolet Trailblazer se pa pri nas niso prodajali ; razlog? SUV-i takrat še očitno niso bili popularni, hkrati pa omenjenih zadev niso proizvajali na Švedskem, ampak v Mehiki, svoje pa je naredila tudi prva kriza leta 2008
Če misliš da so Seat Alhambro prenehali proizvajati ter da s koncem leta odhaja VW Sharan katerega bo nadomestil legendarni Transporter v 7.generaciji to vem.
Pri kamion(ten)ih je enako, saj je pod kožo oziroma tehnološko gledano ISUZU oziroma gre za starejše Toyotine in Suzukijeve modele z-le-dodelanimi oziroma posodobljenimi detajli
Čakaj malo, no. A za družino ni limuzina? Jebemu sunce, če se družina v kliotu pelje, al pa v golfu, da se jaz v šestici limuzini ne morem. 18 in 21 sta otroka stara, pa žena in jaz, pa se povsod udobno s šestico limuzino peljemo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Noro!
V originalu Mazda 121/Ford Festiva pri nas bolj znana kot Kia Pride (1995-2001) se še vedno proizvaja v Iranu pod imenom Saipa :
Povezava za deljenje
Deli na druge strani