Pojavilo se je eno vpra?anje, pa me zanima, ?e tu kdo ve TO?EN odgovor - ugibamo ?e mi sami tukaj...
Torej, imamo kri?i??e, kjer mi NIMAMO prednosti, ampak se s stranske ceste vklju?ujemo na prednostno. In imamo v kri?i??u STOP znak. Pod tem znakom pa imamo znak za obvezno smer. Torej imamo samo eno mo?nost, kam lahko zavijemo. Ali v takem primeru moramo nakazat smer s smernikom ali je ni potrebno?
Res potrebujemo to?en odgovor, ker je imel sodelavec zaplet z medob?inskim redarjem...
Jaz bi rekel da mora,saj tisti iz nasprotne smeri ne ve,da imam obvezno smer. Sem 97% da je tako.
Dr?i, espace 4 ima te?avo, da ima v drugi vrsti sede?e malce prenizko name??ene (do ca. 165 cm je ?e OK), ampak je to na?eloma problem skoraj vseh ve?jih enoprostorcev, sharan/alhambra imata podobno te?avo, s tem da so tam ?e sede?i vsaj po ob?utku poleg tega ?e ?udno ozki.
Bomo videli kaj prinese prihodnost, dolg?as ne bo.
Jaz v sharanu 1generacije (po FL)zadaj bolj udobno sedim. Tudi moja xp je zadaj brez tega filinga "grizenja kolen".
Me prav zanima,ce na udobje zadaj vpliva dejstvo,da se pri nekaterih enoprostorcih sede?i zlo?ijo v dno prtlja?nika.
Se strinjam... s tem da si pri Espace 5 ne ?eli? sedeti v drugi vrsti, ?e si ve?ji od 175. Jaz sem s 178 z glavo ?e preblizu strehe, ?e ima pa fullsize panoramo pa sploh ni govora. Va?no da ima 20 col kolesa, da se (pre)visoko sedi in da je SUV oz. "d?ip". :ne vem: To se pa? trenutno prodaja.
Saj bo po mojem kmalu trend ?el nazaj na normalne avte.. elektri?arji, ki bojda zdaj zdaj prihajajo tudi za povpre?nega Janeza, so bolj te?ko SUV, dodatna masa in zra?ni upor sta tam velik problem zaradi dometa.
Jaz sem ?e v prej?nji generaciji grizel kolena v zadnji vrsti, ni blo lih udobno.
Se pa strinjam, to je trend. Vseeno pa se mi zdi Renault neprava firma za imeti nek tak shuttle, ki bi utegnil biti prodajno uspesen...
Predvsem ker so z njim ?eleli nadomestiti enoprostorca in ni bil zgolj nek dodaten model namenjen dvigovanju ugleda znamke (kot je bil naprimer avantime).
Kar se pa ti?e prihodnosti imam ob?utek da bo ?lo v kak?no drugo smer,ampak ok,to itak samo predvidevam(o).
Ravnokar je bil sicer predstavljen facelift espaca: https://www.auto-motor-und-sport.de/neuheiten/renault-espace-modellpflege-2019/ Meni je ?e pred FL izgledal v?e?no, FL jim je dobro uspel, predvsem infotainment si je krvavo zaslu?il naslednika. Avto je sicer dale? od uporabnosti predhodnika, nakladalni rob je 20 cm vi?je kot pri espacu 4, hkrati pa je 10 cm ni?ji avto. Skupaj -30 centimetrov... V espace 4 dam pokonci v prtlja?nik svoje AM kolo s 150 cm hoda brez da bi jemal prednje kolo dol (en sede? 2. vrste odstranim oz. samo prestavim v 3. vrsto.). Try that pri espace 5.
Pri nas naj FL modela res ne bi bilo v prodaji. Me pa res zanima koliko koleosov prodajo v SLO, na cesti jih ni videti, morda so vse enodnevne registracije in gredo nato v tujino... Koleos sicer ni ?voh, fotr je imel 2.0 dci AT 190 initiale en dan na testu in se res pelje super lahkotno za to, kar PA? je (ogromen SUV).
Jp,sem videl FL in informacijo,da so?asno s predstavitvijo le-tega, model odhaja z na?ega trga.
Nevem,meni se zdi itk bv delati neke kri?ance med enoproatorci in SUVi (ki so ?e sami po sebi kri?anci). ?e S-MAX mi je neka nepotrebna me?anica,ampak ok,espace je ?el ?e korak dlje, plus to,da je Ford vseskozi ponujal Galaxya in cel arnezal lahkih gospodarskih vozil kot konkurenca Berlingu,Caddyu.... Renault ima tu zgolj ostarelega Kangooja.
Zgleda res nih?e ve? ne kupuje velikih enoprostorcov. Sploh ker je za ve?ino dovolj velik ?e 7sedezni enoprostorec razred nizje (Grand scenic, c4gp, touran), ki je hkrati precej cenej?i.
Koleos mi je v?e?en, ampak vseeno,kdo bi dal toliko denarja za Renault... Plus to,da imajo Kadjarja,ki je dejansko spodoben avto.
Meni Espace itak deluje kot nekak?en shuttle za dolge vo?nje razvajenih potnikov; nekaj v stilu nekdanjega MB razred R.
?e bi kaj podobnega spra?eval kako desetletje nazaj in bi takrat imel tolk stare gume bi ti rekel, menjaj. Zdaj je pa o?itno tehnologija tolk napredovala, da staranje ni ve? tak problem, ?e se je le malo mirkalo na gume in se jih ni pregrevalo - se pravi vrtenje gum v prazno in delanje dimnih zaves, ter bremzanje brez ABS-a ali pa vo?nja po razgretem asfaltu.
Moje michelinke alpin4 so bile vsaj slabe tretjo sezono in poraz cetrto, kljub 6mm profilu...
Verjetno jih je veliko AC kilometrov zapeklo... ?eprav so bile vozene zgolj v Zimskih sezonah. Je pa res,da kak?ne druge nebi zdr?ale treh sezon (kar se ti?e profila).
Resda so michelinke znane po Mali obrabi (in posledi?no nimajo top oprijema), ampak neka leva firma pa tudi niso. Tako da jaz sem kar skepti?en do gum,ki so vozene vc kot recimo 4sezone..
No no, sem ?e veliko prekolesaril, sicer ne v tvojem rangu, ampak se lahko strinjamo, da je razlika med cesto s slepimi ovinki in kupom go??e ali pa ne?em bolj odprtem... Vsem na tapravih bajkih (ne-specialkah) predlagam raje pot ob Savi spodaj. Malo skakanja ?ez korenine je dosti bolj zabavno kot ?akanje, da te naba?e avtobus 21.
Jaz sem dale? najbolj nevarne trenutke na kolesu do?ivel ali na zelo odprtih cestah (kot je npr Obvozna),kjer se ljudje vozijo 90-100kmh, jaz s kolesom pa 30kmh in s skoraj nezmanj?ano hitrostjo i??ejo luknjo med mano in nasproti vozecim prometom, ali pa v mestih, kjer te dejansko spregledajo.
Pa? preko Gameljn se ob?utno manj ljudi vozi z 90kmh...
Seveda ima vsaka cesta neke svoje pasti in,kaj naj re?em.... Povsod je treba paziti. Jaz pa? s svojim "ne pravim" kolesom raje izberem Gameljne kot Obvozno.
Res? Gameljska cesta ?ez gozd je ?e o?ja in manj pregledna kot Nem?ka, poleg tega pa je omejitev ve?ji del 90, razen enega ovinka, ki je 30. Tu so ?e avtobusi, tovornjaki in kme?ka ma?inerija. Dajte prosim imet vsaj lu?i in odsevnike ?e ?e hodite na ta samomor, ker bi lahko vsak mesec ene 2 kolesarja tam gladko nabasal, ?e ne bi bil izredno pazljiv ?e zaradi divjadi in mo?nosti peska/blata na cesti ter pomanjkanja ABS.
Je pa res, da grem vsak dan vsaj 2x ?ez, tako da vidim vse ?ivo. Sploh ga pa zmaga kak?na skupina ?olarjev, ki ga kar po cesti maha na Ra?ico, da ne govorim o kolesarskih skupinah na v?tric.
No,jaz na tem odseku ?e nisem imel slabe izku?nje. Saj ?e tako gledamo,je potem povsod zelo nevarno kolesariti... Kar... Dejansko je...
Aaa, ?ele zdaj vidim,da sem malo dvoumno napisal prej?nji post.
Torej; ?koda da nimam kamere, saj bi (iz avta) posnel nedoslednost pri postavitvi na Obvozni cesti. Hkrati sem pa omenil,da bi sploh v?eraj imel marsikaj za posneti, ko sem bil na kolesu (ne na Obvozni cesti,saj tam ?e nikoli nisem kolesaril).
Sem pa ?e nekaj opazil na tem izvozu iz s.obvoznice. Ko se postavi? za zavijanje levo na ?martinsko, je ob ograji na levi strani na tleh narisana t.i. "riba"; namesto , da bi se tam ?e za?el pas za zavijanje levo, je pa? talna oznaka (verjetno sama sebi v namen), ki, gledano strogo po CPP, prepoveduje stanje na njej in vo?njo po njej.
Skratka; namesto,da bi se vozila ?imprej razvrstila pred kri?i??em, lahko vozila na pas za zavijanje levo , zapeljejo na pas ?ele kakih 60metrov kasneje , kot vi bilo to fizi?no mo?no.... In s tem, mimogrede podalj?ujejo gne?o in zastoj.
Zastoj na zaviralnem pasu pa ni najbolj zdrava zadeva...
Ista neumnost je na Tivolski cesti v smeri centra, pred kri?i??em z Dunajsko,ko iz dveh pasov nastanejo trije in potem zelo kmalu 4je (2za levo, 1za naravnost in skrajno desni za naravnost in desno); tudi tam je talna oznaka narisana tako,da ljudje v smeri Be?igrada ali zapeljejo ?ez njo (in stojijo na njej) ali pa po nepotrebnem blokirajo naravnost vozece.
Jst tud nisem opazil tega, je pa res, da se zelo redko posluzujem tega izvoza in sem se max 3x peljal tu, odkar so ga prenovili...
Ampak... zdaj vem, da ko me bo nabasal radar kjerkoli v ljubljani... seveda bo kazen za prehitro voznjo izven naselja?? "Gospod policist, jaz sem prisel dol na ?martinko... sploh nisem vedel, da sem ze v mestu..."....
Skoda da jaz nimam kamere (sploh vceraj na bajku je bilo "dajmo resit svoje zivljenje, ker drugi ne gledajo pol qrca okoli sebe"); bi posnel odsek Obvozne ceste (a.k.a. Nemska cesta) iz smeri ?rnuskega mostu proti Tacnu.... Je tudi zanimivo glede prometnih predpisov. ?e pozna kdo tisti konec morda ve, o ?em govorim.
Hehe, ampak kako se vsi obesite na hitrost in da je to dovoljena hitrost. Poanta ni v tem kaj je dovoljeno in kaj ni ampak v tem, da se vsi ?udijo od kod nastanejo fantomski zastoji, kot jim pravijo. Tole je eden od vzrokov recimo - vo?nja z "NEPRILAGOJENO" hirostjo. Tokrat pa? neprilagojeno po?asi saj se da normalno voziti z vi?jo hitrostjo. Ampak tudi to ni bila poanta tega dela videa. ?udi me, da ni nih?e opazil, da model ali modelka hitrost celo zmanj?uje - iz 75 smo ?li na 65, da ne re?em, da je na za?etku videa vozil(a) 85-90km/h, kot vodja kolone, kjer sem bil jaz drugi in poljski ?leper takoj za mano. Problemiram samo situacijo, da je hitrost Mercedes ZMANJ?EVAL brez kakr?ne koli potrebe in nujnosti. Ker pa? gre za nem?kega premijca in verjetno za osnovni model, kjer je treba ?migavce naro?it kot dodatno opremo pa? v takih situacijah resno ne ve? kaj se plete v glavi vozniku ali voznici v takih primerih.
Ker vem, da je marsikoga fejst zmotilo, da sem zapeljal na izvoz, ?e predno se za?ne zaviralni pas za izvoz, mogo?e samo toliko - to delam redno v primerih, da se ?imprej sprosti vozni pas, tokrat pa ?e posebej, ker je Poljak kar konkretno zmanj?eval varnostno razdaljo in res nimam potrebe, da bi ?e sam dodatno kompliciral situacijo. Upam, da se tudi drugi v takih primerih raje umaknete kot pa dr?ite pravil kot pijanec plota. Sej tista ?rta na tleh pa? ni zid.
Pa ?e kviz za konec. Pustimo kolesarja in belega Mercedes C coupeja.
Kaj prometno zanimivega je na izvozu iz obvoznice proti ?martinki? Nekaj v zvezi s predpisi in pravili - da vas vidim kdo bo prvi opazil.
Ni znaka za zacetek naselja/mesta in je potemtakem omejitev 90kmh do .... v nedogled?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14833647
Nekaj zame....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani