Zanimivo, pa kaj to se opazi samo v hladnem zagonu da je prosti tek neenakomeren, ali potem ko je motor topel tudi?
Ogromno alfistov gre s selenije na motul in so zelo zadovoljni.
Koliko pa je bil strosek menjave MA-ja?
Enote nisem menjal, ker je po filtru bil 1 leto mir.
Potem pa novi avto na poti. Enota je ca. 700-1000€ + delo. Tak imam v spominu.
Avto je med vožnjo pocukal. Napaka za mašino. Vožen bil normalno naprej. Pognano čiščenje s testerjem. Napaka se ponovila. Vgasnila se je po 24h ali pa po 100km in izklop avta.
Rekel bi, da je samo po nekim režimom in določenim tlakom olja ni uspel odpreti četrtega aktuatorja. Drugače je tudi ob težavah šel super.
Servis nažigal, da je ravno Motul kriv, da je Selenia sveta, itd...
Po treh letih je začela malo olje pit. Tak 1/3 palčke. To je motul ustavil.
Ko sem jaz mojo rihtal, je bil multiAir nov, tako da smo menjavali filter v glavi in ne čistli. In še to sem jim moral kazal v prodajnem programu, da se ga da posebej kupit in še na to serviserju kje se nehaja.
Napaka je bila na 4. cilindru. Servisu se seveda ni sanjalo, pa sem s kolegom ugotovil, da je 1. pri zobatem jermenu in da če je filter zabasan, se seveda četrti aktuator ne proži.
1 leto je bil mir in se je napaka ponovila. Takrat je bil filter čist.
Je pa res, da sem mel ful mestne vožnje in je črna Selenia ven tekla. Motul je majn črn bil.
Živce mi je spila amaturka. Po 7-ih letih se je začelo nekaj not vozit. Ven so dobli pritrdilni element in kos plastike. Pa je na luknjah, za pozorno uho, amaturka poškripala. Če je ne bi prodal. Bi zadevo sam odprl in podlagal.
Tak kot ima Mazda ogledala, je imela Giulietta kable od kuferauma in je zadnji brisalec delal drisko.
Sumarno dosti bolj zanesljiv avto kor VW 1.2 TSI, ki je bil v bližnji familiji.
Videl sem oglas za Belgijsko 1.4 MA bencinca s 370.000km. Kar ni malo.
Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...
To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...
Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?
XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.
Danes sem se stečal z nečakom,ker mi je obljubljal že dolgo, da mi bo posodil svojo škodo RS karavan, da skočim en giro z njo. "Zašraufa" l sem jo do kozine in nazaj. Ja, ima tudi avtomatski menjalnik. 😊
Ni slaba, moram priznati. A, ko je začel naštevati, kaj je šlo že vse narobe in kolikokrat je bil gost servisa z njo, te mine vse. Nisem pa mogel verjeti, kako je zapaljen za novo cx 60. Bil je na vožnji z njo in je ne more prehvaliti. 😊
Samo vožnjo je primerjal z vožnjo z njegovem bivšim bmw x5. Tako natančen volan, kot počutje v avtu na sploh.
Pravi, da ni rečeno, da ne bo njegov naslednji avto prav mazda cx60. In to v... rdeči barvi. 😊 Eno mazdo, cx3 imajo itak že pri hiši. Problema nobenega. To ga fascinira, kako neproblematične so mazde. Vsi njegovi kolegi bentijo nad bmw-ji, audiji, mercedesi... Skratka pravi, da so "Nemci" postali polom.
Ne samo, da je takrat bila diagnoza peresa imajo zrak, tudi druklager je bil kar glasen, ko ga je zavrtel v roki.
Aja, še ena zanimivost.
Na škatli je pisalo Mazda Xedos in sem raziskoval. Ta model sklopke je šel v Xedos, 323, in na koncu še v 1.5 M2 (DE). Druge M2 (DE), so imele tako ali tako Ford mašine.
Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.
Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala. Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.
Ko logično poštudiram, ja je enakomerna obraba gum, ke so 4 isto gnane, ker bolj trpijo.
To je pač bla vedno gostilniška mantra. Pač če se ita še zadnji pogon, se tudi tam obrablja. Noben 0a ne pomisli, da se sprednje za to bolj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Enote nisem menjal, ker je po filtru bil 1 leto mir.
Potem pa novi avto na poti. Enota je ca. 700-1000€ + delo. Tak imam v spominu.
Avto je med vožnjo pocukal. Napaka za mašino. Vožen bil normalno naprej. Pognano čiščenje s testerjem. Napaka se ponovila. Vgasnila se je po 24h ali pa po 100km in izklop avta.
Rekel bi, da je samo po nekim režimom in določenim tlakom olja ni uspel odpreti četrtega aktuatorja. Drugače je tudi ob težavah šel super.
Servis nažigal, da je ravno Motul kriv, da je Selenia sveta, itd...
Po treh letih je začela malo olje pit. Tak 1/3 palčke. To je motul ustavil.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani