Moram pa pohvalit Stroker-ja ker ?e ne bi napisal tistih iz?rpnih podatkov (zgoraj) kako se to podre mi ne bi uspelo. Tako da tisti ki se bo spu??al v razstavljanje konzole samo stroker-jeva navodila sprintat se v 6-ko usest in HURA- deluje.
Evo ?e slikce.
Ja kaj naj re?em... bravo, res si lepo upedenal tako namestitev kot napajanje, vsaka ?ast - ?e ima? poslikano (ali pa tudi ne) je to stvar za v DIY
A to vse? Ok mene vem zakaj je dal prvo uro na cesto, ker sem doma ?e pridno vozil naokoli pa je videl, da ve? ali manj bo ?lo brez te?av tudi na cesti.
Ampak kako pa tisti, ki so prvi? za volanom pa da jih prvo uro na cesto spustijo?
Qwerty, ?e je 3D driving school zate dirka?ka igra potem ti priporo?am, da nikoli ne gre? delat izpit, ker ?e bo? dirkal na izpitni vo?nji ti ziher ne bodo dali vozni?kega
OK, ?alo na stran: 3D Driving School ali pa kaj podobnega bi lahko uporabljali tudi v avto ?olah in bi s tem prihranili marsikateri evro. ?e posebej za popolne za?etnike bi lahko dolo?eno ?tevilo ur prebili ravno na tak?nih simulacijah ne pa da jih ?e drugo ali pa tretjo uro rinejo na ceste v pravi promet.
tole sem mislil in ne bo ni? narobe, ?e si ga prebere? in se ravna? po tem, a ne...
Seveda pa velja to tudi za vse udele?ence v prometu so pa tu posebej omenjeni vozniki te?jih in ve?jih vozil, ker kot ka?e so na Darsu ugotovili, da jim poznavanje vo?nje na AC dela probleme. Zato sem omenil ta del, ki je napisan z odebeljeno pisavo in glede na izku?nje pa? kar dr?i.
aja zdaj se to vprasanje: a si kaj opazil, da bi se sedez (voznikov) kaj omehcal?
meni se zdi, da je pri men kar konkretno mehkejsi v primerjavi s sovoznikovim...
kaj naj ti re?em... preozko rit ima? moja lepo napolne cel sede? pa ni pritiska samo na enem mestu. Ma ne vem, zajebavam se, ko se bova sre?ala se bo? usedel v moj avto pa bo? primerjal s svojim, ?e je kaj razlike, ker meni se ne zdi, da bi bilo kaj bolj mehko.
mene moti predvsem to, da ti novi avti sam rastejo....
in pol dobis neko okrno ladjo, lahko ima super duper podvozje in vse, sam ce je osnovna masa cez 1500kg pol itak brezveze (pa se visja je poraba, boss zate )
Ma saj najini Mazdi mata tud skoraj 1500 kil... moja mora pa ?e moj "karakter" zraven vozit pa se ni? ne prito?uje, da bi bilo prete?ko. Je pa res, ?e bi bilo kakih 200kil manj bi bilo tudi kake pol litra manj porabe.
Hmmm... kako se tapete da dol, pa zadnjih zicev tud ne rabim (nej moja kr na tleh sedi ), pa ?e kej vi?ka se bo na?lo (vufer, rezerva, dvigalka, zvo?niki, raznorazna plastika) ampak vseeno bom te?ko 200 kil nabral. Ja ni? bom Ceeda kupil, pa bo 200 kil manj pa pol litra ve? na ra?unu.
mx5 bi imel zase, 3, rx8 pa 6 si ze mel (al ze mas) tko da ti preostaneta 2, 5 pa BT50
a ti ves, da je ford "lastnik" mazde
me prav zanima kako bo pri novi 6-ki (upam, da ne bo to sam durgacni mondeo)
kaj pa je narobe s tazadnim Mondeom - men je full cool in recimo v Veliki Britaniji je Mondeo referenca s katero primerjajo ostale avtomobile tega razreda... recimo tako kot v Nem?iji, kjer morajo primerjat vse z Golfom.
boss recimo tale novi od vw 1.8turbo (166konjev), sem gledal test na auto bild in so dosegli porabo 7.6
ali pa 1.4T 122konjev tudi okoli 7 poraba....to je kar ok poraba za benz stroje...
pa medpospeski so bli res dobri, tko da je se upanje za benz motorje
Tole sicer zveni super. Bi bilo pa dobro, da bi naredili kak?en primerjalni test ob enakih pogojih - se pravi ista razdalja na isti cesti pa da vidimo primerjavo. Men je z 1.8 116KM Clarusom ratal tudi en tank prevozit s 6,8 litra/100km. Samo to je bila relacija kjer je bila max hitrost 110km/h tako, da je zelo pomembno kako je testirano. Isti avto ma lahko enkrat porabo 7 litrov na relaciji, drugi? pa 10 v mestu.
Da vidmo tega heroja, ki bo to naredil in postavil v vrsto benciinarja, turbobencinarja, turbodiesla in hibrida pa da vidimo primerjavo najperej v vo?nji po mestu potem medmestno relacijo in na koncu malo hitreje (cc 140-150km/h) po AC.
kon?no... super pripravljena zlo?enka, ki res govori kako pove?ati varnost in da so za varnost pomembni vsi dejavniki od hitrosti, varnostne razdalje, menjavanje pasov, izklju?evanje in vklju?evanje na AC, uporaba levega prehitevalnega pasu in odstavnega pasu.
?e?nja na tortici je pa seveda avtocestni bonton, ki bi ga morali pribiti vsakemu kamionarju direkt na ?ipo, da ne bi slu?ajno pozabil.
in eden od vzrokov je to, da romun al kdo drug vidi, da en z renojem vozi omejitvah, en s skodo in klobukom pod omejitvami, en hondas leti po odstavnem, drug z audijem blenda in ne gre pod 180 ne glede na to a je omejitev tam 60 80 100 130...in je pol zmeden do konca (poleg tega da ga ze cesta in signalizacija ze tako ali tako zmede ze prej)
aha, torej smo res Slovenci krivi Se pravi je obna?anje drugih voznikov tisto po ?emer se bo? orentiral in ne prometni znaki, omejitve in pravila. Hja ni? pol je najbolj?, da vse znake odstranimo in vse omejitve... itak so brezveze, ker samo tujce motijo.
Sorry, ker sem sarkasti?en samo po?as mi je polhn kurac, da se v svoji dr?avi po?utim ?edalje bolj kot en navaden hlapec na ra?un tujcev, ki kot ka?e jim bo vse dovoljeno mi bomo pa jebal je?a. Ali v vi?jih kaznih, dra?jih cestninah, ve?jih gu?vah, ve?je onesna?enju itd itd.
A pol sam men pije kot kamela - kombinirana vo?nja se giblje okoli 9l/100 km
Pol se pa peljem (z OMW-jevo Super 100 ) ni? kaj ne?no iz Ljubljane do Tolmina, ?ez Vr?i? in nazaj do Ljubljane, pa mi pije 8,1l/100km
Po?asna pospe?evanja povzro?ajo vi?jo porabo. Do ?eljene hitrosti je treba pospe?iti odlo?no a brez pretiravanje potem pa s stalnim gasom voziti v tej prestavi pa bo? imel najbolj ugodno porabo na taki relaciji.
Najni?ja poraba je pa bila, ko sem s surfom peljal do Pule in nazaj, po AC 110km/h - 8,1 l/100km
Glede da surf poganja veter bi morala biti poraba ni?
ti "tujci" potujejo tudi po nemciji, hrvaski, srbiji, bolgariji, pa jih tam vseen manj umre...kako to?
a to ve? ali si na pamet odgovoril...
ne vem kje je krivda, da dva matora avstrijca peljeta v nasprotno smer na AC in se zaletita v drugega avstrijca, ki je pripeljal pravilno?
Ali pa kdo je kriv, ?e en prenapet Romun v BMW-ju divja dale? prek omejitev in ga potem zanese na nasprotno vozi??e? Poglej kaj pravijo o?ividci tragi?ne nesre?e pred Golovcem...
In da so v treh najhuj?ih nesre?ah v samostojni slo bili vedno udele?eni tujci. Kaj a zato smo tudi krivi Slovenski vozniki? Verjetno ne, ampak bomo pa zato veselo pla?evali visoke kazni tudi za malenkostne prekr?ke, kot je prekora?itev za nekaj kilometrov nad omejitvijo. Prekora?itve delamo vsi in tisti, ki pravi, da jih ne, se zla?e kot je dolg in ?irok. Primer: kdaj ste nazadnji? upo?asnili 400metrov pred cestninsko na 60km/h? Verjetno takrat, ko je bila gne?a do tja.
Danes sem ravno prave volje pa bom napisal ?e en primer, ki rano tako karikira celotno situacijo. Na eni cesti na gorenjskem je bil pred blagim ovinkom znak omejitve 70km/h. Ta ovinek si lahko brez te?av odpeljal tudi 100km/h. No in na tem ovinku se je neko? zgodila nesre?a s smrtnim izzidom, ko je avto odneslo s ceste. Izvedenci za nesre?e so izra?unali, da je v trenutku zdrsa vozil med 130 in 150km/h. Rezultat te nesre?e je pa bil, da so na to mesto nato postavili znak za omejitev 50km/h. ?e to ni idiotizem najvi?je klase potem ne vem kaj je in to?no take stvari se dogajajo, ker o stvareh odlo?ajo ljudje, ki jim je prometna problematika ?panska vas.
v turciji majo vse te probleme vozijo kot norci in jih vseen manj umre kot v sloveniji...(per capita gledano)
?e, ?e, samo nam v statistiki obilno "pomagajo" ?e vsi tujci v tranzitu (v nasprotno smer po AC)
?e ?isto neobremenjeno gledamo na statistiko bi bil edini relevantni podatek ?tevilo nesre? oziroma smrtnih ?rtev na ?tevilo skupaj prevo?enih kilometrov vseh vozil, ki svoje kilometre naredijo na SLO cestah. Pa da vidimo kje smo.
Dokler bomo gledali tako ozko in se primerjali s skandinavci, kjer se lahko vozi? po ve? ur ne da bi koga sre?al in kjer besede tranzit sploh ne poznajo, ne bomo videli realne slike. In nobena pove?anja kazni nas ne bodo postavila ob bok skandinavcem - enostavno je zaradi strukture prometa to prakti?no nemogo?e je pa to dobro stanje za maltretiranje prebivalstva.
?e kdo temu ne verjame naj slovenijo zapre za vsa tuja vozila v roku enega leta pa vam zdele povem, da bo letno ?tevilo pod 170 mrtvih. ?e pa ?e prepovemo motorje in mopede pa smo lahko ?e blizu cifre 120. OK vem da je to utopija ampak statistika je najve?ja kurba. Vsak jo lahko zlorabi po svoje in prika?e to?no tiste informacije, ki njemu v danem momentu ustrezajo.
Nekateri pa je sploh ne znajo uporabljati. Bom povedal en primer: Na radiu Ena vrtijo neke preventivne oglase in v enem poziva Bo?tjan Romih voznike. Oglas gre nekako takole - otroci so spet med nami in da so med najbolj ranljivimi udele?enci, ker naredijo v?asih tudi kaj takega kar ne pri?akujemo (do tu vse lepo in prav). Potem pa zaklju?ijo oglas z "sloganom": vozniki prosimo vas, da pomagate spremeniti statistiko!!??
Slovenija je vsaj na enem mestu v statistiki v samem vrhu varnosti v Evropi in to je po smrtnih ?rtvah otrok mlaj?ih od 14 let (velika ve?ina teh je bila ?rtev v avtomobilu in ne da bi jih kdo zbil) in edino tu smo primerljivi s Skandinavci. Statistika je tu res dobra in v oglasu na tem radiju nas pozivajo naj jo spremenimo. Tistemu, ki pozna "statistiko" (recimo meni) je bilo kot, da bi pozivali voznike, da je treba ve? otrok povozit in spremeniti dobro statistiko v slabo, ali kaj?
Se strinjam, da na?eloma nih?e ne sme vzeti pravice v svoje roke ampak stvari so ?le ?e tako dale?, da tole ?e izgleda dejanje iz obupa.
A kdo je kriv za tako stanje?
Najprej sistem v policiji, kjer se grejo "norme", kar je skregano z vsako logiko... pa ne more? delati norme iz prekr?kov, le ker idiot se je to spomnil.
Rezultat: policija ne skrbi za pove?anje varnosti, odstranjevanje neprilagojenih primerkov, ampak se gre inkasante.
Drugi krivec (ali pa celo prvi) je katastrofalni pravni sistem in to za?en?i od to?ilcev, ki kot ka?e so ve? ali manj sestavljeni iz ljudi, ki so nesposobni, da bi postali odvetniki in zato jih vsak koliko toliko normalni lawyer pelje scat. Naslednji na tej lestvici so sodniki, ki so v prvi fazi preve? feminizirani in posledi?no reagirajo preve? ?ustveno pa naj bo to iz usmiljenja ali pa se ustra?ijo vsake gro?nje s strani obto?encev.
Podlaga za vse to pa so zakoni, ki veliko preve? ??itijo povzro?itelje prekr?kov in kaznivih dejanj.
Rezultat: sodi??a se boji(m/j)o zgolj in samo obi?ajni dr?avljani, ki se trudi(m/j)o upo?tevati pravne in ?love?ke norme, konstantni kr?itelji in kriminalci pa se na to enostavno po?vi?gajo.
Tretji krivec: vladajo?a garnitura politikov, ki niso dale? od navadnih kriminalcev saj so pri njih koruptivna dejanja na dnevnem redu ravno tako pogosto kot jutranja kavica. Ne bi tukaj na?teval kdo pa gdaj saj ste lahko sami seznanjeni s tem, ?e le malo spremljate dogajanje okrog vas. Za ilustracijo mogo?e en minorni primer, ampak, ker govorimo o prometu je lep prikaz tega stanja. Prijatelj izolskega ?upana Kloko?ovnika lahko parkira svojega Maseratija kjerkoli, vklju?no s prostori namenjenim invalidov pa se ga noben mestni redar ne upa niti dotakniti.
Rezultat: po dejanjih politikov in vladajo?ih se pa? ?peglajo tudi ostali. Barabe in ostali nepridipravi so pa? toliko bolj pogumni kot ostali dr?avljani samo kot ka?e jim tudi ti sledijo.
Bottomline:
Prometna varnost se ne bo izbolj?ala z vi?jimi kaznimi ampak zgolj z uvedbo sistema, kjer bo vsakemu posamezniku jasno, da je edini ustrezni na?in ?ivljenja v pravi?nem sobivanju med ljudmi in da egoizem, aroganca, nesramnost, laganje niso za?eljene vrline. Ampak, da bomo do tega pri?li je treba po?istiti sistem od vrha do tal saj kot vedno tudi tu velja rek, da riba smrdi pri glavi.
saj kakor razumem se bo on v njih.... po moje mislijo nekako tako, da ne bodo ve? re?evali kriti?nih situacij, ki jih povzro?i nekdo drug ... hehe 100% je Nebivedu zraven
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
o pi***da kolk je to grdo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani