Samo ?akam, da se oglasi ?e "takozvana" civilna iniciativa, ki rovari proti vsem, kar se na mestni vladi dobrega ali slabega spomnijo. Leta in leta so ?upani in ?upanije obljubljali in obljubljali, da bo mestno jedro zaprto zdaj je pa kon?no eden to naredil. Me zdaj zanimajo reakcije folka to?no tisti, ki so prej te?ili za zaprtje se bodo zdaj oglasili, da jim Jankovi? krati svobodo.
Druga?e pa zadeva ni dokon?na, ampak je v preizkusni fazi in ?e kogar koli kaj moti mora sporo?iti ?upanovim ljudem, ki se bodo nato odlo?ali ali tak re?im ostane ali so mo?ne ?e kak?ne izbolj?ave ali pa je bolje da vse vrnejo na stare tire.
Lepo si predelal nosilec. Kar se ti?e pa napajanja pa ne uni?i vtika?a za v v?igalnik, ker ?e se ne motim je v tem notri adapter, ki spremeni 12V v 5V in ?e varovalka, ki varuje Garmina pred morebitnim previsokim tokom. Tako da ?ice, ki jih bo? povezal na napajanje nalotaj kar na kontakte vti?a.
Ja ja sej ta gospod ima itak veze in nikoli ne bo pla?al kazni niti dobil kazenskih to?k ter bo veselo divjal ?e naprej. Policije se bo pa zato toliko bolj zana?ala na tistih, ki malenkostno prekora?ijo hitrost za nekaj kilometrov in tisti bodo veselo pla?evali po 86? in polnili nenasitno dr?avo.
Kot sem pa ?e ve?krat povedal, da samo hitrost ni najve?ji faktor pri nesre?ah, jo je pa najla?ji gre?ni kozel in policaju pri pisanju poro?ila tudi najla?ja definicija za vzrok nesre?e.
?e nisem videl policijskega poro?ila, ki bi preverjal stanje asfalta (torni faktor), uporabo mobitela, neuporabo ?migavcev pri spreminjanju smeri, lu?i, ustreznosti pnevmatik (letne za poleti, zimske za pozimi), tehni?no neustreznost vozil in zdravstvene te?ave udele?encev itd itd.
Da ne bo kdo mislil, da zagovarjam divjake - sploh ne, oziroma sem absolutno zato, da se jih privije do amena. Ampak to, da za vse gorje na cestah krivijo hitrost (?e alkohol baje ni tako kriti?en saj ne bo do?ivel povi?anja kazni ?!?!?) je pa blago re?eno sprenevedanje in metanje peska v o?i javnosti.
Dokler ne bo globalne slike in analize nesre?, kjer se bodo iskali pravi vzroki za kaj je do nje pri?lo bomo lahko imel kazni vi vi?inah ve? 1000 ? pa se bodo ljudje ?e naprej pobijali t.i kvazi strokovnjaki pa se bodo ?udili, kako je to sploh mogo?e.
OK... pa dejmo se zamislit ?e eno stvar... Na?a ablast nas bo prvijala in prvijala do konca in posku?ala zmanj?ati ?tevilo mrtvih a iz leta v leto imamo na na?ih cestah ve? tujcev iz vseh koncev Evrope od tranzitnega prometa vzhod/zahod, sever/jug do vseh mogo?ih turistov, gastrbajterjev in drugih, ki se vozijo po na?ih cestah v avtomobilih, ki tudi pribli?no ne bi prilezli, ?ez na?e tehni?ne preglede.
Pa naj se to ti?e slabo vzdr?evanih vozil z zlizanimi pnevmatikami, do vsemogo?ih nehomologiranih predelav za katere ti pri nas grozi odvzem tablic in 500?kazni ?!?! . Da ne govorim o preve? nalo?enih vozilih pa s tem ne mislim samo na kamione - me prav zanima koliko je bil BMW poln Romunov z vso prtljago nalo?en preko najve?je te?e, ki jo dolo?a proizvajalec?
Takih avtomobilov, ki so tako posedeni, da svetijo z lu?mi v nebo je v ?asu turisti?nih selitev vse polno na na?ih cestah a na?a policija ne stori ni?. Pa jebemu mater pa ne more? tako nalo?enega sploh spustit ?ez mejo. Tako vozilo zgubi vse vozne lastnosti, da ne govorim kako nevarna je taka vo?nja pono?i.
In zaradi vsega tega gnoja po na?ih cestah bomo jebali je?a pa? Slovenci, ki bomo spet hlapci v svoji de?eli. Zato, da se bodo lahko Romuni, Ukrajinci, Rusi, Bolgari, Turki , Balkanci in drugi vozili po na?ih cestah in po?enjali sranje. Seveda ?e zdale? nismo sami pa neki angel?ki samo, ?e se grem o zgolj golo statistiko bi bilo zanimivo videti koliko nesre? se je letos zgodilo, ko so bila vpletena vozila tujcev in koliko je bilo iz tega naslova tudi smrtnih ?rtev.
Pa da vidimo heroja, ki se bo lotil tega problema - na ministrstvu za promet in pri ?lendrovih pa? za to niso dovolj pametni oziroma ?e ve?, kot ka?e poosebljajo idiote saj edino idiot konstantno ponavlja isto stvar in pri?akuje druga?en izzid. In vi?anje kazni je pa? zgolj ponavljanje enega in istega.
Pa ?e za ilustracijo kar sem prej misli s tujci udele?enimi v nesre?ah. V treh najve?jih nesre?ah v samostojni Sloveniji so bili vedno udele?eni tujci
1.) 16. julij 1992 ? na klancu pred predorom Pletovarje je italijanski voznik z roverjem prehiteval kolono vozil in ?elno tr?il v nem?ko toyoto. Pri tem sta eksplodirala oba bencinska rezervoarja, v gore?i rover pa se je zaletel ?e renault 5. V ognju in zme?kani plo?evini je v nekaj trenutkih umrlo deset ljudi, med njimi tudi otroka, stara ?est in tri leta.
2.) April 2005 ? na Poljanskem klancu dolenjske magistrale je zgorelo osem ljudi, med njimi tudi petletna deklica, ko se je po trku na njih prevrnil hrva?ki vla?ilec nalo?en za vtomobili
3.) 27.Avgust 2007 - Romunski avto je zaradi prevelike hitrosti bo?no zaneslo na nasprotni pas, kjer je vanjga tr?ilo drugo vozilo - 7 mrtvih. Aja pa nikar verjet uradni razlagi, da je Romun obra?al, ker o?ividci pravijo druga?e.
se moti? sem spremljal in tudi prakti?no sprobal delovanje pod pokrovom
glede nosilca sem ga probal na vse na?ine razstavit, obrnit in prilepit, uspelo mi je le, da garmin snamem in ga polo?im v predal (nosilec ostane ). Edino napajanje me skrbi ker moj ma ?e dodatno anteno. Ali si probal vrtat ali ti to meni teoreti?no
YavarYe X6V6
Kaj pa naj z garminom
Saj tisti prvi stavek sploh ni bil tebi namenjen ampak Suicidalu, kar se vidi tudi iz tega ker sem pisal pod njegovim citatom.
Sem tudi sam posku?al zadevo namestiti tako, da bi bila uporabna ampak si z nosilcem skoraj ne morem pomagati (vsaj v default stanju ne). Ker pa potrebujem navigacijo v dveh avtomobilih se moram spomniti na?ina kako bi zadevo kljub temu enostavno odstranil iz predala. Tako, da razna lepljenja, vija?enja in druga ro?nospretnostna mizarska dejanja ve? ali manj odpadejo.
Tudi monta?a na sam pokrov ne pride v po?tev, ker je Garmin prete?ak in zapira pokrov.
Ne vem sicer zakaj rabi? dodatno anteno, ker ?e nisem naletel na te?avo s slabim signalom (razen v tunelu, kjer ti itak nobena antena ne pomaga) razen ?e govori? o TMC senzorju. Ker tega senzorja nimam tudi ne vem kako bi se obna?al v predalu ampak mislim, da ne bi smel biti problem.
Kar se pa ti?e napeljave kabla je pa edina mo?nost, da bo? vrtal luknjo v predalu, ?e bo? hotel speljati kabel do napajanja nevidno znotraj konzole. Ker se da sredinski del konzole odstraniti verjetno ne bo ve?jih te?av, da pride? tudi do vti?a za v?igalnik.
Zakaj v?igalnik? Zato, ker ob izklju?enem kontaktu nima napajanja in po defaultu bi tudi Garmin ugasnil, ko izklju?i? motor. ?e ima pa kdo (Ajvar, Stroker, ...) bolj?i na?in povezave pa naj pove.
Forumovci, kak?ne so va?e izku?nje s kon?no hitrostjo?
Z novim ZVCP-jem - zelo drage
Druga?e je pa tako, da je od vseh treh razli?icah karavanska najpo?asnej?a (slaba aerodinamika).
Je pa tako, da sem celo enkrat pono?i na prazni AC na ravnini dosegel 205 km/h po GPS-ju. ?tevec pa je takrat kazal mislim da 218km/h. Da ne bi bilo napake v meritvi sem nato na prvem izvozu obrnil in poskusil ?e v nasprotno smer kjer sem pri?el do 204 km/h.
malo je problem taka postavitev, ker ima? fizi?no oviro nad GPS anteno na Garminu. razen ?e zre?e? predal ali naredi? kot je YavarYe napisal: CarPC, LCD in GPS anteno skupaj zve?e? v predal.
Eh vidi?... slabo spremlja? to temo Sem ?e napisal, da sem stestiral sem kako deluje garmin v tem predalu in plastika pokrova ni? ne ovira sprejema. Tudi pod kovinsko streho je sprejem dober tako, da brez skrbi zadevo montira? v predal.
Nosilec bo? pa moral predelati, ker tisti za na ?ipo je preneroden in predal se ne bo zaprl. Kabel z napajanje pa potegn? tako, da zvrta? luknjico v predal in ga znotraj konzole potegne? do cigaretne vti?nice ali pa do kakega drugega vira napajanja.
Originalno pri Bose ozvo?enju je dodan changer in ni MP3. Lahko pa se dogovori?, da ti ga zamenjajo za MP3.
Ker govorimo o novi ?estki je notri tudi filter trdnih delcev DPF, ki lahko ob?asno ponagaja, ?e ugasne? motor sredi ?istilnega cikla oziroma ?e ima? ve?ino kratke vo?nje ali pa samo mestne, kjer se ma?ina na zvrti ?ez 3.000 obratov v minuti. Baje pa z novimi nastavitvami ra?unalnika ve?ina teh te?av odpade.
Kar se pa motorja ti?e bo? pa presene?en nad mo?jo in odzivnostjo 120 konjskega saj preseneti velik navor in ker se diesle ve?ino vozi v obmo?ju najve?jega navora ne potrebuje? ve? konjev. ?e pa rad stiska? gas (pri novih kaznih bo to drag ?pas ) pa bi mogo?e bil vseeno bolj primeren mo?nej?i diesel pri katerem se pozna ve?ja mo? pri vi?jih obratih.
Zavedati se pa mora?, da zaradi tega takoj pade? v vi?ji zavarovalni razred in zaradi vi?je cene si tudi pri kasko zavarovanju bolj radodaren do zavarovalnice.
Moj izbor bi bil definitivno 120 konjska razli?ica, ?e pa kasneje ugotovi?, da je to premalo je pa ?e vedno poceni re?itev v chip ali pa v box tuningu.
Za?etek ?ole je zanimivo obdobje in kar naenkrat mrgoli policajev - le kje jih najdejo. ?e je pa ?e premalo pa oble?ejo upokojence v vse mogo?e uniforme od gasilskih, voja?kih, hotelirskih, cirku?kih itd.
V glavnem ima? ob?utek, da bo zdej zdej karneval v mestu. Predlagam ?lendru, da ?e nekaj dedkov mrazov takrat spusti na ceste in naj talajo otrokom darilca, ?e pravilno pre?kajo cesto - za neubogljivimi pa naj parkljne spustijo.
Zdele se bo marsikdo vpra?al, a se je Boss-u rahlo zme?alo ker udriha po ljudeh, ki se trudijo, da bi pove?ali varnost.
V odgovor bom rekel, da je v redu, da skrbimo za varnost ampak ne tako, da 14dni mrgoli uniform po cestah (kot, da je dr?avni udar) potem pa vse skupaj utihne.
Zdej pa ?e najbolj zanimivo od vsega: v Sloveniji smo v pozitivnem vrhu kar se ti?e varnosti in nesre? otrok-pe?cev, ki so premalo stari, da bi dobili svoj moped (potem se situacija na ?alost obrne). A kaj nam ta pozitiven rezultat pomaga, ker po 12-14 letu otrok dobi bicikel nato pa moped, ki nato vse skupaj obrne v nasprotno smer in morija se za?ne.
Da pa se ne bi preve? razrastli tudi otroci mlaj?i od 12 let pa jih star?i posadijo v avtomobile, kjer jih nekateri sploh ne prive?ejo in tudi o otro?ki sede?ih ?e niso niti sli?ali. Tem otrokom na ?alost nobene rumene rutice ne pomagajo, kot tudi tistim dvema pun?kama ne, ki jih je mamica vlekla ?ez Tr?a?ko cesto mimo prehoda za pe?ce.
Ah kaj ?mo... na koncu se bodo vsi trkali po prsih in vsak ?lender bo pristavil svoj lon?ek k odli?no opravljeni 14 dnevni akciji in karneval se bo raz?el, pospravil svoje artiste do naslednjega leta, ko bo spet na cestah vse ?ivo. Vmes pa bodo nekateri spet globoko tuhtali in tuhtali in ugotovili, da njihovo tuhtanje stane in bodo rekli: "hura stuhtali smo - za ve?jo varnost je treba pove?ati kazni?"
Ma saj to je poanta vsega... ma ne more? prometa umirit, ?e ustavlja? in terorizira? ljudi, ki so peljali 10km/h prehitro ?e posebej, ?e je to na ravnem preglednem delu ceste. In s stacionarnimi radarji in pi?tolcami ravno to po?nejo.
Divjaki itak vedo, kje so pasti in tam se lepo zgledno peljejo pol pa hop po gasu in rally program v glavo.
Pa ?e enkrat - hitrost ni glavni problem (?eprav ob pretiravanju tudi) ampak so problemi predvsem zaradi neupo?tevanja pravil, menjavanja pasov brez da bi preverili a se da to varno narediti ali da bi sploh vklopili ?migavec, merjenje ti?ev in ego obna?anje v stilu ne bo? ti mene prehitel. Potem pa so tuki ?e vijuganje po cesti, sekanje ovinkov (grozna razvada dolenj?kov), ekstremno po?asna vo?nja, neupo?tevanje prednosti, rde?e lu?i na semaforju, stop tabel...itd.
Ampak vse te pizdarije na cestah se z radarji ne da zabele?it za to je trebe sesti v neozna?ene avtomobile s kamerami, kruzati naokoli in lepo snemati ter kaznovati za vse kr?itve ZVCP-ja. Ko bo enkrat folk dojel, da je na cestah ogromno "snemalnih" avtomobilom bo zelo hitro posku?al ?edalje bolj upo?tevati zakone.
Pa ?e nekaj: od danes naprej verjamem v izven?utno dojemanje sveta saj me je t.i. ?esti ?ut danes ?ude?no re?il karambola saj sem se zaradi neznanega razloga ustavil na prednostni cesti pred kri?i??em. Ravno v tistem trenutku je iz neprednostne ceste z cca 50-60km/h priletela ena blond koko? direktno pred moj avto. Me je imelo da bi zapeljal za njo in bi ji prisolil klofuto ampak me je moja draga pomirila. Cel dan sem imel pred o?mi to situacijo in sem razmi?ljal kako sem u?el karambolu, ki bi verjetno lahko bil tudi tragi?en.
Boss tale ?lender ?e cel dan smeti na programu radia Ena. ?e bi ga mel na dosegu noge bi ga brcnil v gobec, da bi ?e njegovi predniki ?utili. Upam da jim je nerodno, ker imajo take butaste potomce.
?e ga prej sre?a? kot jaz, ga brcni ?e v mojem imenu - ?astim pivo
se vecji kaos naredijo pol zmedeni vozniki, ki itak prehitro vozijo tam...
vseeno to leto se mi zdi, da prevec ljudi umrejo na cestah...obup
Hja, super izgovor za dvig kazni v nebo... se ne bi ?udil, da bodo kazni 1000? in ve? in spet bomo poslu?ali prepametne ?lendre & Co., ki bodo pojasnevali kako bodo vi?je kazni zni?ale ?tevilo mrtvih.
Policaji bodo pa ?e naprej lovili male prekr?karje (+10km/h, neuporaba pasu, doma pozabljeni dokumenti, ipd), bogatuni bodo delali enako ali ?e ve? sranja na cestah saj si lahko privo??ijo kazni, odgovornost bo vedno prelagana na nekoga drugega (naprimer: ?elezni?ki prehod Cirkovci) namesto, da bi odgovorni prevzemali odgovornost za nastala dejanja.
Pa s tem mislim, tako vzdr?evalce cest, voznike, pe?ce, kolesarje kot tudi uradnike, ministre in tudi celotno vladno prometno politiko (tranzitni promet na primer).
In tako se je krog sklenil, ljudje bodo pa ?e naprej umirali, ?al mi je pa predvsem tistih, ki najebejo zaradi kretenskih in egoisti?nih dejanj drugih.
po mojem je obracal, ko je videl znanstveno fantastiko od signalizacije tam...
vseeno prevec ljudi je brezveze umrlo...katastrofa
Mo?no dvomim, da je obra?anje glavni krivec, ?e je sploh ?lo za obra?anje :ne vem:
edit: me je MadMax prehitel
Tudi meni se je namre? zdelo ?udno kako so lahko umrli ljudje v avtu, ki je tr?il z nosom v romunov bok. Edina mo?nost je ali je romun drsel z veliko hitrostjo bo?no in je pri?lo do se?tevka hitrosti ali pa da je avto dvignilo in ga vrglo nasproti voze?emu v kabino.
Meni je zdnjic pisalo da lahko prevozim se 140km, pa mi je nafte zmanjkalo. Samo toliko. Vozil sem se 200 km po Italiji, ves cas po avtocesti, se pravi enakomerna voznja, tako da mi ne govorit, da se to racuna pri porabi zadnjih X kilometrov. Me zanima koga lahko za jajca vlecem, zaradi pesacenja do prve pumpe?
Nisi niti prvi niti zadnji, ki ga je BC nasral - jaz sem mu tud zaupal in ostal brez goriva samo se zavedam, da je bil cagar za benz ?e preko zadnje ?rtice in tudi lu?ka za gorivo je gorela ?e kakih 100km. Se pravi sem ve? ali manj sam kriv.
doma pred hi?o ?e mogo?e... Druga?e za popolno (oz. skoraj popolno) avtonomnost je pa re?itev bluetooth povezava z mobitel?kom, ki podpira GPRS /UMTS /HSDPA
Jaz nosilec pritrdim tako nizko ona ?ipo, da se ?e skoraj dotika armaturke. Tam v bistvu skoraj ne moti pa ?e te?av s spremljanjem navodil (slikovnih) nima?.
?eprav je za varnost verjetno najmanj mote?a lokacija desno ob notranjem vzvratnem ogledalu ?isto ob stropu. Tam je super dokler ni treba 100% sledit navigaciji po kak?nih ozkih uli?icah, kjer mora? 100% gledat na cesto, da kaj ne povozi? oziroma se zaleti?. Takrat je pa ta lokacija ob ?peglu skoraj ?isto neuporabna.
Ko sem kupoval sem imel tudi 660-ko v rokah pa ni ?la v ?ep od reklca in res nisem videl druge prednosti kot ve?ji ekran. Kar pa v bistvu ne rabi? sej to ni televizija oziroma sploh mora biti ?im manj mote? (tudi zaradi velikosti), da ti ne bi jemal preve? pozornosti med vo?njo.
Kar se pa kart ti?e je pa Adriroute trenutno edina s 100% pokritostjo Slovenije. Jebe? karte k imajo tam nekje 33-50% pokritost in ?e to samo ve?jih mest in glavnih cest. Po tistih znam pridt tud brez navigacije, a ne?
Jaz navigacijo nucam, da znam pridt, recimo ?loveku v ?u?perk, direkt pred njegova vhodna vrata, zato so zame druge naprave trenutno brezvezne, pa naj imajo ?e tako izpopolnjene karte zahodne Evrope. Dokler ne bo med njimi 100 procentne pokritosti Slovnije naj jih kar imajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
saj dostava je lahko... samo mislim, da zgolj do 7 ure zjutraj :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani