Evo, ker ?e dolg nismo imeli nobene anketice. Res me firbec matra kolk vam kej rata kilometrov narest z enim kompletom letnih gum predno so ?e tolk znucane, da jih je treba menjati.
Pri meni je to jedva 30.000km, kar se mi zdi relativno malo :ne vem:
?e ima? kamion potem vzemi serijo 6xx, ?e pa ne je pa zadeva kar malce prevelika za na prednje steklo. Da ne govorim o tem, da jo je tudi te?ko recimo v ?ep pospravt, ko zapusti? avto.
Druga? je pa razlika med 650 in 660 samo v Bluetoothu in v senzorju TMC. Ne eno ne drugo pa ne odtehta 150? kolikor je 660 dra?ji od 650.
Za v avto je po mojem mnenju izbira ali 250 ali 350.
Vse v redu,sam kaj ko pa so z varnostjo ponavadi ?isto na tleh.Tu se morajo ?e kako popraviti.
Dokler bo pomenil vi?ji nivo opreme celo dva airbaga namesto enega je verjetno pri teh ?tirikolesnikih treba re?i adijo varnost :ne vem:
Tudi dieselski motor pri 2.8 litra zmore "le " 70kW in samo 225Nm navora. Tole v modernem prometu di?i na nepremi?nino.
Res da sem v uvodu napisal naj kupujejo o?i ne pa mo?gani samo pri kitajcih je meni ?e davno prebilo in niti slu?ajno kitajske robe ne kupujejo zgolj o?i
Sam neki mi ni jasno oziroma ne razumem - a zdaj si brez odbitne fran?ize za parkari??e, stekla in divjad?
Iz tvojega dopisa sem razumel (upam, da sem razumel narobe), da ima? zdaj 1% odbitno za te ?kode. ?e je to res je zdaj stanje ?e slab?e. ?e je nov avto vreden 24.000? to pomeni, da je tvoje soudele?be zdaj 240? (1% od zneska novega vozila).
Za parkiri??a, stekla in divjad bi moral biti brez kakr?nekoli odbitne fran?ize.
te?ka bo, ker klele bo treba samo od pleha menjat blatnik, kolotek, vezno steno, havba ma cvikl. Verjetno je ?e kaj zamaknjeno pa je treba ravnat, verjetno tud desna obesa; pol pa ?e odbija?, lu?, ?migavc, meglenka? Na konc pa ?e li?anje in barvanje.
Zavarovalnica pa bo pokrila samo 60% vrednosti avtomobila, ki je itak ocenjen kot totalka. Torej verjetno ve? kot 1000? ne bodo dali in bi rad videl heroja, ki tole popravi za tak denar.
Aha se pravi si jih komaj dobil - sice je pa tako, da rabljene gume niso najbolj?i nakup, ker so "ule?ane" po geometriji prej?njega avta in bo? rabil verjetno kar nekaj kilometrov, da se bodo "prilagodile" tvojemu avtu.
Meni se pozna ?e to, ko zamenjam zadnje s prednjimi, da je kak?nih 1000km mal hecen ob?utek pol se pa ule?ejo.
Hmm ?udno... men so tole ene bolj?ih gum kar sem jih vozil, pa verjemi, da sem jih veliko. Edino kar jih tepe je velik kotalni upor in posledi?no vi?ja poraba in ni?ja kon?na hitrost.
ah, sranje no... glavno, da ste vsi vpleteni OK...
Druga?e pa je tako, da vstrajaj da je kriv mo?akar z Octavio, ker je neprevidno (brez da bi se prepri?al ali laho to varno naredi) menjal pas in te posledi?no izsilil.
Tvojo hitrost bodo te?ko natan?no dolo?ili, ?eprav bi te jaz kar malce za u?esa, ker po obvoznici nima? kej divjat ampak glede na to, da je cesta pregledna bi te v vsakem primeru mo? s ?kodo moral videti in ne bi smel kar menjati pas.
Vstrajaj pri tem, da se nesre?a pa? ne bi zgodila, ?e bi mo?akar ostal na svojem pasu.
Druga?e pa ti avto odpelji kar na njegovo zavarovalnico, da naredijo cenitev. Traja pa lahko tudi ve? mesecev pa ne zaradi zavarovalnic ampak zaradi policije in njihovih zapisnikov tako, da je v?asih treba "urgirati" tudi na PP iz katere je/sta bila policaja.
Ne vem a je to res, samo sem sli?al, da se zaradi podtlaka v tanku le ta ubo?i in potem ostane v takem deformiranem stanju, kar bi lahko pomenilo, da zaradi tega skrivnostno "zginejo" litri iz tanka.
primto tisti Mol pri sremski mitrovici (iz beograda v slo.) ima boljsi dizel kot vecina pump v sloveniji (razne mol seveda)...tko da komot tam tankas (pa se ceneje je)
Ej Labi po ?em ti to vidi?, da je disel pri MOL-u bolj?i kot Petrol al pa OMV? Pri porabi je pri meni isto sranje +/- 0,1 litra pri vo?nji tud ne vidim razlike tako, da res ne vem.
Edini diesel pri katerem sem imel ob?utno ve?jo porabo je bil pa od Agipa tako, da tam verjetno ne bom ve? tankal.
druga?e pa tele gume moje Bridgestone Potenza RE050 konkretno fajn dr?ijo cesto pod avtom. ko se vozim na relaciji Kalce, Podkraj, Col, Ajdov??ina (ali obratno), je pravi u?itek po ovinkih vozit (?e slu?ajno kdo ne vozi nasproti po mojem pasu - in teh je veliko)
To je zame ena najbolj?ih ovinkastih cest v Sloveniji in kadar grem proti Gorici grem vedno ?ez Podkraj saj nisem neumen, da bi se cjazil za kamioni do Podnanosa.
hehe... ?estka ni tolk dobra (preve? prime) za driftat kot je bil Clarus. Scandinavian flip kot za ?alo, brez ro?ne, veliko jajc pa je letelo postrani.
a shit ?ele zdele sem se spomnil, da ti nima? ESP-ja, jaz sem pa ?e pozabil, da ga imam pa je verjetno to krivo, da se ne da driftat... ah stupid me
saj jih imam ?e skoz napolnjene na 2,6 spredaj in od 2,4-2,5 zadaj
Saj za moje kilometre bi verjetno bila bolj? kak?na touring varjanta ampak kaj k me na vsake tolk prime, da zadevo po?enem kak?ne ride tam je pa fino, da dobr "prime", ker za driftat imam pa? pogon na napa?ni strani
Zero Nero so tudi ?e bile na mojem seznamu ?elja, samo ?e jih res tako hitro pobira se bom te?ko zanje odlo?u saj bi jih potem moral menjat 1x letno, kar je vseeno malce prehitro.
?e posebej ?e primerjam z zimskimi, ki dr?ijo ?e 30.000km pa je profil ?e nad polovico in jih bom menjal po naslednji zimi samo zaradi starosti.
Po tovarni?kih podatkih je poraba pri obeh motorjih popolnoma enaka. Ima pa Alex kve?emu minus saj ima kravavan, ki ima vi?jo porabo tako od petvratne in sploh od labijeve ?tirivratne ?estke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma sej men je tole malce hecna zadeva
Original Bridgeston so zdr?ale solidnih 40.000km
GY F1, ki jih mam zdele so pri 27.000km in bo treba spomladi menjat (upam, da ne prej)
Zimske Dunlop M3 pa so zgodba zase saj bo zdajle ?etrta zima in imajo 38.000km in cca polovico profila.
A res z zimskimi vozim toliko po?asneje in previdneje (vemo zakaj ) kot z letnimi, da je razlika v obrabi tako velika? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani