Ko vozim sam,prazen avtek in ?e kar v mejah normale,mi ne rata nikoli pod 7l/100.
Zdej na dopustu pa poln avto do daske,cela familja not,pi?it po avtocesti konstantno nad 150 pa ti pije 6l pa nekaj drobi?a.
Buooo,ni? jasno.
Tole je tudi zame misterija, ker nad 150km/h je pri meni trenutna poraba kar globoko nad 7litrov/100km. A si slu?ajno pred sabo imel kak?nega divjak, ki ti je nudil zaveterje?
Men je predvsem to sumljivo, ker imate obe ?e veliki servis opravljen in ena pri 90.000km!! druga pa pri 110.000km. Niti pri eni niti pri drugi torej kilometri niso realni. Zdaj pa za koliko je zadeva zlagana je pa drugo vpra?anje.
Sicer bo marsikdo rekel, da km niso dost va?ni ampak ohranjenost. Saj lahko bi bilo vse Ok ampak, da ima? ves ?as v glavi vpra?aj?ek a ima avto realnih 140.000km ali 200.000km, lahko pa ima za sabo ?e drugi veliki servis. Da se nekaj skriva je tudi servisna, ki je ni in tudi obrabljenost volana je dober indikator.
Ne glede kar pravi? MadMax o obrabljenosti volana mislim, da nas je kar nekaj z 100.000 prevo?enimi in ve? pa kakor jaz vem imamo vsi volane v dobrem stanju. Moj se se sicer zgoraj ?e rahlo sveti ampak je to zaradi tega, ker ga ve?ino ?asa dr?im na tem mestu ampak o obrabljenosti pa ni ne duha ne sluha.
Hvala, sem pregledal. Sem pa opazil dve zadevi, ki sta minus napram recimo zavarovanju pri triglavu in zgleda, da tukaj krijejo to ni?jo ceno.
Parkiri??a imajo odbitno fran?izo v znesku 130?, kar pomeni, da bo? ob vsaki ?kodi na parkiri??u moral sodelovati sam s svojimi 130? pa ne glede da nisi ?isto ni? kriv.
Druga zadeva je tudi odbitna fran?iza (130?) tako pri steklih, svetilih in ogledalih in pri divjadi?!?! - halo a si ti kriv, da divjad zbezlja na cesto. Da ne re?em, da razbito ogledalo skoraj celo pla?a? sam saj stane 210? od tega ti pa zavarovalnica pokrije torej samo 80?.
ma za moje pojme 7l na 100 km za dizla glih ni nevem kak?en dose?ek (?e izvzamemo raznorazne 2.5, 3.0 tdi itd.)
Vse je odvisno kje in kako vozi?.
?e bi imel vsak dan relacijo Litija-Ljubljana in nazaj bi imel porabo okrog 5l/100km. ?e ima? pa precej AC-ja pa mestne vo?nje bo? pa te?ko kaj manj kot 6,5l/100km. Tako, da vse je relativno
da neki razcistimo na zacetku: p (pritisk) = m (masa) / A (povrsina)
vecina misli, da je pritisk s sirsimi gumami vecji, ker je povrsina gume vecja. To pa ne drzi, ker je povrsina priblizno ista...(ce gledamo isti avto)
sirse gume so ponavadi boljse gume in se bolj lepijo, kar pomeni, boljse zaviranje na suhem, in boljse drzanje ceste...
minusi: prej pride do aquaplaninga (zaviranje na mokrem slabse), vecji odpor (vecja poraba) in slabse manevriranje...
mazda 6 ima: 195/65 15, 205/55 16 in 215/45 17...z 215/45 17 cutis luknje, medtem ko z 195/65 15 ne cutis nic...to je vpliv cestisca kot ti pravis. Col so inchi ali stevilkax2.54cm, torej za zgornji primer: 15 col, 16 col ali 17col
?e nekaj minusov ?ir?ih gum in sicer vo?nja po cesti, kjer so kamioni ?e naredili kolesnice zna biti zelo "zabavna" saj avto kar naprej posku?a zavijati malo levo malo desno. Pri o?jih gumah se to ne opazi toliko je pa seveda precej odvisno tudi od oblike profila gume. ?ir?e gume so tudi bolj podvr?ene neenakomerni obrabi predvsem na robovih gume ?e posebej, ?e optika samo malo "stri?e". O razliki v ceni pa raje nebi (a ne Labi )
Imam pa ob?utek, da Vijolica me?a? podatek o ?irini gume in podatek o velikosti notranjega oboda kjer je nataknjena guma na plati??e. Labi je to ?e vsaj ene 100x razlo?il pa bom jaz ?e enkrat ponovil in sicer 195/65 15 pomeni, da je ?irina gume 195 milimetrov, ?tevilka 65 pomeni vi?ino same gume (se pravi samo bo?nice/boka gume brez plati??a) in pomeni 65% od ?irine (195mm), kar bi prera?unano pomenilo cca 127 milimetrov. Zadnja ?tevilka 15 pa pomeni, da je notranji premer gume (tam kjer se natakne na plati??e) 15 in?ev ali 38cm.
In zdaj ?e vic tega na?tevanja podatkov je v tem, da so velikosti avtomobilskih koles to?no dolo?ene (homologirane) in z nepravo dimenzijo lahko spremenimo premer celega kolesa in s tem povzro?imo napake pri od?itavanju hitrosti in prevo?enih kilometrih.
Z drugimi besedami povedano lahko na?eloma (pomembna je tudi ?irina feltne pa ne bi zdaj o tem) na enako feltno nataknemu razli?no ?iroke gume, pomembno je samo, da ustrezno izberemo podatek o procentualni vi?ini gume in da na?eloma ne zgre?imo predpisane vi?ine celega kolesa za ve? kot 2%.
V praksi bi to pomenilo da si za 15 colsko plati??e lahko izberemo gume:
1.) 195/65 15
2.) 205/60 15
3.) 215/60 15
Lahko pa izberemo enako ?irino gume ampak za razli?na plati??a
Ni ?tos v velikosti plati?? in izkoristkom pogona- Tisto kar je Labi omenjal je bilo pa? kombinacija pogona 4x4 in povrhu ?e klasi?ne zasnove avtomatskega menjalnika, kjer vsak po svoje po?irata mo? motorju in njegov izkoristek. To pa ni dobro tako za pospe?ke, max speed in ?e najmanj za ugodno porabo.
Je pa ta kombinacija odli?na v snegu (4x4) in v mestni vo?nji (avtomatik).
Razlika med 15 in 18 col je v premeru plati??. Ker mora biti obseg kolesa enak to pomeni, da mora? pa? pri ve?jem plati??u kupovati "ni?jo" gumo (ni?ji presek oz ni?ji boki gume), da se ne spremeni kotalni obseg kolesa in s tem nepravilnosti pri prikazovanju hitrosti, kilometrine in seveda tak avto ni pravilno homologiran in zrel za kazen, ?e te preverjajo
Prej?nji teden je bil kon?an 24 ur Le Mans 2007 in surprise surprise, spet je zmagal Audi s svojim TDI-jem pred Peugeotom 908, ki ga je ravno tako gnala nafta.
Torej se je ?e izkazalo, da za maratonske dirke je diesel tisto pravo in da ne bi bencinarje spravilo to v obup so naredili novo kategorijo in pokale za najbolj?ega bencinarja. Zdaj naj pa ?e naredijo kategorije za vozila na plin, pa hibride, pa gorivne celice, pa son?no energijo pa naj vse to gor spustijo isto?asno na progo pa bomo imeli pravi ringel?pil - komi ?akam, not.
Od 1.6.2007 je na voljo nova razli?ica AdriaRouta s ?tevilko 1.70 in je ogromen napredek napram prej?nji razli?ici saj ima po novem *fanfare....trubidubidu* vne?ene vse lokacije s ?tevilkami hi?. Da tudi v krajih bogu za hrbtom te zadeva zdaj pripelje pred hi?o ali pa vsaj v radij 20-30 metrov okrog izbrane lokacije.
@Boss eno vpra?anje glede simulacije vo?nje : mi ni jasno,kako bi lahko na hitro pogledal,kam oz.po kateri poti me navigacija pripelje do cilja!
A je to sploh mo?no?
LP
uuu sorry... sem spregledal tvoje vpra?anje - kakor je meni znano te simulacija vozi v realni hitrosti, kar je precej butasto in razen, ?e nekomu zadeve ne demonstrira? je to precej brezvezna mo?nost.
Zasilna re?itev je recimo tak?na, da spro?i? simulacijo in klikne? na desni spodnji kot ekrana, kjer pi?ejo podatki o zavojih in dol?ina do zavoja nato pa lahko preskakuje? na hitro od zavoja do zavoja.
vem da si v badu, je pa tud res, da se danes najbrz ne bova vidla, tko da: " I told you so "
Yeah I know... ampak vseeno si nisem mislil, da je to razlika 3-4 deci na 100km. Ko bom izbiral naslednje gume bom verjetno gledal tudi podatek o kotalnem uporu.
?e gledam samo skoz lupo denarja pomeni, da me tele gume v svoji ?ivljenski dobi cca 30.000 - 40.000km stanejo ?e 90?-160? ve? kot so me stale originalne bridgestone turanza
Se mi pa za ta dodatni stro?ek vedno odkupijo z odli?no lego - nazadnje sem jih poteral ?ez Gorjance in ko sem se ustavil na pumpi so bile tako segrete, da bi se lahko opekel, ?e bi jih predolgo dr?al. Ampak dr?ale pa so dr?ale juhuhu
a ma ?e kdo feeling k izpolnjuje tiste obrazce za uveljavlanje ?kode, da je na izpitu
sploh tm k mor? napisat kaj se je naredl,...mene vedno prime pisateljski navdih in nikakor ne vem kako nj skombiniram use skupi tko da bo jasno
Glede na to, da zahtevajo detaljni opis dogodka, bi jaz za?el nekako takole:
Rodil sem se v najbolj ?portnem mestu na Gorenjskem. No takrat ?e ni bilo tako ?portno so pa tam prevladovali metalci, ki so navdu?eno navijali za njihove hokejiste. Odra??al sem v beli Ljubljani, kjer me je tempo mesta tako prevzel, da sem si zelo zelo ?elel imeti svoj avto s katerim bi kon?no za?util tisto pravo svobodo.
No in tako sem naredil izpit in si kupil avto oziroma ve? njih in sem varno vozil 17 let do tistega dne pred desetimi dnevi, ko sem se odpravil s svojo drago na izlet. odlo?ila sva se, da bi nama prijale krem?nite na Bledu. ?eprav sva oba na dieti in strogo preverjava kaj jeva sva se vseena odlo?ila, da se vsake toliko malce prekr?iva (pst pa ne okrog govorit).
Torej, bil je lep dan kot naro?en za izlet, sonce je sijalo, rahel vetrc je pihljal in bilo je resni?no toplo - prav ?al mi je bilo, da nimam kabrioleta. Ah, ja moja draga mi nikoli ne bi dovolila imeti avto zgoraj brez, ?e? da je to avto za playboye in postavlja?e. No ja, vsaj sanjarim pa lahko o tem, a ne.
Peljeva se proti gorenjski, joj kako je to lepa pokrajna z gorami in lepimi hi?icami v alpskem slogu. Ja ko bom "velik" bom tam spet imel svoj dom, nekje ob kak?nem gozdi?ku in ?ubore?em poto?ku, ki bo preskakoval skalce in veselo prepeval svojo ?ume?o pesmico.
Iz sanjarjenja me je prebudila moja draga, ki mi je nujno hotela razlo?iti nekaj stvari o dogodkih iz Big Brotherja, kdo je tam hinavec in kdo ne, ter kdo igra, kdo je verjetno gey oziroma kdo bo zmagal in zakaj. V glavnem fuuull zanimivo, not.
No kon?no sva pri?la do tisti krem?nit, ki so bile res dobre, vam re?em... sva jih vzela tudi nekaj za s seboj. No da ne bi ?lo vse na ?peh sva naredila ?e en hiter sprehod okrog jezera, ki je bil zelo zabaven ?e posebej takrat, ko je mojo drago napadel labod. Haha, tako sem se smejal, da sem se kar tolkel po kolenih a me je hitro minilo, saj mi je draga najprej brcnila v medno?je, da sem se sklonil od bole?in ter mi nato ?e prisolila ?lepo okrog u?es. In to v javnosti pred vsemi, bil sem ?isto rde? pa ne od zau?nice ampak od sramu.
Tako sva za?ela tako imenovani tihi teden, ki se je zavlekel in ?e kar traja... oh ja z mojo drago ni lahko. Pa ?e nekaj mi je ?lo na ?ivce in sicer zakaj so avtobusni prevozi tako dragi. Skoraj 10? sva zapravila za ta smotan javni prevoz do Ljubljane.
Toliko sem ?elel povedati in ?elim vsem na zavarovalnici en lep pozdrav in veliko delovnih uspehov
va? zavarovanec
Bo?tjan
p.s. aja, ?e na tistega kreten sem pozabil, ki se je zapeljal iz stranske ulice v mojo Mazdico in jo porajsal od nosa do riti... ah, kera budala pol pa trdi , da ni kriv... ma ja saj ga bo bogec kaznoval za njegovo nesramnost - hehe ?lik ?lak koren?ek
glej Labi... Mythbusterji so dokazali, da hitreje kot se premika? manj si moker in policaj je v tem primeru ravnal kar inteligentno saj bo manj moker, kot bi bil v primeru po?asnej?e vo?nje.
Je pa nekaj zanimivo in sicer ko so policaji udele?eni v nesre?ah se najdejo 100 in en vzrok ne njihove krivde. Interesantno, kako je pri policijskih karambolih vedno kriv tretji faktor, ko se pa navadni dr?avljani zaletijo je pa vedno kriv voznik in njegove napake
Ti ?isto verjamem saj je to ena bolj idealnih relacij za nizko porabo saj je tam povpre?na hitrost 80km/h (najbolj idealna za nizko porabo), brez veliko ustavljanja in ni? AC, ki po?teno dviguje porabo.
Zadnji? sem se peljal iz Velenjskega Interspara proti ?alcu in sem na Golfu 1.9TDI nameril porabo na tej relaciji 3,6l/100km po BC-ju... ker zadeva la?e za cca 7 deci je to ?e vedno zelo lepih 4,3litre na 100km.
ta je postavljen na mestu kjer se res nic posebnega ne dogaja je pa postavlen zaradi povprecne hitrosti na tistem delu ceste cca 160 km/h!!in zaradi tistega blagega ovinka na levo kjer (skoraj) vsak teden kdo poci..
in ce bi stal ta radar pred tunelom bi se vedno imel moznost doseci max. hitrost na tistem spustu.
govorimo za slabsa vozila katera so ponavadi udelezena v teh prometnih nesrecah..
ze sedaj ko je samo ohisje radarja se je spustila pov. hitrost na 140 km/h.
evo tko nekako so utemlili
moje mnenje pa je da na tem delu res nebi blo treba tega postavlat al pa da ga vsaj ponoc sklopjo k se js vozm in sprobavam dnevno (oz.novcno) ce se je koncna kej spremenila
dj ce se ti da fotke gor prlimej al pa sam meil posli
Aha, tole je pa ?e bolj neumna razlaga kot sem sploh mislil in glede na to, da sem vsak delovni dan nekje med 7:30 in 8:30 na tem odseku lahko povem, da je tam hitrost precej nizka in da tudi slu?ajno ni povpre?je 160km/h ampak zaradi gne?e prej nekje 120km/h. In ve?ina nesre? se zgodi v teh jutranjih urah, ko gre folk v slu?bo, zgodijo pa se najve?krat zaradi nepravilne menjave pasu in posledi?no izsiljevanja.
Predvsem so eksperti Grosupelj?ani, ker tako kot oni prpeljejo na AC in nato vijugajo med avtomobili tako ne vozi nih?e na tem odseku. Pa ?e en podatek in sicer v petih letih, od kar se vozim iz Dolenjske so se na odseku Trebnje - razcep Malence dogajale nesre?e edino od uvoza Grosuplje proti Ljubljani - med Trebnjim in Grosupljem pa se v vsem tem ?asu ni zgodila nobena nesre?a oz. vsaj v jutranjem ?asu, ko se gre v slu?bo je ni bilo.
Da se vrnem k radarju, ki je tam postavljen tako na pamet kot ?e nikjer saj so izgleda vzeli podatke iz statistike tam je pa itak napisano, da je za ve?ino nesre? na AC vzrok neprilagojena hitrost. Suma sumarum mene itak ne skrbi, ker se ne spomnim kdaj sem na tem odseku peljal hitreje kot 140km/h, samo se mi pa zdi neumno, da si po drugi strani zakrivajo o?i pred dejanskimi vzroki za nesre?e in te vzroke radarji ne bodo prepre?ili, ?al - ?koda denarja.
Va?en, da na zasli?anju ne pametuje? in da nisi vzvi?en pa se da marsikaj dogovort. Pove?, da si bil takrat v ve?ji denarni stiski in da si ?e vedno ampak, da nisi imel namena ignorirat kazni in jih lepo prosi?, da ?e je le mo?no zadevo odpla?at na obroke.
Nikar se kregat, ker nima smisla in bo samo ?e ve?je sranje, so pa to premajhni zneski, da bi se ti spla?alo karkoli motovilit - prizna? napako, sprejme? kazen - be the man in se proba? dogovorit za na?in obro?nega odpla?ila.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole je tudi zame misterija, ker nad 150km/h je pri meni trenutna poraba kar globoko nad 7litrov/100km. A si slu?ajno pred sabo imel kak?nega divjak, ki ti je nudil zaveterje?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani