ta je postavljen na mestu kjer se res nic posebnega ne dogaja je pa postavlen zaradi povprecne hitrosti na tistem delu ceste cca 160 km/h!!in zaradi tistega blagega ovinka na levo kjer (skoraj) vsak teden kdo poci..
in ce bi stal ta radar pred tunelom bi se vedno imel moznost doseci max. hitrost na tistem spustu.
govorimo za slabsa vozila katera so ponavadi udelezena v teh prometnih nesrecah..
ze sedaj ko je samo ohisje radarja se je spustila pov. hitrost na 140 km/h.
evo tko nekako so utemlili
moje mnenje pa je da na tem delu res nebi blo treba tega postavlat al pa da ga vsaj ponoc sklopjo k se js vozm in sprobavam dnevno (oz.novcno) ce se je koncna kej spremenila
dj ce se ti da fotke gor prlimej al pa sam meil posli
Aha, tole je pa ?e bolj neumna razlaga kot sem sploh mislil in glede na to, da sem vsak delovni dan nekje med 7:30 in 8:30 na tem odseku lahko povem, da je tam hitrost precej nizka in da tudi slu?ajno ni povpre?je 160km/h ampak zaradi gne?e prej nekje 120km/h. In ve?ina nesre? se zgodi v teh jutranjih urah, ko gre folk v slu?bo, zgodijo pa se najve?krat zaradi nepravilne menjave pasu in posledi?no izsiljevanja.
Predvsem so eksperti Grosupelj?ani, ker tako kot oni prpeljejo na AC in nato vijugajo med avtomobili tako ne vozi nih?e na tem odseku. Pa ?e en podatek in sicer v petih letih, od kar se vozim iz Dolenjske so se na odseku Trebnje - razcep Malence dogajale nesre?e edino od uvoza Grosuplje proti Ljubljani - med Trebnjim in Grosupljem pa se v vsem tem ?asu ni zgodila nobena nesre?a oz. vsaj v jutranjem ?asu, ko se gre v slu?bo je ni bilo.
Da se vrnem k radarju, ki je tam postavljen tako na pamet kot ?e nikjer saj so izgleda vzeli podatke iz statistike tam je pa itak napisano, da je za ve?ino nesre? na AC vzrok neprilagojena hitrost. Suma sumarum mene itak ne skrbi, ker se ne spomnim kdaj sem na tem odseku peljal hitreje kot 140km/h, samo se mi pa zdi neumno, da si po drugi strani zakrivajo o?i pred dejanskimi vzroki za nesre?e in te vzroke radarji ne bodo prepre?ili, ?al - ?koda denarja.
Va?en, da na zasli?anju ne pametuje? in da nisi vzvi?en pa se da marsikaj dogovort. Pove?, da si bil takrat v ve?ji denarni stiski in da si ?e vedno ampak, da nisi imel namena ignorirat kazni in jih lepo prosi?, da ?e je le mo?no zadevo odpla?at na obroke.
Nikar se kregat, ker nima smisla in bo samo ?e ve?je sranje, so pa to premajhni zneski, da bi se ti spla?alo karkoli motovilit - prizna? napako, sprejme? kazen - be the man in se proba? dogovorit za na?in obro?nega odpla?ila.
Druga? sm se pa u pondelk (2 dni nazaj) pelu od Bleda prot Kranju in lih tm mal pred omenjenim viaduktom, sm vidu da radar ?e ne operira, k baje tkt notr rde?a lu?ka svet, ?e uraduje!
Na slovenskem avtocestnem kri?u bo naslednji mesec poleg petih obstoje?ih, pri?elo delovati 13 novih stacionarnih radarjev, ki bodo merili hitrost voznikov
Naslednji mesec bo na slovenskem avtocestnem kri?u poleg petih ?e delujo?ih, pri?elo delovati ?e 13 novih stacionarnih merilnikov hitrosti oziroma radarjev, so nam potrdili na Darsu. Ohi?ja za nove radarje so ?e postavljena, na Generalni policijski upravi pa so nam pojasnili, da o to?nem datumu za?etka meritve hitrosti trenutno ?e ne morejo govoriti.
Lokacije novih radarjev
Med 13 novimi merilniki hitrosti, so jih najve? namestili v smeri proti Kopru in Mariboru.
Gorenjski krak avtocestnega kri?a:
pred galerijo Moste za smer Vrba,
pred viaduktom Tr?i?ka Bistrica za smer Ljubljana,
pred viaduktom Tr?i?ka Bistrica za smer Podtabor.
Dolenjski krak avtocestnega kri?a:
viadukt Reber za smer Ljubljana, pri odcepu Malence-?marje Sap,
pred mostom ?ez Krko za smer Obre?je, Kr?ka vas, odcep Drnovo-Bre?ice.
Primorski krak avtocestnega kri?a:
Ravbarkomanda, stebri?ek Klica v sili P37 za smer Ljubljana,
vrhni?ki klanec, stebri?ek Klica v sili P13 za smer Ljubljana,
pokriti vkop Vipavski kri? za smer Nanos,
postajali??e ?empas, servis OMV za smer Nova Gorica.
?tajerski krak avtocestnega kri?a:
Lukovica, servis OMV, stebri?ek Klica v sili V99 za smer Celje,
Lopata, servis OMV za smer Maribor,
pred viaduktom Slatina za smer Ljubljana,
po?ivali??e Polskava za smer Ljubljana.
Pet radarjev ?e 'greni ?ivljenje' prehitrim voznikom
Policija sicer za nadzor hitrosti na avtocestnem kri?u uporablja ?e pet tak?nih merilnikov, in sicer pred predori Golovec na ljubljanski vzhodni obvoznici, Podmilj na ?tajerski avtocesti in Kastelec na primorski avtocesti, pa tudi na ?tajerski avtocesti pri razcepu Slivnica ter na primorski avtocesti med Razdrtim in Seno?e?ami.
Zaradi radarjev manj?e ?tevilo prometnih nesre?
Dars opozarja, da stacionarni merilniki hitrosti zelo pozitivno delujejo na zmanj?evanje potovalne hitrosti in s tem ?tevila prometnih nesre?, ?e posebej tistih s telesnimi po?kodbami. V sporo?ilu za javnost, ki ga je Policija objavila 28. februarja letos, so zapisali, da od 14.3.2005 dalje uporablja stacionarni merilnik hitrosti, ki je name??en na avtocestnem obro?u okoli Ljubljane pred predorom Golovec. V ?asu delovanja se je ?tevilo prometnih nesre? zmanj?alo s 53 v letu pred postavitvijo na 12 v prvem letu delovanja radarja. V letu, preden je bil radar postavljen sta na tem odseku v prometnih nesre?ah umrli dve osebi, 13 jih je bilo telesno po?kodovanih. V 12. mesecih po postavitvi radarja, se je na omenjenem odseku zgodilo 12 prometnih nesre?, v katerih je bila ena oseba la?je po?kodovana, smrtnih ?rtev ali te?jih po?kodb pa ni bilo.
Zdaj pa zanimivej?i del: kako so tile radarji postavljeni? Ta na dolenjskem kraku AC pri viaduktu Reber oz. bolje re?eno za viaduktom je postavljen na mestu, ko je nevarnosti ?e konec se pravi tako za tunelom kot za viaduktom, ki stoji takoj za tunelom. Izgleda da je postavljen z namenom, da te ocola in ne da skrbi za varnost in zmanj?anje hitrosti ?e pred tunelom saj bi v nasprotnem primeru bil postavljen pred tunelom (tako kot radar pred Golovcem) in skrbel za zmanj?anje hitrosti preden sploh vstopi? v tunel.
Evo, tolk o skrbi za varnost s strani DARS-a in Policije
Ma ne vem jaz nisem hotel riskirat in sem unmu gumpcu iz ?martna pri Litiji uvozniku Rain-X pokupu vso zalogo, ki jo je imel - ok pustu sem mu par fla? da bo mel zase, druga? je pa vse ostalo ?e pri meni ... hehe
Ni res, mora? probat in ko se navadi?, se ti zdi da se sploh ne zna? ve? peljat brez.
Sicer ?e nagaja, pol je sranje.
Sam zakaj so potem to zadevo za?el opu??at? Predrago?
So preponosni nase, da bi kaj skopiral od japoncev, to je za vsako stvar, zato raje kaj drugega potuhtajo, da jim japonci ukradejo izbol?ajo in nam nazaj prodajo, cnej kot nemci.
Je pa imel citroen v ZX-u nekaj podobnega.
?e se dobro spomnim so imeli pri Citroeno tole malce druga?e u?timano - ni bilo aktivnega krmiljenja ampak pasivno glede na obremenitev zadnje obese or smth.
V?asih se kak?no stvar narobe interpretira in je pol zamera ?ist po nepotrebnem, mislm da je blo tko tut u tem primeru!
Stvar se narobe interpretira, ?e se jo ho?e narobe interpretirat in tisti, ki najbolj udriha ?ez nestrpnost bi bilo priporo?ljivo, da sam sebe najprej vpra?a kako mu je to sploh padlo na pamet in ?e ni mogo?e sam najbolj nestrpen, ker udriha po vseh, ki ne mislijo tako kot on.
?e pred tem ?udom je pa pred golovcem (oz ?e pred znakom radar) ata veselo vozu po prehitevalnmu,..?eprou je biu vozn popolnoma frej del? naprej in nazaj,..in kr na 1x zabremzu na ful,..
Ti se pa zelo malkrat vozi? na tej relaciji, ker to je tam popolnoma obi?ajno dogajanje. Ljudje na prehitevalnem se vozijo 70-80 in ?ivcirajo vse ostale, pol pa pride do prehitevanj po desni in kdo je pol kriv? Tisti ki se po prehitevalnem vozaka al tisti, ki prehiteva po desni, ker mu je un na prehitevalnem ?ivc po?ru?
to je zaradi tega, ker a ves kok teh 12, 10 pa 8 tock zivi v sloveniji?
se mal pa sploh ne bom vec slisal slovenscine v LJ...se slovenci so zacel govort "majke mi, gorak..itd itd"....tko,da jaz se ne cudim
Men sploh ni ?udno saj je tako, da ker tisti, ki smo v Sloveniji ne moremo glasovati za svojo pesem zato ponavadi sploh ne glasujemo (?koda dnarja ). Med tem ko pa vsi prebivalci Slovenije, ki so pa? t.i. "ju?na bra?a" pa z veseljem glasujejo za svoje pesmi, kar ni ni? narobe in ?e bi jaz ?ivel v kaki drugi dr?avi bi verjetno tudi prlimu kak?en glas, al pa dva, na?i pesmi pa ?etudi ne bi bila kej prida.
Sem mislil, da bo zadeva kon?no ?la naprej po lanskoletni zmagi Lordijev ampak na ?alost kuhinja ostaja oz. je iz leta v leto ve?ja.
Takoj se vidijo klani in sicer sovjetski klan, balkanski klan, skandinavski, ki si veselo med sabo potalajo pike. ?lovek res ne ve a se zajebavajo al kaj v stilu, da ima recimo angle?ki drek od pesmi do polovice glasovanja 0 to?k pol pa pride eden pa jim da maksimalnih 12... mislim halo
Men je bilo kar malo nerodno, ko je glasove dobivala Ukrainsko skropucalo, ki je slab?e od na?ih najslab?ih turbofolkaric. Mislim, a je folk resno toliko ubog al pa gluh, da zgleda gleda samo po tem kolk se nekaj ble??i in svetlika.
Srbska pesem po moje ni bila ni? posebnega ampak sem cel cajt dr?al pesti za njih samo iz razloga, da ne bi slu?ajno Ukrajinci zmagali, ker to bi pa res bilo adijo dober okus.
Kar se pa ti?e na?e pa mislim, da smo letos poslali najbolj?o pesem v vseh letih na?ega udejstvovanja, ?eprav ne maram preve? opernih zadev ampak, ker se je Alenka res potrudila zato ji moram samo ?estitat.
Tako,da ?e ga nabavim,se bomo pa? lotili predelave.
Prekontroliral zadevo... N?vi prav lepo deluje tudi iz predala (plastika od pokrova ga ni? ne moti) in ima vedno 5 ?rtic, ki ponazarjajo jakost signala oz. dostopnost satelitov. Nakar me je firbec matral, kako deluje znotraj avtomobila pod kovinsko streho in glej ga zlomka zadeva deluje popolnoma brez te?av ponovno brez padca mo?i signala. ?ele ko ga je moja draga postavila pod sprednji zic je signal padel na ?tiri ?rtice.
Tako, da kot ka?e problemov glede namestitve nikakor ne bi smelo biti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha, tole je pa ?e bolj neumna razlaga kot sem sploh mislil in glede na to, da sem vsak delovni dan nekje med 7:30 in 8:30 na tem odseku lahko povem, da je tam hitrost precej nizka in da tudi slu?ajno ni povpre?je 160km/h ampak zaradi gne?e prej nekje 120km/h. In ve?ina nesre? se zgodi v teh jutranjih urah, ko gre folk v slu?bo, zgodijo pa se najve?krat zaradi nepravilne menjave pasu in posledi?no izsiljevanja.
Predvsem so eksperti Grosupelj?ani, ker tako kot oni prpeljejo na AC in nato vijugajo med avtomobili tako ne vozi nih?e na tem odseku. Pa ?e en podatek in sicer v petih letih, od kar se vozim iz Dolenjske so se na odseku Trebnje - razcep Malence dogajale nesre?e edino od uvoza Grosuplje proti Ljubljani - med Trebnjim in Grosupljem pa se v vsem tem ?asu ni zgodila nobena nesre?a oz. vsaj v jutranjem ?asu, ko se gre v slu?bo je ni bilo.
Da se vrnem k radarju, ki je tam postavljen tako na pamet kot ?e nikjer saj so izgleda vzeli podatke iz statistike tam je pa itak napisano, da je za ve?ino nesre? na AC vzrok neprilagojena hitrost. Suma sumarum mene itak ne skrbi, ker se ne spomnim kdaj sem na tem odseku peljal hitreje kot 140km/h, samo se mi pa zdi neumno, da si po drugi strani zakrivajo o?i pred dejanskimi vzroki za nesre?e in te vzroke radarji ne bodo prepre?ili, ?al - ?koda denarja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani