Boss mene si z tem opisom ?e skoraj prepri?al za nakup
Hehe cool, mislim, da bi me morali zaposliti pri Garminu Slovenija, ker jim tako pridno i??em stranke. Boj?a sem tudi skoraj ?e prepri?al
Druga? pa je zanimiva izbira tudi N?vi 250, ki ima malo manj prostega spomina (150MB) a ?e vedno dovolj za AdriaRoute. Fali mu tudi text to speech (no biggie, saj na 350-tki itak ne dela v sloven??ini). Nima tudi podpore za MP3 niti vti?a za slu?alke (ne rabi? ne eno ne drugo). Manjka mu ?e vti? za zunanjo anteno, kar tudi ne rabi?, fali mu pa tudi mo?nost priklopa senzorja TMC (Traffic Massage Channel). Glede na to, da to v Sloveniji ?e ne deluje mislim, da ne bo ni? hudega, ?e ga nima?.
To je pa zato, ker naknadno editira? pa nisem videl drugega dela vpra?anja
vnesem mu to?ko Nordkap, pa ra?una in ra?una...pride do 85% in napi?e:
"napaka izra?una poti: Na voljo ni dovolj pomnilniha"
Kako pri bogu ni dovolj pomnilnika? Pobrisal sem navodila (pdf) in vse MP3-je, pa ?e 1GB SD kartico sem noter vtakno!
Men se je nekaj podobnega 1x zgodilo, ko sem imel vne?eno pot potem sem namenoma zavil s smeri in je reve? s skoraj razpo?il v ?elji, da bi me spravil nazaj na pravo pot. Iz usmiljenja sem ga izklju?il in ga zgleda s tem tako zmedal, da ko se je zbudil, je bil na neki ?isto x lokaciji in je hotel zadevo prera?unat pa se je ustavil na 49% in veselo zmrznil.
V tvojem primeru pa mislim, da mu je zmanjkalo delovnega pomnilnika, ki verjetno ni sharean s tistim delom pomnilnika za shranjevanje podatkov. Tako je popolnoma vseeno al si kaj brisal ali ne in verjetno je problem zaradi predolge route oziroma preve? kontrolnih to?k (neka omejitev je sigurno postavljena). Tako, da ti ne bo preostalo ni? drugega, kot, da izbere? neko vmesno lokacijo in ko pride? do tja pa? tam vnese? ?eljeni cilj in nadaljuje?.
?e pa ?eli? prera?unavati razli?ne scenarije za potovanje pa mislim, da bo? moral kar na PC-ju zadevo izra?unavat.
Druga?e pa probaj ?e POI (Points of Interest) loader in si nalo?i ?e vne?ene to?ke, kjer so v SLO stacionarni radarji oz. se najve?krat nahajajo policijske radarske kontrole.
Ma saj ve? kako je v Software buissnisu - Dokler se spreminjajajo samo ?tevilke upgradov like 1.2, 1.3, 1.4, 1.42 itd je mi?ljeno kao popravki obstoje?e verzije. Pol pa ko gredo na vi?jo ?tevilko kot recimo iz 1.xx na 2.xx pa zadevo smatrajo kot novo verzijo tako kot to dela MS, pa Corel pa Adobe pa v glavnem vsi.
Tako si ?al ne delam utvar, da bo zadeva zastonj... upam pa samo, da bomo kupci ni?jih verzij imeli kaj ni?jo ceno :ne vem:
Saj tist skret** od moje drage tud kuri okrog 6,5 litrov/100km. Predvidevam, da ima Twingi? isti motor 1.2 (60KM) in tehta manj kot 900kil (cca 600kil manj kot Mazda 6 ), kar potem res prinese tak?no porabo.
Ni mi te?ko napisat, ?e vem, da bo kdo to prebral in bil zadovoljen z napisanim. Posku?am pa zadevo napisat tako kot bi jo rad bral, ?e bi jo napisal nekdo drug. N?vi ne poka?e takoj vseh svojih posebnosti in slabosti tako, da je potrebna vsaj nekajmese?na uporaba, da ga spozna? tako v dobrem in slabem.
In ravno to je problem vseh testov v raznoraznih revijah saj zadevo dobijo na kratek eno ali dvotedenski test, kar je to ?al premalo, da lahko realno vidi? vrednost izdelka. In ravno to sem pogre?al pred nakupom tako, da sem pa? stisnil zobe, kupil zadevo skoraj "na slepo" in upal na najbolj?e. Sre?a me N?vi in Adriaroute nista razo?arala in bi jima prisolil oceno prav dobro, do odli?nosti pa? manjka ?e nekaj, predvsem kar se ti?e izbolj?anih map.
@Alex - definitivno bi se ga dalo namestit tudi v zgornji predal samo mislim, da bi bilo preve? nepotrebnega dela. Treba je upo?tevati tudi to, da antena vle?e dobro skozi ?ipo, vpra?anje pa kako se obna?a, ?e je pomaknjena bolj v notranjost (predal) in bi morala delovati skozi plastiko in bi jo dodatno ovirala ?e kovinska streha. Bom pa ob prvi priliki preizkusil tudi to pa sporo?im kako se obnese.
@Komar - takoj ko je pri?la vezija 1.6 sem zadevo nadgradil ?al pa je ve?ino negativnih stvari, ki sem jih opazil ostalo. Baje pa naj bi bila v izdelavi razli?ica 2.0, ki bo opremljena z vsemi hi?nimi ?tevilkami. Bojim se samo, da pa nadgradnja iz verzij 1.xx na 2.0 ne bo zastonj
Tvingl mi je kuru na relaciji LJ - Mali Lo?inj in nazaj 5,7, s tem da je bla skoz pr?gana klima in vo?nja precej mu?ka, se prav da nismo oviral nikogar!
To je prava poraba, zdej ne vem kko mazdarijo na tak nivo ?eje navadt! :ne vem:
Ni problem, katerokoli dizelco, ?e je ve?ina vo?nje po lokalnih cestah brez veliko mestne in hitre AC vo?nje. Men je ratal pod 5 litrov na relaciji 2x zapored Lj-Hrastnik-Lj pri tem, da se nisem izogibal prehitevanj sem pa upo?teval omejitve tako, da je bila 100km/h maksimalna hitrost.
Mi je pa ratal enkrat tudi pod 4 litre samo to je bilo pa "goljufanje" in vo?nja iz LJ za ?leparjem do Bre?ic. Taka vo?nja ni za nikamor samo takrat sem bil prisiljen, ker mi je ena guma naredila bulo in sem ?el po?asi ter previdno k La?i?u po nove gume.
Pred ?asom sem obljubil, da opi?em delovanje tele male igra?ke imenovane Garmin N?vi 350. ?al ni bilo prej ?asa ampak ?e dobro, saj sem v tem ?asu lahku spoznal ve?ino dobrih in ?al tudi negativnih lastnosti.
No pa za?nimo
Zadevica pride v majhni li?ni ?katlici, kjer poleg same napravice zraven prilo?ijo ?e nosilec z vakumom za na ?ipo, napajalec za v avtov?igalnik na 12V in enega za na 240V. Poleg je ?e li?en usnjen etui za prena?anje saj je namre? zelo priporo?ljivo, da se zadevico odstrani iz avtomobila, da ne bi kdo dobil predolge prste.
Temu primerno je enostaven tudi nosilec saj ko se ustavim rabim natanko 10sec (deset sekund), da odstranim napravico, jo pospravim v etui in nato v ?ep. Poleg tega mi uspe v tem ?asu ?e odstraniti nosilec s ?ipe in ga pospraviti v predal, neglede ali je nanj priklju?en kabel za napajanje ali ne.
Brez kabla zadevica deluje avtonomno tam nekje okoli 5 ur nakar se moram furati s kablom cca kak?no uro, uro in pol, da se zopet napolni baterija. V glavnem ni? stra?nega in tudi, ko je priklopljen kabel le ta ni? ne moti pri sami vo?nji.
?e dimenzije: 98 mm x 74 mm x 22 mm, diagonala TFT na dotik ob?utljivega zaslona je 90mm (320x240 pikslov).
Toliko o zunanjih podatkih pa poglejmo ?e nekej bolj zanimivih lastnostih same napravice. Podatek o prostem pomnilniku govori o 260 prostih megabajtih, kar pomeni, da s kartami Adriaroute (80MB) ni nobenih te?av niti potrebe po nakupu raz?iritvene kartice. Mogo?e jo bodo potrebovali tisti, ki bi zadevico radi tudi uporabili za poslu?anje MP3-jev in ogled slik, ?eprav dvomim, da je to smotrna izraba navigacije navkljub temu, da so pri Garminu pomislili tudi na vgradnjo vti?nice za priklop slu?alk.
Poleg na?tetega je v 350-tki name??ena ?e kompletna mapa srednje in zahodne Evrope Citynavigator 9.0 in zraven ?e program?ki za svetovno uro (sinhronizirana preko GPS signala), pretvornik merskih enot in valut ter ter program?ek za branje avdio knjig ter demo programa Vodi? in Slovarji, ki ju je potrebno pa? dokupiti da dobimo polni verziji.
Ko zadevico pri?gemo in nas najprej ustra?i z opozorilom, da je brskanje po napravici med vo?njo lahko smrtno nevarna zadeva (ma dej no, a res? ) in nato se znajdemo v prvem meniju
kjer enostavno izberemo gumb KAM?, ki nas nato vodi preko izbire dr?ave, mesta do ulice in hi?ne ?tevilke na?e destinacije. In tu se zadeva prvi? zaplete saj le v mestih lahko to?no izberemo tudi ?tevilko hi?e in Garmin nasres odlo?i pred vrati. Pri manj?ih krajih pa tega ?e ni ampak lahko zgolj naciljamo ulico, kar sicer ni velik problem. Se pa te?ava pojavi v primeru, kjer je recimo dolo?en kraj brez ulic in so le te razmetane po mo?nosti po celem hribu, kar pomeni, da na koncu vseeno spra?uje? lokalce kako in kam.v verziji 1.70 so vsi to?ni naslovi s ?tevilkami
Baje bo v prihodnjih razli?icah to popravljeno in poleg tega ?e izbolj?ane pomembnej?e to?ke kot so gostinski objekti, ?rpalke, turisti?ne zanimivosti in ?e mnogo drugega, ki nas zadovoljivo razvajajo ?e v tej razli?ici.
Recimo, da bi rad na?el najbli?jo bencinsko zadeva zgleda takole, kjer ti pove to?no oddaljenost, smer in distributerja goriva.
Ko kon?no izberemo destinacijo se lahko odpeljemo in seveda sledimo 3D animaciji na ekranu in govornim navodilom v slovenskem jeziku (?enski glas ). ?al pa v sloven??ini ?e ni mo?ne uporabe tako imenovanega sistema text to speech, ki bi izgovarjal tudi imena ulic in ne samo zavijte levo, zavijte desno. Zaradi kompleksnosti slovenskega jezika mo?no dvomim, da bo to mo?no v neki bli?nji prihodnosti .
Poleg smeri in polo?aja Garmin meri ?tevilo prevo?enih kilometrov (idealno za primerjavo z avtomobilskim ?tevcem), ?tevilo kilometrov do izbranega cilja, uro prihoda na cilj (hitrost glede na omejitve na cestah), ?as potovanja, ?as stanja pred semaforji, povpre?no hitrost v gibanju in skupno povpre?no hitrost ter seveda trenutno hitrost (izredno natan?no merjenje) in bele?enje maximalne hitrosti
V glavnem premore Garmin precej igra?k, ki popestrijo vo?njo in je uporabna zadevica, ki pa ima na ?alost ?e precej pomanjklivosti, ki upam, da bodo odpravljene v prihodnjih razli?icah map saj je Adriaroute verjetno ?e najve?ja cokla pri tem, da bi izdelek ocenil z najbolj?o oceno. Tako pa se dogajajo hecne zadeve v stilu da se vozi? po vzporedni cesti z AC in kar naenkrat N?vi ugotovi, da nas je nadnaravna sila prestavila na AC in nadaljuje navigacijo, kot da se zdaj vozimo po avtocesti.
Tudi nekateri odseki ceste (recimo na cesti NM-Ko?evje) so kljub spremembam trase ?e vedno ozna?eni na stari cesti in na koncu zgleda kot da vozi? ?ez njivo in ne po cesti. Tudi nekaj lokalnih cest je narobe ozna?eno in v?asih navigacija od tebe zahteva, da zavije? nekomu na dvori??e in da pelje? skozi njegovo gara?o ali pa te pelje na nek kolovoz navkljub temu, da ima zraven lepo asfaltirano cesto.
Sre?a so te slabosti v veliki manj?ini ampak vseeno ti dajo na znanje, da do prfektnosti ?e kar nekaj manjka.
Lahko pa te mape uporabljamo tudi na ra?unalniku vendar lahko brez zadrege re?em, da jih TIS nese po vsej dol?ini in ne bi bilo ni? narobe, ?e bi se ustvarjalci TIS-a odlo?ili in ustvarili slovenske mape za Garmina. Po moje bi se prodajala veliko bolje kot Adriaroute, ki je proti TIS-u ?e vedno v zaostanku.
To je to in ?e bottomline
Plusi
+ poceni re?itev navigacije
+ zelo preprosta uporaba
+ uporaba slovenskih map (Adriaroute)
+ cel kup bombon?kov
Minusi
- ne deluje text to speech
- pomanjklivosti paketa Adriroute
- nekaj napa?nih prevodov, tudi nekaj zelo sme?nih
- manjkajo hi?ne ?tevilke v manj?ih krajihz verzijo Adriarouta 1.70 to ne velja ve?
Eno je vplacat premijo po ugodni cenah, drugo je pa vse zavlacevanje in branje med vrsticami, ko je treba denar izplacat.
Evo, lepo povedano in zadeto bistvo vseh zavarovanj in zavarovalnic. Ni tolk va?na cena zavarovanja ampak kako je zadeva zavarovana in koliko bo/ne bo te?av z uvelavljanjem od?kodnine.
a se gre najprej na tehnicnega ali na zavarovalnico?
Zavarovanje lahko podalj?a? brez tehni?nega in ko ima? polico gre? narest ?e tehni?nega (?e rabi? pregled) ali pa samo podalj?anje registracije in pla?ila nadomestila za uporabo cest.
Lahko pa itak vse skupaj naredi? na enem mestu, ?e imajo mo?nost podalj?evanja zavarovanja za tvojo zavarovalnico.
Nova (vsaj moja) ima definitivno tako veliko posodo za gorivo - ko se meni pri?ge lu?ka in grem po gorivo gre noter okrog 60 litrov!
Ja sej od mojga fotra je tud nova/faceliftana ampak gre natanko tolk not k pr moji. Se bojim, da se zaradi podtlaka v tanku le ti lahko tolk deformirajo (in ostanejo deformirani) da se izgubi tistih nekaj litrov.
A je kdo na kak?nem tujem forumu slu?ajno zasledil kak?no razlago okoli "izgubljenih" litrov vtanku?
Hja s tem podatkom o 64 litrskih tankih v ?estki bi blo treba vse japon?ke pri Mazdi v vrsto postavt in vsazga vpra?at kolk litrov ima tank. In ?e bi reku 64 litrov - pok - ?amar?ina. To bi delal tolk cajta, da bi eden le povedal pravo cifro.
In prava cifra je tam nekje med 56-58 litrih. Men je avto obstal brez goriva in ko sem natankal iz kantice in potem na prvi bencinskih je bilo vse skupaj komaj za 58litrov. Le kje je manjkajo?ih 6litrov? :ne vem:
Tudi na fotrovi ?estki (facelift) gre notri max 56 litrov s tem, da vsaj BC ka?e pravi domet in te ne posku?a zajebat
V glavnem Ally, najbolje je da ko ti posveti lu?ka ustavi? na prvi pumpi pa ne bo? nikoli imela problema saj se lu?ka posveti nekje pri manjkajo?ih 48-50 manjkajo?ih litrih v tanku. Se pravi, da za 80-100km je ?e rezerve in v Slo ni nikjer toliko kilometrov med dvema pumpama.
Pri generaliju ti agent na licu mesta naredi ?e dodatne popuste, zato se ne zana?at na internetne izra?une, ker niso pravilni-pride previsoka cifra, sem sam preiskusil.Prvo sem sam isto kot ti ?el na internet pa delal vse mo?ne izra?une, pol pa sem ?el direkt do agenta pa so izra?uni bili ?isto druga?ni-bistveno ni?ji.
najbolj?e da vpra?a? kr direktno.
lp
Saj to mi je jasno, zato v internetnem izra?unu nisem upo?teval popustov, ki jih ?e dodatno dobim pri Triglavu zaradi stalnosti, velikosti zavarovalnega paketa pa ?e to, da imam ?e neka druga zavarovanja pri njih vklju?no z dodatnim zdravstvenim zavarovanjem. Na koncu me ves ta popust pride cca 10% dodatnega zni?anja cene in ker pla?am takoj vse z gotovino (BA kartico) je ?e kle nekaj popusta.
Tako da zame je Triglav zelo ugoden je pa vpra?anje kako ugoden je za tistega, ki pri njih prvi? zavaruje :ne vem:
Ampak ?e vedno ne vem kak?no odbitno fran?izo je Handan dobil pri kaskem zavarovanju. Razlika med 1% in 2% pri Triglavu je cca 40? pri polici kar je sicer veliko ampak ko enkrat pride do dogodka je pa to 240? ve? moje udele?be pri poravnavi stro?kov nezgode. To pa sploh ni malo.
moja zgodba je pa taka, v torek sem reg. svojo novo mazdo (mazda 6 sport dizel) use skupaj z kaskom na generaliju( ful kasko) je pi?lo 720 eur na triglavu sem vpra?al informativno in so mi nara?unali okrog 900 tko da ni blo za mislit preve? :ne vem:
Hmm... ?udno jaz sem naredil informativne izra?une za moj avto na njihovih straneh in sem izena?il mo?nosti pa me pride Generali 859? (16letni vozni?ki sta?, polni bonusi za obvezno in kasko) Triglav pa 893?. Pri tem je Triglav zra?unan za 1% odbitno fran?izo za Generali pa sploh ne vem kolk je.
A si tolk dober pa preveri? kak?no odbitno fran?izo so ti pripisali na Generaliju?
No in ko jih kon?no ima? pa lahko re?e?, ko jebe Merkla, ne dam 300k? zanj in sre?no ?ivi? do konca svojih dni v lepi hi?ici z manj?im bazen?kom in lepim razgledom ter razmi?lja?, kako fajn bi bilo da ima hi?ca 600 konj?kov pa potegne od 0-100 v manj kot ?tirih sekundah
Glede na mo? motorja jaz ?ez dimenzijo 205/55 R16 sploh ne bi preve? gledal, ker si bo? samo poslab?al zmogljivosti in pove?al porabo, ve?jega efekta pri stabilnosti ali vodljivosti pa ne bo. Pri tem pa bo? ?e bolj ob?util kolesnice v kolikor je dimenzija gum ?ir?a.
Z dobrimi litkami pa tudi 195/65 R15 ne zgledajo ?voh. Ker pa pravi? da ne misli? menjat plati?? je pa tako, da je to edina dimenzija, ki sme biti na serijskih plati??ih brez, da bi bilo potrebno homologirati.
Jaz bi sicer ?el tudi nazaj na benz ampak bi obvezno moral izbrati vsaj 150+ konjski motor, da bi obdr?al pribli?no isti filing, ?eprav me je Audi A4 1.8T s 150 turbinskimi konji resni?no razo?aral saj ni bilo pravega ob?utka ?portnosti - mogo?e tudi zato, ker je bil quattro pa se je preve? mo?i zgubljalo na samem pogonu in ve?ji te?i :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hehe cool, mislim, da bi me morali zaposliti pri Garminu Slovenija, ker jim tako pridno i??em stranke. Boj?a sem tudi skoraj ?e prepri?al
Druga? pa je zanimiva izbira tudi N?vi 250, ki ima malo manj prostega spomina (150MB) a ?e vedno dovolj za AdriaRoute. Fali mu tudi text to speech (no biggie, saj na 350-tki itak ne dela v sloven??ini). Nima tudi podpore za MP3 niti vti?a za slu?alke (ne rabi? ne eno ne drugo). Manjka mu ?e vti? za zunanjo anteno, kar tudi ne rabi?, fali mu pa tudi mo?nost priklopa senzorja TMC (Traffic Massage Channel). Glede na to, da to v Sloveniji ?e ne deluje mislim, da ne bo ni? hudega, ?e ga nima?.
Je pa 250-tka za cca 70? cenej?a od 350-tke.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani