Po ve? kot dveh letih od kar imam ?estko sem kon?no na?el pravi ?as, da sem sprobal kolik?na je kon?na hitrost moje Mazdice. Da pa ne bo kdo dobil slu?ajno napad moralnega ma?ka naj povem, da sem to sprobal na popolnoma prazni AC proti dolenjski in sicer ob dveh pono?i.
V glavnem sem za?el pospe?evati iz hitrosti 130km/h in po treh kilometrih je bila hitrost 206km/h (gl. sliko na GPS navigaciji). ?tevec je kazal celo 218km/h ampak pravilen razultat je vseeno tisti iz navigacije. Da bi eleminiral mo?nost klanca in vetra sem sprobal ?e v obratni smeri, kjer je navigacija pokazala malenkost manj in to je 204km/h.
Zanimivo pri vsem tem je, da je uradni podatek za ta model (Mazda 6 sport CD 121KM) navedena hitrost 196km/h. ?e pa bi imel ?e kak?ne gume z manj kotalnega upora kot ga imajo GY F1 pa bi verjetno ?lo tudi ?ez 210km/h.
Pa ?e nekaj zanimivosti - s termometrom sem nato stestiral ?e razgretost gum, ki je bila 37 stopinj celzija pri zunanji temperaturi 2 stopinji celzija in asfalta 4 stopinje.
Poraba na tem delu testiranja je bila povpre?no 10,5l/100km po informaciji iz BC-ja.
Pa ?e nekaj... kolega od mojega kolega, ki je posodil termometer mi je rekel, da se vozi tudi pozimi (?e ni snega) samo z letnimi gumami in po nekaj kilometrih normalne vo?nje se mu gume segrejejo na cca 15 stopinj celzija tudi ?e je zunaj kar precej pod nulo tako, da tiste zgodbice o otrdelih letnih gumah pri niskih temperaturah so tako iz trte zvite kot vsa fama okoli nadnaravnih sposobnostih zimskih gum.
Vsi serijski ?tevci la?ejo po defaultu in pri hitrostih nad 200km/h je to lahko ?e kar 15-20km/h v plus. Se pravi, da je tvoja hitrost bila kar tam nekje kot jo navajajo za max speed.
Najla?je bo? zmeril to?no hitrost s kak?nim GPS-jem ali pa namensko navigacijo, kot je recimo Garmin, ki meri to?no hitrost in tudi zabele?i najve?jo hitrost.
Fantje glede xenonk ni ?isto vse res kar pravte. Res se same ?telajo ampak nevtralno lego jim mora? pa ravno tako dolo?it s ?raufi pri ?arometu, ki skrbijo za dvig ali spust ?arometov.
Pazi torej, da te serviserji ne odslovijo s trditvijo o samodejnem nastavljanju ?arometov.
Druga mo?nost pa je, da ti ne deluje samodejno nastavljanje in da so ?arometi obstali v spodnji legi. To najla?je ugotovi? tako da pri ugasnjenem motorju pri?ge? xenonke in nato s pri?ganimi lu?mi v?ge? motor. ?e lu?i svetijo v steno bi moral opaziti, da se snop konkretno dvigne iz najni?je lege. ?e se to ne zgodi potem bo treba halo servis, da zadevo preverijo.
Druga?e pa je to res hud avtek in mislim, da bo? imel veliko u?itkov z njim. Pa po pameti, da ti zadeva ne zbezlja po svoje - kaj sem hotel povedati, najprej avto spoznaj potem ?ele preizku?aj njegove zmogljivosti, da ne bo kaj narobe.
Naj bo pomembna velikost in se veliko drugih stvari.
Ampak ne vidis kaj sem napisal; ce zeli oce Yaris, naj si jo kupi. Samo to sem dejal.
Odgovor je bil namenjen samo na tisti del, ko pravi?, da so avtomobilski razredi pomembni samo v glavi in s tem se nisem strinjal. Druga?e ima pa vsak svojo pamet in debelino denarnice , da ve kaj si ?eli kupiti in kaj zmore in pri tej izbiri faktorja "sosedje" sploh ne sme biti
?e je res kaj na tem, si sigurno pljuvajo v lastno skledo in kupci nismo neumni saj ve? kako gre tisto fool me once, shame on you, fool me twice shame on me.
Pri garancijah 5 let in ve? pa mislim, da si lahko kar miren saj recimo pri 7 letni garanciji avto proda? pri starosti 6 let in recimo 140.000km pa ima kupec ?e vedno mirno vest, da ?e bo karkoli ve?jega narobe z motorjem bo ?e vedno krito iz naslova garancije.
Ravno v?eraj sem imel testno vo?njo z KIO Cee'd s 7 letno garancijo. Poskusil sem oba testna primerkain sicer z bencinskim 1.4 (97KM) motorjem in z 1.6 (110KM) dieslom.
Moj prvi vtis po cca 30 prevo?enih km z obema je samo
Bencinar je za moj okus sicer ob?utno pre?voh, medtem ko je diesel tisti pravi. V glavnem da ne nakladam je ti?ji tako od moje Mazde kot od slu?benega Golfa in to tudi pri hitrosti ve?ji od 180km/h se pelje odli?no. Plastika v notranjosti je mehka na otip, kar je pri KIA-h kar novost. Ogromna medostna razdalja pomeni veliko prostora tudi na zadnji klopi.
S 7-letno garancijo, v?e?no obliko, kvalitetno izdelavo, en kup bombon?kov med opremo (USB priklop, variabilna dr?ala za pija?o, itd) bo to zelo primeren nakup za marsikoga, ki v glavi ni obremenjen z znamko in zna?ko na avtu.
Je pa tak poseg KIA-e predvsem dober za nas kupce saj bo prisilil marsikaterega proizvajalca, da bo zaradi konkuren?nosti, moral razmi?ljati tudi o podalj?anju garancije in s tem vi?anjem kvalitete.
bottomline
?e bi v tem trenutku kupoval avto v golfovem razredu bi se 90% sigurno odlo?il za Cee'd-a - mene je prepri?al, predlagam pa da ga sprobate na kak?ni testni vo?nji pa se prepri?ate, da ni vse japonsko kar se sveti
Podobnost Cee'd- z Mazdo 3 je verjetno zgolj naklju?na?!?!?
To da so samo letos (v dveh mesecih) ukradli ve? VW passatov kot vseh mazd v 5 letih je verjetno slaba tola?ba..........ali pa?!? :ne vem:
Mislim, da je to kar lepa tola?ba, ?eprav verjetno ne bi tako govoril, ?e bi bil eden od teh nesre?nikov.
Je pa zanimivo, da marsikje v tujini je temu primerna tudi velikost zavarovalne premije. Kaska zavarovanja za rizi?ne grupe avtomobilov so namre? vi?ja ne pa tako kot pri nas, ko vsi pla?ujemo visoka zavarovanja tudi na ra?un raznih VW-jev in Audi-jev.
jah ni mi cist nic jasen!!! mene ko je se z bivso miksko stran pocu pa sem seveda cez naselje prgonu (tako kot vedno) driftu sem pred njemu pripet nisem biv pa ni blo nc postiman glede homolomo pa je reku da odejo tablice pade sodnik pa na licu kazen 120k bivsga dnara zarad homo bimi vse to naredu zaradi ostalih prekrskov pa ni mogu nec ker se kazni ne smejo sestevat!!!
?e ni imel radarja ti zaradi hitrosti itak ni mogel ni?, pasu ni opazil, ker se je preusmeril na vizualni pregled avta in nehomologiranih delov, pa svojo normo je izpolnil in se mu ni bilo treba prerekat a si imel pas ali ne.
?ist takole ti bom povedal. Moj bratranec (Honda lover - bes ga plentaj) je s svojim Civicom nevede tekmoval z drugo Hondo Accordom, ki je ?isto sluu?ajno imela name??eno Providijo. Pa so ga oskubili za hitrost, neuporabo smernika in premajhno varnostno - vse skupaj je bilo kar precej bogato.
mah glede homo lomo bi se hit neki vn zuleku bi potegnu sam kako kazen za neprivezan pas al pa za mobi ven potegnu kazni mi pa tako ne more sestevat tak da bi ga dobr vn potegnu!!!
Od kdaj se pa kazni ne se?tevajo - ?e prekleto se in ?e bo? brez lu?i prinorel skozi naselje, prevozil rde?o lu?, zavil v enosmerno ulico, neprivezan dahnil maligane bo? kar naenkarat postal glavni sponzor dr?ave in policije.
Ampak ne ?tekam, pa kako da se niso erbeki odprl? :ne vem:
Edino prav, da se niso odprli, ker airbag se mora odpreti samo pri velikih pojemkih v eni od smeri, kar se pa pri prevra?anju ne zgodi.
Z drugimi besedami to pomeni trk naravnost ali pa v bok bo odprl airbage (samo tiste, ki so v tej smeri) obra?anje pa ne. Pa ?e trki recimo od spredaj morajo bite ?e kar dovolj veliki, da odprejo airbag, ker ?e bi bila ta meja prenisko nastavljena se lahko zgodi, da recimo, pri parkiranju, butne? s sprednjimi kolesi ob rob plo?nika pa ti odpre airbage (poznam tudi tak?en primer).
Jeb*** ?e GY F1 nimajo te dimenzije....... Labi help!
?e bi bil nesramen, bi ti rekel, da si Mazdo kupi tko pa ne bom
Sem imel isti problem s Clarusom, ker je bila tam homologirana dimenzija 195/65 R14, kar je v bistvu najve?ja guma pri 14 colah in je bila precej redka in temu primerno draga 100? po kosu ?!?!?
Jaz imam dva meseca stare GY F1 tako, da letos bomo kar na teh gumah me pa ?e malce ima, da bi kar za vikeend zamenjal zimske z letnimi - tole namre? ratuje ?edalje bolj drse?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po ve? kot dveh letih od kar imam ?estko sem kon?no na?el pravi ?as, da sem sprobal kolik?na je kon?na hitrost moje Mazdice. Da pa ne bo kdo dobil slu?ajno napad moralnega ma?ka naj povem, da sem to sprobal na popolnoma prazni AC proti dolenjski in sicer ob dveh pono?i.
V glavnem sem za?el pospe?evati iz hitrosti 130km/h in po treh kilometrih je bila hitrost 206km/h (gl. sliko na GPS navigaciji). ?tevec je kazal celo 218km/h ampak pravilen razultat je vseeno tisti iz navigacije. Da bi eleminiral mo?nost klanca in vetra sem sprobal ?e v obratni smeri, kjer je navigacija pokazala malenkost manj in to je 204km/h.
Zanimivo pri vsem tem je, da je uradni podatek za ta model (Mazda 6 sport CD 121KM) navedena hitrost 196km/h. ?e pa bi imel ?e kak?ne gume z manj kotalnega upora kot ga imajo GY F1 pa bi verjetno ?lo tudi ?ez 210km/h.
Pa ?e nekaj zanimivosti - s termometrom sem nato stestiral ?e razgretost gum, ki je bila 37 stopinj celzija pri zunanji temperaturi 2 stopinji celzija in asfalta 4 stopinje.
Poraba na tem delu testiranja je bila povpre?no 10,5l/100km po informaciji iz BC-ja.
Pa ?e nekaj... kolega od mojega kolega, ki je posodil termometer mi je rekel, da se vozi tudi pozimi (?e ni snega) samo z letnimi gumami in po nekaj kilometrih normalne vo?nje se mu gume segrejejo na cca 15 stopinj celzija tudi ?e je zunaj kar precej pod nulo tako, da tiste zgodbice o otrdelih letnih gumah pri niskih temperaturah so tako iz trte zvite kot vsa fama okoli nadnaravnih sposobnostih zimskih gum.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani