G120 komot v tretji do blokade in si na 130, potem pa šaltaš v 5to in 6to.
Blokada ni pri 130, ampak pri 155
Ker ponavadi vozim kratke in mestne relacije, obvezno vsakič ko grem na AC (in to je tudi vsak teden), v 3. menjam šele med 5000 in 6500. Ker pa imam do AC slabih 15min se motor tudi ogreje.
Sicer ne danes, ampak prejšnji vikend.. Naredil servis na Mazdi 3, na 92 500km. Poleg rednega servisa menjana še vodna črpalka, mikrojermena, napenjalec in antifriz.
Moja trojka je snowflake bela, pa je barva izjemo hvaležna (ne opazi se da je umazana). Poraba mešane vožnje (mesto + AC) je okrog 6,5. Načeloma sem zelo zadovoljen, težave sem imel samo z Bose ozvočenjem (2 zvočnika so "menajli" oz. rešili pod garancijo, enega sem letos sam zlepil skupaj) in zadnjo desno zavorno čeljust je blo teba že 2x pucat, ker je štekala. Na volanu po dobrih 90k še ni opaziti nič omembe vrednega.
Ko boste delali ekspirment glede glasnosti.. Upoštevajte tudi, da niso vse gume enako glasne / tihe. In da je določena asflatna površina bistveno glasnejša, kot druga.
Zame in za kolo bo najbrz dovolj kak sopotnik pa bo tudi kar udobno sedel spredaj. A je ful razlike s prostornjosto v primerjavi z limuzinsko 6ko?
M3 letnik 2015 hatchback. Specialka velikosti 54 in višina sedeža 75cm gre not brez težav, ampak že na knap. Če bo sedež malo višje ga bo treba spustit. Je pa seveda treba podret celo zadnjo klop.
Imel sem prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂
Med 3. generacijo (BM-BN) in 4. generacijo (BP) trojke je razlika tudi v teži - nova sejje "zredila" za slabih 100kg (ne vem točne številke).
Motor G120 "na papriju" rabi 8,9s do 100, novi G122 pa 10,8s. Zato je @Bini opazil razliko
G150 pa 9,1 do 100, torej približno kot stari G120.
V povprečju naredim s tankom 550 - 650km, poraba pa 6,0 +- 0,5l.
Je pa zelo odvisno od relacije.
Od kar delam od doma in zaradi zaprtih regij nisem vozil daleč (dobrih 5km), je bila poraba 7 - 7,5l.
Kar se tiče kilometrine, ko se prižge lučka, nisem nikoli preizkušal.. ker se mi zdi, da se na naših cestah pogosto obtiči, zato grem tankat takoj, ko se prižge lučka.
Mene tudi zanima umazanos mrežice. Pa kako to, da so bile ploščice že dotrajane? 🤔
Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..
Kak?ni so kaj prvi znaki, ko je potrebno zamejnati akumulator, glede na to, da pravite, da pri Mazdi dr?i kake 3 leta? Start stop verjetno ne dela ve??
3 leta? Imam letnik 01/2015, za enkrat akumulator deluje ?e brez problema. Na servisu je bil glede akumulatorja odgovor, da lahko zdr?i od 3 pa tudi do 8 let.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Blokada ni pri 130, ampak pri 155
Ker ponavadi vozim kratke in mestne relacije, obvezno vsakič ko grem na AC (in to je tudi vsak teden), v 3. menjam šele med 5000 in 6500. Ker pa imam do AC slabih 15min se motor tudi ogreje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani