hehe.. ?e verjame? al pa ne, ampak jaz nikoli meglenk ne pri?igam, edino kar sem sprobal doma na dvori??u, ?e delujejo.
Sicer mi ni jasno, da ?e je bilo tolk svetlo, da se ne vklopi no?ni na?in, kolk pa bo? bolje videl z meglenkami :ne vem:
++No sevede.. ?istlogi?no... jaz sem jih dans pri?gal ?ist tako ,ker sem se lih sponmnil nanje ,
da ?ekiram ?e sploh delajo...in evo .. NE delajo..
Men se zdi, da to zale?e le v mraku al pa pono?i, da se z meglenkami bolje vidi rob ceste - al se motim
++Jep ..nau?everjel, tud men se tako nekako bolje vidi..
Ampak v primeru ,ki sem ga vi?je opisal ..megla podnevi .. ko bi si ?elel pr?gat samo zadnjo meglenko,de zamanj?a? verjetnost naleta od pozadi.. khm .. :ne vem:
No sej niva?n...res sem pa to ?ele dans skontal, skor po enem letu , da je to tako s temi foglampami..
A si pogledal na armaturko a je bil auto v no?nem na?inu (pri?gana lu?ka za lu?i na armaturki). ?e lu?ka ni gorela je bilo o?itno dovolj svetlo, da je bil pri?gan dnevni na?in in tam se res ne pri?gejo meglenke.
Ja pa kaj nej ?e gledam med vo?njo kaj gori ,kaj je / ni uklopljeno ,v kerem polo?ajo katero stikalo...
Res zelo varno zasnovano tole..!
Recimo da lih uleti? v zid megle na avtocest...
N? ne vidi? kaj je naprej, ti pa ?e doktorirej iz AUTOstikalologije za meglenke in ostala svetila uzput..
Bemti tako avtomatiko jo?edanput..
Pa vem, da sem meglenke ?e imel pr?gane tud pod AUTO .. in res je bilo to pono?..
Ja kera logika !! .. Kaj podnevi ne zmore bit dovolj megleno ,sredi zime recimo..
da bi smel in moral meglenke pri?gat..?
Sploh in ?e posebej samo zadnjo..?!
Kolikor se spomnim minulih ?asov ,?istkomot...
Res pa ?e kako desetletje ,raje dve, ni ve? tako goste megle kot je znala v?asih bit po par dni skupaj.
Tako da je prov useen za te k.r?eve meglenke..
Ampak ?e so ?e na avtu ..naj vsaj svetijo takrat ko jih pri?gem ,
Mene ni noben nic vprasal... ... Originalno je bil zraven kit ... in tudi pokrov dna prtljaznika je tako narejen, da rezervna guma ne pase not ... ker je zapolnjeno z neko peno ...
Se je mazda pa? odlo?ila tako ,da ne dajejo ve? rezervnega kolesa..
na na?o ,al pa vsaj mojo ?alost.
Je pa to na?in da firma nekaj pri?para,kupec pa pla?a isto ali raje ve?
stiropor je pa? cenej?i kot rezervno kolo, jelda ?
In pa tudi ..lej no lej,kdo bi si mislil.. la?ji...
Saj se hvaljijo da je novi model la?ji od starega... ?
In kaj ce je proizvajalec pri istem modelu predvidel eno ali drugo? Recimo moja sestka ima namesto rezervne gume v tistem prostoru woofer, zraven pa kit... Enak model z drugo stopnjo opreme, ki recimo nima Bose ozvocenja, pa ima tam rezervno gumo... Razlika je samo v oznaki (recimo Mazda6 TE ali Mazda6 GT)
Nujno je treba nazaj na ABC. Edino pravilno in po?teno cestninjenje.
Te vinjete so najve?ja prometna svinjarija kjer se najve?ji porabniki in uni?evalci cest ?lepajo na ra?un tistih, ki vozijo po AC malo in minimalno obremenjujejejo ceste ter celotni tranzit.
Naj usluge pla?ujejo tisti, ki dejansko te usluge koristijo!
Kori??enje ceste ni zavarovalnina!
Jep ..jaz sem tud za abc... se res mal vozimo po ac..
Zemeljski plin je zemeljski plin, to je tisti s katerim kuhas..
LPG pa je uteko?injen petrolej, gre za popolnoma druga?no zasnovo, uparjalnike in predelavo vozil.
Pravtako Erdgas - zemeljski plin ni tako eksploziven in prozen - ne vem ce da avto 100% lastnosti, tako kot LPG. Skratka to je skoraj kot dizel in super...
Pa buhnedej tankat erdgas v LPG (sej ne mores imas drugo ?obo)
Hehe, sem se nasmejal. No to ne pomeni,da vedno tako vozim, sploh ne. Samo v?asih pa? ko bremzam pustim v tretji in za?nem po?asi pospe?evat, ?e ni kake panike. Druga?e se strinjam s tem ja.
no ,sej to je bil moj namen de se mau nasmejemo..
res pa tudi mislim, kot sem napisal... pod 2000 ni pametno
matrat strojev in sam se tega dr?im ..
sevede, ko se motor izteka ?e ,potem je treba pa ?altat..
in vsekakor dr?i, dizel m6 je imela ve? problemov z nizkimi, kot jih ima bencinska.
?e se mi ?e zgodi,da pozabim v kateri prestavi sem
in se znajdemo v tretji tam okol 1000 ,motor brez upiranja,cukanja ,tresenja
po?asi potegne..
amapak reees po?asi...itak..
da bi pa tako redno vozil ,to pa ne, niti dizla nisem .
spomnim se ,da sem takrat,7let nazaj, ko je bila stara dizel6ka nova
in bila je moj prvi dizel, pri?akoval prav to ,vo?njo z nekimi iber nizkimi obrati..
in prav hitro ugotovil ,da je treba terat in ?altat kot bencinca,
?e ho?em ,da ma?ina zdravo diha.
po?asi sem se nau?il da, seveda, ne ?isto tako.
in ravno zaradi vprogramirane dizelske vo?nje ,sem nehote ve?krat sprobal
novo benz 6ko v prenizkih prestavah..
?e dodamo ?e 6stopenjki menjalnik..potem je bila zmeda v?asih popolna..
no,danes nimam ve? te?av..sem se ?e uspel preformatiral na nov hardver..
bi pa res rad probal novo dizel 6ko 2.2 da vidim razliko,napredek..
Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?
1000 obratov v tretji ???
pa ?e pospe?il bi rad..?
jaz tega res ne razumem , kako lahko pri?akjute da boste vozili v tako nizkih obratih...
in potem motor ?trajka ,trese ,ne vle?e,kadi... res ?udno...
motor se mora vrtet da lahko dela ,pod 2000 nima? kaj matrat ma?ine ...
ne bencinarja niti dizla, ?e mu ?eli? dobrega zdravja..
priporo?am da si omisli? ?ezocenasko ladjo, tanker ,kruzer..
?e ga ?ene dizelska katedrala, potem pa reeees lahko mirno fura? z 120 obrati na minuto
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmmm... neki novi dpf menda ?
Ravnokar sem prebral eno staro novi?ko,
da je Mazda v Frankfurtu predstavila novej?o ,bolj?o varianto tega filtra.
Ki jo uporabljajo tudi druge firme ,kolker vem..
AdBlue...
In za za?etek ga bojo vgrajevali ravno v cx7 dizla..
?e to ni priznanje poraza...
Ex......... M6 136 diesel , l.02
Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08
Forever.. MX5 1.6 , l.99
Povezava za deljenje
Deli na druge strani