Jah, ko stojiš na mestu, on ne računa porabe. Če narediš s celim tankom pot v kosu, bosta izračuna poravnana. Sicer pa je 0,2-0,3 l/100 km pričakovano odstopanje.
Kar se pa ZOE tiče lahko povem, da je povsem neslišen in te kot ostalega udeleženca v prometu nevarno preseneti. Je pa zelo slab požiralec grbin in je re ssamo za urbani asfalt ter lepo vreme. Ne predstavljam si pa da bi moral z njim taksirati ker bi se mi zmešalo zaradi monotonosti.
1. Ni povsem neslišen. Že zaradi zakonov ne. Pri hitrostih pod 30 km/h ima umetno generiran/predvajan zvok, ki ga lahko celo nastaviš/izbereš. Naša izbira je najbolj "vesoljski zvok" ravno zato, da ti kdo ne stopi pred avto (to se nam je že zgodilo s Smartom, ki pa ima gumb za izklop zvoka in je res lahko čisto tih).
2. Ni slab požiralec grbin. Edino česar njegovo podvozje res ne mara, so hitreje voženi S ovinki in prelaganje teže. Tistega občutka pa nikakor ne maram.
3. Niti jaz si ne predstavljam, da bi s takim avtom taksiral, ima bistveno premalo prostora na zadnjih sedežih - ozr. bi moral biti voznik res nizkorasla oseba, da ima oseba za njo dovolj prostora za noge.
ZOE je premagal prvih 50.000 km, od tega 13.000 km v naši lasti. In sem šel z diagnostiko preverit stanje baterije in t. i. degradacijo.
Na potovanju po Grčiji je videl kar nekaj DC polnjenj, a očitno baterije niso pretirano zmatrala. Tudi za potrebe premagovanja "skrajnih" razdalj (julija sem dvakrat skočil na Južno Tirolsko) sem ga zdaj parkrat polnil do 100 %. Enkrat sem ga tudi spraznil do 1 % in ikone z želvico. Vse v istem dnevu. 😃
Rezultat? Po 13.000 prevoženih km se je zdravje baterije, t. i. SOH, zmanjšal iz 96,3 % na 96,0 %, torej zelo malo. Če bo šlo s tem tempom naprej, bo baterija tudi pri 200.000 km še vedno nad 90 % zdravja ... Tok tok.
Ob teh navitih cenah je vse težje zagovarjati nakup novega avtomobila. Mogoče le še za tiste, ki ga v desetletju ali dveh nato povsem zvozijo.
Za 35 jurjev dobiš zelo lepega RAV4 ne pa Yaris Cross. 😃 Poleg tega je Yariss Cross res bolj za ženske - ste se probali vsaj noter usesti, če ga že niste vozili? To je še vedno precej majhen avto in posledično tudi dokaj utesnjen. No, pa saj moja Mazda 3 ni dosti boljša z vidika prostornosti ... 😃
Naj samo vzamejo statstiko za do 5 let starih vozil pa naj pogledajo procente tako kot se statistika pravilno izvaja.
Se strinjam. To bi bil najbolj realen pokazatelj stanja. Ampak potem bi bila druga težava - komaj so ljudi nagovorili, naj kupujejo hibride, potem bi pa bežali pred njimi. 😃
Si opazil trend da večina ne parkira več v bližini EV ter jih ignorira tako v križiščih in drugje kolikor je le mogoče?
Ja, ko bi le to držalo. Meni so v prestolnici z vrati pobutali obe strani, ne pa da bi se držali stran. Strah pa tak. Najbolje da na list napišem: pozor vnetljivo. 😃
Pa a kdo pozna koga, ki je iz svojega eleltričnega avta odmontiral celice presortiral katere so slabe in katere bi še nekako bile, nato pa sestavil ustrezno baterijo za hranilnik za svojo sončno elektrarno?
Enako potemtakem velja za vas, ICE-jaše. Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...
Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. Bodo pa naše Mazde lahko zanimivi oldtimerji ...
Ja pa vi napišite "predlagam vladi", da vam naredijo statistiko po meri.
Saj se strinjam, da bo delež požarov EV z leti še naraščal, ko bodo avti starejši, samo ni ravno videti, da bi dosegel številke ICE ... Sploh zdaj, ko se vgrajuje vse več LFP baterij, potem pridejo pa še "solid state" baterije, pa natrijeve in bo tega še manj.
Ne, ni, en podatek še manjka: koliko je katerih vozil na cesti? Mislim, če imaš na cesti 55 električnih in jih 52 pogori je to precej hujše kot če imaš na cesti 400.000 "gas" in ti jih 200.000 pogori...
Saj imaš podano razmerje.
Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.
6 mesecev in 6.000 prevoženih km - to je meja, da se šteje vozilo za rabljeno. Sicer na nemško ceno (z DDV) plačaš še naš DDV. Za rabljeno plačaš samo nemško ceno z DDV in je to to, no, plus homologacija (100€).
Tko, da mam občutek, da spet iščeš nek čuden izgovor za opravičevanje ene največjih nevarnosti, katere so podvrženi EV-ji.
Ne vem, zakaj imaš tak občutek, če lepo napišem, da se zavedam, da lahko EV zagori. In pogori do konca.
Bolj ste vi tisti, ki se na račun medijske "propagande" in šank debat pogovarjate samo o tem, kako lahko EV zagorijo. Čeprav statistično gledano zagorijo manj pogosto kot ostala vozila.
V priponki imate ameriško statistiko požarov s strani društva zavarovalnic. Je dovolj povedna?
Sam, a veš kaj to pomeni? Smrtni greh je kupovat rabljeno. To je cela loterija, ker ne veš kaj se je dogajalo prej z avtom. Ti si v bistvu kar heroj, ko si kupoval rabljenega
Roko na srce, ko bo folk to spoznal se rabljenega ne znebiš in ostane tvoj do konca. Norišnica cela.
Aja, kar se a tega požara tiče - dej mi razloži potem zakaj so gasilci gasili dve uri? Čist enostaven odgovor prosim. 12V aku ne gasiš 2 uri.
Ne vem, bi moral gasilce vprašati.
Mogoče je toliko zagorelo, da se je potem še HV baterija pridružila zabavi. In če so litij zalivali z vodo, se jim ni dal ...
Meni nekajkrat na leto zaropota po podvozju BTjke. Če kupim Teslinega Cybertrucka, bo Slovenija potrebovala floto Canadairjev, da bo gasila vse požare po vseh gozdovih, kjer "pošlatamo" s podvozjem...
No, zdaj je že več jasnega. Na dotični prikolici so bila karambolirana, torej poškodovana vozila. Vključno s to Teslo. In glede na fotografije, je zagorelo nekaj drugega, ne glavna HV baterija, sicer ne bi bilo več avtomobila, temveč samo šasija. Šofer kamiona je uspel vozilo še zapeljati s prikolice. Če bi se vnela HV baterija, to vsekakor ne bi bilo možno. Najverjetneje "mojstri" niso odklopili 12V-akumulatorja, pa je na poškodovanem delu vozila kakšna iskra dobila družbo.
Je pa mene, kot lastnika in uporabnika najbolj strah scenarija, da bi kam nasedel. Sicer baterije so v kovinskem ohišju, a dvomim da to zdrži tono in pol ali dve toni, če točkovno kam nasede. V primeru prometne nesreče mi je pa tudi kristalno jasno, da je treba takoj ven in stran od avta, posebej če bi se kaj kadilo in žvižgalo.
Pri ICE je tudi prisoten določen strah, da ne povoziš kakšnega kamna s karterjem ali menjalnikom ...
Lahko je vrsta razlogov. Najverjetnejša dva pa sta - fizična poškodba, npr. ob nalaganju vozilo zdrsnilo z rampe in nasedlo na baterijo, pa so mojstri rekli, uf, še sreča, se nič ne pozna. Manj verjetno, ne pa nemogoče, 100 % napolnjeno vozilo dlje časa pustili na vročem soncu. In so se celice napihnile in prišle v stik.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jah, ko stojiš na mestu, on ne računa porabe. Če narediš s celim tankom pot v kosu, bosta izračuna poravnana. Sicer pa je 0,2-0,3 l/100 km pričakovano odstopanje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani