pol ure dela, da spele? kabel od sredinskega naslona skozi tunel mimo prestave potem pod letvico na armaturi in skozi stebri?ek pa pol na stropu pride? ven pri ogledalu. Se ?isto ni? ne vidi, ker vse ostalo, da ti kabli visijo zgleda ko cganarija.
No, saj ravno zato da vse ven ne zija..
Ok, bom malo youtube-nil, da si ravno armaturke ne razfu....
Ena kitajska zadeva, ki nas je enkrat leta 2012 kupilo nekaj foruma?ov po takrat sme?ni ceni 36?. Gre pa za kopijo takrat dokaj priljubljene kamere F900LHD. Original ima ?e bolj?i ?ip in bolj?e slike ampak, glej ta ?ip?hit ?e danes po petih letih non-stop uporabe in tudi temu, da mi je padla iz drugega nadstropja in se razletela na vse mo?ne sestavne dele, ?e vedno deluje in dela zadovoljivo kvalitetne posnetke. Tenu bi lahko rekli "money well spent".
Da samo v enem malem kri?i??u 2x dobi? situacijo zrelo za trk je pa ?e mal huda... ?e dobro, da sem iz preventive peljal manj kot 30km/h pa hitri refleksi na zavori.
Ampak, ?e ni Audija je pa BMW pa ?e s CE registracijo - dobitna kombinacija. Verjetno za njih znak nima? prednosti pa? ne velja. Voznik Renault kapelce pa... ne vem kaj je sploh to blo? :ne vem:
Se opravi?ujem za offtopic, Boss, katero kamero ima? to? Slika je prav dobra!
Jaz vozim ?e tretjega bencinarja pa ve?ino avtoceste. Letno cca 25 000 km.
Pred kak?nim letom dni sem ?el ra?unat in sem nekako pri?el do zaklju?ka da je to nekje ravno meja ali imeti bencinarja ali dizla. Za vsi ki delajo nad 25 000 km je (verjetno) bolj racionalna izbira dizel.
Kar se okvar ti?e je pa kur.., poznam tipe ko so nardili 300k brez te?av in take, ki majo sranje. Avto je pa? tombola, jebat ga. ?e bi bila idealna re?itev bi jo vsi imeli.
Sam osebno raje kupim rabljen avto na bencin, novega pa dizlarja - ravno zarad statistike in pa ker po navadi ne ve? to?no kaj se je dogajalo z avtom.
Po mojem mnenju ima plin preve? pomanjkljivosti v primerjavi z dizlom, zato ga ne bi imel. (Seveda se mogo?e motim!)
Druga?e pa kar se ti?e vo?nje ?za du?o? ma ni ga ?ez bencinarja.
Edini minus je pomanjkanje navora v peti ali ?esti, ko si na avtocesti nalo?en, takrat me pa dizlarji ?ijejo za ?alo.
Thja, kaj naj re?em? Nisem ravno tip gas/premza (pospe?evanje/zaviranje), nisem pa ravno napoti na cesti.
Po avtocesti praviloma vozim na tempomatu med 130 do 140 km/h (v kolikor to dopu??a promet), naselja in magistralke pa se dr?im omejitve +8%.
Je pa tako, da je moja relacija MB - Graz, kjer je v primerjavi z relacijo MB-LJ manj razgiban teren, sem pa na isti relaciji s Peugeotom 308 II 1.6 HDI 92 PS imel povpre?je 5.2 litra.
No to kar si napisal je zelo podobno mojemu stilu vo?nje.
Torej, ?e posplo?im je skyactiv motor za cca 1 L/100 km bolj var?en (in hkrati tudi mo?nej?i) od motorja iz 2008.
6.7 L/100km, je sicer zelo dobra poraba (vsaj po mojem mnenju) ampak, me res zanima koliko bi to bilo v mojih rokah. Pa nisem nek divjak, samo vsak ima pa? svoj stil vo?nje.
M6, 2.0, 147 km, 2008, sem spravil ?e tudi na 7.1 l/100km, ampak temu ne more? re?t normalna vo?nja, ker si ?e sam sebi te?en
ja tr?i boki. Kar se odra?a tudi v vo?nji (manj guncanja)
Ja seveda, zlasti ?e si (pre)nalo?en.
Mojstri, vpra?anje: A kdo ve kdo dolo?a ?energijske nalepke? proizvajalcev gum?
Ve?krat sem opazil neskladje teh nalepk z npr. AMZS testom gum. Npr, prva se izka?e bolje na mokrem ko druga, enegijska nalepka pa pravi da je prva C, druga pa B.
Ni najbolj logi?no, razen ?e smo spet pri laboratorijskih in realnih testih.
Sava Eskimo HP2 ni na voljo v XL, tako da odpade, pa ?e v mokrem o?itno res niso neki ok. I??emo naprej. Zgledam, da bo padel kak Conti al pa Dunlop za na Mazda5, nimam kej za ?parat na avtu, kjer se vozijo otroc notr pa mami...
Jaz sem bil z Contitentalom (zimske, TS850), zdaj je ?e nov model zunaj, izredno zadovoljen. Poleg dobrega oprijema na mokrem, sem bil presene?en nad majhno obrabo. Pa?, pol to odtehta ceno, ?e jih lahko brez te?av vozi? sezono dlje kot nekatero konkurenco (v mojem primeru Goodyear).
Aja so pa bile kar glasne, sploh ko si se vozil po mokri cesti.
Mimogrede, po LJ sem ?e nekajkrat videl, da je na park placu nekdo mirno podrajsal drug avto in ?el, kot da ni ni?. Kaj v takem primeru nardite? A mu poveste svoje, oz. pustite listek na po?kodovanem vozilu?
Off topic, a vseeno:
Ne dolgo nazaj, ko sem ime? ?e staro 626-ko je v pri?o mene ena gospa na svojem avtu hladno odprla vrata tako, da je dobesedno udarla po mojem. In ji povem, da je res moj avto star 16 let in ni neke panike (?eprav mi vsekakor ni bilo vseeno) a kako ji ni ?koda njenega avta, ko je bil max nekaj par let star oz skoraj nov. In potem me je gledala pisano...in rekla, da je samo nepomemben material. No pribil sem jih, da mi naj da njen doma? naslov, da ji pridem v njeno hi?o kamne metat. Saj ni ?koda, je samo material....
Tako ali tako ni dobro vozit s praznim tanko ampak ok - ori prvi generaciji ?estke so imeli BC napa?no nastavljen in mene je pustil na cesti, ko je kazalo ?e 111km dometa. Ja lu?ka je res gorela in kazalec je bil na dnu ampak BC pa je vztrajal, da je ?e dosti goriva do pumpe - pa ni blo.
Ker je bilo takih zapletov kar precej so na drugi generaciji to popravili tako, da bi moral imeti konjske ?ivce, da bi se vozil toliko ?asa z lu?ko in dometom 0km. Tako redki vidijo, ?tevilko 60litrov pri tankanju. Se pa tukaj ?e ni na?el heroj, ki bi enkrat ?el do konca pa da vidimo kolk gre lahko res notri.
p.s zadnji stavek zveni tako nekako porno al se samo meni zdi.
Je kar perverzen stavek, ni kaj.
Vsekakor mi ni namen vozit s ?ist praznim tankom, je pa dobro vedet, kje je spodnja meja, za vsak slu?aj.
Tadej7ad, vem da ziher ni dobro ?e ti zmanjka goriva. Mislim, da tu ni dvoma.
Zakaj ne spraznim tankom? Predvidevam, da ravno tukaj pobira? vso vodo, in morebitne trde delce... Sem pa enkrat sli?al od enga mehanika, da bi bilo baje najbolj?e vedno polno natankati in potem izpraznit (v mejah normale), ?e? da s tem sproti odstranjuje? vso nesnago.
Ampak nisem strokovnjak, mogo?e bodo drugi kaj bolj pametnega dodali.
Na stari 626-ki sem imel rezervoar precej dobro na?tudiran - kdaj bo potrebno doto?it. ?eprav potovalni ra?unalnik ni bil ravno natan?en.
A ima kdo izku?nje z drugo generacijo M6, bencin? Kje je spodnja meja pred tankanjem, da ?e ne ostane? brez goriva?
Poraba po potovalnem ra?unalniku je v pol leta vo?nje prakti?no vedno enaka prera?unani, torej je zelo natan?en. Ne vem pa kako dobro ka?e preostali ?domet vozila?. V?eraj sem pripeljal na petrol, ko je kazalo dometa natan?no ?e 1 km, doto?il pa 57 L goriva. Glede na to, da ima tank 64 L kapaciteto, predvidevam da je ostalo bencina ?e vsaj za 50 km.
Poleg porabe, pre?iroke gume ubijajo performance (ve?ji upor, ve?ja te?a).Dva cm ?irine v praksi sicer ne zgledata veliko ampak pri teh konjih se tudi to pozna.
Za primerjabo pri meni so zimaki v dimenziji 205/60 R16 za 5kil na kolo la?ji kot letne 225/45/R18. ?e teh 5kg pomno?i? s ?tirimi kolesi ima? samo na kolesih "vztrajnik" te?e 20kg. V glavnem se ob?uti razlika.
Boss, kolko pa ima? razliek v porabi?
Jaz sem naredil sicer samo nekaj tankov z 16-kami (iste dimenzije kot ti) ampak se mi zdi da mi je pilo cca. pol litra manj kot zdaj, ko imam 17 colske gume gor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, saj ravno zato da vse ven ne zija..
Ok, bom malo youtube-nil, da si ravno armaturke ne razfu....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani