Ne vem več kolikokrat sem že napisal tukaj na forumu. Zelo dobro sem poznal človeka na Mazdinem servisu in pred 5-imi leti imel enako dilemo, in sem ga vprašal, katero Mazdo kupit, s katerim motorjem. Brez dileme je odgovoril "bencinarja". Nisem nehal in ga vprašal, "kaj pa dizel?". Njegov odgovor:"kupi bencinarja". Je pa res, da je sam vozil Mazdo dizla.
Tukaj smo to že obdelali in prišli do zaključka - če kupuješ Mazdo izven garancije in ne znaš sam pošravfati motorja, potem je bolje kupiti bencinarja.
Jaz čakam G145 2,5 ... menda pridejo proti koncu leta ... krivulja navora boljša od G122 ... podobna krivulji X motorjev v območju okoli 3.000 obratov.
Ma nič ne pomaga razlaga, ona bi imela malo višjega in konec🤣. Yaris ji je premajhen, ne sprašuj zakaj ker samo ona ve. Nekak pogledujem proti CX30, sam so kr dragi. A ta motor g122 sploh kam gre al moreš vzeti X?
Kaj pa ostalo? Zračni filter je bil menjan samo enkrat po 5 letih oz. 52.000 km, zavorna tekočina sploh nikoli. Je to ok?
OK, bi pa zavorno olje sedaj zamenjal ... zaradi starosti je izgubilo nekaj kakovosti, vendar to ni naredilo nobene škode (s časom se v olju nabere nekaj vlage, ki mu niža vrelišče .... ampak to je bolj pomembno za rally avtomobile). Včasih smo vozili po 10 let isto zavorno olje ... sam sem ga imel v Hondi Accord letnik 2008 vsaj 8 let, če ne celo 12 let oziroma 230.000 km.
Kar nekaj Mazd 2.0 in 2,5 bencinarjev sem videl, pri katerih so se servisi delali na okoli 25.000 km ...
Sam ne bi imel zadržkov zaradi servisnih intervalov za nakup te Honde, sploh pa, ker ima zelo malo prevoženih km in tudi če je bilo olje že malo na meji, vse skupaj ni dolgo trajalo.
Ce kupis kot fizična oseba sem 99,9% da ostane 19% davka mogoče @dvorjan poda oceno koliko pride uvoz za NOVO vozilo, ker vem da je neka višja dajatev
Jaz pa sem 99,99%, da moraš plačati slovenski 22% DDV. Za vse avte do 6.000 prevoženih km ali mlajše od 6 mesecev, ki se davčno obravnavajo kot da so novi.
Ma gledam za sina, ki se počasi odpravlja na svoje. Primerna zanj (optimalna) se mi zdi Mazda CX-30 z 2,5 G140 motorjem. Mu je Mazda 6 všeč, enako kot jaz pa je mnenja, da je v trojki (prejšnji model) občutek vožnje še boljši. Potem si pa mislim, da če bo slučajno kakšen naraščaj, bo trojka HB kmalu premajhna, za nalagat vozičke itd. in je verjetno CX-3 po prostornosti nekje vmes med 3-ko in 6-ko, ali se motim?
Iskrena hvala za odgovore do sedaj. Vendar tisti dve fotografiji, kjer je pri PRIME LINE zapisana spodaj vzratna kamera, velja za trenutne verzije Mazde CX30. Povedano drugače: na spletni strani mazde so posodobili konfigurator z novimi verzijami, katalog pa je še star s starimi verzijami. Če greste pogledat pod konfigurator pa tam kliknete seznam opreme za posamezno verzijo, niti pri vstopnem modelu več ni zapisana vzratna kamera, ampak samo ˝Naprej usmerjena kamera, sprednji radar˝, ki niti ne vem, kaj pomeni. Zato sprašujem, če je možno, da leta 2024/2025 takšen avtomobil ne bo imel vzratne parkirne kamere vse do zadnjih dveh top verzij, glede na to, da je vzratna kamera skorajda že standardna oprema pri vseh znamkah in modelih avtomobilov? Se opravičujem za gnjavažo, verjetno bo treba počakati, da posodobijo tudi katalog na spletni strani pa bo potem kaj več jasno, oziroma se bo treba pozanimati direktno pri Mazdinem trgovcu/avtohiši.
Sprašujem pa vse to zato, ker nameravam v roku 2/3 let, kupiti Mazdo CX30, sedaj imam Toyoto Yaris, 1.5. bencinarja s 4 valji, letnik 2019 (ima vzratno kamero), avto dela kot urica brez nobenih problemov. Žal pa Toyota več ne ponuja normalnih atmosferskih 4 cilindrskih motorjev v njihovih manjših modelih (yariske delajo samo še 3 cilindrske), pravega hibrida tudi nočem imeti, nove yariske top opremljene stanejo pa isto kot Mazda CX30. Imam težave tudi s križem in se mi zato zdi SUV boljša rešitev. Mazda je skoraj edina znamka, ki ponuja še normalne motorje, čeprav se komu zdijo dinozaverski, je to meni pomembno, ker so zanesljivejši od turbakov in je še samo ena stvar več, ki lahko crkne. Kakšne so vaše izkušnje glede zanesljivosti in trajnosti Mazd? Pri Toyotah sem navajena, da avto vidi servis 1x letno in to je to in da razen rednih stvari, kot je npr. menjava ploščic, diskov ipd. ne crkne nič oz. zelo redko in da vsaj 10 let nimaš problemov z avtom.
Se opravičujem za malo daljši zapis in hvala za odgovore že vnaprej.
Mazda Slovenija, Ljubljana. Gefällt 18.160 Mal · 71 Personen sprechen darüber. Dobrodošli na uradni strani Mazda Motor Slovenija. Spoznajte našo filozofijo Jinba Ittai in izkusite
Pomoje sta glede prostornosti v kabini tam tam… konec koncev je CX-30 povišana Mazda3 …Sicer ocenjujem samo na podlagi videnega… Mogoče bo Bini kaj več napisal, ker je prej vozil trojko, sedaj pa CX-30 …
Na @Bini sem najprej pomislil, vendarle on je imel limuzino, pa še prejšnji model. Mene zanima Mazda 3 HB, oz. alternativno CX-30, če je prostornejša.
Privlači me tale G140 dinozaverski motor. 6-ke ni več v ponudbi, CX-5 pa tega motorja tudi nima v ponudbi. Ostali večji so zame predragi - ne mislim nabavljat avta za 50.000, ker mi ga lahko naslednji dan zbije toča ...
Verjetno je kdo na tem forumu že komentiral prostornost Mazde 3 v primerjavi s prostornostjo CX-30. Mazda 3 je zaradi nižje višine boljša glede lege na cesti, kako pa je s prostornostjo. Verjetno ima CX-30 več prostora na zadnjih sedežih in tudi v prtljažniku? Omembe vredno več, ali minimalno več?
Včeraj sem prejel paket iz Berlina in na Cliotu zamenjal odškrbljeno zadnjo luč (še od karabmola spomladi) ter zamenjal omejevalec vrat. Ampak takoj ugotovim, da še veliko bolj poka, kot stari. Kako je lahko nova roba tako slaba? Nobene kontrole kakovosti?
Reklamiral pri Autodoc (dobro dokumentiral, tudi s posnetkom) in so že rešili - za omejevalec vrat bodo vrnili kupnino. Tako da gre sedaj ta nov izdelek v mešane odpadke.
Včeraj sem prejel paket iz Berlina in na Cliotu zamenjal odškrbljeno zadnjo luč (še od karabmola spomladi) ter zamenjal omejevalec vrat. Ampak takoj ugotovim, da še veliko bolj poka, kot stari. Kako je lahko nova roba tako slaba? Nobene kontrole kakovosti?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ne vem več kolikokrat sem že napisal tukaj na forumu. Zelo dobro sem poznal človeka na Mazdinem servisu in pred 5-imi leti imel enako dilemo, in sem ga vprašal, katero Mazdo kupit, s katerim motorjem. Brez dileme je odgovoril "bencinarja". Nisem nehal in ga vprašal, "kaj pa dizel?". Njegov odgovor:"kupi bencinarja". Je pa res, da je sam vozil Mazdo dizla.
Tukaj smo to že obdelali in prišli do zaključka - če kupuješ Mazdo izven garancije in ne znaš sam pošravfati motorja, potem je bolje kupiti bencinarja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani