Zmogljivosti:170 km/h, pospešek 7,9 sek od 0 do 100 km/h
2. podatek
Naš amaterizem je postal očiten ob pogledu na druge lastnike e-avtov, ki so drug za drugim prihajali in odhajali s postaje. Komaj so priklopili avto na kabel, so iz enega avta privlekli na plano frizbi, iz drugega žogo in že se je industrijsko parkirišče spremenilo v ad hoc igrišče.
Morda pa bom, obogaten z novimi izkušnjami potreb in zadreg e-potovanja, naslednjič v tisti prostor za kable stlačil še loparje za badminton. Še sreča da ni deževalo. V takšnem primeru bi si sicer v modernem scenicu lahko ogledali kakšno epizodo družinske serije ali kaj podobnega, sem se tolažil.
3. podatek
Nanj smo prispeli le z dobrimi 10 odstotki energije. Tam pa šok, po priklopu in je bila povezava po dobri minuti polnjenja na maksimalni moči že prekinjena. Nič ni pomagalo, niti premikanje med različnimi polnilnimi mesti niti več kot pol ure visenja na telefonu z Ionity klicnim centrom, resetiranjem in iskanjem napake.
4. podatek
....
Je pa res, da nisem sledil tempu kadečih se poljskih dizlov, ki so divjali mimo mene pri legalnih 140 km/h.
....
5. podatek
Poraba energije na poti z veliko večino avtoceste je bila v povprečju 21 kWh/100 kilometrov, oziroma za okoli 300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje.
300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje.
300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje.
6. podatek
... je pa tudi cenejše
Skupaj smo opravili okoli 2.100 kilometrov poti. Za elektriko na poti smo skupaj z neprilikami porabili okoli 130 evrov. Če bi se peljali z dizlom in s povprečno avtocestno porabo sedmih litrov, bi za isto pot preračunano zapravili okoli 220 evrov.
7. podatek
S pravim pristopom, vedno vsaj 25 odstotki energije in z najmanj enim rezervnim scenarijem glede polnjenja pa je mogoče v avtu, kot je renault scenic E-tech, tudi na daljše poti prek Evrope potovati relativno samozavestno, udobno in brez prepirov. A z nujnim upoštevanjem dodatne časovne komponente.
1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka...
2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička.
3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.
Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.
Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0.
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona
To te ne rabi skrbet, ker ni to niti h od hibridnega pogona Ena baterija pa mal logike na altenatorju
Preveri, da je res X186... prva verzija X180 je imela določene težave s kompresorji
Ali gre za nemški avto?
Preveri redne servise olja in pa da so bile svečke menjanje na 60kkm
Pri 120kkm jih boš mogu spet menjat, tam cca 400 eur te pride ker imajo pooblaščenci prizadete cene, imaš lahko dobro pogajalsko izhodišče.
Pri 100kkm zna bit tut že zavorni sistem znucan, sepravi bodo tudi že ploščice lahko pri konc - preveri tudi to mogoče v sklopu pogajanja.
Pridružil sem se ker že več kot pol leta gledam za Mazdami, enostavno mi ne dajo spati😃🙃
Sem zaprisezen "japonec", vozim jih ze vec kot 10let.
Vozil oz sprobal sem testno CX30, G122, manual. Vse top ampak mi je prostorsko malo majhen.
Ze en cas pa mi ne da spati CX5 2.0 165Km, manual.
Ne sprasujte me zakaj ne vec konjev, zakaj ne avtomatik, zakaj ne AWD...
Konjickov za mojo lagano voznjo je dovolj, obožujem prestavljanje, AWD po ravnini ne rabim.
Za sluzbeno pot naredim dnevno 154km, od tega 130km, torej vecino casa avtocesta.
Zanima me realna poraba po nasi pomurski "avtocesti" na tempomatu 110kmh-120kmh...
Ter strosek zavarovanja osnova, toča, svetlobna telesa, ogledala.
Hvala vsem novim prijateljem😃
Lp
Oba sta dobra motorja, G165 ročni ali G194 AT, je pa pri G194 razlika v nizkih obratih zaradi večje kubiture, pa tudi AT veliko pripomore k ugodnejši vožnji, ker ti včasih šalta 2 brzini dol ko ti po svoji logiki ne bi.
Če gledaš rabljeno in nimaš izbire potem kupi kar kupuješ, če gledaš novo vzami G194.
Vrsta prevoznega sredstva: rabljen osebni avtomobil Znamka: Mazda 6 Karavan (diesel) Datum prve registracije: 30.12.2015 Neto moč: 129 kW Število prevoženih kilometrov po števcu: 206 107 km Število k
Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva).
dobro si kupil, meni se tudi zdi da večino časa voziš do 4k, sploh na AT
Leto naokoli, za mazdo 6 je komplet kasko in delne kombinacije z asistenco 910eur? Drago? Če vzamem samo delne kombinacije nanese dobrih 250EUR manj.
Od lani je dražje 30 EUR.
Ker je avto nekaj sicer že star - 8 let bo zdele, se nagibam pač brez kaska. Itak se bolj malo vozim, najbolj racionalno bi bilo tako, vedno imam pa kak 'kaj pa če' moment v glavi, zaradi katerega potem malo tuhtam
a to maš od save? jaz sem dal čez jurja, pa sm se cenkal cel teden z njimi in na koncu nisem imel več žiuceu se sploh pogovarjat ker sem ugotovil da ne bom nič spremenil
dne 13. 1. 2025 ob 14:08 je Janez007 napisal:
To je večna dilema - če bi človek vedel, ali in kaj se bo zgodilo ...
Sam se v 35 letih, odkar vozim svoje avte, prvič kasko zavaroval Hondo Accord leta 2008, ene 7 let, potem ne več. Mazde od leta 2020 zavarujem poleg AO+ (to vedno pri vseh avtih) z delnim kaskom: promet, toča, steklo, svetlobna telesa, poškodbe vozila (požar) + asistenca, če nimam Mazdine. Potem zraven pride še kaj, kar ne potrebujem, ampak je ceneje, ker gre za paket.
Na srečo še nikoli nobeden voznik mojih avto ni povzročil nesreče ... Če imam 35 let v povprečju 2 avta in dodatek za kasko nanese cca 300 € bi prišparal 2 x 35 x 300 = 21.000 €. Če bi mi avto ukradli, bi bil na nuli ...
mazdina asistenca ni nujno da krije nadomestni avto, za 28 eur na savi za premium asistenco ne bom reskiral
To se pa ne strinjam, če govoriva o "LUXURY" - s kovinskim napisom Mazda. Na 6-ki so stari 6 let in še kot novi. Če pa govoriva o "STANDARD" Mazda tepihih, ti so res tanjši, slabšega materiala, veliko prej se obrabijo in veliko težje jih je čistiti (sem kupil pred letom nove za v 3-ko, pa je pod pedalom za gas že skoraj luknja ...)
LUXURY so po mojih izkušnjah mnogo, mnogo boljše kakovosti kot STANDARD.
Imam težavo z prikazom google zemljevidov pri Mazdi Cx5, letnik 2023. In sicer imam nastavljeno na avtomatsko prilagoditev in mi ponoči ne priklopi na nočni način prikaza zemljevidov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
1. podatek
Zmogljivosti: 170 km/h, pospešek 7,9 sek od 0 do 100 km/h
2. podatek
Naš amaterizem je postal očiten ob pogledu na druge lastnike e-avtov, ki so drug za drugim prihajali in odhajali s postaje. Komaj so priklopili avto na kabel, so iz enega avta privlekli na plano frizbi, iz drugega žogo in že se je industrijsko parkirišče spremenilo v ad hoc igrišče.
Morda pa bom, obogaten z novimi izkušnjami potreb in zadreg e-potovanja, naslednjič v tisti prostor za kable stlačil še loparje za badminton. Še sreča da ni deževalo. V takšnem primeru bi si sicer v modernem scenicu lahko ogledali kakšno epizodo družinske serije ali kaj podobnega, sem se tolažil.
3. podatek
Nanj smo prispeli le z dobrimi 10 odstotki energije. Tam pa šok, po priklopu in je bila povezava po dobri minuti polnjenja na maksimalni moči že prekinjena. Nič ni pomagalo, niti premikanje med različnimi polnilnimi mesti niti več kot pol ure visenja na telefonu z Ionity klicnim centrom, resetiranjem in iskanjem napake.
4. podatek
....
Je pa res, da nisem sledil tempu kadečih se poljskih dizlov, ki so divjali mimo mene pri legalnih 140 km/h.
....
5. podatek
Poraba energije na poti z veliko večino avtoceste je bila v povprečju 21 kWh/100 kilometrov, oziroma za okoli 300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje.
300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje.
300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje.
6. podatek
... je pa tudi cenejše
Skupaj smo opravili okoli 2.100 kilometrov poti. Za elektriko na poti smo skupaj z neprilikami porabili okoli 130 evrov. Če bi se peljali z dizlom in s povprečno avtocestno porabo sedmih litrov, bi za isto pot preračunano zapravili okoli 220 evrov.
7. podatek
S pravim pristopom, vedno vsaj 25 odstotki energije in z najmanj enim rezervnim scenarijem glede polnjenja pa je mogoče v avtu, kot je renault scenic E-tech, tudi na daljše poti prek Evrope potovati relativno samozavestno, udobno in brez prepirov. A z nujnim upoštevanjem dodatne časovne komponente.
S pravim pristopom...
S pravim pristopom..
S pravim pristopom..
ČRTA ----
1 proti 6
A čm še kej napisat?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani