Moj je bil 30k full option dsg 4x4, danes se takega dobi za cca 35k, cene spnsle gor to je dejstvo.
Napako sem naredil ko sem ga po po 5h letih prodal ker se mi je zdelo noro ko sem zanj dobil 26k.....
Zdelalo me je pa to da sem 14 mesecev cakal toyoto obljubljeno v treh mesecih (ker je bil kao narocen za salon), niso hoteli vrniti are, tako da vmes sem nabil se 30.000 kilometrov, mel vmes ze 3 kupce pa ga nisem moral dati, vseeno nihce na koncu ni gledal tega samo sel je isti dan kot oglas.
Sem ti mislili napisati, da so vse cene šle v nebo pa tvoj Tarraco ni tako drag (tisti iz zaloge) konfigurator pa sploh ne dela, da bi lahko sesatvil kaj primerljivega CX-60
Sicer pa itak da ima dizelski motor več potencialnih žarišč, ki se jih pa da lepo zaobiti z rednim vzdrževanjem. Rednim in doslednim.
Lahko pa seveda kakšno stvar tudi preventivno urediš, da ne bo presenečenj.
Saj če bi mela mazda pri nas turbo bencinarje, tudi te motorje ne bi smel tiščat mrzlega..kot pravi nekdo zgoraj. No tudi atmosferskega motorja ni pametno tiščat mrzlega. Zdej, ne vem al je to zgolj dizelska težava, al pač neka zdrava pamet ,da se to ne počne z nobenim avtom.
Kar se tiče pa teh saj, tle je pa res. Tukaj se je pa pred nakupom treba odločiti, al boš to pucal na nekje 60 tisoč km (odvisno od pogojev), ali pa narediš EGR Off in imaš potem s tem mir. Jaz sem se odločil za slednje.
Menjava podložk na šobah se naredi enkrat na 100 tisoč in s tem si rešil več kot polovico težav, ki so pri slabo vzdrževanih avtih povzročale težave.
DPF sam po sebi ni težava. Zelo redko , večinoma je posledica drugih težav - v mislih imam saje, par vrstic višje sem to omenil.
1. Tukaj nas je par % entuziastov, pa par % še v celi slo... večina folka užge auto in ga od prve minute vozi isto, kokr potem še nadalje pol ure folk se ne sekira z ničemer, žal, zato so elektro avti dobri, ker so eni ljudje čist neumni
2. Glede tega EGR izklopa... a pa boš pomirjen, ko bodo tvoji otroci in vnuki imeli raka zaradi vseh izpustov, ki se oddajajo v luft, ti si pa k njim še dodatno prispeval?
Meni pa zanimivo, BC kaže malenkost višjo porabo, kot je dejanska. Sem pravkar tankal, BC je kazal 6,7, dejanska poraba izračunana na roko in po poraba.com pa je 6,57.
Celotna poraba po 25kkm je 7,67.
Drugače pa ne verjamem, da BC nebi meril porabe na mestu, razen če je motor ugasnjen.
Sedaj, ko sem bil na dopustu na Danskem, sem se veliko prevozil v električnih taxijih. (dejansko so tam vsi taxiji električni). Moram priznati, da sem bil impresioniran z samo vožnjo, pospeški in tišino med vožnjo. Bi imel električni avto z lahkoto, če bi ga imel kje polniti (stanovanje-problem električarjev press). 😊
Veš kaj je še bonus? Če moraš kaj podelat na hitr kdaj v autu, ti lepo klima laufa na mestu, nobenga ruženja
Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat.
.
Očitno se da te dizle vozit z gasom
"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉
Lado daj povej, zakaj se je pri moji bivši CD175, kupljeni in redno servisirani v Lj, vse zabilo s sajami že pri 65.000 km, kmalu po 3-tjem rednem servisu?
Kratke mestne vožnje ali pretirano tiščanje po AC
Če ni optimalno izgorevanje, je povečano število saj, grejo čez EGR nazaj v mašino in se vse skupaj samo še bolj baše in baše
Isto je men Majes reku, pa sem takrat delov se po 40k km letno, pa je reku da vseeno bencinarja, bencinar bo su do 400k brez problema, dizl po 150 bojo pa samo se problemi
Tudi dizelska 2.2 bo brez problema naredila 400kkm, AMPAK moraš:
- menjavat olje na 10kkm
- počakat da se lepo segreje predno tiščiš + še takrat bit z njo nežen (če pogledaš videje, ki jih je @vzupan3 prilimov, tip v enem od njih razlaga kako se nabije pritisk v motorju ko je motor nad 3k rpm in takrat če ni vse tipi topi začne zabijat oljno črpalko)
- da se črpalka ne zabije moraš zamenjat podložke injektorjev takoj ko je možno + redno čistit saje, torej:
- ustrezno spucat sesalni kolektor in vse pri EGR-ju na vsake 100kkm
- potem imaš pa tu še dpf, ki ga ne smeš prevečkrat prekint med regeneracijo
Poleg podložk zamenjaš še tista 2 senzorja, ki so jih menjaval pod garancijo. Potem zamenjaš še injektorje, ki so jih tudi menjaval pod garancijo.... pa po možnosti fašeš še prvo serijo ki ima slabo zalito odmično in treba menjat še odmično. Pa loputica na turbinici in vse s tem povezano poleg...
Če se tega držiš, upam dat roko v ogenj, da bo motor šel brez problema veliko km. !!!!!!
Kjer pa so težave, so pa pri uvoženih avtomobilih iz tujine, kjer se je avte vozilo na lizing in se jih servisiralo po navodilih proizvajalca, torej na 20kkm ali pa še več... Ko se je posvetila lučka dvomim, da je kdo sploh pod haubo karkoli pogledou ampak samo vozil dalje pod malo večjem gasu, češ da se bo motor spucal. Če pa uvoziš bencinarja, so ga pa težko zajebal, pa če so se še tako malomarno vozili z njim. In tu so potem težave s to generacijo skyactiv-d motorjev!
Seveda imaš tudi primere v slo, tako kot moj kolega, ko je kupil novo 6ko, jo servisiral na 20kkm ker je to vse kot mora bit, pooblaščenci niso imeli pojma da bo sranje z motorjem na dolgi rok, potem so se pa začele težave pri 100kkm. Sedaj z vsem znanjem ki ga imamo o teh motorjih, ni šans da boš imel z njim probleme če se držiš zgornjega seznama.
In potem ko potegneš črto, a bi raje vzel G194 ali CD175 pomisliš še na to, da je AT bolj obremenjen zaradi večjega navora, sprednji diski (ki so iz papirja) so tudi bolj obremenjeni zaradi večje teže, se še prej zvijejo,...
Nevem no, vsak naj se odloči sam, motor ni slab če prevažaš polno familijo in je avto natovorjen do amena, ampak količina stvari, na katere je treba bit pozoren,,, ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasnu tudi ob teh 400 eurih ki jih na leto profitiraš z dizlom, boš vrgu za servise
Bolj objektivno bi težko zapisal to primerjavo, sploh ker sem tudi sam na začetku pred nakupom gledal CD150, ki mi je na testni vožnji dal precej mešane občutke
Imam 2.5 sicer druga generacija, trenutno 310.000 prevozenih in niti enega samega problema z motorjem. Nivo olja pade iz max. na min pri 20.000 prevozenih.
Včeraj, ko sem bil na servisu sem dobil kot nadomestni avto M3 G122 avt. Je fina za vozit glede na to, da je avtomatik, ker ji kar fino pomaga ele. pri pospeševanju z mesta. Tako, da je sedaj bolj prijetna za vozit kot prej, ko ji še ni pomagala elektrika. Poraba je pa za moje pojme prevelika! Jaz sem jo vozil 80km z porabo 6.6, toda prej je bila vožena s precej večjo porabo.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
100% aku
Povezava za deljenje
Deli na druge strani