1. Kako pogosti so SW Updates za Infotainment enoto pri Mazdi (in ali so Over The Air, ali moras na servis / preko kabla) ? Katera verzija je trenutno vgrajena v CX-30 model 2021 (je to najnovejsi modul)?
2. A imas moznost Split-screen z Apple CarPlay? Torej da je na pol zaslona Maps na drugi pa Music npr. Sklepam da Apple CarPlay Maps ne bo prikazoval info na Head-Up, je tako?
Ampak OK, ravno bi preseglo malce moj razpon investicije. In seveda........ Luxury Paket je nekaj kar ne bi rad imel (aka usnje) kar je pa pogoj pri teh motorjih ce zelis imeti Safety
Mazda je znana, da se ne da kaj preveč cenkati za razliko od VAG grupe, ko na redno ceno takoj odbiješ 2k plus še nekaj.
Je pa zanimivo, da se na polno prodajajo CX-3 oz. CX-30 za 20k plus. Se še spomnim par let nazaj, ko je bila mazda 3 od 16k in naprej. Za 21k si dobil polno opremljeno, sedaj se pa začne pri 21k 😒
Res je. Vseeno se mi pa zdi da nenormalno veliko dobis za tak denar pri Mazdi, pa tudi sami materiali so kvalitetno narejeni in vgrajeni. Recimo tudi sam infotainment me je presenetil, je res dober. Ste opazili tudi "mehkejse" dele v notranjosti kako so pametno postavljeni? Povsod kjer je neka moznost da se bos tiste povrsine dotikal je s tem mehkim materialom. Ostalo pa je pac tista tipicna trda plastika. Ampak kako v detajle.... recimo naslon za roko v sredini ter na vratih je se posebej mehek. Celo pri nogah, ob kolenih nekje, imas ob centralni konzoli mehki del, kjer bi navadno naslonil nogo. To me je res presenetilo, ker res dokazuje da so izdelovali avto za ljudi.
Sem v tej fazi nakupa testiral tudi VW Tiguan (sicer ni isti razred, ampak T-Cross je takoj odpadel, se sploh ne more primerjat, vsaj zame.. vse neki iz poceni plastike narejeno, vsaj na otip).. ampak mi ni potegnilo, moral bi dati vsaj 4k EUR vec za rabljen VW Tiguan (3 leta star s 70k km) - kar pa ni bilo kalkulacije, ker veliko opreme ki jo nova Mazda CX-30 ponuja enostavno nima. Nisem pa sel na testno voznjo s Tiguanom, ker enostavno se mi je ze pri price / performance ni splacalo naprej razmisljat o tem nakupu. Sem pa sedel v njem in si razgledoval notranjost (rabljenega, novi so itak precej drazji). Pri Mazdi mi je tudi vsec da ni Touch Screen-a, ker pri VW se mi zdi nerodno postavljen, recimo kar zelo stran moras pogledat iz ceste (med voznjo) da lahko manipuliras s Touch Screenom. Pri Mazdi pa je res dalec postavljen zaslon, tako da ti je nekako v smeri pogleda proti cesti, seveda, zaradi tega ne more biti Touch Screen, ker bi se moral stegovat do njega, ampak imajo pa odlicen "iDrive" (tako se jaz hecam, ker me res spominja an BMWjev iDrive) kontrolor.
Skratka, res se mi zdi najboljsi pride / performance trenutno pri Mazdi.
Nic kaj prevec, 200 EUR. Sem poskusil kaj vec, a ker bom vzel na Leasing, imajo akcijo EOM 0% in kao da ne morejo dati se kaj popusta na vozilo. Zato nekako upam da vsaj kaksne zimske gume dobim.
Kupujem ga pri A-Cosmos v Ljubljani, pri BTC. Dal sem trenutno aro da se sprozi proces prevoza v Slovenijo. Zaenkrat dobra izkusnja s prodajnimi svetovalci. Upam edino da se se zmenim za kaksen set zimskih gum
Slisal sem ze tudi, da so se nekatere mazde delal v Mehiki, se je ta info tocna
Tale citat sem prebral: It went on sale in Japan on 24 October 2019,[11][10][6] with global units being produced at Mazda's Hiroshima factory, North and South American units built in Salamanca, Guanajuato, Mexico,[1][3][4] Asian and initial Australian units made at the AutoAlliance Thailand plant in Rayong,[5][12] and China-market units produced in Nanjing by Changan Mazda.[2]
Seveda da se bo tvoj tudi tako lepo in tiho vozil, brez dvoma 😉
1 mesec ze imam X-a in prevozenih 2100km.
Sva se v fazi spoznavanja, je pa za vsako boljsi 😜
Avto je res top, se vidi japonska preciznost. X-i so narejeni na Japonskem.
Nice! Jaz koliko sem poskusal najt na spletu, sem opazil da se za EU izdelujejo avti na Japonskem.. vsaj CX-30. Nevem pa ce je zanesljivo, ker tako pise na Wikipediji.
Sem testiral tudi CX-30 skyactiv G (122km), tako da ti lahko potrdim da ima dovolj moči in če nebi vedel koliko ima KM bi mislil da jih ima več.
Tako da glede moči zagotovo ne boš razočaran 👍🏻😉
P.S. glede usnja pa so mnenja različna, ampak to "novo" zračno usnje in z ogrevanjem je pa dobesedno top.
V primerjavi z avti prej, je veliko bolj prijeten občutek, prav mehkejše je in bo privabilo še mnoge tiste ki nad usnjem do sedaj še niso bili navdušeni 😉
Srečno z novo CX-30, top avto 💪❤
Fak, kako lepa!!!
BTW, se strinjam, usnje sem testiral v testnem in je udobno se popolnoma strinjam - ampak meni nasploh usnje ni vsec v avtomobilih (poleti so vseeno vroci sedezi, sedaj ravnod anes zjutraj pa so bili izredno hladni ). Tudi obraba se je precej hitro videla, ceprav priznam da ne smem tega ocenjevat na TESTNEM avtomobilu, ampak na tem konkretno je bilo ze precej vidno obrabljeno usnje (28k km in 1 leto start testnih avtomobil).
Mi je pa neverjetno lepa kombinacija bila Rjavo usnje in tisti rjavi dodatki v notranjosti. Tu moram priznat da je pa moja imela vec besede in nikakor hotela iti na usnje.
Hvala vsem za odzive v tej temi, postaja res bogata z informacijami in predvsem bolj pomembno - z izkusnjami.
Avto je narocen, prispe okrog 14.04.
Mazda CX-30 G122 (SkyActive-G)
Machine Gray
Sound Paket
Style Paket
Safety Paket
Upam da bo 122 KM zadosti za tale avto (vsi testni so bili 150 KM). No, vedno je bolje imeti malce vec za dinamicno voznjo, pa vendar razlog za G122 je v tem, da pri ostalih modelih moras vzeti Luxury Paket, ce zelis imeti Safety Paket vkljucen. Jaz nujno zelim Safety Paket, nikakor pa ne usnjenih sedezev (nic posebnega, osebna preferenca, ne maram da so poleti vroci, pozimi mrzli... hitro se vidi obraba, pa tudi vonj ima specificen potem, ..), tako da sem nekako tudi hkrati bil 'primoran' vzet G122, saj ce bi ze G150, bi moral vzet Luxury Paket ce bi hotel imeti Safety. Malce me je presenetilo da imajo tako, in sem najprej mislil da je to kak hec za 01.04. ( ), ampak dejansko je tako.
@FrX186 zelim ti srecno voznjo z X186, me je zelo mikal ta nov model motorja. Mazda zna impresionirat z inovacijami. Sam sem bolj tiste 'preverljive' sorte in nekako nisem upal takoj skociti v novo tehnologijo, ker ni nekaj veliko izkusenj z SkyActive-X se zaenkrat ( + seveda isti pogoj kot sem zgoraj opisal, moral bi vzeti Luxury Paket, ce zelim imeti Safety Paket).
Evo sem bil na testni voznji pa prihajam ravno z obratnim obcutkom. Rocni menjalnik all the way. Ravno sem ga testiral 1h 30min in je mnogo boljsi kot Mazdin AT (tega sem predhodno 2x vozil an testni voznji po 2h). Neverjetno, z rocnim menjalnikom kakor da ima avto 50 konjev vec. So mi pa razlozili da pri Mazdinih AT nimajo DSG sistema, zato je precej bolj pocasno pospesevanje (+ kupujeva benzinerja), medtem kot sem z rocnim lahko prakticno poletel v na semaforjih.
Res je da izgubim udobje in pac ja, v mestih je treba potem precej pogosto posect po menjalniku, AMPAK ... spet neverjetno (to sem dosedaj samo pri Mazdi obcutil) ... ta avto speljuje v drugi prestavi cisto normalno. Pravtako ne "crkne" v drugi prestavi ce imam obe nogi prosti (torej niti sklopke ne drzim in tudi plina ne), se pelje z 14 km/h na uro naprej in potem lahko tudi potegne iz druge ko dam plin.
Sicer vas je nekaj tu povedalo da je AT res zakon, in spostujem to mnenje, ampak nekako me je preprical rocni tako da grem z rocnim v nakup CX-30ke. Prihajam iz F30 kjer je AT menjalnik res TOP, ampak lahko povem, da se bom komot navadil na tale rocni menjalnik.
BTW, se tole dodam, sem potestiral CTS (tale Traffic Jam assist) in tudi z rocnim deluje. Nastavis na tempomatu zeljeno hitrost (recimo 50km/h) in potem se vkljucis CTS, kot zazna avto pred teboj in stranske crte vozisca, te prakticno sam pelje. Velika prednost je visoko kompresijsko razmerje motorja, kar pomeni da lahko v 6 prestavi vozis tudi 50km/h, tako da ne rabis pogosto posegat za menjalnikom nasploh.
Evo, tole se bile moje izkusnje. Se pa moram zahvaliti @SpEkTr ki mi je dal idejo de dejansko grem le potestirati se enkrat (ceprav sem ze 2x imel avto ne testni voznji, ampak obakrat je bil AT) Mazdo.
Ja mazda to imenuje stop & go. Možno pa da je podobno CTS, pač bistvo je, da vozilu pred tabo sledi do popolne zaustavitve in če ta zaustavitev ni predolga, zna potem samodejno speljat spet in slediti avtu pred teboj, do pač nastavljene hitrosti na tempomatu oz hitrostu avta pred teboj.
No jst zdej v sestki 2.5 bencinar furam ze let pa pol avtomatika, pa je tako kot pravis v normal modu je zelo "uglajen" ne bo kr tako prestavu v nizjo. Se tudi pozna kako hitro pohodis stopalko, ce gres pocasi pa uglajeno, ponavad sploh ne prestavi navzdol. Ce pa na hitr pohodis do polovice pa prestav eno nizje.
Meni to nekako ugaja, ker ce mislim prehitevat al pa pospesvat mam za to al sport mode al pa kickdown.
Se strinjam s tem, meni je bolj vsec uglajen nacin, dejansko si zelis comfort. Sem pa ugotovil, da ko sem testiral avtomatika, da sem ob prizigu avtomobila prehitro zelel speljati, baje da je dobro pocakati 10 sekund preden se premaknes.. no ker sem hotel takoj speljat, se mi je avto pricel cudno obnasat, ker sem moral dati dovolj plina da "sprosti" rocno zavoro je potem nekako skorajda poletel iz mesta in sem se skoraj zaletel na parkiriscu, ceprav sem imel obcutek da "pocasi" pritiskam na plin.
Pravtako sem imel nenavadno izkusnjo ob prikljucitvi iz prikljucevalnega pasu na avtocesti, kjer sem pohodil malce bolj na plin, da bi speljal pred avtom, ki je bil na desnem pasu in je malce pocasneje vozil, je avtomatika verjeno "down-shiftala" zaradi nenadnega plina ampak izkusnja je bila malce neprijetna ker so bili ekstremno visoki obrati v tem trenutku. Sicer vem, to je pricakovano, na plin sem pohodil in avto se je zelel cimprej odzvati. Se mi zdi da v takem primeru bi morda z rocnim vedel malce bolj speljat.
9 minutes ago, SpEkTr said:
Če ne pa naredi še kako testno vožnjo, da se prpričaš. Pomoje je bolj bistven komfort ki ti ga (ne)nudi avtomatika recimo. To da je menjalnik malenkost počasnejši, se itak navadiš. Razen, če bi konstantno vozil na nož.
Skupaj s tempomatom se mi zdi čisto v redu. Ne nič ti ga ne deaktivira, tempomat je vedno aktiven, če ga aktiviraš. Če imaš stop & go kar mislim da ima, ti tudi speljuje v primeru zelo počasnega prometa. Mislim da mora avto stati na mestu nekaj sekund (5-10) da se potem šele deaktivira.
OK, tale Stop & Go se mi zdi zanimivo in bi moral kaj vec o tem pogledat. A je to morda tale CTS (Cruising & Traffic Support) ? Jaz sicer gledam CX-30 z vsemi dodatnimi paketi razen Luxury paketa. Edino nisem preprican ali je ta CTS namenjen za mestno voznjo ali po avtocestah.
Kar se tiče i-stop pri avtomatiku, le ta deluje bistveno bolj kontrolirano kot pri ročnem menjalniku. Vklopi se ti če prestaviš v N recimo, ali pa če malce bolj pohodiš zavoro. Se pravi, če se ustaviš pred semaforjem normalno, z normalnim zaviranjem ti sploh ugasnil ne bo. Če vidiš, da je do konca intervala recimo še 120s, pa pač malce bolj stopiš na zavoro in se ugasne.
Je pa tako, da primerjat BMWjevo avtomatiko s tole od Mazde, ki je prej kot ne generična za več znamk, ni lih pošteno. Je pa pri tej preverjeni tehnologiji prednost ravno v tem, da je robustnejša in manj občutljiva na okvare.
Hvala za info.
Se vedno nisem ravno odlocen, nevem zakaj se mi je tako tezko odlociti - nekako se ne morem cist prepricat da je res vredno 2000 EUR nadgradnje za avtomatik. Po drugi strani pa zivim in delam v LJ, kjer bi avtomatik prav prisel, ker se zna veckrat narediti gneca na cesti..
Kako pa kaj deluje rocni menjalnik z Dinamicnim Tempomatom? A ce moras prestaviti v nizjo prestavo, ker se ti nekdo pocasen postavi pred teboj, se ti deaktivira dinamicen tempomat?
Jst sm vozil testno cx30 ko, bencinar, 150km, avtomatik. Men se je zdel ok. Res je, da je klasičen avtomat, zato malo manj uglajen kot dvosklopčni. Ampak če mene vprašaš, se navadiš tega. Fascinantno mi je, da kolikor sem jo teral, poraba nikol ni šla nad 9L, pa sem jo do duše gnal. Tko da pomojm je še vedno bols kt ročni. Sam mam dirkalico na cx5, ampak mam klasičen tempomat, tko da ni primerjave. Za i stop more bit pa v leru pa stat na mestu, da se vzge. Mene scer ne moti, sm se navadu, da dam v to pozicijo, vrjamem pa, da kakega picajzla bi pa tut to motilo.
Na prejsnem avtomobilu sem navajen kar ta Start-Stop ugasnit ob vklopu vozila. F30 znajo imeti tezave z pretirano obrabo verige in velik del k temu pripomore Start-Stop, ker ugasa ugasa in priziga avto v kratkih intervalih (recimo ce se ustavis na rdeci, in vbistvu v par sekundah je zelena) + motor je se hladen.
Sem pa bral da Mazda ima narejeno tako, da i-Stop pricne delovat sele kadar je motor (olje?) dovolj ogret. Na rocnem pa kot si omenil itak ga moras dati v ler da se sprozi i-Stop, tako da imas neko kontrolo nad tem. Na avtomatiku pa sklepam da podobno dela kot prej opisano, le da malce bolj inteligentno (torej da mora biti dovolj ogret motor).
Sicer midva gledava 122 KM (90 kW), ce to morda kaj vpliva pri takih odlocitvah glede menjalnika.
Sem v fazi nakupa Mazde CX-30 in se odlocam med avtomatikom ali rocnim menjalnikom. Oba sem peljal na testno voznjo in po moji izkusnju (na testnih vozilih), mi avtomatik ni bil najbolj vsec. Pri speljevanjih in njizjih prestavah ni tako smooth, kot sem navajen na svojem BMW F30 (razumem, da ima BMW 8-stopenjski menjalnik in verjetno enega izmed najboljsih na trgu, a vseeno edino to primerjavo poznam). Pravtako na avtocesti mi je malce pocasi "down-shitftal" kadar sem hotel na hitro prehitet (nisem uporabljal Sport mode, tudi na BMW ga ne ). Tako da se nekako nagibam pravzaprav k rocnemu, saj se mi ne zdi vredno dodatnih 2.000 EUR za avtomatika.
Nisem pa uspel dodobra stestirati kaksne ostale funkcionalnosti z rocnim, npr. Dinamicni Tempomat.. sklepam, da bi to lahko bilo malce nerodno z rocnim menjalnikom? No.. morda na avtocestah imas lahko konstantno v 6. prestavi z dinamicnim tempomatom, cetudi kdo pred tabo pocasneje vozi. Vendar verjetno ko se nek tovornjak odloci prehitevat, pa bo verjetno treba prestaviti v nizjo prestavo.. a se pri tem izklopi tempomat?
So morda se kaksne poidobne zadeve, ki nekako "slabse" delujejo z rocnim menjalnikom?
Kako ste se vi kaj odlocali med tema dvema nacinoma?
PS: Stanujem in delam v Ljubljani, kjer se zarad prometa zdi smiseln avtomatik, ampak me res ni preprical ravno pri teh nizjih prestavah. Je pa res, da ce bi bil ujet v gneci, je definitivno lazje spuscat zavoro .. kakor zmeraj regulirati s sklopko.. tako da se zmeraj malce tuhtam ali naj doplacam 2000 EUR zaradi tega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hej fantje,
Dve vprasanji (kot novinec v svetu Mazda):
1. Kako pogosti so SW Updates za Infotainment enoto pri Mazdi (in ali so Over The Air, ali moras na servis / preko kabla) ? Katera verzija je trenutno vgrajena v CX-30 model 2021 (je to najnovejsi modul)?
2. A imas moznost Split-screen z Apple CarPlay? Torej da je na pol zaslona Maps na drugi pa Music npr. Sklepam da Apple CarPlay Maps ne bo prikazoval info na Head-Up, je tako?
Hvala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani