No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.
Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.
Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.
Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.
A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?
Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani.
Akumulator imam še prvi, avto je 2017 letnik. Mogoče je res že čas za novega. Mi lahko priporočate katerega moram kupiti? Avto je Mazda 3 limuzina, 2017, 2.0, 88 kW.
Te lučke so se mi zdaj začele pojavljati, mogoče 1x na 14 dni.
Sem opazil da mi tudi avto včasih ne zaklene, ko grem stran od njega. Nevarno, da ne pogledaš, če pustiš denarnico notri pa ti jo kdo ukrade. Upam da je tudi tukaj razlog slab akumulator. Ker baterije v ključih sem menjal pred kratkim.
Drugače pa najlepša hvala za pomoč, @NevLado in @Bini.
Kupil polnilec za telefon, tisti, ki gre v "cigaretni vtič".
USB na mazdi je preeeeepočasen, ob vožnji na morje ki je trajala 4 ure, se je telefon nafilal iz 5% na 24%.
Skratka, ta "cigaretni" je sedaj okej, 60 W in napolni kot strela.
Sem pa opazil, da ko polnim telefon, DAB radio ne vleče. Ob istih poteh, ob istih radijskih postajah... tako da je nekaj na tem. A je mogoče kakšna antena tam spodaj, pod cigaretnim vtikačem, da jo moti kovina/žice?
Kopija gor ali dol, če karta za 25 € kaže enako kot karta za 500 €, mislim da je računica jasna, katero boš kupil.
Sicer pa zgolj nasvet, zaradi mene lahko ližete serviserje. Mene Mazda servisi vsekakor ne vidijo več. Ne pri popravilih, ne pri posodobitvah karte. To ni P od premium znamke/storitve, kot se nekateri ven mečete in hvalite.
Jaz sem tudi kupil kartico iz Aliexpress, kot en drug član tukaj. Tisto za 25 eur.
Karta je 2022, celo kaže mi moj dom, ki ga na prejšnji verziji ni bilo. Nekaj krožnih, ki so bili zgrajeni letos, tudi ni. Logično, ker je karta iz 2022.
Sem pa zelo navdušen, končno lahko zaupam avtu in ne samo Google Maps. Do zdaj sem namreč bolj kot ne preverjal vse z Google Maps, ker me je Mazda včasih peljala okoli riti v žep, ali pa na XY naslov.
Tako da... ne kupujte original posodobitve na servisih za 500 eur, kar naj imajo te karte in si jih vtaknejo v zadnji tunel, kamor ne posije sonce.
Ali se je ze komu zgodilo, da med voznjo avto samodejno nekoliko zabremza, kljub temu da normalno drzis nogo na gasu? To se veckrat dogaja v 3 ali 4 prestavi na dizl avtu.
Ravno to sem mislil vprašati s tistim "prej in potem" vprašanjem. Mogoče nisem ravno lepo oziroma jasno napisal kaj želim vprašati.
Meni žal te cifre ne povedo veliko. Nekaj razlike je med "prej in potem" na listu, ampak še vedno ostaja neka razlika. Kaj več pa ne znam razbrati.
Je pa mojster rekel, da je "spredaj levo" in "zadaj desno" bilo veliko razlike oziroma za nastavit. Ampak kolikor vidim na listu, je še več razlike bilo med "desno spredaj", kar pa ni omenil. Saj pravim, ne vem kaj so te cifre...
Jaz sem pa na moji M3 prejšnji teden menjal gume, kupil sem nove, ker mi je Nexenke po dveh sezonah čisto pobralo.
No, sedaj sem naredil še optiko. Ima kdo kakšen komentar na prej ali potem?
Upam da mi sedaj te Goodyearke zdržijo 4 leta. Berem komentarje uporabnikov tu na forumu, pa imajo Nexenke po 5-6 let, pa se jočem zraven, ker so meni zdržale samo 2 leti... Sem naredil z njimi nekje 35-40.000 km vse skupaj.
Gume naročene (Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3), upam da jih do petka dobim in premontiram. Zdaj pa raje z drugim avtom naokoli za te 2-3 dni.
Najlepša hvala vsem za nasvete, pomoč in vse informacije!!
Upam da bodo kaj boljše kot te Nexenke, čeprav so se dobro držale ceste v suhem (po mokrem malo manj). Ampak da jih je v dveh letih čisto pobralo - ne morem verjeti. Sem računal da bodo gume za 4 leta oz. nekje 45.000 km...
Kakšno barvo/sprej priporočate za čeljusti/klešče?
Tudi sam moram menjati diske in ploščice pri naslednjem servisu, pa bi si jih pobarval, da dobim 5-10 konjev zraven. 😂
Resno sprašujem drugače.
No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.
Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...
Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.
Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.
Sem imel na stari 6-ki nexen letne, res da le pol leta, ker sem jo potem prodal. Kot sem takrat napisal, guma je bila dobra v mokrem in precej tiha. Se je pa že poznala dokaj hitro, po par mescih večja obraba (premehki robovi gume). Prej sem imel na istem avtu conti in so bile precej boljše v vseh segmentih vožnje.Še prej pa GY F1 assimetroc 5, ki so bile superiorne v vseh pogledih. Edino razpok na bokih so imele več. 😊Najbrž bi naredil z Conti tudi veliko več kilometrov kot z nexen.
Sicer pa vsak naj kupi in da na avto kar hoče. Avto je njegov. 😊
Jaz imam Nexen N'fera SU4 letne gume. Lahko potrdim napisano, je pa seveda od stila vožnje tudi precej odvisno. Ampak tudi meni so se zunanji robovi čisto znucali, medtem ko je sredina gume še odlično ohranjena po 3 sezonah. Jih bom še imel eno leto, potem pa bo čas za nove. Seveda grem sedaj bolj previdno v ovinek, če je mokra cesta - jim ne zaupam več toliko kot ko so bile nove.
Je pa zanimivo, tišja in bolj varčna (avto pije 0.3 več pozimi) guma od zimskih Michelin alpin PA4, čeprav mislim da na netu ravno obratno piše.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.
Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.
Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.
Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.
A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?
Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani