Skoči na vsebino

No, danes je tudi moj akumulator zaštrajkal in ni hotel več zagnati avta. Glede na to da je ves čas vžigal v prvo, sem mislil da še imam nekaj mesecev do nakupa novega. No, ni bilo tako.

Minus dol, plus dol, nov akumulator noter in minus gor, nato še plus gor. Sicer v navodilih zraven akumulatorja piše, da najprej plus gor pa potem minus.

 

Skratka, resetiralo mi je samo trip 1 & 2, pa povprečne porabe in hitrosti.

Pribljubljene od radia so ostale, navigacija in vse ostalo tudi.

 

A je to tisti "šment" ki ste ga obravnavali v eni temi, kao za pravilno vgradnjo start stop akumulatorja?

Če je samo to, potem se res ni splačalo pogovarjat o tem 10 strani. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator imam še prvi, avto je 2017 letnik. Mogoče je res že čas za novega. Mi lahko priporočate katerega moram kupiti? Avto je Mazda 3 limuzina, 2017, 2.0, 88 kW.
Te lučke so se mi zdaj začele pojavljati, mogoče 1x na 14 dni.

Sem opazil da mi tudi avto včasih ne zaklene, ko grem stran od njega. Nevarno, da ne pogledaš, če pustiš denarnico notri pa ti jo kdo ukrade. Upam da je tudi tukaj razlog slab akumulator. Ker baterije v ključih sem menjal pred kratkim.

 

Drugače pa najlepša hvala za pomoč, @NevLado in @Bini.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kupil polnilec za telefon, tisti, ki gre v "cigaretni vtič".

USB na mazdi je preeeeepočasen, ob vožnji na morje ki je trajala 4 ure, se je telefon nafilal iz 5% na 24%.

 

Skratka, ta "cigaretni" je sedaj okej, 60 W in napolni kot strela.

Sem pa opazil, da ko polnim telefon, DAB radio ne vleče. Ob istih poteh, ob istih radijskih postajah... tako da je nekaj na tem. A je mogoče kakšna antena tam spodaj, pod cigaretnim vtikačem, da jo moti kovina/žice?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Navigacija v Mazdah (infotainment, MZD Connect)
Napisano (urejeno)

Kopija gor ali dol, če karta za 25 € kaže enako kot karta za 500 €, mislim da je računica jasna, katero boš kupil.

Sicer pa zgolj nasvet, zaradi mene lahko ližete serviserje. Mene Mazda servisi vsekakor ne vidijo več. Ne pri popravilih, ne pri posodobitvah karte. To ni P od premium znamke/storitve, kot se nekateri ven mečete in hvalite.

Popravljeno od Jaka32
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz sem tudi kupil kartico iz Aliexpress, kot en  drug član tukaj. Tisto za 25 eur.

Karta je 2022, celo kaže mi moj dom, ki ga na prejšnji verziji ni bilo. Nekaj krožnih, ki so bili zgrajeni letos, tudi ni. Logično, ker je karta iz 2022.

Sem pa zelo navdušen, končno lahko zaupam avtu in ne samo Google Maps. Do zdaj sem namreč bolj kot ne preverjal vse z Google Maps, ker me je Mazda včasih peljala okoli riti v žep, ali pa na XY naslov.

 

Tako da... ne kupujte original posodobitve na servisih za 500 eur, kar naj imajo te karte in si jih vtaknejo v zadnji tunel, kamor ne posije sonce.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avto med voznjo upocasni
Napisano
pred 12 urami je scania napisal:

Kateri motor? Prav pade hitrost za par km/h ali je to pocukavanje čist na rahlo?

 

Evo, dobil podatke.

2.0, 85 kW, 2011 letnik, BMW 1, št.motorja N47D20C.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Statika
Napisano

Ze nekaj casa me avto strese, ko stopim iz njega. Se komu dogaja enako?

Ni vazno kako sem oblecen ali obut, nimam prevlek na avtu itd.

 

Bi znal kje akumulator prebijat?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Če logično pogledava sliko, imaš pri vsaki meritvi puščice. Sredina je v mejah, potem malo iz mej in kritično.

 

Po končani optiki imaš vse v mejah. Razen levo zadaj, je nad mejo. To pa bi verjetno moral komentirat mojster zakaj ni šlo spravit v meje....

 

Pa še to je po slikicah. Zgoraj pa piše, da je v mejah tovarniških nastavitev.

 

Kolikor jaz gledam, logično kot praviš, so vse puščice v eno ali drugo smer. Niti ena ni na sredini.

 

@Bini 45 € sem dal pri Protect trade Šentjur.

Pa za premontažo zlatih 54 €. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 24 minutami je Bini napisal:

In je bilo veliko popravkov na optiki? 🤔

 

Ravno to sem mislil vprašati s tistim "prej in potem" vprašanjem. Mogoče nisem ravno lepo oziroma jasno napisal kaj želim vprašati. 

 

Meni žal te cifre ne povedo veliko. Nekaj razlike je med "prej in potem" na listu, ampak še vedno ostaja neka razlika. Kaj več pa ne znam razbrati.

Je pa mojster rekel, da je "spredaj levo" in "zadaj desno" bilo veliko razlike oziroma za nastavit. Ampak kolikor vidim na listu, je še več razlike bilo med "desno spredaj", kar pa ni omenil. Saj pravim, ne vem kaj so te cifre...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Jaz sem pa na moji M3 prejšnji teden menjal gume, kupil sem nove, ker mi je Nexenke po dveh sezonah čisto pobralo.

No, sedaj sem naredil še optiko. Ima kdo kakšen komentar na prej ali potem?

Upam da mi sedaj te Goodyearke zdržijo 4 leta. Berem komentarje uporabnikov tu na forumu, pa imajo Nexenke po 5-6 let, pa se jočem zraven, ker so meni zdržale samo 2 leti... Sem naredil z njimi nekje 35-40.000 km vse skupaj.

 

1680274613180.jpg
1680274613192.jpg
 

Popravljeno od Jaka32
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Gume naročene (Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3), upam da jih do petka dobim in premontiram. Zdaj pa raje z drugim avtom naokoli za te 2-3 dni.

Najlepša hvala vsem za nasvete, pomoč in vse informacije!! 

 

Upam da bodo kaj boljše kot te Nexenke, čeprav so se dobro držale ceste v suhem (po mokrem malo manj). Ampak da jih je v dveh letih čisto pobralo - ne morem verjeti. Sem računal da bodo gume za 4 leta oz. nekje 45.000 km... 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Jaka32 napisal:

Kakšno barvo/sprej priporočate za čeljusti/klešče?

Tudi sam moram menjati diske in ploščice pri naslednjem servisu, pa bi si jih pobarval, da dobim 5-10 konjev zraven. 😂

Resno sprašujem drugače.

 

No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.

 

 

1679399399906.jpg
 

 

Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...

Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.

Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.

 

1679398948145.jpg
1679398948153.jpg
1679398948160.jpg

 

 

Za primerjavo, starejše Michelin Alpin PA4: 


1679398948167.jpg

 

Popravljeno od Jaka32
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Alex napisal:

Sem imel na stari 6-ki nexen letne, res da le pol leta, ker sem jo potem prodal. Kot sem takrat napisal, guma je bila  dobra v mokrem in precej tiha. Se je pa že poznala dokaj hitro, po par mescih večja obraba (premehki robovi gume). Prej sem imel na istem avtu conti in so bile precej boljše v vseh segmentih vožnje.Še prej pa GY F1  assimetroc 5, ki so bile superiorne v vseh pogledih. Edino razpok na bokih so imele več. 😊Najbrž bi naredil z Conti tudi veliko več kilometrov kot z nexen. 

Sicer pa vsak naj kupi in da na avto kar hoče. Avto je njegov. 😊

 

Jaz imam Nexen N'fera SU4 letne gume. Lahko potrdim napisano, je pa seveda od stila vožnje tudi precej odvisno. Ampak tudi meni so se zunanji robovi čisto znucali, medtem ko je sredina gume še odlično ohranjena po 3 sezonah. Jih bom še imel eno leto, potem pa bo čas za nove. Seveda grem sedaj bolj previdno v ovinek, če je mokra cesta - jim ne zaupam več toliko kot ko so bile nove.

Je pa zanimivo, tišja in bolj varčna (avto pije 0.3 več pozimi) guma od zimskih Michelin alpin PA4, čeprav mislim da na netu ravno obratno piše. 

Popravljeno od Jaka32
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kaj je odvec danes na avtu?
Napisano

V moji Mazdi3 je odveč zaviranje v sili. Ker enkrat bi bremzal kar po svoje, drugič ko je treba, pa sploh ne zazna ničesar pred sabo.

Enako ta nadzor mrtvega kota, neuporabna funkcija. Ali pa bolje rečeno, nedelujoča v Mazdah očitno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.