Ni? bat. To ne jemljem kot tekmovanje kdo ima prav inkdo ne.
Vseeno zaenkrat zagovoarjam svojo teorijo, bom pa sprobal v praksi ?e tvojo in ?e bodo rezultati tak?ni kot jih navaja? - hvala bogu, nau?il se bom nekaj novega ...
Samo ?e nekaj. Recimo pri cestninskih postajah od 40km/h do 140km/h, in pri ustavitvi do 50km/h v mestu pospe?im ?imprej (ne govorim v burnout-u) in potem vozim konstantno. Vse ostalo (zaviranje z motorjem in podobno) delam kot ?e dosedaj, ane?
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Bom naslednji tank vozil po tvoje. Ti sporocim rezultate. Imam vedno iste relacije vsak teden. No, da pa ne bo potem izgovor za mojo visjo porabo nizke temperature, ki jih napovedujejo za naslednji teden pa lahko ti probas po moje.
Deal?
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Vidis, da kaze trenutna poraba pri 1100RPM 20l, potem pa z istim pospeskom pri 2000RPM 8l. Pri BMW-ju je to lazje, ker ima analogni prikaz porabe in zato ni zamika. Drugace pa slisis in cutis. Tut ti dobr ves kdaj mori motor.
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
?e celo leto sem tankal na BS Petrol v Lukovici ob AC. Poraba od 4,7 - 4,9l/100km. Zadnji mesec (cca 200l) pa tankam na OMW-ju pravtako v Lukovici ob AC. Poraba ne pade pod 5,1l/100km, v tretji prestavi mi pri po?asnjem pospe?evanju ali konstantni vo?nji pri cca. 1750RPM avto cuka ... in kazalec porabe mi ob?asno trese, kot ne bi vedel ali naj ka?e porabo 4l ali 6 ...
Nisi edini s takim razmi?ljanjem... cijazenje in po?asna pospe?evanja so smrt za ugodno porabo... treba je vozit dinami?no z odlo?nim pospe?evanjem in potem ohranjat hitrost pa brez "zaletavanja" od semaforja do semaforja. Se pravi mal predvidet kaj se bo dogajalo pa da ni treba preve? zavirat.
Vse razen pod?rtanega ne bo dr?alo. ?e pospe?uje? s porabo 8l/100km do 100km/h bo? v dolo?enem ?asu, ki bo sicer dalj?i kot pri porabi 16l, prepeljal isto dol?ino poti. In poraba gre na prevo?ene km in ne ?as ... Pa treba je zavirat z motorjem. Tega ne po?ne skoraj nih?e, ki se trudi da bi bila poraba ?im manj?a ... :ne vem:
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
To pomeni, da je lepo vo?ena ... Ker ?e bi bilo druga?e - citiram iz nekega drugega oglasa: "Lepo ohranjena, lepo vo?ena, nikoli terana, ?e vedno se lepo zavrti do blokade."
Na tak na?in namre? Hond?i opi?ejo ?prtno vo?njo ...
NiSEM popolnoma prepri?an ... tale PASSAT je bil zadnjih par let TAXI v Trbovljah... Ko ga je lastnik - taksist prodal, je imel cca. 800.000 prevo?enih kilometrov ...
In ?e se lotimo okoljevarstva, lahko ugotovimo, da avto sploh ni tako zelo opore?en. Je precej drugih stvari, ki so precej bolj opore?ne, pa se o tem sploh ne govori.
Se da pa fino davke pobirat ...
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni? bat. To ne jemljem kot tekmovanje kdo ima prav inkdo ne.
Vseeno zaenkrat zagovoarjam svojo teorijo, bom pa sprobal v praksi ?e tvojo in ?e bodo rezultati tak?ni kot jih navaja? - hvala bogu, nau?il se bom nekaj novega ...
Samo ?e nekaj. Recimo pri cestninskih postajah od 40km/h do 140km/h, in pri ustavitvi do 50km/h v mestu pospe?im ?imprej (ne govorim v burnout-u) in potem vozim konstantno. Vse ostalo (zaviranje z motorjem in podobno) delam kot ?e dosedaj, ane?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani